Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dani Fernandez, Kevin Gomez Nietoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:51 schreef stoereboii het volgende:
Hee vdm spelen er spanjaarden bij feyenoord? Zoja wie?
quote:
Ik twijfel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
Een 91 pace 3* skill speler die 525 waard is
Als dat het beeld is dat je van me hebt dan moet ik iets aan mijn imago gaan doen hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We hoeven geen foto's van je te zien hoor
OH SNAP! neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We hoeven geen foto's van je te zien hoor
Ik dacht altijd dat je een hele geile dame was, klopt dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als dat het beeld is dat je van me hebt dan moet ik iets aan mijn imago gaan doen hier
bankhangen, hard gebuffeld vandaag en de hele weekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rijst/Omnirocket/GZ/Toefjes/Lindgren
Kom clubs...
quote:
Nty.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja met een k erbij dan. Laat maar zittenKan je niet gewoon Klaas heten ofzo
post ook altyd in me nakie :$quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een hele geile dame was, klopt dat?
Toen ik dit las kreeg ik 3x een binnenbroekse zaadlozing, mijn ouders keken mij raar aan omdat ik aparte grimassen trokquote:
Southhampton geloof ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef UltimateTeam het volgende:
Van wie waren ook alweer die shirts die op brazilie leken?
Tuurlijk 355k om precies te zijn hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog donaties nodig voor het Ronaldofonds?
Zijn die van Southampton niet blauw?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:16 schreef UltimateTeam het volgende:
Iemand nog een suggestie voor uitshirt brazilie (blauw)
in de poolse competitie, en serie B zijn veel shirts zonder shirtreclame, denk als je daar rondneust je wel iets kunt vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:16 schreef UltimateTeam het volgende:
Iemand nog een suggestie voor uitshirt brazilie (blauw)
\quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die met TOTY Baines gespeeld hebben? Die stats
Lekker ik ga hem dan ook halenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
High/Med dat wel, maar 95 longshots ofzo
87 Ball Controlquote:
Gewoon voor de lol af en toe schieten, deed ik met Taiwo ook. Die crossing gebruik ik wel best vaak met backs en die heeft hij ook hoog. Het is meer een middenvelder qua stats.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:26 schreef Tim86 het volgende:
En hoe vaak maak je daar gebruik van met een LB?
Zieke verdedigende stats ook wel. Jammer dat hij niet wat groter en wat sneller is, maar de rest kan dat wel aardig compenserenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
87 Ball Control
94 Crossing
86 Curve
84 Dribbling
72 Finishing
95 FK Accuracy
74 Heading Accuracy
80 Long Pass
92 Long Shots
97 Marking
89 Penalties
86 Short Pass
98 Shot Power
79 Slide Tackle
97 Stand Tackle
74 Volleys
82 Acceleration
77 Agility
91 Balance
78 Jumping
93 Reactions
83 Sprint Speed
99 Stamina
71 Strength
89 Aggression
68 Attacking Position
93 Interceptions
59 Vision
High/Med.
Hij is alleen wel klein met 1.70. 3 weak foot en 3 skill
Ik wil je wel even helpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:28 schreef Pobberd het volgende:
Ik krijg mijn poorten niet meer open. Weet iemand hoe dit zou kunnen?
Hoge pace > hoge dribbel = trage spelerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
Tsja dat van pace snap ik nooit. De een heeft 70 en voelt aan als 90 en de ander heeft 98 en voelt aan als 76
Onderschat de factor balance nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoge pace > hoge dribbel = trage speler
huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoge pace > hoge dribbel = trage speler
Ook.quote:
Als een speler snel is met een hoge dribbel, voelt hij trager aan.quote:
Dan is het Hoge pace + hoge dribbel = trageRE spelerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als een speler snel is met een hoge dribbel, voelt hij trager aan.
Goed voorbeeld is Walcott
Ja, zo bedoel ik hemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is het Hoge pace + hoge dribbel = trageRE speler
Niet: Hoge pace > hoge dribbel = trage speler
Gewoon een +10 eropquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Thorb het volgende:
Acceleration 99
Agility 96
Balance 86
Jumping 60
Reactions 92
SprintSpeed 99
Voelt helemaal niet snel aan, wat toch vreemd is
Eerst stonden ze altijd open. Gisteren toen ik op fifa ging was ie rood, toen had ik poorten weer open gezet, maar toen ik weer op fifa ging was die middelzwaar en nu gaan ze helemaal niet meer open.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil je wel even helpen.
Wat bedoel je met 'niet meer'?
Komt door de lage vision, hij ziet niet waar hij heenloopt en loopt daarom wat langzamerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Thorb het volgende:
Acceleration 99
Agility 96
Balance 86
Jumping 60
Reactions 92
SprintSpeed 99
BallControl 90
Dribbling 92
Strength 61
Voelt helemaal niet snel aan, wat toch vreemd is
En 21 = 5quote:
Het is toch geen Chineesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt door de lage vision, hij ziet niet waar hij heenloopt en loopt daarom wat langzamer [ afbeelding ]
Rebooten wilt het ook wel eens doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Eerst stonden ze altijd open. Gisteren toen ik op fifa ging was ie rood, toen had ik poorten weer open gezet, maar toen ik weer op fifa ging was die middelzwaar en nu gaan ze helemaal niet meer open.
PR gemachtquote:
Nee, ze stonden altijd open, tot gisteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rebooten wilt het ook wel eens doen.
Maar moet jij steeds je poorten opnieuw openzetten dan?
Eenmaal is open is altijd open totdat jij het commando geeft ze dicht te gooien
Ze zeggen dat spelers met hoge dribbling stat meer balcontacten hebben dan spelers met lage dribbling stat, waardoor een speler met hogere dribbling en exact dezelfde stats qua snelheid trager zal zijn dan die andere (wat GJE ook probeerde te zeggen volgens mij)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Thorb het volgende:
Acceleration 99
Agility 96
Balance 86
Jumping 60
Reactions 92
SprintSpeed 99
BallControl 90
Dribbling 92
Strength 61
Voelt helemaal niet snel aan, wat toch vreemd isZal ook wel met strength te maken hebben
Opnieuw opstarten denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:36 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Nee, ze stonden altijd open, tot gisteren.
Wat is rebooten precies?
Opnieuw opstarten van je consolequote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:36 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Nee, ze stonden altijd open, tot gisteren.
Wat is rebooten precies?
Re-PR gemachtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
PR gemacht want dat mocht je niet meer zeggen!
Zou wel kunnen ja, kan je dus beter een snelle silver pakken met verder kut stats en een goede crossingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat spelers met hoge dribbling stat meer balcontacten hebben dan spelers met lage dribbling stat, waardoor een speler met hogere dribbling en exact dezelfde stats qua snelheid trager zal zijn dan die andere (wat GJE ook probeerde te zeggen volgens mij)
Ja, maar ik vind het een beetje onzinnig. Veel FIFA spelers snappen ook niet dat iemand met de bal nou eenmaal trager is dan iemand zonder bal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja, kan je dus beter een snelle silver pakken met verder kut stats en een goede crossing
@VDM Re-Re-PR
Tuurlijk maar als ik word ingehaald door Melberg ben ik het wel zatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het een beetje onzinnig. Veel FIFA spelers snappen ook niet dat iemand met de bal nou eenmaal trager is dan iemand zonder bal.
Daarnaast heb je ook de fysieke stats. Een speler van 1.90 met 90 pace is volgens mij nog altijd beduidend trager dan iemand van 1.70 met dezelfde stats
Nee, werkt nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten van je console
Nee want dan loopt Silva/Dede ineens tussen mij en de balquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Thorb, als je echt wilt vliegen over het veld met Walcott moet je gewoon met je rechter analogestick dribbelen, dan die lange ballen vooruit rossen zegmaar, dan vlieg je
Kijk uit anders komt de mod weerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen PR gemacht grapjes maken!
PR gemacht
er wordt steeds TR gezegd. Topic report. maar het moet eigenlijk PR zijn. Post report.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is een Pr trouwens, dat heb ik gemist
pro retardquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is een Pr trouwens, dat heb ik gemist
behalve Stijn, die krikt het IQ nog wel omhoogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
Ik dacht psv'er report omdat zij altijd dom doen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
behalve Stijn, die krikt het IQ nog wel omhoog
DutchSl ook maar 130+2 is nog altijd maar 132 voor 2 mensen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
behalve Stijn, die krikt het IQ nog wel omhoog
met een paar extra accounts vlieg je zo over die 60K heen. Heb maar 1 extra account en heb op dag 5 de 70K aangetikt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:47 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan me echt niet tot dat cheat engine zetten sinds ik die coins aan GJE heb gegeven
Zal hij het wel heerlijk doen denk ik, ipv Bale?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan haal ik hem wel. en gebruik hem als LM
Lijkt me een erg goede LM inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan haal ik hem wel. en gebruik hem als LM
Ohja, die ben ik vergeten , sorry Dutch!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
DutchSl ook maar 130+2 is nog altijd maar 132 voor 2 mensen...
Kamikazie heb je ook nogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, die ben ik vergeten , sorry Dutch!
Mensen met psv avatars danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onze theorie wordt finaal onderuit gehaald zo
Feyenoorders verliezen sowieso want Vandermarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
Ik denk toch dat wij, Ajacieden, ook dit winnen.
De domste zijn, ik geef jullie een goede kansquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:53 schreef pascal08 het volgende:
Ik denk toch dat wij, Ajacieden, ook dit winnen.
Maar bij ajax hebben ze Litmanen, dat is een Vandermar2quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feyenoorders verliezen sowieso want Vandermar
Marcelo de beste kopper in de Eredivisie vinden en ons aanraden tegen scooters aan te fietsen, ik weet het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, Marcie komt onhandig over ivm dyslectie, dat vind ik niet eerlijk.
Ik ben voor Feyenoord!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef pascal08 het volgende:
Reemi, Ik, dudeweiser, Darksonic, Rijst, vandermar, Pobberd, Tim86.
Stuk voor stuk intelligente Ajacieden.
Rustig mattie, Chelsea is gewoon nou eenmaal de bestequote:
Ja ik had ook 150k op 2 accounts, maar nu vind ik het niet leuk meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
met een paar extra accounts vlieg je zo over die 60K heen. Heb maar 1 extra account en heb op dag 5 de 70K aangetikt.
Ik doe meequote:
Tussen 20:30 - 21:00 beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat volgend jaar AZ kampioen wordt want dan ben je ineens voor Az hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:06 schreef pascal08 het volgende:
Voor mij is er maar één club en dat is Ajax.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:06 schreef pascal08 het volgende:
Voor mij is er maar één club en dat is Ajax.
Comment met de meeste duimpjes omhoog. Ja, Ajax heeft duidelijk de slimste fans.quote:kippevel AJAX Amsterdam en Hazes is de enige combinatie !! Ons aller Ajax staat er volgend seizoen weer met San Marco aan het hoofd !!
Let op mijn woorden!! En Pisvee doet volgend jaar niet mee !! Ajax de beste club van Holland en aan alle Pisvee meelopers, volgend jaar niet naar Amsterdam komen als we kampioen worden ok!! Dat wordt dan meteen retour met een paar klappen op je bek
A.F.C.A CBS
Het youtube niveau is sowieso niet hoog. Er zullen vast wel ajacieden zijn die verstand hebben... oh wachtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Comment met de meeste duimpjes omhoog. Ja, Ajax heeft duidelijk de slimste fans.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Comment met de meeste duimpjes omhoog. Ja, Ajax heeft duidelijk de slimste fans.
Dat wordt dan meteen retour met een paar klappen op je bekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
ik vind mijzelf niet dom hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het youtube niveau is sowieso niet hoog. Er zullen vast wel ajacieden zijn die verstand hebben... oh wacht
Je zou je moeten doodschamen voor dit soort debielen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat wordt dan meteen retour met een paar klappen op je bek
![]()
Ach ja, ik kon er de humor wel van inzien. Het is natuurlijk niet slim, maar dat van Sven was puur Amsterdamse bluf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:11 schreef Fuszy het volgende:
Je bent ook gewoon een mongool als je met een Feyenoordshirt in de arena gaat spelen, terwijl feyenoord daar niet hoeft te voetballen.
Die gast is toch dood of niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, ik kon er de humor wel van inzien. Het is natuurlijk niet slim, maar dat van Sven was puur Amsterdamse bluf.
Nee het is gewoon sneu dat mensen zo zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, ik kon er de humor wel van inzien. Het is natuurlijk niet slim, maar dat van Sven was puur Amsterdamse bluf.
Prima, ze roeien zichzelf uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, vermoord door een andere hooli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |