SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Doe je dat tochquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. En nu wil ik mn bed in
Midden in Utrechtquote:
meeting point, Utrecht CS... Lijkt me een prima plekquote:
Ik wil ook naar bedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. En nu wil ik mn bed in
Zo centraal mogelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
meeting point, Utrecht CS... Lijkt me een prima plek
Ik een uurtje denk ik... Heb vanavond nog een examenfeestje wat ik vergeten was. Morgen ook al een dubbele afspraak staanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar ff een half uurtje pitten; ben kapot
Goed plan!quote:
Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:18 schreef Pien85 het volgende:
Zo. Voor vanavond maar wel drank in huis gehaald
Flesje neppe baileysquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald?
Ik ga zo nog bier halen
hey LaPeach idd alles komt langs maar alles heeft wel een beetje te maken met seksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef LaPeach het volgende:
Alle onderwerpen komen hier ook echt aan bod he![]()
Goeie avond trouwens
seks wat is dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hey LaPeach idd alles komt langs maar alles heeft wel een beetje te maken met seks
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:
Wij doen niet aan seksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:45 schreef Barbusse het volgende:
Als het hier alleen maar over seks gaat ga ik hier niet posten hoor
Dan is het goedquote:
durven laten neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik zou niet durven..
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, je hebt geen hoge pet van mij op..
Wat voor orgie?quote:
Wat moet ik aan dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |