Wat, mogen mannen geen strings dragen?quote:
Dat moet wel een flinke string zijn dan om er een maaltijd op kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw... niet alle vrouwen zijn zo hoor...
Mijn strings zijn zo schoon na een dag dragen, je zou er in principe van kunnen eten...
Nee. Behalve String Emil, die mag dat wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat, mogen mannen geen strings dragen?
Er staat in principequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:51 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Mensen die hun string als bord gebruiken.
Zie bovenstaandequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat moet wel een flinke string zijn dan om er een maaltijd op kwijt te kunnen.
Maagd alert.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Gellarboy het volgende:
Een string heeft toch alleen maar stof aan de VOORKANT?! Hoe kan daar nou stront zitten? Of zaten er echt grote klonten aan dat touwtje ofzo?.
Mwhahahahaha. Ik ben op zeker geen maagd.quote:
Hahahahquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Gellarboy het volgende:
Een string heeft toch alleen maar stof aan de VOORKANT?! Hoe kan daar nou stront zitten? Of zaten er echt grote klonten aan dat touwtje ofzo?.
tfoe dieren neukerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mwhahahahaha. Ik ben op zeker geen maagd.
Ik neuk alleen niet met vrouwen.
Dan maar weer over op de Bjorn Borg boxers?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een string lijkt mij ook bijzonder oncomfortabel zitten trouwens. Zo'n touwtje de hele tijd in je kanaal. Nee, lijkt mij niet prettig.
Touwtje gaat op zich niet IN je kanaal hoor, alleen er langs. Zoveel weet ik dan nog net wél.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een string lijkt mij ook bijzonder oncomfortabel zitten trouwens. Zo'n touwtje de hele tijd in je kanaal. Nee, lijkt mij niet prettig.
Oh op die fiets.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt hoe een string eruit ziet? Wtf man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Homo's die nooit een string hebben gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar nooit bestudeerd eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt hoe een string eruit ziet? Wtf man.
Dus het was jouw schuld dat de seks matig was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef HeroischeRobben het volgende:
Ik ben nu al een half jaartje verlost van een lange relatie met matige seks
Dan ben ik altijd bang dat ze d'r kont niet goed heeft afgeveegd en dat er nog wat zit ofzo, ik kan dan iig nooit echt genieten van de seks.![]()
Ik vind het ook niet lekker zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Klopt. Ik vind van die hipster broekjes veel fijner en mooier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker zitten
Maar bij Hunkemöller zijn ze nog wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |