SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Doe je dat tochquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. En nu wil ik mn bed in
Midden in Utrechtquote:
meeting point, Utrecht CS... Lijkt me een prima plekquote:
Ik wil ook naar bedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. En nu wil ik mn bed in
Zo centraal mogelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
meeting point, Utrecht CS... Lijkt me een prima plek
Ik een uurtje denk ik... Heb vanavond nog een examenfeestje wat ik vergeten was. Morgen ook al een dubbele afspraak staanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar ff een half uurtje pitten; ben kapot
Goed plan!quote:
Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:18 schreef Pien85 het volgende:
Zo. Voor vanavond maar wel drank in huis gehaald
Flesje neppe baileysquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald?
Ik ga zo nog bier halen
hey LaPeach idd alles komt langs maar alles heeft wel een beetje te maken met seksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef LaPeach het volgende:
Alle onderwerpen komen hier ook echt aan bod he![]()
Goeie avond trouwens
seks wat is dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hey LaPeach idd alles komt langs maar alles heeft wel een beetje te maken met seks
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:
Wij doen niet aan seksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:45 schreef Barbusse het volgende:
Als het hier alleen maar over seks gaat ga ik hier niet posten hoor
Dan is het goedquote:
durven laten neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik zou niet durven..
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, je hebt geen hoge pet van mij op..
Wat voor orgie?quote:
Wat moet ik aan dan?quote:
Bavaria dress dus met niets eronderquote:
Vertel of doe een linkjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik was ter sfeerverhoging voor de op handen zijnde meet al even aan het googlen op afbeeldingen van Romeinse orgies. Maar dan met safesearch uit.
Wisten jullie dat men in die tijd hele eigenzinnige methodes hadden om de temperatuur bij een senator op te nemen? Hygiene was toen nog niet zo'n issue.
die dienstmeiden zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier zie je de senator al moeilijk kijken. De beste man voelt zich onwel en besluit zijn temperatuur op te laten nemen door één van zijn dienstmeiden. Het meisje - en dat valt duidelijk af te lezen aan haar gezicht - komt tot de conclusie dat haar meester erg ziek is en maakt zich grote zorgen. In die tijd kende men immers nog geen penicilline.
Maar misschien ben ik wel naief in die dingen.
Hoezo niet?quote:
slaapjes zijn altijd een goed ideequote:
Ik ben nu helemaal duf hahaquote:
Pienelienquote:
2 flesjes bier drinken, niet eten en dan een uur slapen...dan ben je pas gaarquote:
Arme jijquote:
Allicht.quote:
Lees jij terug in topic?quote:
Ligt eraan waarom zou ik dat doen?quote:
Inlezen in de huidige stand van zakenquote:
NaRRaToR heeft een werkwoord voor je verzonnen en wij hebben jouw broer gezienquote:
Hoe ver moet ik terug lezen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NaRRaToR heeft een werkwoord voor je verzonnen en wij hebben jouw broer gezien
20-30 topics.quote:
Daar heb ik geen tijd voorquote:
Dan niet zeurenquote:
Gisteren. Ergens aan het einde van het topic voor het dating-iets topicquote:
Ik ga het eens aan mijn broertje vragen. Oh wat was dat werkwoord dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gisteren. Ergens aan het einde van het topic voor het dating-iets topic
Spelbrekerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gisteren. Ergens aan het einde van het topic voor het dating-iets topic
Ik ben betekennisloosquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
forum.fok.nl/topic/1834091/2/50#113221161
Die heb ik ook gevonden. Iemand die aan het joggen was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Dat van je broer zie ik zo snel niet. Is het topic ervoor
Goed planquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef JK1982 het volgende:
Zin in koffie!!!
Maar gelukkig pruttelt hij al
Ja.. Enormquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik ook gevonden. Iemand die aan het joggen was.![]()
Je hebt mijn zusje gezien leek hij een beetje op mij en haar?
Uit de magnetron?quote:
Broertje woont in Dordt en jogt niet dus nee het is hem niet. Tenzij mijn vader stiekem buiten de deur heeft gegeten maar dan is het een halfbroertjequote:
Mooi!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef JK1982 het volgende:
Zin in koffie!!!
Maar gelukkig pruttelt hij al
Proost alvast!quote:
Goeie avondquote:
Hoiquote:
Chocolate chip coockiequote:
Nee johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
hoe ıssut met jullıe? zenuwachtıg voor de meet? haha
Jaaa enormquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Lekker hequote:
Neuh, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik hoor wel van anderen als je weer ın het begın muısstıl bent hahaquote:
Neuhhh ıs me te veel moeıte hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaaa enorm
Ohh en haal die turkse i's is weg joh
auto stil nee joh die is niet stil geweest op beide meetsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik hoor wel van anderen als je weer ın het begın muısstıl bent haha
Hoiquote:
Wil je mij ook kennen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa dat lekt dan wel uit, maar nu ken ik best wat mensen al dus scheelt
Ik lieg heul nietquote:
Er zıjn genoeg nıeuwe mensen. Sluıt ze nıet uıt he door ın je comfı zone te blıjven. Wıe weet zıt er relatıematerıaal tussen hhıhıhıhquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa dat lekt dan wel uit, maar nu ken ik best wat mensen al dus scheelt
Oh ja al iemand op het oog dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Er zıjn genoeg nıeuwe mensen. Sluıt ze nıet uıt he door ın je comfı zone te blıjven. Wıe weet zıt er relatıematerıaal tussen hhıhıhıh
Ja, beetje welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Er zıjn genoeg nıeuwe mensen. Sluıt ze nıet uıt he door ın je comfı zone te blıjven. Wıe weet zıt er relatıematerıaal tussen hhıhıhıh
We bijten niet hoor. Althans niet hardquote:
Een week vantevoren al zenuwachtig zijn? Nee hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jij hebt niet terug gelezen hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja hoor, in ben best sociaalquote:
Wel jammer. Voor hem danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja, Wıjze man, maar ık heb een vrıend dus dat gaat hem nıet worden
Nee joh. Hıj zıet mıj nog nıet zıtten. Daarvoor moet ık eerst mıjn vrouwelıjke krachten ınzetten haha.quote:
Gaat best goed op het momentquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hehehehe, ık was chıckıe ff zatHoe ıs het met je knıe en gezondheıd?
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nee joh. Hıj zıet mıj nog nıet zıtten. Daarvoor moet ık eerst mıjn vrouwelıjke krachten ınzetten haha.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja, Wıjze man, maar ık heb een vrıend dus dat gaat hem nıet worden
Tieters?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nee joh. Hıj zıet mıj nog nıet zıtten. Daarvoor moet ık eerst mıjn vrouwelıjke krachten ınzetten haha.
Tja een mens kan soms niet alles hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Aı aı aııııVond het echt jammer dat je er nıet bıj was ın Rotterdam meet
niet zo wijsman dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik weet. Ben in Tr. 2 dagen energıek, 3 dagen moe hehe. Iıg vooruıtgang hıerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja een mens kan soms niet alles hebben
Dat hij jou niet ziet staan.quote:
Anders was het wel heel erg makkelijk, niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja een mens kan soms niet alles hebben
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
niet de wijze man gaan afkraken nu he
Hoi rhuquote:
Hai Tijntje konijntjequote:
Hoiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
avond all
heb zin in de meet![]()
op het moment even druk, dus weinig op Fok
30 juni in Utrechtquote:
ja moet mn geld verdienen hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
Dat is toch alleen maar goed dat je het druk hebt
Inderdaad, maar nu even niet weekend enzulksquote:
De week is zo omquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
oooow dat duurt nog een eeuw!
ik dacht zo
ik hoop het niet want ik moet nog 10000 dingen doenquote:
ik werk vaak in het weekend hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu even niet weekend enzulks
Je hoeft niet superknap te zijn om op te vallenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ben 'oke' maar niet de mooiste op aardeNormaal dus.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
En je bent bezetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Kloptquote:
Zou je dat dan willen zijn de mooiste op aarde?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
pics!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Daar heb ik me lengte voor hahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hoeft niet superknap te zijn om op te vallen
Nee. Worden mannen bang en vrouwen jaloers vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Zou je dat dan willen zijn de mooiste op aarde?
Je bent ook gezegend met lang zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Daar heb ik me lengte voor hahaha
ooh dat valt toch wel mee? ik ben 176 en niet echt mega lang of zoquote:
Bovendien is er meer nodig om iemand leuk te vinden dan alleen uiterlijk. Meeste modellen vind ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:13 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nee. Worden mannen bang en vrouwen jaloers van
Veel plezierquote:
Bijna 195quote:
Met haar afkomst is dat wel lang hoor hahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh dat valt toch wel mee? ik ben 176 en niet echt mega lang of zo
die 4 cm kan toch niet zo veel uit maken dan?
oh hoezo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Met haar afkomst is dat wel lang hoor hahaha
Ik kijk 5 minuten nietquote:
Nja sommıgen menen dat ık toch 183 ofzo ben... en een beetje hakken maakt gelıjk 190 hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh dat valt toch wel mee? ik ben 176 en niet echt mega lang of zo
die 4 cm kan toch niet zo veel uit maken dan?
Oeh net als mıjn vrıend. Ik hou van langquote:
Ik ben de langste hıer man. Ondanks dat ze hıer nıet zo conservatıef zıjn kıjken ze me raar aan hahaha. Ik voel me een alıen. Mannen zıjn wel wat langerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Met haar afkomst is dat wel lang hoor hahaha
ze is van turkse afkomst en die zijn normaal niet zo heel erg langquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh hoezo?
ja dat kan ik ook niet weten he
Griekland krijgt alleen nog geld van Duitsland als ze verliezenquote:
Niks mis met lang zijn, vind het alleen maar handigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nja sommıgen menen dat ık toch 183 ofzo ben... en een beetje hakken maakt gelıjk 190 haha
[..]
Oeh net als mıjn vrıend. Ik hou van langıs praktısch hahaha
[..]
Ik ben de langste hıer man. Ondanks dat ze hıer nıet zo conservatıef zıjn kıjken ze me raar aan hahaha. Ik voel me een alıen. Mannen zıjn wel wat langer
Je kan nıet alles hebben. Kost allemaal tıjd en energıe. Paar jaar terug had ık een super afgetraınd lıjf en zag ık er altıjd tıp top uıt. Verder had ık geen ınhoud haha. Daarvoor was ık teveel bezıg met mıjn uıterlıjk. Nu ben ık wat voller, lelıjker, maar ben ık wıjzer en leuker als persoonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien is er meer nodig om iemand leuk te vinden dan alleen uiterlijk. Meeste modellen vind iken die schijnen mooi te zijn
Doe normaal.... Lelijk ben je absoluut niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Je kan nıet alles hebben. Kost allemaal tıjd en energıe. Paar jaar terug had ık een super afgetraınd lıjf en zag ık er altıjd tıp top uıt. Verder had ık geen ınhoud haha. Daarvoor was ık teveel bezıg met mıjn uıterlıjk. Nu ben ık wat voller, lelıjker, maar ben ık wıjzer en leuker als persoonvınd ık en wat mensen om me heen ııg.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
Lange vrouwen vind ik eigenlijk helemaal niets
Zo lang je maar blij bent hoe je er zelf uit ziet is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Je kan nıet alles hebben. Kost allemaal tıjd en energıe. Paar jaar terug had ık een super afgetraınd lıjf en zag ık er altıjd tıp top uıt. Verder had ık geen ınhoud haha. Daarvoor was ık teveel bezıg met mıjn uıterlıjk. Nu ben ık wat voller, lelıjker, maar ben ık wıjzer en leuker als persoonvınd ık en wat mensen om me heen ııg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik vond mezelf vroeger mooıer hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe normaal.... Lelijk ben je absoluut niet.
Ach je valt op langer en je hebt al een vriendquote:
Okequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Sorry maar de i staat afgelegen en ık ben aan het blındtypenLamp staat uıt
de i staat toch schuin boven de l van lamp? en nog meer naar binnen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Sorry maar de i staat afgelegen en ık ben aan het blındtypenLamp staat uıt
ze is in turkai voor 7 wknquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de i staat toch schuin boven de l van lamp? en nog meer naar binnen?
of heb je ook een turks toetsenbord?
Dus ze komt niet op de meet?quote:
oooow lekker hoor!!quote:
En dat is?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
misschien wel, misschien niet. 1 manier om erachter te komen he
ja ik heb niet echt inside knowledge van de turkse gemeenschap in NLquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef IHaveAmnesia het volgende:
misschien wel, misschien niet. 1 manier om erachter te komen he
Toch is het nog altijd meer dan de meeste hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik heb niet echt inside knowledge van de turkse gemeenschap in NL
jij wel natuurlijk
[/quote
ik ook niet meer zo. Anders zat ik niet te praten met jullie hahaha
Moniquequote:
die snap ik niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 juni 2012 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik heb niet echt inside knowledge van de turkse gemeenschap in NL
jij wel natuurlijk
[/quote
ik ook niet meer zo. Anders zat ik niet te praten met jullie hahaha
Lekker weer daar nu?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
tijn, mwah op moment alleen turkse turken haha
hoi moniek
Iedereen heeft een beetje bijnamen n.a.v. de meet in R'damquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
Moniek? maar je bent een mannetje?
mis ik weer iets
Men noemt mij altijd Barbiequote:
Halleekes!quote:
iedereen??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft een beetje bijnamen n.a.v. de meet in R'dam
Om het makkelijk te houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft een beetje bijnamen n.a.v. de meet in R'dam
Die van jou heb ik gemistquote:
Of die van Oh oh Chersoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Barbie? Dan kan je kiezen tussen deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Zo is mijn bijnaam, geen idee waaromquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
Moniek? maar je bent een mannetje?
mis ik weer iets
gaziantep niet. 40. Ben er gevlucht haha. Ben nu in ankara. 30 geweldiiiig! Geen airco nodig. Wind is genoegquote:
ik? ik ben barbie? hahaaquote:
Heb jij eigenlijk een bijnaam?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
omdat ik je mag haha
en ik ben gewoon vervelend
Ik wil er wel een verzinnenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik? ik ben barbie? hahaa
nou wat er staat
als je meer kennis had van turken in nederland zou je niet met ons praten?
Jouw bijnaam is toch Nectarine?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
weet niet of ik daar blij mee moet zijn
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
omdat ik je mag haha
en ik ben gewoon vervelend
Absurde aantijging, derhalve verworpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
barbie,
turks en hollands zijn elkaars tegenpolen. Je moet kiezen
Powerpuffgirlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
weet niet of ik daar blij mee moet zijn
oh, maar dan kun je toch nog wel stiekem fokken zeg maar?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
barbie,
turks en hollands zijn elkaars tegenpolen. Je moet kiezen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
nectarine, want ik ben zowat alergisch tegen perzinschil. Krijg er kippevel van brrrr
?quote:
Wijze man!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijntje toch, ouwe hosselaer die je bent
Wijze manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoi weissmanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Never mindquote:
Ik zal nog wat verzinnenquote:
Ik zei toch dat ik niet wist of ik er blij van zou wordenquote:
its about mindstatequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh, maar dan kun je toch nog wel stiekem fokken zeg maar?
Ik wil zelf een beterequote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:05 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik niet wist of ik er blij van zou worden
ja en? er is een heel turken op fok topicquote:
nee nu ben ik heel benieuwdquote:
Kill it with firequote:
Dan moet je een beetje teruglezen, lieverdquote:
ligt ingewikkeld. Heb er eerder uitgebreider over gepost. Meeste leden weten wel een beetje wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en? er is een heel turken op fok topic
ik snap niet hoe je met een 'turkse mindstate' (mindset bedoel je waarschijnlijk maar oke) niet kunt fokken?
Och gerum!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
My tummy hurts. Drm beetje simpele posts vanavond
Dan het lekker simpel houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
ligt ingewikkeld. Heb er eerder uitgebreider over gepost. Meeste leden weten wel een beetje wat ik bedoel.
Dat moet ook voor haar werk.quote:
to much yummy in your tummy??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
ligt ingewikkeld. Heb er eerder uitgebreider over gepost. Meeste leden weten wel een beetje wat ik bedoel.
me vriend zegt over whapp 'arme schatje tochhh'quote:
wtf is sex arm?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
me vriend zegt over whapp 'arme schatje tochhh'
ik reageer 'jij bent arm als je zo hier bent.. Seks arm'
whahaha
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
whahaha
Jij bent raarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
whahaha
opposite attracksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf is sex arm?
serieus volgens mij zitten wij echt op compleet andere golflengtes
whahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
whahaha
maar wat is sex arm nou?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
opposite attracksik vind jou ook lief
Oke. Ik voorspel 30+.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen werken in Zeeland (jaja mensen, ik doe weleens wat) & dat zijn allemaal groepsactiviteiten buiten... Jullie mogen dus duimen op goed weer!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgen werken in Zeeland (jaja mensen, ik doe weleens wat) & dat zijn allemaal groepsactiviteiten buiten... Jullie mogen dus duimen op goed weer!
* tijnbrein gaat duimen mmmmmmmmm lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef automatic_ het volgende:
Ooo met de meet of met je date?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Sowieso mag het goed weer blijven.
Ik ga naar het strand en bbqen
Ik ook niet hoorquote:
Beidenquote:
Neen. Cocktail?quote:
he waar?quote:
Leukquote:
Mojito graagquote:
serieus? hoe haal je dat er uit?quote:
Ik hoop het ook hier in Tilburg. Anders kun je toch lekker watersportenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef automatic_ het volgende:
Juist niet toch? Ik zie 't juist als: 'als je thuis komt gaan we NIET neuken'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |