Maar het is duidelijk wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef Gillingham het volgende:
Ik beken wel dat ik niet op de officiële naam kwam.
En dan op haar tenen gaan staan en zeggen dat ze afschuwelijk lelijk is en stinkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Chagrijnig? Dan heb jij nooit een vrouw tijdens haar ongesteldheid meegemaakt.
Dan zul je wel iets meer dan alleen 'chagrijnig' ervaren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:10 schreef Gillingham het volgende:
En dan op haar tenen gaan staan en zeggen dat ze afschuwelijk lelijk is en stinkt.
Goed punt, maar ik ga het niet proberen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zul je wel iets meer dan alleen 'chagrijnig' ervaren.
Nee.quote:The Dictator?
Stand juni 2012:quote:
Klopt, ik weet ook niet meer waar ik mijn vragen vandaan moet halen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:28 schreef DeParo het volgende:
The Kingdom die was vandaag toch op televisie![]()
.
Stand juni 2012:quote:
Heb de film ooit wel eens gezien dacht ik, zag vandaag een recensie of in De Volkskrant of in De Spits (lange treinrit dus ach ik had wat extra tijd haha). Maar ik kreeg er geen goed gevoel bij wat overigens niet kwam door de recensie die positief tot gematigd was.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt, ik weet ook niet meer waar ik mijn vragen vandaan moet halen.
Viel me tegen trouwens, de film.
Zegt mij wel iets...........................................quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef Gillingham het volgende:
Qoute uit welke film?
: Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.
Lock stock & two smocking barrelsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef Gillingham het volgende:
Qoute uit welke film?
: Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.
Die wel.quote:
Het is wat jij zegt, leuke films, maar het lijkt allemaal wel op elkaar wat licht tegenvallend is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:44 schreef ofnoavail het volgende:
Het lijkt net effe te veel op elkaarwel beiden bijzonder vermakelijk trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |