Ja. Ik deel ook wel eens dingen met hem. Maar weinig. Misschien omdat ik egocentrisch ben, of er gewoon niet van hou om over anderen te praten. Zelfs hij wilt niet veel weten. Ook al vertel ik iets. Achteraf denk ik; gaat hem dat wat aan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef Desdemona het volgende:
Klinkt flauw om te vragen, maar heb je zelf een relatie?
Tenzij jij al vrienden was met haar vriend voordat ze wat kregen, vind ik dit een onterechte aanname van haar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee, ze zei het waar ik bij was. Niet schijnheilig iig, maar toch.
We zijn al 15 jaar bevriend en ze heeft me nooit verraden. Het is ook geen ramp. Gewoon een irritatie. Ze ging er dus vanuit dat ik toch vrij open ben tegen haar vriend over van alles en dit gewoon normaal was. Mja.
Hm...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, ik ben ook zo'n figuur die het zou doorvertellen aan m'n partner als een vriend(in) me iets in vertrouwen zou vertellen. Ik bespreek simpelweg alles wat in m'n hoofd opkomt met m'n partner en omdat die intimiteit zo groot heb je het eens niet meer door dat je in wezen iets doorvertelt.
hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef Seam het volgende:
Dat zijn mensen die hun individu kwijtgeraakt zijn. Ik hoop dat ik nooit zo ver zal wegzakken.
Walgelijk inderdaad.
De keuzes:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit?
Het is trouwens geen issue wat iemand bezig kan houden. Want ze gooide het er zo luchtig uit alsof het iets normaals is. Half jaar terug en wel vaker heb ik haar verteld dat het gevoelig ligt, ik het niemand durf te vertellen etc. Vind het zo stom. Alsof ze het niet serieus heeft genomen. Ik logeer nu bij haar en ben niet mee gegaan wezen stappen. Ze is niet lang gebleven. Had dr via whapp verteld dat ik het niet leuk vond. Ze zei dat je er voortaan rekening mee gaat houden. Ik zei dat ik dat ook zal doen. Ze vroeg haar laptop omdat ze het nodig had. Vroeg later nog of ik wakker was toen ze wat moest pakken. Ze zei er niks meer over. Ik had nl gezegd dat me vriend het ook niet tof vond wat hij is er ook bij betrokken. Nou kan het hem niet zoveel schelen, maar hij vindt het ook niet netjes.
Tjah, awkward nou. Hoe ga je hiermee om ?
Dit ja, heel walgelijk vind ik dat. Dat zijn dezelfde mensen waar je bijvoorbeeld mee zit te bellen, of berichtjes mee zit te versturen en die dan opeens zeggen: " Hahah Rob hun partner vindt dit en dat ervan." ...whutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef Seam het volgende:
Dat zijn mensen die hun individualiteit kwijtgeraakt zijn. Ik hoop dat ik nooit zo ver zal wegzakken.
Walgelijk inderdaad.
Dit vind ik dan wel een beetje overdreven. Ze heeft nu hoeveel keer haar excuses aangeboden?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit?
Ik logeer nu bij haar en ben niet mee gegaan wezen stappen. Ze is niet lang gebleven. Had dr via whapp verteld dat ik het niet leuk vond. Ze zei dat je er voortaan rekening mee gaat houden.
Oke dat wist ik nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
jawel, die antwoord heeft ze me wel gegeven. Ze zei letterlijk dat ze ALLES deelt met hem.
Denk idd dat ik mijn verwachtingen moet verlagen en hun als 1 zien. Wel jammer.
Nee, ik heb haar avond niet verpest. Had sowieso niet beloofd mee te gaan. Ze ging sowieso niet alleen.
Ik kan moeilijk even naar huis. Ben niet in Nederland
Volgend week ga ik hier weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |