SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
kom al langsquote:
Doe's niet zo passief-agressief.quote:
ik stalk je :$:$quote:
neequote:
huh vreemt denk n foutje sory!quote:
Kom maar langs, dan ben je dat iele belgische pielemuisje zo vergetenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je piemel wou dat hij een neger was.
jijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:47 schreef leeell het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan ben je dat iele belgische pielemuisje zo vergeten
IK BEN NIET BELGSquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:47 schreef leeell het volgende:
[..]
je moest eens wetenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:47 schreef leeell het volgende:
[..]
Met condoom is toch zonde van me tijdquote:
jouw ballen moeten nog dalen vrindquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nu nog iemand die jouw brommer wilt.
Genoeg biedingenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik paasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik bied: een neukbeurt zonder condoom![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hmmmquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Goede poll:
Poll: Wat is Cosmo?
• Saai
• Grappig
• Leuk
• Normaal
• Geen mening
• Emo
• Nicht
• Faler
• Boeit me niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hey sgatje, maar goe dat furdi er nie is, kunne we weer verder chattequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi hallo ik ben omdatappel en ik ben niet Furdinand dus echt waar niet
eerst pics dan gelovenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef leeell het volgende:
Cosmo wil ook mijn penis
Jullie allen willen mijn penis
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:59 schreef Flippiee het volgende:
Op schiphol wachten op de trein naar huis en allemaal reizigers zien. #reislustig #jaloers #janken
Awwww noh gelukkig awwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:19 schreef Trollscience het volgende:
Kut ik had echt een levensechte nachtmerrie waarin ik overtuigd was dat ik gevangen zat in mijn eigen droom voor altijd![]()
Zo dankbaar dat ik wakker ben nu
Ik doelde meer op dat ik met Cosjen lag te krikken.quote:
Ik ben kapot moe, ik denk straks even bijslapen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niks een beetje gitaarspelen zometeen naar vriend, jij dan (A)
Trollscience?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mannen met bruine haren en niet zo breed zijn.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat?.
[..]
Ja. Ik ben jaloers op jou en Trollie..
Jij bent homo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat?.
[..]
Ja. Ik ben jaloers op jou en Trollie..
Trollie is niet breed en bruine haren denk ik, en een hunk. En jij bentquote:
dastan is ook facking sexy (a)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan is trouwens de enige blonde God waar ik een uitzondering voor zou maken. Wupswups, ib4jaloerseJan.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan is trouwens de enige blonde God waar ik een uitzondering voor zou maken. Wupswups, ib4jaloerseJan.
quote:
Ik paar weken geleden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Woensdag hem nog gezien op het witte doek..
Wel, je zit fout.quote:
rassist :Squote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
U heeft te lang in de zon gezeten met u rode native american bolletje.
En roodharigen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kinkyquote:
Ligt aan de persoon.quote:
quote:
Deze heer die wiet.quote:
goobyquote:
'Anders dan Peter'quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ligt aan de persoon ja, maar de aantrekkingskracht is anders dan peter.
Ik ga eventjes, tot later.
omg what have i doooonequote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh jee KB is weg en gelijk de binding hier kapot..
-__-quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Anders dan Peter'
waarom ben ik anders?
gase![]()
wups wups, ik las het gewoon helemaal verkeerdquote:
hihi haha hoho hihi hehequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wups wups, ik las het gewoon helemaal verkeerdnu wel goed gelezen gr gr gr xoxoxox
wat is er poesquote:
Nieuwe songtekst van Justin Bieber?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Baby cuz in the dark you cant seeee shiny carssss
Op z'n bips.quote:
Ik ken geen Peter, heet iel zo??quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WNnrer daten we weer beach met peter en cosmo en jan?
Maar hij heet toch andersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee 2haooy vmor jou
En leuk, bbq lekker sociaal ,D
Jaa, maar PtR > peter snap jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar hij heet toch anders
Ik tril nu al
je mag mijn hand wel vasthoudenquote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa, maar PtR > peter snap je
Oefff spannend, ik houd je handje wel vast.
Klinkt goed. Met mij?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil wel met je wakker worden.. Samen dan naar de opkomende zon kijken.
.
Deze haat opeens.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:00 schreef Trollscience het volgende:
He Cosmo ik zou als jong lekker ding met jou trouwen en je dan vergiftigen zodat ik je erfenis kreeg, vieze verrader
Hey kut, je komt niet zomaar aan Cosmote. Ik ga bezwaar hebben als jullie gaan trouwen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:00 schreef Trollscience het volgende:
He Cosmo ik zou als jong lekker ding met jou trouwen en je dan vergiftigen zodat ik je erfenis kreeg, vieze verrader
Hela hoezo dat? Onze liefde is voor altijd en jij gaat ons niet stoppen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey kut, je komt niet zomaar aan Cosmote. Ik ga bezwaar hebben als jullie gaan trouwen.
Las je wat hij net postte?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hela hoezo dat? Onze liefde is voor altijd en jij gaat ons niet stoppen..
Niet zo denken, hij geniet ook van KB tijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Las je wat hij net postte?
En waar geniet hij van die Jan? D: KB-loze tijd ? Geen genot.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hela hoezo dat? Onze liefde is voor altijd en jij gaat ons niet stoppen..
kom maar langs bouwen we een feestjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil ook wel met een Nederlandse jongen op een feest zitten..
Er is maar één ginger in mijn leven, en dat is 2happy4u. Sorry pop.quote:
We zijn ook gemeen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we vallen ook beide op jongens
2 dingen gemeen
we vallen op smalgebouwde jongens ook, zei je ooit eens ?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We zijn ook gemeen.
3 dingen gemeen.
Geen brede macho jongen =/= smalle jongens.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we vallen op smalgebouwde jongens ook, zei je ooit eens ?
4 dingen gemeen.
ok okokok dat danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen brede macho jongen =/= smalle jongens..
ik ben geen kkgingerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Er is maar één ginger in mijn leven, en dat is 2happy4u. Sorry pop..
allemaal rode lampen wel jaquote:
kkjoch ga dood ofzo kklijerquote:
ewa lkkre steenpuust van mequote:
die piquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Beach het volgende:
Jan is doodgegaan met airsoft het stond op de fp
Nederlander komt om bij spelletje in België
trauma'squote:
dies tan2 geil Gquote:
is goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ewa peter volgende week vrijdag daten?
Lobi poesquote:
hovjquote:
dat was mijn antwoord trouwensquote:
Hendig wel, heb ik eten, heb jij iemand die je eten betaaldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik leid je naar de mac, da krijg je terug
ja tochhhhquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hendig wel, heb ik eten, heb jij iemand die je eten betaald
Minstens 1 knuffel bij het ontmoeten en een knuffel bij het afscheidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja tochhhh. Dus we hebben een deal?
ik voel jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet alleen de jaloersheid![]()
![]()
![]()
![]()
0009)()(
omg ik moet altijd wennen in het begin qua knuffelen kan niks beloven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Minstens 1 knuffel bij het ontmoeten en een knuffel bij het afscheid
Joah
dan gewoon hamburgers delen bij de macquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg ik moet altijd wennen in het begin qua knuffelen kan niks beloven.
dat is haramquote:
Huh?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga even mezelf nog minder snappen dan ooit tevoren. Doei.
ik breek graag regelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |