Ik snap mensen die zich na het poepen/plassen alleen "schoonmaken" met wc-papier echt nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Wat hebben wij mannen toch te lijden als dames zichzelf niet goed schoon houden.![]()
Wat misschien wel een goede oplossing zou zijn voor dit probleem, is om zo'n toilet aan te schaffen met zo'n kraan erop, zodat ze d'r anus meteen kan wassen na het schijten. En dan moet je ook geen WC papier meer aanschaffen, zodat ze wordt gedwongen om die kraan te gebruiken.
Ja ik weet dat het bestaat, maar ik bedenk me nu pas dat het een oplossing zou kunnen zijn. Dit had mijn relatie misschien wel kunnen redden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat bestaat al n00b
Alsof mannen zo schoon zijn.
idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je echt geil bent eet je zelfs poep op man
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het bestaat, maar ik bedenk me nu pas dat het een oplossing zou kunnen zijn. Dit had mijn relatie misschien wel kunnen redden.
Trololololololquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef HeroischeRobben het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het bestaat, maar ik bedenk me nu pas dat het een oplossing zou kunnen zijn. Dit had mijn relatie misschien wel kunnen redden.
Ik kan van mezelf zeggen dat ik goed schoon ben ja, douche 2x per dag, alles netjes bijgeknipt en was mijn anus dagelijks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat bestaat al n00b
Alsof mannen zo schoon zijn.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je echt geil bent eet je zelfs poep op man
Bedankt voor het mededelen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik kan van mezelf zeggen dat ik goed schoon ben ja, douche 2x per dag, alles netjes bijgeknipt en was mijn anus dagelijks.
Vies ja, maar ook niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef EDMAN- het volgende:
sex is lekker vies, en poep is gewoon vies.
vies = vies
Dit ja. Als jij je dan voor de spiegel staat te schermen heb je toch zoiets van 'mwah, wellicht moeten er wat grenzen gesteld worden'.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat deed mijn meisje ook een keer, toen heb ik ff duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend was. Er zijn grenzen voor een man.
Dat verklaart een hoop, Sapstengelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
TS die niet gewoon de string pakt en schoonlikt. Tip voor de volgende keer, vrouwen vinden dat sexy.
Zo bedoelde ik het idd ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vies ja, maar ook niet meer dan dat.
Zit het aan je dop of aan je handen, dan ga je hem/ze wassen en dan is het er weer van af.
I do believe you will survive.
2x per dag douchen is slecht voor je huid.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik kan van mezelf zeggen dat ik goed schoon ben ja, douche 2x per dag, alles netjes bijgeknipt en was mijn anus dagelijks.
Eigenlijk is 1x per dag al veel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
2x per dag douchen is slecht voor je huid.
En ongelukjes gebeuren zeker nooit?
Dit klopt wel. Ik douche ook twee per dag en heb regelmatig last van een droge huid, voornalijk in mijn gezicht. Maar douchen is gewoon lekker. De beste ideeën komen ook tot stand onder de douche.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor ongelukjes?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel wat filmpjes opzoeken om je het tegendeel te bewijzen!quote:
Dat iemand op je jizzed.quote:
Een droge huid in je gezicht is bijzonder hinderlijk. Ik doe er alles aan om dat te voorkomen. Douchen is wel relaxt inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Ik douche ook twee per dag en heb regelmatig last van een droge huid, voornalijk in mijn gezicht. Maar douchen is gewoon lekker. De beste ideeën komen ook tot stand onder de douche.
Mijn ex gebruikte altijd een extra voedende dagcreme van nivea. Kreeg hij echt een fijne huid vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een droge huid in je gezicht is bijzonder hinderlijk. Ik doe er alles aan om dat te voorkomen. Douchen is wel relaxt inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |