Ik vind het een kutwijf.quote:Wat vinden jullie hier nou allemaal van?
Anders onderbouw je het even, dan heb ik er wat aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het een kutwijf.
Sorry dat ik het zeg.
Yep. Wegwezen. Goed gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het een kutwijf.
Sorry dat ik het zeg.
Lees de OP eens, dan begrijp je het wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:25 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Anders onderbouw je het even, dan heb ik er wat aan.
Zal ik de onderbouwing dan doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:25 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Fjandinn het volgende:
Ik mag niet in haar broek gaan, en als ik zelf mijn pielemoos ontbloot dan loopt ze weg en gaat met haar rug naar mij toe in de hoek van mijn kamer staan en zegt dat ze pas terugkomt als ik hem weer in mijn broek heb gedaan.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:25 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Onderbouwingquote:1. Het is een onmogelijk mens qua afspreken betreft. Moet uren onderhandelen over wanneer we wat kunnen doen. Zijn perioden dat ik haar 2 weken niet zie, ook al wonen we dichtbij elkaar. Soms heb ik het gevoel dat ik niet eens in haar top 3 prioriteiten sta. Alles komt eerst, daarna vriendjelief. Ze heeft ook ontzettende moeite met nee zeggen. Soms heb ik al door dat ze eigenlijk niet wil/kan afspreken, dan zegt ze toch maar ''ja'' om vervolgens allemaal kutsmoesjes te verzinnen en het allemaal af te blazen.
2. Ze heeft een heel legioen aan jongens achter haar aan die haar overduidelijk leuk vinden, en die dat ook gewoon open en eerlijk tegen haar zeggen, maar waar ze desondanks vrienden mee wil blijven. Met sommige van deze jongens heeft ze, voordat wij wat kregen, ook wel eens seksuele fantasieėn over elkaar besproken (wat erg grappig is, aangezien punt 3) wat zij altijd naar eigen zeggen als een grapje bedoelde maar wat die jongens natuurlijk allemaal hartstikke geil vonden. Ze vindt het ook heel leuk om mij alle complimentjes en flirtereien te laten zien die die jongens sturen, en maakt mij ook graag jaloers door te suggereren dat ze wel eens terugflirt. Dit laatste pik ik niet meer en dat heb ik laatst ook tegen haar gezegd, en daar is ze nu voorlopig mee opgehouden.
3. Ze is aseksueel. Nee, echt letterlijk. Ze wil niets en vindt het allemaal maar vies. Ze vindt penissen smerig en naar en wil er dan ook absoluut niet aanzitten. Ze masturbeert wel, maar daar moet ze dan niet te veel bij nadenken want dan begint ze ook dat smerig te vinden. We zijn wel intiem met zoenen en knuffelen en zo. Ik mag haar bh uitdoen en daar likken en woelen, maar dit doet haar helemaal NIETS. Als ik dan oogcontact maak kijkt ze me aan met zo'n neutrale alledaagse kop van ''wat voor weer wordt het morgen''. Ik doe dat dus eigenlijk meer voor mezelf dan voor haar. Ik mag niet in haar broek gaan, en als ik zelf mijn pielemoos ontbloot dan loopt ze weg en gaat met haar rug naar mij toe in de hoek van mijn kamer staan en zegt dat ze pas terugkomt als ik hem weer in mijn broek heb gedaan.
Dat was hem ja.quote:
Van je geboorte tot je 14 zeker?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Fjandinn het volgende:
Heb nu een lieve vriendin na jaren vrijgezelligheid. Hartstikke leuk natuurlijk, maar er zijn een paar dingen waar ik me aan stoor en/of waar ik mee zit, die ik even van me af wil zeuren en waarvan ik afvraag of andere vrouwen hiervoor misschien een verklaring kunnen vinden. Zelf snap ik namelijk niet zoveel van vrouwen.
1. Het is een onmogelijk mens qua afspreken betreft. Moet uren onderhandelen over wanneer we wat kunnen doen. Zijn perioden dat ik haar 2 weken niet zie, ook al wonen we dichtbij elkaar. Soms heb ik het gevoel dat ik niet eens in haar top 3 prioriteiten sta. Alles komt eerst, daarna vriendjelief. Ze heeft ook ontzettende moeite met nee zeggen. Soms heb ik al door dat ze eigenlijk niet wil/kan afspreken, dan zegt ze toch maar ''ja'' om vervolgens allemaal kutsmoesjes te verzinnen en het allemaal af te blazen.
2. Ze heeft een heel legioen aan jongens achter haar aan die haar overduidelijk leuk vinden, en die dat ook gewoon open en eerlijk tegen haar zeggen, maar waar ze desondanks vrienden mee wil blijven. Met sommige van deze jongens heeft ze, voordat wij wat kregen, ook wel eens seksuele fantasieėn over elkaar besproken (wat erg grappig is, aangezien punt 3) wat zij altijd naar eigen zeggen als een grapje bedoelde maar wat die jongens natuurlijk allemaal hartstikke geil vonden. Ze vindt het ook heel leuk om mij alle complimentjes en flirtereien te laten zien die die jongens sturen, en maakt mij ook graag jaloers door te suggereren dat ze wel eens terugflirt. Dit laatste pik ik niet meer en dat heb ik laatst ook tegen haar gezegd, en daar is ze nu voorlopig mee opgehouden.
3. Ze is aseksueel. Nee, echt letterlijk. Ze wil niets en vindt het allemaal maar vies. Ze vindt penissen smerig en naar en wil er dan ook absoluut niet aanzitten. Ze masturbeert wel, maar daar moet ze dan niet te veel bij nadenken want dan begint ze ook dat smerig te vinden. We zijn wel intiem met zoenen en knuffelen en zo. Ik mag haar bh uitdoen en daar likken en woelen, maar dit doet haar helemaal NIETS. Als ik dan oogcontact maak kijkt ze me aan met zo'n neutrale alledaagse kop van ''wat voor weer wordt het morgen''. Ik doe dat dus eigenlijk meer voor mezelf dan voor haar. Ik mag niet in haar broek gaan, en als ik zelf mijn pielemoos ontbloot dan loopt ze weg en gaat met haar rug naar mij toe in de hoek van mijn kamer staan en zegt dat ze pas terugkomt als ik hem weer in mijn broek heb gedaan.
Verder is het een superlief ding en hou ik heel veel van haar en zij volgens mij ook van mij. We hebben het ontzettend fijn samen en lachen en gieren en brullen. Alleen haar moeilijk doen, contact met jongens die haar leuk vinden en haar complete lack of sexual desire zitten mij een beetje dwars. Wat vinden jullie hier nou allemaal van?
Ik opteer daarom ook om het verplicht te stellen om in de OP van elk R&P-topic de leeftijden van de betrokken partijen te vermelden. Dat schiet zoveel meer op, op die manier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:32 schreef Marie30 het volgende:
Wat een ijskoningin
En hoe oud jullie zijn is wel essentieel om te weten alvorens we meer van onze deskundige adviezen tentoon spreiden
Ow god, wat heb ik dat in mijn leven vaak gehoord. En altijd achteraf.quote:en beseft dat vosss gelijk had
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Pien85 het volgende:
Ze wil vaker niet dan wel met je afspreken, ze wil niet met je neuken en ze flirt met anderen... Jullie worden vast heel gelukkig samen.
Ze flirt niet écht met anderen (zover ik weet natuurlijk) maar ze vindt het leuk om me jaloers te maken door te suggereren dat ze dat wel doet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Pien85 het volgende:
Ze wil vaker niet dan wel met je afspreken, ze wil niet met je neuken en ze flirt met anderen... Jullie worden vast heel gelukkig samen.
Is ze maagd?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Fjandinn het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk, ik had de leeftijd er even bij moeten zetten voordat jullie allemaal denken dat we een stel van in de 40 zijn. Ik ben 19, zij is 17
[..]
Ze flirt niet écht met anderen (zover ik weet natuurlijk) maar ze vindt het leuk om me jaloers te maken door te suggereren dat ze dat wel doet.
Ze zégt dat ze met anderen flirt en jij bent naief genoeg om te denken dat ze dat stiekem eigenlijk toch niet doet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Fjandinn het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk, ik had de leeftijd er even bij moeten zetten voordat jullie allemaal denken dat we een stel van in de 40 zijn. Ik ben 19, zij is 17
[..]
Ze flirt niet écht met anderen (zover ik weet natuurlijk) maar ze vindt het leuk om me jaloers te maken door te suggereren dat ze dat wel doet.
Maak haar jaloers door te zeggen dat je, omdat zij niets seksueels doet, regelmatig denkt aan je ex.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik opteer daarom ook om het verplicht te stellen om in de OP van elk R&P-topic de leeftijden van de betrokken partijen te vermelden. Dat schiet zoveel meer op, op die manier.
En dan ook "dat wil ik niet zeggen", terwijl het de dingen zoveel makkelijker maakt.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Pien85 het volgende:
Als dit al waar zou zijn, vraag jij je dan niet af waarom ze dit verzinsel tegen je vertelt om je te pijnigen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Fjandinn het volgende:
Sometimes it sucks to be right.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow god, wat heb ik dat in mijn leven vaak gehoord. En altijd achteraf.![]()
!
Het beste vind ik nog als ze het niet willen zeggen uit angst voor herkenbaarheidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ook "dat wil ik niet zeggen", terwijl het de dingen zoveel makkelijker maakt.
Deze vrouw.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:07 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Punt 1.
Als een meid niet eens wilt afspreken; Dumpen.
Als je echt verliefd bent en gek bent op iemand, dan maak je moeite om die persoon te zien.
Punt 2.
Gezien jou vriendin niet eens wilt afspreken, maar wel tijd heeft om te flirten met andere en het jou nog eens leuk verteld; Dumpen.
Punt 3.
Ze is aseksueel, als jij daar niet mee kan omgaan en daar niet mee kan leven; Dumpen.
Sommige relaties werken niet, omdat er over belangrijke punten struikelblokken zijn.
Je moet je niet schuldig voelen, anders blijf je in een relatie zitten die niet werkt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:27 schreef Bluurgh het volgende:
[..]![]()
Probeer het eens in de hoek van de kamer, misschien gaat ze dan wel in bed liggen
Ik vind dit eerder triest dan grappig...quote:Met sommige van deze jongens heeft ze, voordat wij wat kregen, ook wel eens seksuele fantasieėn over elkaar besproken (wat erg grappig is, aangezien punt 3)
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:56 schreef CruellaDeVil het volgende:
Overigens, TS, is ze niet aseksueel. Ook niet half-letterlijk.
quote:Het Asexual Visibility and Education Network (AVEN) beschrijft 4 soorten of types van aseksualiteit bij mensen:[1]
Type A
Personen die wel een seksuele drift ervaren, maar zich niet seksueel door anderen personen aangetrokken voelen. Deze mensen hebben een zeker biochemische ervaring van seks, doen mogelijk ook aan masturbatie, maar zullen nooit met een andere persoon seksuele interactie hebben.
We zijn sinds december samen. Ja, ik heb over punt 2 en 3 gepraat. Zoals ik bij punt 2 ook al vermeld heb, maar waar iedereen blijkbaar overheen leest, heb ik haar al aangesproken over het mij jaloers proberen te maken. Ik heb haar verteld dat ze daarmee moest kappen en dat doet ze sindsdien ook. Punt 3 hebben we het meerdere malen over gehad. Ze is nooit misbruikt of zo, ze weet ook niet waardoor het komt. Het is ook niet alleen bij mij zo, over het algemeen vindt ze seks en geslachtsdelen iets naars. Ze zegt dat ze hoopt dat het overgaat, maar ik ben bang dat als we voor de eerste keer gaan neuken dat ze dat dan echt alleen doet om mij te pleasen en er zelf niks aan vindt. Op punt 3 ben ik trouwens niet te hard voor haar (no pun intendedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef Feeeeble het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vind dit eerder triest dan grappig...
Hebben jullie er wel over gepraat TS? Waarom ze zich zo gedraagt en waarom ze zo tegen seks is?
En is ze wel van plan ooit seks met je te hebben? En hoe lang zijn jullie al samen?
Zelfs al kan ze er niks aan doen, als jij niet zonder seks kan dan houdt het gewoon op.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:29 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
We zijn sinds december samen. Ja, ik heb over punt 2 en 3 gepraat. Zoals ik bij punt 2 ook al vermeld heb, maar waar iedereen blijkbaar overheen leest, heb ik haar al aangesproken over het mij jaloers proberen te maken. Ik heb haar verteld dat ze daarmee moest kappen en dat doet ze sindsdien ook. Punt 3 hebben we het meerdere malen over gehad. Ze is nooit misbruikt of zo, ze weet ook niet waardoor het komt. Het is ook niet alleen bij mij zo, over het algemeen vindt ze seks en geslachtsdelen iets naars. Ze zegt dat ze hoopt dat het overgaat, maar ik ben bang dat als we voor de eerste keer gaan neuken dat ze dat dan echt alleen doet om mij te pleasen en er zelf niks aan vindt. Op punt 3 ben ik trouwens niet te hard voor haar (no pun intended), want ze kan er zelf niks aan doen en zit er ook wel een beetje mee en ik vind niet dat ik haar daar keihard op kan afrekenen.
Ze heeft daar nog steeds contact mee, ja. En nee, dat vind ik niet leuk. Maar ik kan haar toch ook niet verbieden om om te gaan met al die jongens? Bovendien komt het flirten meestal van die jongens af, ze flirt niet terug, en nu sowieso niet meer. Tenminste, dat zegt ze, maar ik heb geen reden om dat te betwijfelen. Maar ik vind het naļef van haar om die jongens dan als vrienden te gaan zien en er ook mee om te blijven gaan terwijl zij duidelijk op meer uit zijn en eigenlijk, als ik die gesprekken die ze me stuurt soms zie, alleen maar bezig zijn om haar in te palmen en te vragen wat haar cupmaat is en dat soort shit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:36 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Dan blijf je bij dr, jou keus.
Jij vraagt advies, hier krijg je dat en wat jij ermee doet is jou keus.
Wat ik me wel afvraag, waarom heb je het niet over punt 1 gehad?
En ik lees niet over punt 2 heen, maar ze heeft contact met de jongens waar ze mee flirtte..
Geloof je dat ze daar helemaal geen contact meer mee heeft of dat het flirten gestopt is?
Of verzwijgt ze het nu alleen maar voor je?
Maar ik heb toch nergens gezegd dat ik niet zonder seks kan? Ik ben vooral benieuwd of er hier mensen bekend zijn met dit soort aseksualiteit en of er een kans bestaat dat het overgaat of dat ik echt rekening moet houden met dat ik in deze relatie niet aan mijn seksuele trekken zal kunnen komenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs al kan ze er niks aan doen, als jij niet zonder seks kan dan houdt het gewoon op.
Hehe, hilarisch inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het beste vind ik nog als ze het niet willen zeggen uit angst voor herkenbaarheid
Erg vreemd allemaal! Hoe reageert ze daar dan op?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:44 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Ze heeft daar nog steeds contact mee, ja. En nee, dat vind ik niet leuk. Maar ik kan haar toch ook niet verbieden om om te gaan met al die jongens? Bovendien komt het flirten meestal van die jongens af, ze flirt niet terug, en nu sowieso niet meer. Tenminste, dat zegt ze, maar ik heb geen reden om dat te betwijfelen. Maar ik vind het naļef van haar om die jongens dan als vrienden te gaan zien en er ook mee om te blijven gaan terwijl zij duidelijk op meer uit zijn en eigenlijk, als ik die gesprekken die ze me stuurt soms zie, alleen maar bezig zijn om haar in te palmen en te vragen wat haar cupmaat is en dat soort shit.
Dit nog aanvullend, met de quote van mijn oom meer vrouwen dan kerktorens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef TonyVermicelli het volgende:
Zoals mijn oompie altijd zei; tiet veur 'n frisse!
Ik vraag me af of ze er wel iets aan wilt doen?! Waarom zou ze moeite doen voor iets wat haar totaal niet boeit? Een normale afspraak maken met haar vriend is al te veel!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Maar ik heb toch nergens gezegd dat ik niet zonder seks kan? Ik ben vooral benieuwd of er hier mensen bekend zijn met dit soort aseksualiteit en of er een kans bestaat dat het overgaat of dat ik echt rekening moet houden met dat ik in deze relatie niet aan mijn seksuele trekken zal kunnen komen
Het zit je volgens mij wel enorm dwars. Kwestie van tijd tot je het niet meer trekt, die walging van haar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Maar ik heb toch nergens gezegd dat ik niet zonder seks kan? Ik ben vooral benieuwd of er hier mensen bekend zijn met dit soort aseksualiteit en of er een kans bestaat dat het overgaat of dat ik echt rekening moet houden met dat ik in deze relatie niet aan mijn seksuele trekken zal kunnen komen
Om eerlijk te zijn moest ik toen ze zo geschrokken van mijn blote pik wegrende best een beetje lachenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zit je volgens mij wel enorm dwars. Kwestie van tijd tot je het niet meer trekt, die walging van haar.
En toch blijft ze contact met ze houden?!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:05 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Dat zegt ze er dan meestal niet bij, en ik vraag er ook niet om omdat ik mezelf dan een beetje controlerend vind overkomen of zo. Meestal zegt ze tegen me op msn dingen als ''Oh *naam* zei vandaag dat ik model moet worden en *naam* zei dat ik zijn perfecte vriendin zou zijn'' Toen ik haar laatst vroeg waarom ze dat soort dingen tegen mij verteld zei ze dat ze het niet eens prettig vond dat die jongens dat allemaal zeiden en dat ze het mij liet zien om te laten zien wat voor engerds het zijn. Wat ik niet helemaal geloof, want soms zegt ze het echt op zo'n manier waaruit gewoon blijkt dat ze me jaloers wil maken.
[..]
Om eerlijk te zijn moest ik toen ze zo geschrokken van mijn blote pik wegrende best een beetje lachenMaar na een tijdje zal het het wel gaan irriteren, ja. Maar op dat punt zit ik nu nog niet omdat ik mijn hoop een beetje ingezet heb op dat het wel overgaat.
Hoop...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:05 schreef Fjandinn het volgende:
Om eerlijk te zijn moest ik toen ze zo geschrokken van mijn blote pik wegrende best een beetje lachenMaar na een tijdje zal het het wel gaan irriteren, ja. Maar op dat punt zit ik nu nog niet omdat ik mijn hoop een beetje ingezet heb op dat het wel overgaat.
Ja, ze zegt dat ze die jongens als vrienden ziet. Zoals ik al zei, ik vind het niet leuk maar ik kan het ook niet gaan verbieden. Sommige van die jongens kent ze al langer dan mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
En toch blijft ze contact met ze houden?!
Vertel nu eens iets leuks over haar, ben ik wel benieuwd naar...
Gewoon een leuke meid, dus, maar vertel eens waar je op gevallen bent en wat er zo leuk is aan jullie relatie?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Ja, ze zegt dat ze die jongens als vrienden ziet. Zoals ik al zei, ik vind het niet leuk maar ik kan het ook niet gaan verbieden. Sommige van die jongens kent ze al langer dan mij.
Het blijft gewoon een leuke meid en de dingen waar ik op gevallen ben zijn niet veranderd. Natuurlijk moet ik nu wel de voor en nadelen gaan lopen afwegen om te kijken of het kans heeft om te slagen op de lange termijn.
Ze is Aseksueel en haar dan egoļstisch noemen..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:44 schreef rozecroc het volgende:
Verder vind ik het ook wat ego van haar dat zij een relatie met je aangaat en dan indirect van jou verwacht dat dat kan zonder seks, en er, als ik het zo lees, ook niet in investeert om dit te veranderen.
Misschien moet ik mij inderdaad even beter inlezen in het begrip "aseksueel", ik geef toe dat ik geen duidelijk beeld heb van hoe dit zich in de praktijk manifesteert. Ik kan het niet goed rijmen dat iemand bij mannen aandacht zoekt door seksuele toespelingen te maken, maar verder niks met seks heeft. Ook stel ik misschien verkeerd dat zo iemand zich dus niet seksueel tot iemand aangetrokken kan voelen en daardoor per definitie al niet geschikt is voor het onderhouden van een liefdesrelatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:49 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ze is Aseksueel en haar dan egoļstisch noemen..
TS heeft nergens gezegd dat ze een relatie hadden en dat hij er later achterkwam dat ze Aseksueel is. (Toch?)
TS zegt dat het ook verder geen probleem is.
Door deze topic zocht ik het even op.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Misschien moet ik mij inderdaad even beter inlezen in het begrip "aseksueel", ik geef toe dat ik geen duidelijk beeld heb van hoe dit zich in de praktijk manifesteert. Ik kan het niet goed rijmen dat iemand bij mannen aandacht zoekt door seksuele toespelingen te maken, maar verder niks met seks heeft. Ook stel ik misschien verkeerd dat zo iemand zich dus niet seksueel tot iemand aangetrokken kan voelen en daardoor per definitie al niet geschikt is voor het onderhouden van een liefdesrelatie.
Ik wist inderdaad al af van haar aseksueliteit voordat we wat kregen. Ze is daar best open over geweest, altijd. Maar ik ging er wel van uit dat dat een kwestie van wennen was, wat tot nu toe dus nog niet het geval blijkt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:49 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ze is Aseksueel en haar dan egoļstisch noemen..
TS heeft nergens gezegd dat ze een relatie hadden en dat hij er later achterkwam dat ze Aseksueel is. (Toch?)
TS zegt dat het ook verder geen probleem is.
Ik lees inderdaad dat een aseksueel wél verliefd kan worden en seksuele aantrekkingskracht niet gelijk staat aan het libido van zo iemand.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:02 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Door deze topic zocht ik het even op.
Een persoon die aseksueel is, kan juist wel behoefte hebben aan romantische dingen (niet allemaal).
Er zijn verschillende soorten kenmerken.
Sommige mastruberen wel, maar hebben nooit echt seks.
Het is denk ik ook moeilijk om voor te stellen wat zo'n persoon doorgaat, want om haar heen weet ze dat de meeste mensen wel seks hebben.
Volgensmij is het aangeboren, weet niet of mensen het ook kunnen krijgen met de tijd.
Dit had ik TS ook al gezegd in mijn eerste post, maar om de 1 of andere reden verdedigt hij haar en gaat tegen onze reacties in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:12 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik lees inderdaad dat een aseksueel wél verliefd kan worden en seksuele aantrekkingskracht niet gelijk staat aan het libido van zo iemand.
Echter, heb ik, uitgaande van TS' relaas, niet het idee dat zij echt verliefd is, om de reden die ik in mijn eerdere post heb aangegeven.
En heb je dan ook opgezocht wat aseksueel dan in kan houden? En dat het dus niet een kwestie van wennen en zal wel overgaan kan blijken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad al af van haar aseksueliteit voordat we wat kregen. Ze is daar best open over geweest, altijd. Maar ik ging er wel van uit dat dat een kwestie van wennen was, wat tot nu toe dus nog niet het geval blijkt.
Mag ik vragen waarom je hiervan uitging?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad al af van haar aseksueliteit voordat we wat kregen. Ze is daar best open over geweest, altijd. Maar ik ging er wel van uit dat dat een kwestie van wennen was, wat tot nu toe dus nog niet het geval blijkt.
Hoe kan ik jullie dan overtuigen dat ze wél verliefd is? Ik ervaar dat zo, ik merk dat ze wel degelijk verliefd is. Ik kan dat niet bewijzen, en als jullie dat niet willen geloven dan is dat zo. Vooral door punt 1 twijfel ik er ook wel eens over, ja. Maar de keren dat we bij elkaar zijn is alles goed en leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:40 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Dit had ik TS ook al gezegd in mijn eerste post, maar om de 1 of andere reden verdedigt hij haar en gaat tegen onze reacties in.
Misschien moet de topic vraag zijn;
Hoe ga ik hiermee om?
Na alle antwoorden die TS heeft gekregen, lijkt iets hem nog steeds tegen zijn zin te zijn..
Nu zal hij van iedereen hetzelfde soort antwoord horen.
Behalve dat je dan amper tot nooit neukt. Je hebt wel een enorm bord voor je kop, of niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Maar de keren dat we bij elkaar zijn is alles goed en leuk.
Als ze echt verliefd zou zijn zou ze meer moeite voor je doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie dan overtuigen dat ze wél verliefd is? Ik ervaar dat zo, ik merk dat ze wel degelijk verliefd is. Ik kan dat niet bewijzen, en als jullie dat niet willen geloven dan is dat zo. Vooral door punt 1 twijfel ik er ook wel eens over, ja. Maar de keren dat we bij elkaar zijn is alles goed en leuk.
Een kenmerk van beginnende verliefdheid is toch dat je er alles aangelegen is om zoveel mogelijk bij elkaar te zijn. Je zegt zelf dat je je geen prioriteit voelt, en het blijkt uit je tekst ook nergens dat jij dat wel bent.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie dan overtuigen dat ze wél verliefd is? Ik ervaar dat zo, ik merk dat ze wel degelijk verliefd is. Ik kan dat niet bewijzen, en als jullie dat niet willen geloven dan is dat zo. Vooral door punt 1 twijfel ik er ook wel eens over, ja. Maar de keren dat we bij elkaar zijn is alles goed en leuk.
Ik snap dat, maar ooit gehoord van mensen die verliefd zijn wanneer ze bij iemand zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Ja, dat was naļef van me. Sorry hoor. Heb me er toen ook niet helemaal over ingelezen. Je hebt als man dan toch zoiets van ''dat seks ik er wel even uit''. Punt is dat het qua aan of uitmaken niets uitmaakt. Als ik vantevoren had geweten dat ze nooit wilde neuken dan had ik het nog steeds gedaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hiervan uitging?
Ik heb het even in 2 minuten opgezocht, toen ik de OP zag.
Las gelijk dat er een grote kans is, dat mensen die Aseksueel zijn, misschien nooit seks hebben..
Lees je wel wat ik zeg? Ik accepteer haar aseksualiteit. Voor haar is seks ook geen teken van liefde, dus wat wil je hier nou mee zeggen? Dat ik het alleen leuk kan hebben met mijn vriendin als we seks hebben? Ik mag toch hopelijk zelf wel beslissen wanneer ik het leuk vind met mijn vriendin of niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Behalve dat je dan amper tot nooit neukt. Je hebt wel een enorm bord voor je kop, of niet?
Je hebt echt een plaat voor je hoofd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Fjandinn het volgende:
Heb nu een lieve vriendin na jaren vrijgezelligheid. Zij is 17, ik 19. Hartstikke leuk natuurlijk, maar er zijn een paar dingen waar ik me aan stoor en/of waar ik mee zit, die ik even van me af wil zeuren en waarvan ik afvraag of andere vrouwen hiervoor misschien een verklaring kunnen vinden. Zelf snap ik namelijk niet zoveel van vrouwen.
1. Het is een onmogelijk mens qua afspreken betreft. Moet uren onderhandelen over wanneer we wat kunnen doen. Zijn perioden dat ik haar 2 weken niet zie, ook al wonen we dichtbij elkaar. Soms heb ik het gevoel dat ik niet eens in haar top 3 prioriteiten sta. Alles komt eerst, daarna vriendjelief. Ze heeft ook ontzettende moeite met nee zeggen. Soms heb ik al door dat ze eigenlijk niet wil/kan afspreken, dan zegt ze toch maar ''ja'' om vervolgens allemaal kutsmoesjes te verzinnen en het allemaal af te blazen.
Verder is het een superlief ding en hou ik heel veel van haar en zij volgens mij ook van mij. We hebben het ontzettend fijn samen en lachen en gieren en brullen. Alleen haar moeilijk doen, contact met jongens die haar leuk vinden en haar complete lack of sexual desire zitten mij een beetje dwars. Wat vinden jullie hier nou allemaal van?
Als je me nou vertelt waarom, dan heb ik er nog wat aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Je hebt echt een plaat voor je hoofd.
Dus jij wilt ook geen seks meer?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:55 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik zeg? Ik accepteer haar aseksualiteit.
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Wat ik niet helemaal snap..
Is dat ze met andere wel over haar seksuele fantasie heeft gesproken, maar vervolgens is ze Aseksueel en dus niet aangetrokken tot seks..
Hoe kan ze dan wel die fantasie hebben, als ze het zo wagelijk vind?
Lijkt me een beetje raar om dat voor te stellen. Het lijkt me dat ze dan wil dat ik dat alleen met een hoer doe omdat ze anders bang is dat ik gevoelens ga krijgen of zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:05 schreef rozecroc het volgende:
Als zij dolverliefd op je is hoef je je over punt2 geen seconde meer druk te maken.
Heb je haar, zonder gekheid, al voorgesteld dat je wel seks met andere vrouwen mag hebben in de toekomst? Anders lijkt het mij voor jou een lastig verhaal worden op de lange termijn.
Die seksuele fantasieėn was naar eigen zeggen altijd voor de grap. Dit soort gesprekken heeft ze ook wel met mij gehad, trouwens. Ook weer een van de redenen waarom ik dacht dat het uiteindelijk wel mee zou vallen. Ja, ik snap die uitleg ook niet helemaal maar dat is inmiddels ook al weer van vóór dat we wat kregen dus om daar nu opeens over te beginnen is ook weer zo wat. Bovendien staat op wikipedia dat aseksuelen wel seksuele fantasieėn kunnen hebben, maar ze niet in de praktijk willen brengen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Wat ik niet helemaal snap..
Is dat ze met andere wel over haar seksuele fantasie heeft gesproken, maar vervolgens is ze Aseksueel en dus niet aangetrokken tot seks..
Hoe kan ze dan wel die fantasie hebben, als ze het zo wagelijk vind?
Ik wil het wel, maar ik kan het toch moeilijk doen terwijl zij het niet wil. Ik vind onze relatie mooi zoals hij nu is, ook zonder seks. Dat dat na een tijd misschien moeilijker gaat worden, ja waarschijnlijk. Maar zolang ik er mee kan leven is er niets aan de hand, toch?quote:
Ze kan daar toch bepaalde voorwaarden aan stellen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Fjandinn het volgende:
Lijkt me een beetje raar om dat voor te stellen. Het lijkt me dat ze dan wil dat ik dat alleen met een hoer doe omdat ze anders bang is dat ik gevoelens ga krijgen of zo.
Wat staat er allemaal nog voor jou op dat prioriteitenlijstje dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Zie jij jezelf een langdurige relatie hebben met haar, wetende dat je amper tot geen seks zult krijgen in de toekomst en haar aseksualiteit volledig zal moeten accepteren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar ik kan het toch moeilijk doen terwijl zij het niet wil. Ik vind onze relatie mooi zoals hij nu is, ook zonder seks. Dat dat na een tijd misschien moeilijker gaat worden, ja waarschijnlijk. Maar zolang ik er mee kan leven is er niets aan de hand, toch?
Moet je eens goed luisteren, mevrouwke. Ik heb drie problemen aangeven. Vooral de eerste twee problemen vind ik moeilijk doen. De derde, heb ik duidelijk aangegeven, kan ik mee leven. Ik wou alleen advies van mensen die er ervaring mee hadden over hoe dat zit en zo. Maar blijkbaar is het dus echt iets heel raars en zeldzaams en kan niemand me hier mee helpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:27 schreef mangler_fcu het volgende:
Je houding ten opzichte van het 'probleem' van je vriendin is wel heel erg veranderd. Je tt geeft aan dat je vind dat ze moeilijk doet en nu accepteer je alles ineens volledig.
Als je bepaalde vragen in dit topic ontwijkt, wordt het lastig je te helpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:36 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Moet je eens goed luisteren, mevrouwke. Ik heb drie problemen aangeven. Vooral de eerste twee problemen vind ik moeilijk doen. De derde, heb ik duidelijk aangegeven, kan ik mee leven. Ik wou alleen advies van mensen die er ervaring mee hadden over hoe dat zit en zo. Maar blijkbaar is het dus echt iets heel raars en zeldzaams en kan niemand me hier mee helpen.
Punt 1 heb ik toch op gereageerd? Ja, ik twijfel door dat gezeur ook wel eens aan haar verliefdheid, maar als we wél samen zijn is alle zo fijn dat ik daar dan niet meer aan twijfel. Op whatsapp en zo is ze altijd ook lief en verliefd. Alleen afspreken doet ze moeilijk over. Waar dat vandaan komt weet ik dus ook niet, daarom vraag ik hier om adviezen. Sorry als het lijkt alsof ik ze niet serieus neem, maar ik krijg zoveel reacties binnen (de meeste zinloze ''dump haar'' reacties waar ik niets aan heb) dat ik soms wat over het hoofd zie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:51 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
De mogelijke oorzaken van punt 1 heb ik ook gegeven, maar daar reageer je niet op.
Punt 2 is niet meer van toepassing.
Op Punt 3 is gewoon de vraag hoe je ermee moet omgaan.
Daar zijn ook reacties opgegeven
(Seks met een ander, als het op den duur wel een probleem word).
Of misschien kan ze leren, om je geslachtsdeel niet te zien als iets vies. (Ik weet niet of het mogelijk is om dat te leren).
Nee, daarna heb ik je ook iets anders gezegdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:00 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Punt 1 heb ik toch op gereageerd? Ja, ik twijfel door dat gezeur ook wel eens aan haar verliefdheid, maar als we wél samen zijn is alle zo fijn dat ik daar dan niet meer aan twijfel. Op whatsapp en zo is ze altijd ook lief en verliefd. Alleen afspreken doet ze moeilijk over. Waar dat vandaan komt weet ik dus ook niet, daarom vraag ik hier om adviezen. Sorry als het lijkt alsof ik ze niet serieus neem, maar ik krijg zoveel reacties binnen (de meeste zinloze ''dump haar'' reacties waar ik niets aan heb) dat ik soms wat over het hoofd zie.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ik snap dat, maar ooit gehoord van mensen die verliefd zijn wanneer ze bij iemand zijn?
Wanneer ze de deur uitlopen niet meer zo verliefd, dat kan ook zijn dat ze daardoor niet wilt afspreken..
Maar wanneer ze je dan weer ziet, is ze gelijk weer verliefd..
Weet niet of dit bij haar het geval is..
Of het komt omdat ze aseksueel is en het heel erg vind, dat ze je geen seks kan geven..
Hoevaak je t dan ook maar zou zeggen dat het niet uit maakt, ze zal waarschijnlijk wel twijfelen aan haar zelf..
Want andere kunnen je dat wel geven..
Het kan haar onzeker maken, misschien dat ze daardoor ook n afstand neemt..
Klinkt ongeloofwaardig als je het toch in je topic zet..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:05 schreef Fjandinn het volgende:
Ik zelf ben enorm vies van piemels, zoenen, knuffelen en dergelijke.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet altijd zo blijft.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zelf ben enorm vies van piemels, zoenen, knuffelen en dergelijke.
Vind ik smerig
Het kan veel frustratie uitlokken bij mensen en bij jezelf.
Ikzelf snap mijzelf nog steeds niet hiermee, ben ook regelmatig kwaad dat het niet "normaal" is wat ik niet voel bij jongens.
Het is gewoon smerig.
Ze is Aseksueel en jij wilt haar gelijk homeseksueel maken, omdat ze geen seksuele gevoelens heeft?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:52 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk dat ze homosexueel is.
- ts komt op 2de plaats
- houd niet van sexueel contact met jongens
- andere mensen vind ze belangrijker
Holy shit. Touchscreen al doorgesleten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:38 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ze is Aseksueel en jij wilt haar gelijk homeseksueel maken, omdat ze geen seksuele gevoelens heeft?
Lekker aardig ben je zeg, je moet jezelf eens voorstellen dat; jij als homo word gezien, omdat je geen seksuele gevoelens hebt.
Volgensmij is het al heel lastig en frustrerend, wanneer je de gevoelens niet hebt en wel verliefd bent op de ander.
Je weet dat de andere persoon een behoefte heeft, waar jij hem niet mee kan helpen en het gewoon grof gezegd smerig vind.
Je weet dat het eigenlijk ''normaal'' hoort te zijn, maar bij jou missen die gevoelens.
Ze heeft wel behoefte aan romantiek, maar de andere leidt daar seks uit en dat ziet zij niet zitten.
Dus het is heel normaal, dat zij met tegenzin met hem afspreekt.
Het zal ook moeilijk voor haar zijn, want ze heeft wel de vlinders in haar buik (volgens TS zijn beschrijving).
Ik vind niet dat je haar gedrag kan beoordelen, zoals bij meisjes met seksuele gevoelens.
Bij TS zijn vriendin, zal er heel veel frustratie zijn en ze zal zich waarschijnlijk ook nog 'abnormaal' voelen.
Voor een meid van 17 is dat moeilijk, het voelt alsof elk ander meisje hem meer kan geven.
Zelfs ik, met seksuele gevoelens, kon mijn vriend ook niet geven wat hij verlangt.
Ik was ook 17 en sluitte me vaak van hem af, stelde na een tijd voor dat hij seks had met andere.
Mijn vriend weigerde dat, omdat hij een stuk ouder is en zijn principes heeft.
Ik bleef altijd onzeker over dit onderwerp, want altijd was de gedachte dat 'n ander meer kon geven.
Pas na een lange tijd ben ik er echt zeker van, dat hij niks met een ander hoeft.
Voor mij als 17jarige was dat al moeilijk, dan snap ik ook wel dat TS zijn vriendin ook 'n stap terug neemt.
TS..
Ik zou, als ik jou was, met je vriendin gaan praten en vragen of er meer achter zit, dan het niet willen/kunnen afspreken.
Hier op Fok! is het leuk en aardig, al die advies die iedere fokker je zo geeft.. Alleen weet zij wat echt waar is.
Je zou eens goed kunnen praten over haar Aseksueliteit, vertel haar dat je nu meer informatie erover hebt en dat je alsnog weet dat je met haar wilt blijven.
Er zullen meerdere mensen hier het goede antwoord hebben gezegd, maar hier los je de problemen niet op.
**Excusses voor de spellingsfouten in mijn tekst, ik typ dit op mijn telefoon.
Wowquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:38 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ze is Aseksueel en jij wilt haar gelijk homeseksueel maken, omdat ze geen seksuele gevoelens heeft?
Lekker aardig ben je zeg, je moet jezelf eens voorstellen dat; jij als homo word gezien, omdat je geen seksuele gevoelens hebt.
Volgensmij is het al heel lastig en frustrerend, wanneer je de gevoelens niet hebt en wel verliefd bent op de ander.
Je weet dat de andere persoon een behoefte heeft, waar jij hem niet mee kan helpen en het gewoon grof gezegd smerig vind.
Je weet dat het eigenlijk ''normaal'' hoort te zijn, maar bij jou missen die gevoelens.
Ze heeft wel behoefte aan romantiek, maar de andere leidt daar seks uit en dat ziet zij niet zitten.
Het zal ook moeilijk voor haar zijn, want ze heeft wel de vlinders in haar buik (volgens TS zijn beschrijving).
Ik vind niet dat je haar gedrag kan beoordelen, zoals bij meisjes met seksuele gevoelens.
Bij TS zijn vriendin, zal er heel veel frustratie zijn en ze zal zich waarschijnlijk ook nog 'abnormaal' voelen.
Voor een meid van 17 is dat moeilijk, het voelt alsof elk ander meisje hem meer kan geven.
Zelfs ik, met seksuele gevoelens, kon mijn vriend ook niet geven wat hij verlangt.
Ik was ook 17 en sluitte me vaak van hem af, stelde na een tijd voor dat hij seks had met andere.
Ik bleef altijd onzeker over dit onderwerp, want altijd was de gedachte dat 'n ander meer kon geven.
Pas na een lange tijd ben ik er echt zeker van, dat hij niks met een ander hoeft.
Voor mij als 17jarige was dat al moeilijk, dan snap ik ook wel dat TS zijn vriendin ook 'n stap terug neemt.
TS..
Ik zou, als ik jou was, met je vriendin gaan praten en vragen of er meer achter zit, dan het niet willen/kunnen afspreken.
Hier op Fok! is het leuk en aardig, al die advies die iedere fokker je zo geeft.. Alleen weet zij wat echt waar is.
Je zou eens goed kunnen praten over haar Aseksueliteit, vertel haar dat je nu meer informatie erover hebt en dat je alsnog weet dat je met haar wilt blijven.
Er zullen meerdere mensen hier het goede antwoord hebben gezegd, maar hier los je de problemen niet op.
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet altijd zo blijft.
Hhhahahaha nee niet doorgesleten, heb een nokia en die doet het al een hele tijd goed meequote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:15 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Holy shit. Touchscreen al doorgesleten?
Oke maar even serieus. Ik kan me inderdaad voorstellen dat dat meisje het er in zo'n geval moeilijk mee heeft. Begrip verdient ze dan wel, maar wat ze niet verdient is een excuusbrief om TS te behandelen als een soort halve vage kennis terwijl ze er een relatie mee heeft. Dat hoeft hij niet te pikken. Bij de meeste mensen vliegt dat begrip voor haar trouwens de deur uit zodra ze horen hoe ze zich opstelt.
Dat zit tussen je oren denk ik?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Knuffelen en zoenen, daar kan ik al bijna van overgeven, zo smerig vind ik het
Alleen door te vragen over waar haar gedrag vandaan komt, komen ze daar wel achter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wow![]()
Rustig een beetje he, tis zaterdagochtend, was niet helemaal wakker
Het kan toch dat ze homosexueel is, weet jij veel.
Misschien vindt ze jongens wel vies en meiden niet zo.
I correct you, because you're wrongquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:08 schreef arachide. het volgende:
Ze is niet aseksueel toch? Want aseksuele mensen mastruberen ook niet.
Correct me if I'm wrong.
Dus TS. Ze wil je niet vaak zien. Is ze dan wel verliefd?
Ze flirt erop los en ze wil geen seks met jou.
Ben je nou echt zo stom, doof en blind?
Rennen. En hard.
Ik mag hopen dat een meisje op haar 17e genoeg snapt van "hoe ze met mensen moet omgaan" om dit soort basisdingen niet fout te doen in een relatie, want anders is het toch slecht gesteld met die vermeende eerdere volwassenheid van meisjes. Beetje in het kader van, ze is heel erg in tune met gevoelens maar alleen als ze van haar zijn, niet van TS. Ik heb er wel begrip voor dat mensen daar weinig begrip voor hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:48 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ja die gedachte snap ik ook wel, alleen ze is 17.
Als 17jarige, weet je dan echt wat je wilt of hoe je met mensen moet omgaan.
Ze zit in een situatie en kent waarschijnlijk niemand die ouder is en hetzelfde probleem heeft, dus ze weet ook niet wat ze ermee moet.
Wanneer je als meisje een relatie aangaat, kan je bij een ieder bijna tips vragen. Bij haar situatie is dit denk ik niet zo, ze is alleen en ze reageerd op haar gevoelens. (haar onzekerheid)
Toen ik 17 was, had ik geen idee hoe een serieuze relatie zou moeten zijn en het was ook mijn eerste relatie.
Als mijn vriend niet ouder was en heel veel begrip had, was het allang over geweest.
Sommige meisjes hebben meer begrip nodig en als TS hierwel voor kiest, betekend niet dat alle jongens hiervoor zouden kiezen.
Haar basis is anders, dan andere.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat een meisje op haar 17e genoeg snapt van "hoe ze met mensen moet omgaan" om dit soort basisdingen niet fout te doen in een relatie, want anders is het toch slecht gesteld met die vermeende eerdere volwassenheid van meisjes. Beetje in het kader van, ze is heel erg in tune met gevoelens maar alleen als ze van haar zijn, niet van TS. Ik heb er wel begrip voor dat mensen daar weinig begrip voor hebben.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Fjandinn het volgende:
Ik mag niet in haar broek gaan, en als ik zelf mijn pielemoos ontbloot dan loopt ze weg en gaat met haar rug naar mij toe in de hoek van mijn kamer staan en zegt dat ze pas terugkomt als ik hem weer in mijn broek heb gedaan.
Wat vinden jullie hier nou allemaal van?
Ehm, ik ben 17 en ik weet wél hoe ik met mensen en relaties moet omgaan. Ik heb een mond gekregen en ik praat over mijn problemen als ik die heb.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:48 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Hhhahahaha nee niet doorgesleten, heb een nokia en die doet het al een hele tijd goed mee
Ja die gedachte snap ik ook wel, alleen ze is 17.
Als 17jarige, weet je dan echt wat je wilt of hoe je met mensen moet omgaan.
Ze zit in een situatie en kent waarschijnlijk niemand die ouder is en hetzelfde probleem heeft, dus ze weet ook niet wat ze ermee moet.
Wanneer je als meisje een relatie aangaat, kan je bij een ieder bijna tips vragen. Bij haar situatie is dit denk ik niet zo, ze is alleen en ze reageerd op haar gevoelens. (haar onzekerheid)
Toen ik 17 was, had ik geen idee hoe een serieuze relatie zou moeten zijn en het was ook mijn eerste relatie.
Als mijn vriend niet ouder was en heel veel begrip had, was het allang over geweest.
Sommige meisjes hebben meer begrip nodig en als TS hierwel voor kiest, betekend niet dat alle jongens hiervoor zouden kiezen.
Hij hoeft dit ook niet te pikken, hij moet juist met haar gaan praten en samen de probleem op te lossen.
Als dit niet lukt en zij het wel goed zo vind, hoe het nu gaat, zou TS bij zichzelf te raden moeten gaan of hij hier mee kan leven.
Ze is niet aseksueel en je pakt het gewoon verkeerd aan. Als je zonder dat zij het wil je pielemuis uit je broek haalt, kan dat dwingend overkomen. Alsof je verwacht dat er iets gebeurt. Alsof zij iets MOET doen. Dan is het wel logisch dat ze niet opgewonden wordt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Fjandinn het volgende:
Mjah... Dat zeg jij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm, ik ben 17 en ik weet wél hoe ik met mensen en relaties moet omgaan. Ik heb een mond gekregen en ik praat over mijn problemen als ik die heb.
Ik snap dat communicatie belangrijk is, ik ken mijzelf op seksueel gebied en ik heb normen en waarden.
Dat dus inderdaad!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:52 schreef Mishu het volgende:
Ze vind vooral de aandacht leuk maar is nog niet toe aan een echte volwassen relatie.
Dat ik jou op je eigen tegenstrijdige uitspraken wijs is geen reden om mij denigrerend aan te spreken. Het feit dat je dat wel doet geeft voor mij alleen aan dat ik er een gevoelige snaar mee raak en dat je zelf ook wel weet dat het niet goed zit maar je het niet wil zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:36 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Moet je eens goed luisteren, mevrouwke. Ik heb drie problemen aangeven. Vooral de eerste twee problemen vind ik moeilijk doen. De derde, heb ik duidelijk aangegeven, kan ik mee leven. Ik wou alleen advies van mensen die er ervaring mee hadden over hoe dat zit en zo. Maar blijkbaar is het dus echt iets heel raars en zeldzaams en kan niemand me hier mee helpen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:38 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
TS..
Volgens mij ben jij hier de enige die het een beetje snaptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:18 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Haar basis is anders, dan andere.
Hoe onzeker zou het jou maken als je weet dat je partner seks wilt en jij het niet kan geven?
Denk dat ze daardoor snel in de knoop raakt..
Ik snap echt wel dat je in de normale omstandigheden, snel denkt dat ze niks van hem moet..
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar TS vertelde dat ze wel heel erg verliefd doet.
Daardoor ging ik nadenken over mijn eigen situatie, ik was ook heel onzeker en wist ook daardoor niet wat ik moest doen. Mijn eerste reactie was om niet te praten over seks, maar ondertussen speelde het wel in mijn hoofd dat mijn vriend er waarschijnlijk wel behoefte aan had.
Zij durft misschien de confrontatie niet aan te gaan, omdat ze wel behoefte heeft aan de romantiek en de aandacht.
Mensen met seksuele gevoelens gaan meestal vanaf die stap, richting seks en zij voelt zich misschien ook schuldig dat ze wel wilt knuffelen, maar verder ook niks anders wilt.
Zeg niet dat dit zo is, maar dat dit mij het meest logische lijkt, als ze echt verliefd is.
Omdat jij het kan, betekend niet dat iedereen het kan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm, ik ben 17 en ik weet wél hoe ik met mensen en relaties moet omgaan. Ik heb een mond gekregen en ik praat over mijn problemen als ik die heb.
Ik snap dat communicatie belangrijk is, ik ken mijzelf op seksueel gebied en ik heb normen en waarden.
Ik weet niet of dit de oorzaak is, geef alleen 1 van de verklaringen, wat het mogelijk zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:52 schreef Fjandinn het volgende:
Ik weet niet of het waar is wat jij zegt, dat ze uit onzekerheid niet af wil spreken omdat ze weet dat ze dan in situaties komt waar ze me niet kan geven wat ik wil, maar het is in ieder geval de eerste reactie waarin ik krijg wat ik zocht: een verklaring. Dat heb ik ook duidelijk in mijn OP gezet, dus ik snap niet waarom iedereen zeurt dat ik mijn vriendin verdedig. Tuurlijk verdedig ik haar, ik heb dit niet gepost om jullie mijn vriendin te laten aanvallen en me te overtuigen om het uit te maken. Zoals ik in de OP heb gezet, heb ik dit gepost om verklaringen te krijgen voor haar gedrag.
Wat een onzin, er zijn veel meer mensen die een verklaring hebben gegeven voor haar gedrag alleen bevallen die verklaringen je niet dus bestempel je ze als onzin. We vallen je vriendin niet aan we bekritiseren haar gedrag naar jou toe. Ik hoop voor je dat je je hoofd niet heel hard gaat stoten tegen die plaat die je voor je kop hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:52 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben jij hier de enige die het een beetje snaptBedankt.
Ze vindt het inderdaad zelf ook niet leuk. Ze voelt zich anders dan andere en raakt er soms erg onzeker over. Ik twijfel niet aan haar verliefdheid om redenen die ik al genoemd heb, maar die mensen hier blijkbaar niet serieus nemen. Zoals ik al zei doet ze altijd erg verliefd, en komt het whatsapp contact en bellen elke dag van haar kant. Zodra ik online kom op msn spreekt ze me aan. Ik word niet behandeld als een ''halve kennis''. Ze behandelt mij als haar vriend, alleen ze doet moeilijk over het afspreken. Ik ga het hier nou verder niet meer over hebben, ik voel dat ze verliefd is.
Ik weet niet of het waar is wat jij zegt, dat ze uit onzekerheid niet af wil spreken omdat ze weet dat ze dan in situaties komt waar ze me niet kan geven wat ik wil, maar het is in ieder geval de eerste reactie waarin ik krijg wat ik zocht: een verklaring. Dat heb ik ook duidelijk in mijn OP gezet, dus ik snap niet waarom iedereen zeurt dat ik mijn vriendin verdedig. Tuurlijk verdedig ik haar, ik heb dit niet gepost om jullie mijn vriendin te laten aanvallen en me te overtuigen om het uit te maken. Zoals ik in de OP heb gezet, heb ik dit gepost om verklaringen te krijgen voor haar gedrag.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:07 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Punt 1.
Als een meid niet eens wilt afspreken; Dumpen.
Als je echt verliefd bent en gek bent op iemand, dan maak je moeite om die persoon te zien.
Punt 2.
Gezien jou vriendin niet eens wilt afspreken, maar wel tijd heeft om te flirten met andere en het jou nog eens leuk verteld; Dumpen.
Punt 3.
Ze is aseksueel, als jij daar niet mee kan omgaan en daar niet mee kan leven; Dumpen.
Sommige relaties werken niet, omdat er over belangrijke punten struikelblokken zijn.
Je moet je niet schuldig voelen, anders blijf je in een relatie zitten die niet werkt.
Dit idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:56 schreef Angst het volgende:
ik vind het een beetje overdreven om een jong meisje, wat sex nog een beetje eng en vies vind, gelijk te bestempelen als a-sexueel.
Zeker omdat ze dus blijkbaar wel behoefte heeft aan flirten en een vriendje.
Ze lijkt me vooral er nog niet aan toe en compleet niet verliefd op de TS.
misschien wil ze niet afspreken omdat ze er tegenop ziet lichamelijk contact te hebben? Als ze moeilijk nee kan zeggen en telkens in een hoek moet vluchten dan kan ik me er wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:00 schreef Fjandinn het volgende:
[..]
Punt 1 heb ik toch op gereageerd? Ja, ik twijfel door dat gezeur ook wel eens aan haar verliefdheid, maar als we wél samen zijn is alle zo fijn dat ik daar dan niet meer aan twijfel. Op whatsapp en zo is ze altijd ook lief en verliefd. Alleen afspreken doet ze moeilijk over. Waar dat vandaan komt weet ik dus ook niet, daarom vraag ik hier om adviezen. Sorry als het lijkt alsof ik ze niet serieus neem, maar ik krijg zoveel reacties binnen (de meeste zinloze ''dump haar'' reacties waar ik niets aan heb) dat ik soms wat over het hoofd zie.
Ik had het niet over de asexualiteit. Daar verdient ze begrip voor, in de vorm van respect voor haar identiteit.* Het is het gebrek aan communicatie en fatsoen waarmee ze TS behandelt. Asexualiteit is daar geen excuus voor. Ook niet als je 17 bent, of meisje, of onzeker, of allevier.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:18 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Haar basis is anders, dan andere.
Hoe onzeker zou het jou maken als je weet dat je partner seks wilt en jij het niet kan geven?
Ik heb het erover dat het heel veel invloed zou kunnen hebben, over hoe ze communiceerd en het zou invloed kunnen hebben waarom ze haar vriend op een afstand houdt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:22 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Ik had het niet over de asexualiteit. Daar verdient ze begrip voor, in de vorm van respect voor haar identiteit.* Het is het gebrek aan communicatie en fatsoen waarmee ze TS behandelt. Asexualiteit is daar geen excuus voor. Ook niet als je 17 bent, of meisje, of onzeker, of allevier.
* Of ze het echt is, is een tweede vraag, maar zij presenteert zichzelf zo, dus wie is TS dan om daaraan te twijfelen daar twijfel over te uiten.
Dat en dumpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het een kutwijf.
Sorry dat ik het zeg.
Godverdomme wat kinderachtigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:22 schreef Fjandinn het volgende:
QFT.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]![]()
, ik heb de koffie over mijn scherm zitten en vind dat jij ver bij kleuters weg moet blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |