Foto's van de kliekjes!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:41 schreef kree het volgende:
ja ok ik was nog wakker maar heb nu effe gegeten en nu kak ik dik in.
Ik kan me die hele serie niet herinnerenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:42 schreef Royco1 het volgende:
Het plaatje zegt me wel iets, maar kan me niet echt meer herinneren hoe de serie ging
Welke?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me die hele serie niet herinneren
Oh stop it youquote:
Paperboyquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit:Dat plaatje doet me aan zo'n oud spelletje denken op de Nintendo waarin je kranten moest bezorgen
doe het je (jullie) niet aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Foto's van de kliekjes!
Sorrie, die is al een beetje oud
Oh Get A Life bedoel jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit:Dat plaatje doet me aan zo'n oud spelletje denken op de Nintendo waarin je kranten moest bezorgen
Owja!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paperboy
Al had ik die alleen op mn Atari Lynx!
ze heeft zichzelf uitgenodigdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
doe het je (jullie) niet aan.
Maar wat anders musical meid wil naar een film.
Of ze nou meer wil of gewoon effe een avondje gezellig de hele zooi analyseren...
Ik ben er nog niet uit :S:S
Doei Snarf!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben ff douchen (lekker in joggingbroek na die regenbui) en koken... toedzz!!
quote:
Gewoon gezellig avondje met haar doen, wat kan er nou mis gaan!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
doe het je (jullie) niet aan.
Maar wat anders musical meid wil naar een film.
Of ze nou meer wil of gewoon effe een avondje gezellig de hele zooi analyseren...
Ik ben er nog niet uit :S:S
Hij woonde boven de garage hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh Get A Life bedoel je![]()
Dat ging over een kerel die in de dertig was en nog steeds thuis woonde en krantenjongen was. Het ging écht nergens over
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben ff douchen (lekker in joggingbroek na die regenbui) en koken... toedzz!!
Kinderlijke humorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
En dan de volgende dag op school aan iemand vragen: Zeg eens: Ik ben Cor Sleutel in het engels ??
Ja kloptquote:
Ik noem mensen nog wel eens een cork jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:48 schreef Royco1 het volgende:
Word dat eigenlijk nog gebruikt, het woord corkey?
Oja, flashbacksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
En dan de volgende dag op school aan iemand vragen: Zeg eens: Ik ben Cor Sleutel in het engels ??
Ik ook, vaak snappen ze het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik noem mensen nog wel eens een cork ja
Is toch ook die serie waar veelvuldig de nintendo powerglove in voorbij komt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja kloptmaar volgens mij roofde hij nog altijd de koelkast leeg bij zijn ouders, dat soort fratsen.
Ik weet nog die keer dat hij een alien had gevonden en hem wilde houden, Sparky ofzo
Dit dusquote:
Je hebt het vaak gezegd dusquote:
Nou niet zo zeer want het gaat een soort van semi professioneel of althans zo zou het moeten.quote:
Bedoel meer of de jeugd het nog gebruiktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik noem mensen nog wel eens een cork ja
ik wordtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet zo zeer want het gaat een soort van semi professioneel of althans zo zou het moeten.
Denk toch niet echt dat ze mijn type is.
Wel leuk (en ja mannen kunnen ook kritisch zijn) ze is te veel precies en op de puntjes en moet nu antwoord en snel, schrikt mij af iig.
Heb liever jou snarf![]()
Beetje direct en simpel.
Gewoon zeggen wat je wil en direct al dat gelul en gedoe erom heen ik wordt er niet goed van.
(Het idee dat ik dat dus niet doe brengt me wel in de problemen soms, maarja beter direct en eerlijk als bullshit gelul en leugens)
Oh dat weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch ook die serie waar veelvuldig de nintendo powerglove in voorbij komt?
Dat is tenminste zo'n beetje het enige wat ik me kan herinneren
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoel meer of de jeugd het nog gebruikt
Tegen anderen jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Je hebt het vaak gezegd dus
Dat weet ie wel maar dat is omdat ik hem al wel eens zo heb genoemdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:51 schreef Royco1 het volgende:
Hups vraag eens aan je koter of die weet wat dat woord betekend
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ie wel maar dat is omdat ik hem al wel eens zo heb genoemd
Nee serieus, ik word daar echt niet goed vanquote:
Het is bij mij meer afwassen voordat ik moet gaan koken.quote:
Erg is dat hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee serieus, ik word daar echt niet goed van
Kom op man, bij de ik vorm komt er geen t achter
Redelijk jaquote:
Ik probeer het bij te houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Het is bij mij meer afwassen voordat ik moet gaan koken.
Laat het altijd staan daarna.
Gewoon plastic bestek en borden gebruiken, dat heb ik ook zeker 6maanden gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik probeer het bij te houden.
(met de nadruk op probeer)
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon plastic bestek en borden gebruiken, dat heb ik ook zeker 6maanden gedaan
Ja ik had geen vaatwasser en ook niet echt haast om er 1 te kopen toenquote:
Jouw posts herinneren mij er steeds aan gewoon mijn best te doen op mijn studie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger ook gedaan. Alleen koken moet wel met metalen pannetjes, dus je houdt altijd wel wat afwas overquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is van 10jaar terug man gekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jouw posts herinneren mij er steeds aan gewoon mijn best te doen op mijn studie.
Dank daarvoor.
Ik dat ik die ook gewoon weer ga aanschaffenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doekie erover heen en klaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger ook gedaan. Alleen koken moet wel met metalen pannetjes, dus je houdt altijd wel wat afwas over
Zie je, iemand die het snaptquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dat ik die ook gewoon weer ga aanschaffen
Gewoon met de hand.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik had geen vaatwasser en ook niet echt haast om er 1 te kopen toen
Nee daar deed ik andere dingen meequote:
Je afwas niet bijhouden is niet goor zekerquote:
Ach, het is tenminste allemaal opgedroogd. Zit geen schimmel op en zo. De 2e helft van de afwas staat nu in de weekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je afwas niet bijhouden is niet goor zeker
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je afwas niet bijhouden is niet goor zeker
Dudequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Altijd zo'n lame excuus. Maar goed, rommel is oke, maar ranzigheid niet. Groot verschil.
Huilie!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Altijd zo'n lame excuus. Maar goed, rommel is oke, maar ranzigheid niet. Groot verschil.
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen. Maar dan zie ik die 3 kopjes staan en denk "Mwah, das nog helemaal niet zo veel. Ik doe het morgen wel" en dan elke dag totdat ik weer een kleine berg hebquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik was gewoon elke avond af. Alles altijd schoon. Even fornuis afnemen en klaar is xfriendx.
Ik ook aubquote:
SCORE!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als jij mijn achterkant met olie insmeert, doe ik de jouwe
Dan zet je een cd van de Toppers opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bohh, morgen weer naar defcon.. weer een takkezooi in de bus...
gisteren zaten er wel leuke chicks tussen, maar die kwamen uit t buitenland.. en ik zou die hardstyle herrie niet aan kunnen horen...
Neem mij meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bohh, morgen weer naar defcon.. weer een takkezooi in de bus...
gisteren zaten er wel leuke chicks tussen, maar die kwamen uit t buitenland.. en ik zou die hardstyle herrie niet aan kunnen horen...
Ghehequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem mij mee
Ik ga misschien over het hek klimmen namelijk
Beetje dimmen jij hequote:
Niks mis met oudere vrouwenquote:
Liefde!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mezelf cockblocken. Krijg ik als mensen te dicht in mijn buurt komen.
Goed uitgevoerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mezelf cockblocken. Krijg ik als mensen te dicht in mijn buurt komen.
En dat heb jij nooit?quote:
Geen idee hoe cockblocken bij vrouwen heetquote:
Box blockquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe cockblocken bij vrouwen heet
quote:
Ik geloof je meteen hoorquote:
Bewijsquote:
Slechte eigenschap bobquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
Maar om een keer eerlijk te zijn: ik 'cockblock' mezelf volgens mij stiekem best vaak. Gewoon omdat ik niet weet wat ik er mee moet.
Gewoon rustig aan doen, niet in paniek rakenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
Maar om een keer eerlijk te zijn: ik 'cockblock' mezelf volgens mij stiekem best vaak. Gewoon omdat ik niet weet wat ik er mee moet.
Mjah, zo maar even "hun" muziek op een usb stick zetten voor in de bus morgen..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, dan moet je de rit maar ff uitzitten
Wie is/zijn hun?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zo maar even "hun" muziek op een usb stick zetten voor in de bus morgen..
Neequote:
doe nou maar, je hebt toch niks beters te doenquote:
Te luiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe nou maar, je hebt toch niks beters te doen
Niet slapen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:18 schreef kree het volgende:
ik ben moe maar wil niet slapen, wat doe je daar nou weer aan?
speedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:18 schreef kree het volgende:
ik ben moe maar wil niet slapen, wat doe je daar nou weer aan?
Musical film. Leek mij niet zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:22 schreef kree het volgende:
ga ik toch maar voor de optie van twi.
Maargoed, musical meid wil volgende week naar de film hmmm eens even kijken hoe het heet....
Rock of Ages.
Is dat wat?
De soundtracks had ik al en is gewoon goed maar geen idee of er nog wat verhaal in die film zit.
Jawel joh, mama mia was ook super de wuper tofquote:
Dacht ik dus ook.quote:
Gewoon gaan en niet zo twijfelen. Genieten en je ziet wel hoe de avond eindigt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook.
Musical is leuk, maar meestal de films naar een musical zijn minder.
Maargoed dan het doen voor de gezelligheid kan ook natuurlijk
Naar dat soort films ga je alleen maar als er een kans op seks isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook.
Musical is leuk, maar meestal de films naar een musical zijn minder.
Maargoed dan het doen voor de gezelligheid kan ook natuurlijk
Ik moet ineens aan die 'musical' aflevering van South Park denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar dat soort films ga je alleen maar als er een kans op seks is
Duidelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo.quote:
Woon jij in Velsen ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:30 schreef xFriendx het volgende:
Zo, eerst ff Duitsland-Griekenland kijken en dan op naar de plaatselijke dorpskermis, wat uiteraard volstaat met aanwezig zijn in de kroeg en het bier laten vloeien.
Ik kan ff geen bier meer zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:30 schreef xFriendx het volgende:
Zo, eerst ff Duitsland-Griekenland kijken en dan op naar de plaatselijke dorpskermis, wat uiteraard volstaat met aanwezig zijn in de kroeg en het bier laten vloeien.
Zelfs voor seks zou ik daar nog niet heen gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo.
Je denkt toch niet dat ik mee ging naar step up en save the last dance etc omdat het zulke leuke films zijn.
Eigenlijk maakt het niet uit welke film of welk genre.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo.
Je denkt toch niet dat ik mee ging naar step up en save the last dance etc omdat het zulke leuke films zijn.
Leugens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs voor seks zou ik daar nog niet heen gaan
Met zo'n instelling blijf je rukken hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs voor seks zou ik daar nog niet heen gaan
Ik was al bang dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je rukken he
Oke oke, want wist wel dat er Kermis in Velsen was, niet dat er in WestFriesland ook nog wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
West-Friesland, over de snelweg 30 min van A'dam
Nee, eigenlijk doen wij alles met het idee dat er dan daarna weleens seks in zou kunnen zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het niet uit welke film of welk genre.
Het is tijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je rukken he
Ik doe niet aan seks. Bah vieze natte gedoequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk doen wij alles met het idee dat er dan daarna weleens seks in zou kunnen zitten.
Aldus Lennard van tbbt
Plasseks is ook niet mijn dingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks. Bah vieze natte gedoe
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon gaan en niet zo twijfelen. Genieten en je ziet wel hoe de avond eindigt.
Seks gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat dat juist helemaal jouw ding wasquote:
Dat ik je graag afzeik wil niet zeggen dat ik ook graag op je zeikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat dat juist helemaal jouw ding was
Ik heb echt zoveel films die ik wil zien dat het gewoon niet leuk meer is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wacht op Spider-Man.. Nog een weekje
Wanneer begint dat afzeiken dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik je graag afzeik wil niet zeggen dat ik ook graag op je zeik
Ja daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wacht op Spider-Man.. Nog een weekje
Oke voor jou zou ik een uitzondering makenquote:
Go for it you foolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Seks gaat het niet worden.
Ze is leuk maar niet iemand die echt mijn type is.
Gewoon uitgaan wel en dan hebben we het leuk.
(bonus ze vraagt andere meiden mee)
Maar zij vindt me leuker als ik haar.
Fucking tweede keer nu al. :S
Als ik iets goeds gevonden heb om je mee af te zeiken.quote:
Watjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik iets goeds gevonden heb om je mee af te zeiken.
En als ik verhuisd ben zodat je me niet kunt komen op zoeken natuurlijk
Dat valt heus wel mee!!quote:
Musicalmeisjequote:
En ik ben zo lief!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet, ik heb regelmatig een natte droom van je.
Maar dan nat van het angstzweet
dat dacht ik al, maar al meerdere keren verteld hier.quote:
zoveel faal in 1 postquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
dat dacht ik al, maar al meerdere keren verteld hier.
Ga dat niet doen zolang ik iemand niet echt leuk vindt en er toekomst in zie met z'n tweeen.
In dit geval niet vanaf mijn kant, gaat nooit wat worden met haar.
Ander musical meisje wel maar die heeft vriendje:S
Oh ik dacht dat het om haar gingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ga dat niet doen zolang ik iemand niet echt leuk vindt en er toekomst in zie met z'n tweeen.
Je zet er wel heel veel druk op he, om er meteen toekomst in te willen zien en zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe jij dan kan zien dat er kans op een toekomst is. En hoe lang je dan wacht met keiharde geyle neuckseks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom ga je uit met iemand die een vriend heeftquote:
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zet er wel heel veel druk op he, om er meteen toekomst in te willen zien en zo.
Gaat ie niet. Het is een ander!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ga je uit met iemand die een vriend heeft
zonde van je geld man
Je weet nooit of er toekomst in zit. Helaas is de toekomst niet te voorspellenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe jij dan kan zien dat er kans op een toekomst is. En hoe lang je dan wacht met keiharde geyle neuckseks.
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Het geeft wel duidelijkheidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Op date 2 zeggen: goh hoeveel kids wil jij?
Over afknappers gesproken
Daarom!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet nooit of er toekomst in zit. Helaas is de toekomst niet te voorspellen
Totdat ik denk dat het wat kan worden van beide kanten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe jij dan kan zien dat er kans op een toekomst is. En hoe lang je dan wacht met keiharde geyle neuckseks.
Naar de film gaat ie met vrijgezel musicalmeisje. Een ander musicalmeisje vindt hij wel leuk maar die is bezet.quote:
Ach, ik doe daar gewoon aan mee hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
Totdat ik denk dat het wat kan worden van beide kanten.
Kan avond 1 zijn, maar ook na een maand.
Het hele idee van eerst neuken en vanaf daar wat krijgen met elkaar spreekt mij niet aan.
Maar wie weet dat het daarom maar zo lang duurt om een vriendinnetje te krijgen?
Is dus een groepje met musical meisjes.quote:
Naja eerst neuken hoeft niet eens maar gewoon niet zeuren over toekomst. Op die manier verklein je je vijver behoorlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
Totdat ik denk dat het wat kan worden van beide kanten.
Kan avond 1 zijn, maar ook na een maand.
Het hele idee van eerst neuken en vanaf daar wat krijgen met elkaar spreekt mij niet aan.
Maar wie weet dat het daarom maar zo lang duurt om een vriendinnetje te krijgen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik doe daar gewoon aan mee hoor
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Seks is een goeie manier om elkaar beter te leren kennen, denk ik maar
dat doe ik natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naja eerst neuken hoeft niet eens maar gewoon niet zeuren over toekomst. Op die manier verklein je je vijver behoorlijk.
True!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja mss, maar een beetje te makkelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weinigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat doe ik natuurlijk niet.
Maar een klik moet er wel zijn en die krijg ik blijkbaar niet snel.
(oftewel, ik kom gewoon te weinig meiden tegen op dit moment)
Dan moet je er meer op uit gaan!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat doe ik natuurlijk niet.
Maar een klik moet er wel zijn en die krijg ik blijkbaar niet snel.
(oftewel, ik kom gewoon te weinig meiden tegen op dit moment)
yep, dat is waar, nu nog mensen vinden om te gaan.quote:
Ik ga toch nooit trouwen maar als een vent mij zo gek kan krijgen dan ga ik in het zwartquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:55 schreef twi het volgende:
Neuken met iemand waar je geen klik mee hebt
Je denkt een beetje in uitersten kree, het betekent niet dat je zomaar seks hebt met iemand waar je totaal niets mee hebt. Alleen weet je nog niet of je haar de week er op in een witte jurk naast je hebt staan.
En hij in een jurk?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga toch nooit trouwen maar als een vent mij zo gek kan krijgen dan ga ik in het zwart
Dan gaan wij niet trouwenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga toch nooit trouwen maar als een vent mij zo gek kan krijgen dan ga ik in het zwart
Batman Marathon!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel films die ik wil zien dat het gewoon niet leuk meer is.
Spiderman, Batman, Ice age, Madagascar, Magic Mike en nog een paar die wel al draaien
Ik snap je poging tot humor nietquote:
Dat wist ik al een poosje hoorquote:
Ik zeg ook niet dat jij geen zwarte jurk aan mag trekken, zeg alleen dat het meisje waar je mee trouwt in het wit staatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen humor.quote:
Is niet echt iets nieuws wat je nu zegt maar bedankt voor de mededelingquote:
Deze vind ik best mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi, wees welkomquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom deze SC zegenen met mijn aanwezigheid.
Of komt je zoeken naar iemand die met je wil ruilen? Jouw oranje shirt voor een zwart/geel/rood shirt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom deze SC zegenen met mijn aanwezigheid.
Nee, ik wil het idee hebben sowieso dat het meer is als alleen een keer seks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:55 schreef twi het volgende:
Neuken met iemand waar je geen klik mee hebt
Je denkt een beetje in uitersten kree, het betekent niet dat je zomaar seks hebt met iemand waar je totaal niets mee hebt. Alleen weet je nog niet of je haar de week er op in een witte jurk naast je hebt staan.
Ik vind een witte trouwjurk eigenlijk vrij saai. Dus een kleurtje is beterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Deze vind ik best mooi![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die witte bruidsjurken gewoon zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Deze vind ik best mooi![]()
[ afbeelding ]
Er is een heel groot gebied tussen seks hebben met een random iemand die je daarna nooit meer ziet, en alleen seks hebben met iemand waar je bij voorbaat een langdurige relatie mee wilt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, ik wil het idee hebben sowieso dat het meer is als alleen een keer seks.
Ga hier zo de kroeg in en dan zal het me nog wel lukken ook om seks te hebben met 1 van die dronken meiden.
Maar daar zoek ik toch helemaal niet naar.
Leuk hoor voor een avond.en dan als je haar eigenlijk niet eens kent?
En in tijd is dat niet uit te drukken, kan wmb de eerste avond al seksen zijn maar hangt er helemaal vanaf hoe zo'n meid is.
(ik val in herhaling dit heb ik al eerder verteld hier)
Mening nog niet verandert ondanks alles onderhand
Ik hou er wel van, witquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind een witte trouwjurk eigenlijk vrij saai. Dus een kleurtje is beter
Ook. Of ze mogen hem hebben voor een duits biertje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of komt je zoeken naar iemand die met je wil ruilen? Jouw oranje shirt voor een zwart/geel/rood shirt?
Naar mijn idee bekijk je het allemaal nogal zwart wit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, ik wil het idee hebben sowieso dat het meer is als alleen een keer seks.
Ga hier zo de kroeg in en dan zal het me nog wel lukken ook om seks te hebben met 1 van die dronken meiden.
Maar daar zoek ik toch helemaal niet naar.
Leuk hoor voor een avond.en dan als je haar eigenlijk niet eens kent?
En in tijd is dat niet uit te drukken, kan wmb de eerste avond al seksen zijn maar hangt er helemaal vanaf hoe zo'n meid is.
(ik val in herhaling dit heb ik al eerder verteld hier)
Mening nog niet verandert ondanks alles onderhand
Mijn zusje is getrouwd een paar maanden terug, in een witte jurk. Beetje jammer dat ze geen paarse jurk met goude stippen aanhadquote:
Trouwen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind die witte bruidsjurken gewoon zo![]()
Zwart is mijn kleur![]()
En sowieso staat trouwen gelijk aan einde leven dus dat lijkt me wel gepast dan.
Ghehe.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook. Of ze mogen hem hebben voor een duits biertje.
Ik wil alleen seks met iemand waarmee ik iets langsdurigs in zie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Er is een heel groot gebied tussen seks hebben met een random iemand die je daarna nooit meer ziet, en alleen seks hebben met iemand waar je bij voorbaat een langdurige relatie mee wilt.
Ja, prima. Beetje ziekjes maar niets wat een beetje bier niet kan fixen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Maar hoe is het verder met Q.?
Een ex van mij vroeg me ten huwelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwen.
Ik sprak ooit met iemand op onze clanserver en hij vroeg me "[mijn gamersnaam], why aren't you married yet?" en ik zei "If only I could find someone worth marrying".
Maar dan nog, dat hele trouwen lijkt me niks. Ik zou me wel willen laten verloven zonder uitzicht op dat hele trouwerij dingesgedoe
Ik heb elke dag nog pijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een ex van mij vroeg me ten huwelijk.
Ik begon keihard te lachen en liep weg. Dacht dat hij een geintje maakte. Hij was serieus
Zoals ik al zei, seks is een hele goeie manier om elkaar beter te leren kennen. Maak daar gebruik van jonge!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil alleen seks met iemand waarmee ik iets langsdurigs in zie.
En jij dan?
Had jij die niet aan dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje is getrouwd een paar maanden terug, in een witte jurk. Beetje jammer dat ze geen paarse jurk met goude stippen aanhad
Ik zou het alleen doen voor de jurk en het feestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwen.
Ik sprak ooit met iemand op onze clanserver en hij vroeg me "[mijn gamersnaam], why aren't you married yet?" en ik zei "If only I could find someone worth marrying".
Maar dan nog, dat hele trouwen lijkt me niks. Ik zou me wel willen laten verloven zonder uitzicht op dat hele trouwerij dingesgedoe
Geen idee. Ik geloof dat ik vrijdag al iets heb afgesproken alleen krijg ik pas maandag mn geld. FMLquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hups: Vrijdag Spider-man doen ja?![]()
En 19 juli Dark Knight Marathon
Ja goed!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, prima. Beetje ziekjes maar niets wat een beetje bier niet kan fixen.
En met huppel?
Sorry!quote:
Ik zou het liefst mijn vaders voorbeeld volgen: Hij heeft zich 10 jaar terug verloofd maar ze gaan nooit trouwen hehequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Had jij die niet aan dan?
[..]
Ik zou het alleen doen voor de jurk en het feesten als hij een mooie achternaam heeft
yeah I know
Nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, seks is een hele goeie manier om elkaar beter te leren kennen. Maak daar gebruik van jonge!
Mijn familie weet niet dat ik die neigingen heb en dat wil ik zo houdenquote:
ios is gratisquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik geloof dat ik vrijdag al iets heb afgesproken alleen krijg ik pas maandag mn geld. FML
Nee, maar seks is een manier van nonverbale communicatie. Je leert erkaar gewoon -nog- beter kennen, wat een goeie relatie een extra zetje in de rug geeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee.
Wellicht heb je gelijk, maar ik vindt het te intiem om het alleen maar te zien als een manier om te testen of je bij elkaar past.
(baseer je het begin van je relatie alleen op hoe de seks is dus?)
Ach van mij hoeft het ook niet perse maar ik vind het wel iets romantisch hebben, de dag zelf dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het liefst mijn vaders voorbeeld volgen: Hij heeft zich 10 jaar terug verloofd maar ze gaan nooit trouwen hehe
Maar ik zou me niet hoeven laten verloven als de ander dat ook niet nodig vind.
En de krassen waren net genezenquote:
Ja weet ik maar als ik die vrijdag ga zuipen omdat Steven gewoon een schatje is dan gaat dat sowieso voor!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ios is gratisvoor ons dan..
Alleen reiskosten...
Uhuhquote:
jaja dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar seks is een manier van nonverbale communicatie. Je leert erkaar gewoon -nog- beter kennen, wat een goeie relatie een extra zetje in de rug geeft
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja weet ik maar als ik die vrijdag ga zuipen omdat Steven gewoon een schatje is dan gaat dat sowieso voor!
Onzin! Teveel bier bestaat niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed!!
Momenteel een beetje brak en beurs omdat ik gisteren iets teveel bier op had
Kinkyquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Vannacht mocht ik niet krassen dus ging ik bijten
Ik vind het alleen zo jammer dat het allemaal op zo'n vaste manier moet gaan. Ik heb niks met rijst naar iemand flikkeren en de taart aansnijden en dat soort rituelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach van mij hoeft het ook niet perse maar ik vind het wel iets romantisch hebben, de dag zelf dan.
Ik wil geen seks met iemand die ik niet leuk vind.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil alleen seks met iemand waarmee ik iets langsdurigs in zie.
En jij dan?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn familie weet niet dat ik die neigingen heb en dat wil ik zo houden
En hoe lang is een tijdje bij jou?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaja dat ben ik met je eens.
Maar na een tijdje dan, dus niet de eerste avond seks om te "proberen"
Zal jij nooit ontdekkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kinkywat ga je doen als je niet meer mag bijten?
Ik heb al gezegd dat als ik ooit ga trouwen ik op 29 februari in een jurk trouw in Las Vegasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Zou wel een stunt zijn! Het tweede bruidje
Oh maar dat kan toch ook welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo jammer dat het allemaal op zo'n vaste manier moet gaan. Ik heb niks met rijst naar iemand flikkeren en de taart aansnijden en dat soort rituelen.
Ik zou het het liefst op een heel eigen manier willen doen, al weet ik niet wat dat inhoudt.
quote:
Ik lees het vanzelf wel hierquote:
Ja nou is toch zo.quote:
ontwijkend antwoord wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil geen seks met iemand die ik niet leuk vind.
Mijn brakheid denkt daar anders over!quote:
Serieus!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar dat kan toch ook welrijst mag trouwens niet meer
Haha op schrikkeldagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat als ik ooit ga trouwen ik op 29 februari in een jurk trouw in Las Vegas
Ik doe alleen aan gepijpt worden op de 1e datequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef twi het volgende:
Bij mij is het simpel, iemand mag al in mijn tepel bijten bij de eerste keer dat ik ze meet.
Gewoon negeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn brakheid denkt daar anders over!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef twi het volgende:
Bij mij is het simpel, iemand mag al in mijn tepel bijten bij de eerste keer dat ik ze meet.
Ja dat is dus niet te zeggen, wat ik al zei, kan na een avond zijn of na weken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe lang is een tijdje bij jou?
Ik ben slecht met datums dus die datum onthoud ik wel. Heb jij 29-02-2016 al iets te doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha op schrikkeldagLike nothing ever happened
* -Miauw- noteertquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef twi het volgende:
Zoiets ja. Ik heb ook liever iemand voor langer, maar heb het idee dat jij hebt achter me gelaten. Als het gewoon eventjes leuk is, is dat ook prima.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
ontwijkend antwoord wel.
Wat je zegt geldt voor iedereen.
Je wilt dus wel seks, maar het maakt niet uit of je die gene eigenlijk voor langer wilt?
Ik doe mijn best!!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben slecht met datums dus die datum onthoud ik wel. Heb jij 29-02-2016 al iets te doen?
Ik heb dat gedaan, tis een aanraderquote:
Okee, aan de wijn dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mijn best!!
Sowieso moet ik wel minder bier gaan drinken hoor.
Dateding wil geen zuipwedstrijd met mij houden want dat gaat hij goed verliezen denkt hij, vorige week in de kroeg zei iemand al dat ik kan zuipen als een vent en dankzij Roy denkt iedereen dat ik minstens 1 krat per avond opzuip.
Ja kan het me wel voorstellen opzich.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik heb ook liever iemand voor langer, maar heb het idee dat jij hebt achter me gelaten. Als het gewoon eventjes leuk is, is dat ook prima.
Vertel eensquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan, tis een aanrader
Ik doe een bavaria dress aan dus dat wordt een makkiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dat wordt nog een battle om wie de mooiste jurk aan heeft
Dat hoef ik maar te ruiken en ik ben al dronkenquote:
Het is moeilijk om de knop om te zetten dat je blij moet zijn met de momenten die je krijgt, ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kan het me wel voorstellen opzich.
Maar je zou daar toch ook niet tevreden mee zijn,behalve het momentje dan.
Is gewoon heel lekkerquote:
Nee, Oranje staat mij niet, ook niet naast mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe een bavaria dress aan dus dat wordt een makkie
Maar goed dat ik een schijthekel aan oranje heb danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, Oranje staat mij niet, ook niet naast me
Oranje staat niemand!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is gewoon heel lekker![]()
Vooral als je hem dan keihard AUW hoort gillen
Precies wat hij zei. Eerste meet en ik beet in zijn tepel. Heb toen ook in C_A dr tiet gebetenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik een schijthekel aan oranje heb dan
Lekker goedkoop!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoef ik maar te ruiken en ik ben al dronken
Wat voor kleur wel?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan we borrelen?quote:
Ja waar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het is moeilijk om de knop om te zetten dat je blij moet zijn met de momenten die je krijgt, ja.
Als je vaker seks hebt gehad dan denk je daar anders overquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja waar.
Maaaaar, ik geef al die momenten zo op ook al duurt het nog jaren, om echt met iemand samen te zijn.
Boeie zo interessant is seks nou ook weer niet, wel leuk, maar eigenlijk alleen als je iemand ook echt lief vindt.
En dat is voor mijn gevoel dan, denken jullie vast anders over.
denk het niet voor mij dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je vaker seks hebt gehad dan denk je daar anders over
Als je die momenten opgeeft, mis je de ervaring om zonder al teveel spanning gewoon spontaan iemand te 'versieren', denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja waar.
Maaaaar, ik geef al die momenten zo op ook al duurt het nog jaren, om echt met iemand samen te zijn.
Boeie zo interessant is seks nou ook weer niet, wel leuk, maar eigenlijk alleen als je iemand ook echt lief vindt.
En dat is voor mijn gevoel dan, denken jullie vast anders over.
Misschien wel. Toch als jij na een lange relatie een tijdje droog staat denk je daar vast anders overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |