En verder ging het over luiers, kledingmaten en flesjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:38 schreef Tinuviel het volgende:
NTS weet jij wat de kosten per luier dan zijn als ik de aanbieding bij Kruidvat koop, voor maat 2 luiers?
Ah okido, dan heeft hij nog 5 maanden om te wennenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:49 schreef Bleie het volgende:
TimeJumper: het eerste jaar is melk de hoofdvoeding, en de rest bijvoeding. Hij haalt nu nog meer calorieën uit de bv. Niets mis mee dus. Sommige kindjes doen er wat langer over om vast voedsel te 'snappen'. Dat is helemaal niet erg. Een mooi credo vind ik altijd: de ouders bepalen wát een kind eet (wat je aanbiedt, in elk geval), het kind bepaalt hoeveel het eet.
Inderdaad bij ons zit een Jumbo op loopafstand (gelukkig). Dus ik loop er inderdaad vaak naartoe, maar echt veel kan je dan inderdaad niet meenemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:11 schreef Susie het volgende:
Uhhh, wat eng PiercedGal!
@TJ, dat was ook ontzettend leuk, ze keek heel stoer om zich heen, alles bekijken, alsof we er nooit eerder geweest warenEn kon een stuk meer boodschappen meenemen
MC op een winkelwagentje zetten vind ik eng, dus als ik al eens met de auto ging, dan zette ik de mc in de wagen. Maar meestal dus lopend met de wagen en dan kan je echt weinig meenemen.
ja maar het maakt verschil of je keuze hebt of niet? ik zou, als het zou moeten, ook prima met 2 tegelijk boodschappen kunnen en willen doen... maar als het zonder kan, dan is dat wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jeetje, slepen jullie met een hele MC? Dat heb ik echt nooit gedaan.![]()
Gewoon één in de doek en de ander aan de hand/ in de wagen. Ik zie het probleem niet. Ik doe altijd met twee kindjes de boodschappen, al vanaf het allereerste begin.
Mag ik niet he, moeten de modjes doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef Kyara het volgende:
Daar kan Fee-nix vast wel wat van maken! Mooie naam trouwens
Ik had ook al even een melding gemaakt in fb, maar toevoegen mag wel Fee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Mag ik niet he, moeten de modjes doen. Maar zo zien ze het vast!
O ok, dan doe ik het wel ffquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik had ook al even een melding gemaakt in fb, maar toevoegen mag wel Fee.
Ik vind duits brood ontzettend smerig en droog! Dus daarvan haal ik een voorraadje...ca 10/12 broden/bolletjes. En natuurlijk chips! En (zoet)broodbeleg, en frikandellen ed. Dat gaat altijd standaard mee. Oh en koffiemelk en koffie !quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:56 schreef Kyara het volgende:
ik dacht dat het in Duitsland juist zo goedkoop was. Hoor hier altijd dat mensen daar hun boodschappen gaan doen
Ach meis, wat rot. Ik herken zo je gevoel... Gek genoeg was ik uiteindelijk erg blij dat wij naar het ziekenhuis moesten. Ik heb daar zoveel geleerd en goede tips gekregen. Zelfs de lk daar vond het prima dat we kv bijgaven. Dat heeft me rust gebracht. Groeien is nu prioriteit 1, als dat goed gaat komt de bv wel weer. Ze drinkt nu toch al goed aan de borst (qua drinktechniek)? Dan komt dat echt wel weer als ze goed gegroeid is. Niet te veel zorgen maken (dat is zo verdomd moeilijk, dat weet ik).quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:23 schreef Marjolijntje het volgende:
Wat fijn Phaidra!
Hier gaat het nog steeds niet goedCB is gisteren geweest om te wegen, nog maar 2990 gram, terwijl ze de laatste keer bij de kraamzorg 3040 woog.. (geboortegewicht is 3200) Nu is het wel weer een andere weegschaal en kan daar wel iets verschil in zitten, maar feit is dat ze dus nog steeds niks zwaarder wordt.
Nu hebben we tot maandag gekregen om te zorgen dat Faye gaat groeien. Maandagochtend komt het CB weer wegen en als ze dan nog steeds niet aangekomen is, moet ze waarschijnlijk op kv. Als het moet dan moet het, maar ik baal er zo enorm van.
Het drinken uit een fles kost minder energie dan drinken uit de borst. Afgekolfde melk geven zou idd ook kunnen, maar dan moet je wel al voldoende productie hebben. Vaak is dat nog niet zo als drinken aan de borst nog te zwaar is voor een baby. Althans zo is het mij uitgelegd in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
Marjolijntje, waarom moet ze kv? Zou.dat echt een hogere voedingswaarde hebben? Kan ik me eigenlijk niet voorstellen namelijk, als ik zag hoe vet mijn melk in het begin was. Of is het omdat je beter kan monitoren wat Faye binnenkrijgt? Is dan kolven en de fles geven geen goede tussenoplossing?
Ja, maar met kolven kan je ook prima je productie op gang helpen natuurlijk en eventueel bijvoeden met kv. Ik denk dat als Marjolijntje zich niet goed voelt bij stoppen met de borstvoeding, deze oplossing in ieder geval besproken moet zijn. Vandaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het drinken uit een fles kost minder energie dan drinken uit de borst. Afgekolfde melk geven zou idd ook kunnen, maar dan moet je wel al voldoende productie hebben. Vaak is dat nog niet zo als drinken aan de borst nog te zwaar is voor een baby. Althans zo is het mij uitgelegd in het ziekenhuis.
Monitoren wat er binnen komt kan idd ook nog een reden zijn.
Stoppen is inderdaad niet de bedoeling!! Gewoon doorkolven ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, maar met kolven kan je ook prima je productie op gang helpen natuurlijk en eventueel bijvoeden met kv. Ik denk dat als Marjolijntje zich niet goed voelt bij stoppen met de borstvoeding, deze oplossing in ieder geval besproken moet zijn. Vandaar.
Kan het niet zijn dat er niet genoeg voedingsstoffen in je bv zit? Ik heb zoiets wel eens ergens gehoord. Misschien zou dat gecontroleerd kunnen worden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Fulltime kolven heb ik gedaan voor haar toen ze de borst niet meer pakte. En ik sta er niet om te springen, maar als het nu nodig is dan ga ik het weer doen. Het is niet iets wat ik lang vol zal kunnen houden, maar om een periode te overbruggen moet het lukken.
Maar ik vraag me oprecht af of ze dan wel beter zal groeien. Ook als ze nog goed wakker is na de borst, pakt ze de fles niet meer. Ze lijkt dus echt genoeg gedronken te hebben.
Ze komt nu iedere 2 - 3 uur en drinkt dan 10 - 15 minuten per borst. Wat dat betreft doet ze het prima.
Ik heb ook niet het idee dat het aan mijn productie ligt. Ben in het ziekenhuis al begonnen met kolven en daarbij was mijn opbrengst altijd al meer dan dat ze dronk per voeding uit een flesje. Dan zou dat sinds dinsdag enorm ingestort moeten zijn. Toen ben ik gestopt met kolven omdat ze weer volledig bij mij dronk.
Dat is wel extreem zekdzaam, volgens mij. Geen idee of t te contoleren is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat er niet genoeg voedingsstoffen in je bv zit? Ik heb zoiets wel eens ergens gehoord. Misschien zou dat gecontroleerd kunnen worden?
Marjolijn, je hebt al goede tips (van o.a. wupwup) gehad, daar heb ik niks op aan te vullen. Alleen nog even een hart onder de riem: na een week had ik een prima productie, en toch was muppet pas na 3 (!!) weken weer op geboortegewicht (en toen ging het ook hardquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Fulltime kolven heb ik gedaan voor haar toen ze de borst niet meer pakte. En ik sta er niet om te springen, maar als het nu nodig is dan ga ik het weer doen. Het is niet iets wat ik lang vol zal kunnen houden, maar om een periode te overbruggen moet het lukken.
Maar ik vraag me oprecht af of ze dan wel beter zal groeien. Ook als ze nog goed wakker is na de borst, pakt ze de fles niet meer. Ze lijkt dus echt genoeg gedronken te hebben.
Ze komt nu iedere 2 - 3 uur en drinkt dan 10 - 15 minuten per borst. Wat dat betreft doet ze het prima.
Ik heb ook niet het idee dat het aan mijn productie ligt. Ben in het ziekenhuis al begonnen met kolven en daarbij was mijn opbrengst altijd al meer dan dat ze dronk per voeding uit een flesje. Dan zou dat sinds dinsdag enorm ingestort moeten zijn. Toen ben ik gestopt met kolven omdat ze weer volledig bij mij dronk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief ben je. Ja, enigszins, snottert nog wel wat, maar gaat goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef Kyara het volgende:
DanneFijn dat het beter me hem gaat.
En Liene lekker zwemmen
Susie, hoe is het met Anouk? Alweer wat opgeknapt?
Jammer dat ze inderdaad vroeger wakker werd. Misschien nog even een dutje doen als Anouk weer gaat slapen? Of valt het met de vermoeidheid nu mee?quote:Op zondag 24 juni 2012 06:37 schreef Susie het volgende:
Hmz, denk dat ik haar voortaan toch maar wakker maak. Ze werd om 4.15 wakker, fles gegeven, 5 lag ze er weer in ongeveer, half 6 sliep ze weer en nu zitten we aangekleed beneden, want ze vond het wel welletjes.
Nee, vond het geen succes
Niet helemaal in haar slaap, maar ze is dan ook niet klaarwakker. Ze gaat dan direct doorslapen.quote:Op zondag 24 juni 2012 08:19 schreef Kyara het volgende:
Hebben jullie haar een fles in haar slaapg gegeven? Lees ik dat nou goed?
Gelukkig dat het de goede kant op gaat Susie. En straks zelf ook nog even een dutje doen.
Ooh! Nee nee natuurlijk niet. We halen haar uit haar bedje en verschonen haar. Daarna krijgt ze het flesje en hop weer in bed.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:50 schreef Kyara het volgende:
Dat lijkt me eigenlijk best wel eng Tuniviel. Om zo te fietsen.
MezzEnroe, ooh zo. Ik zag het al een beetje voor me dat jullike met een flesje boven het bed hingen om de fles in een slapend kind te stoppen
Dit is ook zoals het hier gaat. Ze wordt wel wakker, krijgt de fles, laat een boer, en weer naar bed en dan slaapt ze meestal direct weer.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:07 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Ooh! Nee nee natuurlijk niet. We halen haar uit haar bedje en verschonen haar. Daarna krijgt ze het flesje en hop weer in bed.
geen idee, ik had er nog nooit van gehoord. Denk niet dat het hier zou werken ivm spugen enzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:25 schreef Bleie het volgende:
Zo gek is t niet, Kyara. Bv-kindjes krijgen ook vaak n droomvoeding, waarom zou dat niet kunnen met kv?
Bij een borst stopt de melkflow als het kind niet zuigt (na de tsr), een fles stroomt altijd zachtjes door, dat maakt pauzeren voor het kind moeilijker denk ik. Ik droomvoed elke avond en daar zitten best vaak langere pauzes bij.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:25 schreef Bleie het volgende:
Zo gek is t niet, Kyara. Bv-kindjes krijgen ook vaak n droomvoeding, waarom zou dat niet kunnen met kv?
Nee hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 10:29 schreef Kyara het volgende:
maar dan slaap je ook samen met je kindje lijkt me. Als je hem eerst uit zijn bedje moet plukken dan wordt hij daar toch ook wakker van?
Wat ik heb begrepen is dat het kdv Anouk ook een soepstengel hebben gegeven, ik zelf nog niet... Ik weet ook eigenlijk niet welke ze bedoelen?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:04 schreef Vlindur het volgende:
Ook nog even hier, vanaf wanneer geven jullie soepstengels? Jelte vind het geweldig en eet het netjes(Ik breek hem in drieen)
Oh wat heb ik toch een medelijden met je..quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef Zoë23 het volgende:
Sam wat vervelend dat je nog zo'n last hebt
Ik heb de dokterswacht net gebeld
Vanmorgen weer bijna flauwgevallen (Was bij me ) en m'n ander borst doet ook erg veel pijn en dat wordt nu ook hard van binnen zegmaar..
Ze gaan overleggen en bellen me zo terug omdat de antibioticakuur allang had aan moeten slaan
Ben nogsteeds slap en duizelig terwijl ik veel gegeten heb
Morgen komt m'n moeder weer langs om te helpenecht zo lief..
Stelletje pubers. Negeren is idd het beste. Wij komen er nog redelijk vanaf met "Valt wel mee. Niet zo lelijk als die andere kinderen". Maar zijn vader gaat toch aardig over de rooiequote:Op zondag 24 juni 2012 16:34 schreef Sam1993 het volgende:
Zoë hopelijk gaat het snel beter !
vanavond gaat Lisa naar oma toegaan we even met zijn tween naar de film heb kaartjes gekregen van mijn ouders. Ben wel heel erg moe maar de komende weken komt het er niet van en het is toch wel fijn even tijd samen.
Hmm er zijn weer een stelletje bezig van buiten oud :S het lelijke fok babytjes topic.. soempie en fee-nix zover ik gezien heb hebben ze jullie fotos herpost... heb eigenlijk best wel zin om mijn gal te spugen maar trekt denk alleen maar meer van dat soort mensen aan...
Zoe, je hebt er dan ook alles aan gedaan tochquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef Zoë23 het volgende:
Wat irritant, er zijn geen lelijke baby'tjes!
Arts was een superlieve dame & ik super emotioneel
Moet meer rust nemen, ben oververmoeid. M'n hb was gelukkig goed, 7.5
Ze vroeg of ik bv wilde blijven geven want ze vond me er heel serieus over. Ik wil het ook graag maar niet ten koste van m'n eigen gezondheid (heeft S ook niets aan) ze adviseerde me contact op te nemen met de lk zodat ik voor mijn gevoel er alles aan had gedaan.
Heb veel gehuild, wil zo graag ons meisje blijven voeden & goed voor dr zorgen.
Duizeligheid en vermoeidheid komt volgens haar door de zware zwangerschap/bevalling en kraamtijd.
Ze adviseerde ons ook om een klacht in te dienen bij het kraambureau
Dankjewel, dat is helemaal waar, daar denk ik ook aan.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:35 schreef Poezebeest het volgende:
Zoë; ik ben na de borstontsteking ook gestopt met bv, was niet dé reden maar voor mij wel de druppel om er mee te stoppen, ik werd er geen leukere mama op en de beslissing was moeilijk maar wel de goede. Ik hoop dat de lk je nog op weg kan helpen en zo niet, dat je met een gerust hart kunt stoppen en overstappen op kv, ook daar wordt meisje groot van! Ze heeft niks aan een mama die aan het eind van haar latijn is en persé bv wil geven!
+1quote:Op zondag 24 juni 2012 17:38 schreef Kyara het volgende:
Zoe,
Denk dat het wel verstandig is om contact op te nemen met een LK. Misschien kan zij nog iets voor je betekenen. En als het voor jou (en daarmee voor voor S.) beter is om toch op fv over te stappen dan heb je er in elk geval alles aan gedaan.
Sam, veel plezier!
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ook met kv heb je lieve momentjes tijdens het voeden hoor Zoe dus wat je ook beslist wees daar maar niet bang voor
Precies wat ik ook nog wou zeggen....dat handje dat je kin aaitquote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ook met kv heb je lieve momentjes tijdens het voeden hoor Zoe dus wat je ook beslist wees daar maar niet bang voor
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Fee-nix het volgende:
Achja, ik dacht: Midas staat er ook tussen, dan kan ik het hele topic al niet meer serieus nemen.
Moeders mooiste? Volgens mij heb ik dan een foto die daar prima in pastquote:Op zondag 24 juni 2012 19:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Aventura, klopt! Maar dan vind ik het topic "moeders mooiste" leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ze had wel wat tips waarvan ik ook op de hoogte was. Een lk zou hier dieper op in kunnen gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:25 schreef Tinuviel het volgende:
Veel plezier Sam!
Zoë wat naar dat je je weer slechter voelt. Ik zou ook nog eens kijken met een lk als je graag door wilt gaan met bv geven. Kon de arts verder geen tips geven hoe je toch bv geven en een zo snel mogelijke genezing kunt bereiken? Kan een dietiste misschien nog iets betekenen die kan aangeven hoe je een optimaal energievolume/ energievoorraad uit voedsel zou kunnen halen? Of misschien een combi van alle kennis/ tips (lichamelijk/ fysiek, op bv gebied en kwa dieet)? In ieder geval heel veel sterkte
Je zit ook nog in een heel emotionele periode he. Allemaal hormonen die door je lijf gieren... dat maakt het er niet makkelijker op. Het moeilijkste is denk ik nog wel: naar je eigen situatie blijven kijken en naar je eigen lijf luisteren. Wat bij mij de knoop doorhakte bij Sander: een lijstje van voors- en tegens. Bij mij was de lijst met 'tegens' veeeeeeel langer. Misschien een idee om het zo voor jezelf ook eens op een rijtje te zetten?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:36 schreef Zoë23 het volgende:
Fee-nix
Dankjewel
Het is zo dubbel, bv is goed voor d'r en fijn om te geven, maar als het goed gaat met mij, is het fijner voor haar. Raar eigenlijk.. voor de geboorte dacht ik er zo luchtig over.. Maar het raakt me meer dan ik dacht.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:40 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Moeders mooiste? Volgens mij heb ik dan een foto die daar prima in pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef Fee-nix het volgende:
Graag gedaan Zoë. Ik vind het gewoon allemaal zo naar voor je. Je voelt nu al zo lang gewoon ronduit beroerd. Daar moet nodig verandering inkomen zodat je wat meer kunt gaan genieten van deze periode! Het gaat allemaal al zo snel, het zou zo zonde zijn als je deze periode als het ware 'mist' (niet helemaal natuurlijk, maar je snapt vast wat ik bedoel) omdat je maar niet beter wordt.
Tot nu toe had hij eigenlijk alleen mondjes teruggegeven, maar hij gaat natuurlijk wel steeds meer drinken in 1x. Goed om te weten.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef bitterend het volgende:
Phaidra, de maagklep is nog niet dicht dus er wordt makkelijk voeding teruggegeven, R heeft soms golven eruit om 5 minuten later weer willen drinken. Kan geen kwaad, er zit geen maximum aan voeding..
Snap ik hoor TAP. Ik vond het ook niet echt een fijn gevoel. Vooral dat ze bij mijnes erbij hadden gezet 'deze is wel heel erg'.... Gewoon van je af laten glijden. Ze zijn het niet waard.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
en heel stom maar mijn maag draaide om toen 1 van de linkjes uitkwam op mijn kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt als een verstandige oplossingquote:Op maandag 25 juni 2012 09:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Hij heeft normaal altijd wel een slaapzak aan. Maar hoelang duurt het voor ie dit met slaapzak aan doet nu ie eenmaal weet dat het kan? Mijn lief zegt dat we gewoon het bedje met 1 kant tegen de muur zetten en aan de andere kant een matras ernaast. Als ie dan weer klimt en valt dan tenminste zacht.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef cleany het volgende:
Fotospam:Wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Zoe, goedzo meid, rustig aan![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, even eenvoor ons hoor! Faye is aangekomen! 3150 woog ze vanochtend, vrijdag was dit nog 2990. Ben zo trots nu! En zo blij en opgelucht!
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, even eenvoor ons hoor! Faye is aangekomen! 3150 woog ze vanochtend, vrijdag was dit nog 2990. Ben zo trots nu! En zo blij en opgelucht!
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:50 schreef cleany het volgende:
Ik ga jullie verlaten...veel plezier nog en tot de volgende keer of topic ;-)
Bedankt voor de lieve woorden over de fotospam
Wat fijn meis!!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is idd die van 22.00. Na haar avond eten zo tussen 17 en 17.30 krijgt ze geen fles meer. Meestal gaat ze ook al om 18 naar bed. Daarom zit ik er ook niet om te springen om die van 22 al te laten vallen...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, mooie score..
De late fles, is dat die van 22/23 uur? Of die na het avondeten?
Phaidra, beterschap voor je moeder. En hou jij ook maar je rust, je wil nu ook geen (gekke) ziektes oplopen.. Kun je wel bellen?
Ok, sperziebonen uit het knuistje zijn ook afgekeurd. Geen hap ook. Wel proeven, zonder gek gezicht, maar geen hap naar binnen..
Vanmiddag Galia meloen proberen.
Dank je (en andren ook!). Ja bellen kan gelukkig wel! Ze mag waarschijnlijk morgen naar huis (wel met extra thuiszorg nog).quote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, mooie score..
De late fles, is dat die van 22/23 uur? Of die na het avondeten?
Phaidra, beterschap voor je moeder. En hou jij ook maar je rust, je wil nu ook geen (gekke) ziektes oplopen.. Kun je wel bellen?
Ok, sperziebonen uit het knuistje zijn ook afgekeurd. Geen hap ook. Wel proeven, zonder gek gezicht, maar geen hap naar binnen..
Vanmiddag Galia meloen proberen.
De "snoetepoetsers" zijn ook al een hit hier, lekker aflebberenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:42 schreef Kyara het volgende:
denk dat Midas dat ook wel leuk vindt. Stopt sowieso alles in zijn mond. Ook billendoekjes die je er oplegt om ongelukjes te voorkomen
Oh joh,quote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef Kyara het volgende:
Ooh Kuuks, ik vergeet jou helemaal. Wat een gedoe met Billies naveltje. Lekker suf van het cb. Groot gelijk dat je een klacht gaat indienen.
Die broodkorst is dat ook met 6 maanden al meteen? Of iets later?
Ik maak mij ook geen zorgen, ga er vanuit dat ze zich vanzelf regeltquote:Op maandag 25 juni 2012 20:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, ik geloof dat Chris ook opeens zijn slaapritme veranderde, toen konden we ook meegaan daarin.
Da madde gij hoor wefkequote:Op maandag 25 juni 2012 20:46 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, ik ook niet altijd hoor. Maar wil wel graag overal wat van/over zeggen
zeker als het de niet alledaagse/bijzondere dingen zijn.
Ja denk wel dat het goed komt, en zoals Susie zegt ik zit er ookk niet mee als ze iets geven wat ikzelf nog niet heb gegeven.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:01 schreef mefke79 het volgende:
TJ, kokhalzen hoort er echt bij, zeker bij zeven maanden. Wat je wel kan doen (en dus tegen het kdv kan zeggen) is geen brood geven, maar juist beginnen met iets hards dat smelt: koekjes of een soepstengel. Brood is meer voor gevorderden zeg maar. Brood valt namelijk niet uiteen, zoals koek, maar wordt een balletje en kan gaan plakken. Dat moeten ze effe doorkrijgen, komt vast goed joh!
Wij zijn ook goed in ongezoute meningen hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 21:26 schreef lunko1979 het volgende:
Weet iemand waar het namentopic heen is? We zijn benieuwd wat mensen "eerlijk" van onze babynaam vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |