SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Bijna deel 200.
Jumi, heb jij Tli nou al gemeet? Daar zit meer potentie (if possible) dan een dWc en Vas haat/liefde meet.
![]()
Volgens mij ontloopt ze mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bijna deel 200.
Jumi, heb jij Tli nou al gemeet? Daar zit meer potentie (if possible) dan een dWc en Vas haat/liefde meet.
Tof! Die kleur staat goed bij je tanquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Sporten. Niets dan geoorloofd lichamelijk contact natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:48 schreef JackieBrown het volgende:
Jumi wat was je precies aan het doen met die brede mannen?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Voelde je zo nu en dan hun fallus ook subtiel langs je strijken enzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sporten. Niets dan geoorloofd lichamelijk contact natuurlijk.![]()
Ik heb nooit lichamelijk contact met vrouwen als ik sport?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sporten. Niets dan geoorloofd lichamelijk contact natuurlijk.Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voelde je zo nu en dan hun fallus ook subtiel langs je strijken enzo?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Is ook niet zo heel vreemd als je alleen maar voetbalt en aan krachttraining doet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb nooit lichamelijk contact met vrouwen als ik sport?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waarom denk je dat ik daar überhaupt aan meedoe?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voelde je zo nu en dan hun fallus ook subtiel langs je strijken enzo?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel vreemd als je alleen maar voetbalt en aan krachttraining doet.Deathlift or Die.![]()
Ik hoorde in de wandelgangen dat hij wel zeer goed in een bepaalde mixed art is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat gare vriendje van Jackie doet dat.Deathlift or Die.![]()
Deze 'wandelgangen'?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat hij wel zeer goed in een bepaalde mixed art is.Winti @ 0:25quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen die entrance al, srananstyle isf.![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen toch niet ruiken dat ze dat doetquote:.
Hard wel hoor Jumi, kan je ook met andere chicks gewoon vechten of ben je de enige?![]()
Toch lekker als je er ook nog eens voor betaald krijgt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze 'wandelgangen'?
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze 'wandelgangen'?
[ afbeelding ]![]()
![]()
wat is dit voor topic
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Pener?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
Mmh, wat zal het worden zo. Borst of rug.![]()
Ik deed voorheen eigenlijk alleen mee met kickbokslessen, maar ben met een meisje waarmee ik veel trainde een paar keer mee gaan doen met MMA en nu doe ik het de laatste tijd steeds vaker na mijn werk, omdat het met de tijden gunstiger uitkomt dan de kickbokstijden. Maar ik train dus veelal samen met dat meisje, verder zijn er alleen mannen die meedoen. Bepaalde technieken train ik dan ook alleen met haar en verder wisselen we gewoon telkens door.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kunnen toch niet ruiken dat ze dat doet.
Hard wel hoor Jumi, kan je ook met andere chicks gewoon vechten of ben je de enige?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hoost danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen die entrance al, srananstyle isf.
Jawel, je keek.![]()
Chicks die aan vechtsporten doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik deed voorheen eigenlijk alleen mee met kickbokslessen, maar ben met een meisje waarmee ik veel trainde een paar keer mee gaan doen met MMA en nu doe ik het de laatste tijd steeds vaker na mijn werk, omdat het met de tijden gunstiger uitkomt dan de kickbokstijden. Maar ik train dus veelal samen met dat meisje, verder zijn er alleen mannen die meedoen. Bepaalde technieken train ik dan ook alleen met haar en verder wisselen we gewoon telkens door.![]()
![]()
![]()
That bitch bought me a Rolex and I still ain't got no time for her!
Meek Mill, bazenlyrics, bazenkapsel, bazen kledingstijl.
![]()
Die gast heeft echt een beperking volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:28 schreef Ishimaru het volgende:
Komt een idioot uit de lift bij take me out.
Eddy zoey: we weten dat ie droog is
Raap me op
Jawel, je keek.![]()
Denk eerder hoge dunk van zichzelf. Vooral het einde was te droog: dat is niet mijn email adres!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:32 schreef jna het volgende:
[..]
Die gast heeft echt een beperking volgens mij![]()
Kan jij m niet op en neer laten bouncen wanneer je een boner hebt?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Bij de hoogste schijf gaat ie nieteens meer neer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan jij m niet op en neer laten bouncen wanneer je een boner hebt?Deathlift or Die.![]()
Jij beest.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bij de hoogste schijf gaat ie nieteens meer neer.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tevens goede TT, want bijten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ff zjwemmenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kleine kinderen die tekeningen maken en op je werk komen brengen. Hoe lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:38 schreef junamii het volgende:
Kleine kinderen die tekeningen maken en op je werk komen brengen. Hoe lief.Hij is verliefd op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Ze zijn best goed, die Duitsers.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ozil speelde even een terugspeelballetjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, Duitsland al 4 mooie kansen gehad.
Deathlift or Die.![]()
Commentaar van de Nederlandse commentator is ook heel anders over de Duitsers nu de Nederlanders eruit liggen heEn normaal zet ik hem altijd op zdf maar die heb ik hier niet.
All good things are wild and free.![]()
Alle Nederlandse commentatoren zijn zo slecht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef jna het volgende:
Ze hadden echt sierd de vos moeten inhuren voor dit ekDeathlift or Die.![]()
Ik snap niet dat jullie je ergeren aan commentaar of een voorkeur hebben.
Dikke klok om die gast z'n pols die net ff in beeld was btw.
![]()
Jeroen Grueter toch? Ik ben al lang blij dat hetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In de finale komt een geniale commentator.Frank
Snoeks
niet is.
Jawel, je keek.![]()
mensen die niet haten op arno vermeulenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik snap niet dat jullie je ergeren aan commentaar of een voorkeur hebben.
Dikke klok om die gast z'n pols die net ff in beeld was btw.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Geen idee tbh, maar hoorde wel dat hij goed was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
Jeroen Grueter toch? Ik ben al lang blij dat hetFrank
Snoeks
niet is.
If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:38 schreef junamii het volgende:
Kleine kinderen die tekeningen maken en op je werk komen brengen. Hoe lief.Kind wil huisje, boompje en beestje samen met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's so cuteSPOILER: NIET VOOR ETHA!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kind wil huisje, boompje en beestje samen met jou
That's so cuteGoeie fles. Op zeker?SPOILER: NIET VOOR ETHA!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kind wil huisje, boompje en beestje samen met jou
That's so cuteXbox, 4l Bacardi, Cornetto.SPOILER: NIET VOOR ETHA!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man.
![]()
Hehe, eindelijk een goede wissel keuze. Maar waar zijn Gomez en Podolski.All good things are wild and free.![]()
Lekker laten zitten nuquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, eindelijk een goede wissel keuze. Maar waar zijn Gomez en Podolski.Jawel, je keek.![]()
Wat genoeg, 10-1 mag het wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef jna het volgende:
Serieus, waarom vallen ze nog aan?![]()
3-1 is genoeg jonge.![]()
Helaas welquote:, is gevuld met guldens en ander buitenlands geld.
Good life can only be achieved if you work hard for it.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Xbox, 4l Bacardi, Cornetto.
Deze man.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Helaas wel, is gevuld met guldens en ander buitenlands geld.
[..]
Good life can only be achieved if you work hard for it.
[ afbeelding ]Baas.
Deathlift or Die.![]()
Merkel staat al klaar om te incasserenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:21 schreef jna het volgende:
Ja snapt wel dat die Grieken ons nu sowieso nooit meer terug gaan betalen he.
![]()
Die Grieken eisen nu dat hele noodfonds op en gaan vervolgens alsnog failliet. Puur om ons te fucken. Alleen omdat Duitsland niet gewoon 3-1 kon accepteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Merkel staat al klaar om te incasseren.
Jawel, je keek.![]()
Tli, jij woont in Nijmegen toch? Zijn die vierdaagsefeesten het weekend van 13 juli?Jawel, je keek.![]()
14 tot en met 20 juli.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef jna het volgende:
Tli, jij woont in Nijmegen toch? Zijn die vierdaagsefeesten het weekend van 13 juli?All good things are wild and free.![]()
Duitsland![]()
Dat griekenland geld had om spelers naar EK te sturen. We weten nu iig wat ze hebben gedaan met het noodfonds![]()
Gomez, geweldige speler. Killer voor je spel tho.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Had juist veel meer verwacht van Ozil dit EK, Gomez daarentegenDeathlift or Die.![]()
Kun je niet dat hele weekend blijven?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
Hmm ok. Want iemand nodigde me net uit voor een huisfeest daar op de 13e.
Ohh hoe schiet ie hem fijn in zeg. Damn. Als je goed kijkt beslist ie echt op het laatste moment pas.
Deathlift or Die.![]()
Ook fout van de keeper, want die hing nog half aan de goal toen hij hem wou nemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
Ohh hoe schiet ie hem fijn in zeg. Damn. Als je goed kijkt beslist ie echt op het laatste moment pas.
dit dus, is fucking aangeschoten kan hij ook niets aan doen. Hoere scheids krijg toch een spontane uitgescheurde anusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
JAAA DAT MEEN JE NIET HE, dit is geen penalty waard.![]()
![]()
Ja dat dus, kon Boateng echt geen kut aan doen. Schandalig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
dit dus, is fucking aangeschoten kan hij ook niets aan doen. Hoere scheids krijg toch een spontane uitgescheurde anusAll good things are wild and free.![]()
Hoe baas Neuer ook is, zelfs als ie naar de goeie hoek dook had ie hem niet gehad. Echt fucking briljant ingeschoten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook fout van de keeper, want die hing nog half aan de goal toen hij hem wou nemen.Deathlift or Die.![]()
Ja dat ga ik even bekijken. Ze gaan dat huis verkopen en geven nog 1 groot afscheidsfeestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je niet dat hele weekend blijven?schijnt dat ze ook een boomhut hebben gebouwd
Jawel, je keek.![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe baas Neuer ook is, zelfs als ie naar de goeie hoek dook had ie hem niet gehad. Echt fucking briljant ingeschoten.Maar hij had wel even meer op mogen letten
14 tot en met 20 juli aanwezigquote:Lekker rellen bij XX ATP met de RMS-hooligans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dit!quote:En matrixx @ the park ziet er dit jaar beter uit vind ik.
Zij heeft wel iets moois.quote:
Was dat toen zijn vriendin al?If not now, then when.![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zij heeft wel iets moois.
Was dat toen zijn vriendin al?
Hmm, VI Oranje of Bowie Special op BBC 4 ...I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Moeten wij voor jou beslissen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef ThaTim het volgende:
Hmm, VI Oranje of Bowie Special op BBC 4 ...If not now, then when.![]()
nee even aandachtshoertje sjpelenquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ooh is niet erg hoor, is de standaard in dit topic.quote:
Ik zou VI oranje even afkijken en dan die special checken, maar je kan hem ook downloaden misschien?If not now, then when.![]()
Jawel Tam(me).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij werkt jullie internet juist niet.If not now, then when.![]()
Lekkor viel zu tipsy naar mien werk jung.
Wat was de eindstand vanavond dang?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
4-1 voor germanenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Lekkor viel zu tipsy naar mien werk jung.
Wat was de eindstand vanavond dang?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
oh ja goddomme dat klopt ook nog
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
vervroegde alzheimer
Mijn volk.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja, maar na 3 potjes tegen de computer nooit meer gespeeld omdat ik dat nieuwe verdedigen kut vondquote:
Jawel, je keek.![]()
Is juist makkelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar na 3 potjes tegen de computer nooit meer gespeeld omdat ik dat nieuwe verdedigen kut vond
Wil je zodalijk potje doen? Ik ga eerst even wat eten nu.If not now, then when.![]()
PS3 staat in andere kamer en heb geen zin om 'm te halen. Maar ik zal binnenkort als ik m'n scriptie af heb even wat langer spelen om dat verdedigen te leren. Zodat ik jullie allemaal even kan ownenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is juist makkelijk.
Wil je zodalijk potje doen? Ik ga eerst even wat eten nu.
Jawel, je keek.![]()
Oh ja, was ik vergeten, die had altijd goede pokoes.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Welke divisie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is cool, verdedigen gaat in ieder geval met "O".Deathlift or Die.![]()
Wat krijg je wanneer krio, panzer en etha met elkaar een kind maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat krijg je wanneer krio, panzer en etha met elkaar een kind maken?Lekker testo shakes gedronken dat kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:!
Vanaf 2:00. Alistair Overeem
. Hij geeft Badr Hari toch een pak slaag daar..
.
En trouwens, m'n ma kwam dit thuis omdat ik het laatst vroeg voor je hoe het heette toch.
Kokoskoekjes.
![]()
Inderdaad. Jammer dat ie zo stom is geweest om gepakt te worden vlak voordat ie een ufc titelgevecht hadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Vanaf 2:00. Alistair Overeem
. Hij geeft Badr Hari toch een pak slaag daar..
.
En trouwens, m'n ma kwam dit thuis omdat ik het laatst vroeg voor je hoe het heette toch.
[ afbeelding ]
Kokoskoekjes.
Oh en jouw moeder
Laat ze me adopteren.Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat krijg je wanneer krio, panzer en etha met elkaar een kind maken?niet dat, want dan had tie donker moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Gemberkokoskoekjes, amandelkokoskoekjes en pommerakkokoskoekjes to be exactquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:41 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat ie zo stom is geweest om gepakt te worden vlak voordat ie een ufc titelgevecht had
Oh en jouw moeder
Laat ze me adopteren.!
Zijn krio en Panzer ook niet meer bodybuilders?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:42 schreef wise het volgende:
[..]
niet dat, want dan had tie donker moeten zijn![]()
![]()
Hoezo? Geen is een neger hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:42 schreef wise het volgende:
[..]
niet dat, want dan had tie donker moeten zijnDeathlift or Die.![]()
waarom doen jullie dan wel zożquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Weet er iemand wat ik kan doen met sesam-pasta (Tahin)? Een goed recept ofzo? Ik dacht dat het broodbeleg was.![]()
Negers zijn hele andere mense joh die doen op hun handen lopen en door hun oren ademen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leg eens uit wat voor gedrag je precies bedoelt met 'zo doen'?Deathlift or Die.![]()
Kan je ook op je brood doen ja, maar ook in de falafel gebruiken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:47 schreef Loppe het volgende:
Weet er iemand wat ik kan doen met sesam-pasta (Tahin)? Een goed recept ofzo? Ik dacht dat het broodbeleg was.![]()
Dacht dat het iets zoet was.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je ook op je brood doen ja, maar ook in de falafel gebruiken.![]()
zou wat zijn als je dat met random persoon gwn doet op straatquote:
![]()
De papegaai van dWcGhehe iddquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zou wat zijn als je dat met random persoon gwn doet op straatmeteen klap voor je harses
![]()
Verliefd geworden; bloemetje bezorgd bij een MILF die open deed met een wheyshake in dr handen.Deathlift or Die.![]()
Heel lief die PI ernaast maar die lijkt echt in NIETS op Jumiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Die in het midden lijkt op Jumi.
Hedde bril op?
![]()
Ik ging stuk om die papegaaiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
De papegaai van dWc
[..]
Ghehe iddmeteen klap voor je harses
![]()
![]()
Je bent gewoon boos om deze.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heel lief die PI ernaast maar die lijkt echt in NIETS op JumiHedde bril op?
quote:quote:![]()
Jajohquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos om deze.
[..]
[..]En dit dan:
So:quote:![]()
![]()
Koester deze momenten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
He maar Sinji how come dat je opeens weer aanwesug bent?![]()
Vergelijkingen door dWc.
Dromenvangertje on that Alistair-Overeem-jaw time though.full stops and exclamation marks![]()
Ik mis jullie duiveltjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
He maar Sinji how come dat je opeens weer aanwesug bent?![]()
![]()
Jouw UIquote:.
En Sinji, vielen je kookkunsten in de smaak bij de gelukkige dame? Wat had je gemaakt?full stops and exclamation marks![]()
Ik wou pasta carbonara maken, maar ze lustte geen kaas. Ik gebruik altijd parmezaanse kaas daarvoor.
Dus uiteindelijk heel simpel kipfilet wrapped in bacon met een simpele marinade. Drnaast een simpele salade gemaakt met balsamico azijn, zout, peper, pijnboompitten en citroen. En Straciatella ijs als toetje.
Ze was wel blij zegma![]()
![]()
Wanneer kan ik langskomenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Sinji het volgende:
Ik wou pasta carbonara maken, maar ze lustte geen kaas. Ik gebruik altijd parmezaanse kaas daarvoor.
Dus uiteindelijk heel simpel kipfilet wrapped in bacon met een simpele marinade. Drnaast een simpele salade gemaakt met balsamico azijn, zout, peper, pijnboompitten en citroen. En Straciatella ijs als toetje.
Ze was wel blij zegma![]()
School of hard knocks, I can show you my degreesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:30 schreef Sinji het volgende:
Bovendien heb ik weer peso's om uit te geven. Dit topic in het oog houden voor fissa's
Couple of A, B, C's, bad bitch, double D's,
Poppin' E's, I don't gick a F, I'm a G
Godverdomme, kende deze nog niet van 'm! En dat Jamaicaanse in het refrein
.
Oh wacht jawel, laatst die mixtape van 'm gedownload.
Gewoon een KFC double down gehaald met een coleslaw dusquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Sinji het volgende:
Ze was wel blij zegma.
![]()
![]()
Wssup met die gare vergelijkingen telkens![]()
Gisteren ook al Nicki Minaj.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Sinji het volgende:
Ze was wel blij zegma
Ik lust wel kaas, nomsayin.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon een KFC double down gehaald met een coleslaw dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Sinji het volgende:
Ze was wel blij zegmaIk wacht nog steeds op de dag dat je kreeft voor me gaat maken.
Hoe dan !?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:42 schreef Juminelle het volgende:
Gisteren ook al Nicki Minaj.![]()
![]()
Vergeleek iemand jou met Nicki Minaj?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:42 schreef Juminelle het volgende:
Gisteren ook al Nicki Minaj.
Dat is wel een héle skere poging tot hosselen.
![]()
Belofte maakt schuldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Deze manIk wacht nog steeds op de dag dat je kreeft voor me gaat maken.
![]()
![]()
Mozy zei dat ik op m'n profielfoto van FB op Nicki Minaj lijkDaarna heb ik de nacht huilend in bed doorgebracht.
HOEZO TROUWENS GARE VERGELIJKING.
Die chick is fucking nice
C'mon son, die heeft toch alleen verstand van pluimvee en tractors?quote:![]()
![]()
Die chick daarboven en Jumi kan ik nog wel inkomen idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die chick is fucking nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Arrgh, een sneakerfan heeft in Nederland deze prijs gewonnen:
http://hypebeast.com/2012(...)-galaxy-foamposites/
Lucky bastard heeft schoenen met een gezamelijke straatwaarde van ongeveer 5500 ekkies gewonnen, dayumm![]()
Die hierboven wel jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die chick is fucking nice![]()
[..]
C'mon son, die heeft toch alleen verstand van pluimvee en tractors?Maar het was eerder een gare vergelijking omdat ik totaal geen gelijkenissen zie buiten de haarkleur.
En wat voor 'n schoenen ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef Sinji het volgende:
Lucky bastard heeft schoenen met een gezamelijke straatwaarde van ongeveer 5500 ekkies gewonnen, dayummLucky mofo indeed.
Ik dacht alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Die chick daarboven en Jumi kan ik nog wel inkomen idd..
HA! Die galaxy zit erbijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef Sinji het volgende:
Lucky bastard heeft schoenen met een gezamelijke straatwaarde van ongeveer 5500 ekkies gewonnen, dayumm. Haters gonna hate in 3, 2, 1..
![]()
Het is dan ook een fugly schoenen pakket.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HA! Die galaxy zit erbij. Haters gonna hate in 3, 2, 1..
My shoes vandaag: AM1 UrawaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwehe. Eerlijk, ik wil die van Jumi ook welquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:57 schreef Sinji het volgende:
My shoes vandaag: AM1 UrawaHuh die heb je toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bwehe. Eerlijk, ik wil die van Jumi ook wel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:57 schreef Sinji het volgende:
My shoes vandaag: AM1 UrawaMr. Swag de FinesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Oke true, zou alleen Jumi en Tli adden als ik FB zou hebbenquote:Bwehe. Eerlijk, ik wil die van Jumi ook wel![]()
.
Als ze me accepteren that is![]()
![]()
Huh jij hebt toch wel Facebookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mr. Swag de Finesse!
[..]
Oke true, zou alleen Jumi en Tli adden als ik FB zou hebben![]()
.
Als ze me accepteren that is![]()
Niet van mezelf, wel eentje van m'n projectgroep van een bepaald vak dit jaar gehad, alleen om blogs online te zetten.quote:![]()
M'n Jessica Simpson wat doe je?!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:04 schreef Sinji het volgende:
Wie als eerste raadt wie dit is krijgt van mij een loempia (zonder sambalsaus)
[ afbeelding ]
FUCK YEAH I WIN.
Same here. (no homo)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was als puber VERLIEFD op haar in Newly Weds. WAT IS DIT![]()
![]()
.
Gezicht lijkt heel anders op die foto though? Neus bijvoorbeeld.full stops and exclamation marks![]()
Wtf happened!?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:04 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
En zorg jij nou maar dat je een FB-account fixed, dWc
Edit: ah, kind dus. Zonde.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nosejob gehad misschien? Viel me ook op jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Same here. (no homo)
Gezicht lijkt heel anders op die foto though? Neus bijvoorbeeld..
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:05 schreef krioro het volgende:
[..]
M'n Jessica Simpson wat doe je?!
FUCK YEAH I WIN. [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik lees en zie nu dat ze wel meer dan een nosejob heeft gehad.
Ze heeft wel joekels van tieten gekregenquote:.
#staypositive![]()
Dat zie ik alleen al aan d'r kin. Zij heeft gewoon een unieke kin:')quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:04 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]![]()
True, enige positieve welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees en zie nu dat ze wel meer dan een nosejob heeft gehad.
[..]
Ze heeft wel joekels van tieten gekregen.
#staypositive
Jawel, je keek.![]()
Meerdere nuquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen al aan d'r kin. Zij heeft gewoon een unieke kin:')Jawel, je keek.![]()
Ik was al bezig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eerlijk, wie zou 'm tussen die tig ol' bitties stoppen?
Poll: Jessica Simpson nu
• Nee, bah, walvis.
• Ja, ik zou haar he-le-maal kaputtmachen.
• Ja, maar ik zou het aan niemand vertellen.
• Nee, ik ben een FOK!ker.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierquote:Poll: Jessica Simpson nu
Je hebt gestemd op: Ja, ik zou haar he-le-maal kaputtmachen.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:05 schreef krioro het volgende:
[..]
M'n Jessica Simpson wat doe je?!
FUCK YEAH I WIN. [ afbeelding ]![]()
![]()
Vast een blanke, die ene.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:23 schreef jna het volgende:
We zouden dus allemaal rampeneren
Oh, 1 fokker niet.full stops and exclamation marks![]()
Die heeft flink lopen squatten.quote:
Denk nep, die bovenbenen zijn fucking onrealistisch.If not now, then when.![]()
Is de zus van CB, die T-Rex benen zitten in de familie.quote:
Zou kunnen trouwens, sommige chicks hebben nou eenmaal buitenproportionele vormen.
![]()
I see, google vertelt me dat het Rosee Divine is. Wel echSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al het Surinaamse zit in 1 lichaamsdeel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Krio ook al zoiets en gewoon beide blank.Jawel, je keek.![]()
Rare benen heeft ze wel.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Rare benen heeft ze wel.Holy CuloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: