ordinair, vooral in volle trein of zo zie het alvoor mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
Beetje trashy inderdaad. En dan in het openbaar tussen je tieten graaien om die telefoon te vinden
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef OhGawd het volgende:
TS is jaloers dat ze zijn ding nooit tussen hun tieten stoppen.
Eigenlijk belachelijk dat dit niet kan en dat bepaalde groepen het een slechte naam hebben gegeven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ColdShoulder het volgende:
Mannen die met tasjes lopen tijdens het uitgaan bedoel je
Oh die vuilniszakken bedoel jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef ColdShoulder het volgende:
Ja, van die idioten met van die knikkertasjes haha, petje op, broek te laag, v-hals.. van die mooiboys zeg maar
Tja, erg jammer, het is gewoon dat je 9 van de 10 keer van die mooiboys met tasjes van nepmerken ziet lopen en nickelson jassen loopt, die verpesten het dan weer. Heb eerlijk gezegd ook nog geen fatsoenlijk uitziende man met een tasje zien lopen :/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat dit niet kan en dat bepaalde groepen het een slechte naam hebben gegeven.
Zeker wanneer ik mij in het buitenland bevind vind ik het erg handig om een tasje te dragen. In Nederland doe ik dit nagenoeg nooit, maar in de zomer zijn er momenten dat ik het wel handig had gevonden.
Ik zie het regelmatig voor me, terechte klacht ook, vaak zijn het van die 10tonners.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ordinair, vooral in volle trein of zo zie het alvoor me![]()
Ja. Dat voelt toch niet lekker man. Dat mensen daar geil van worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mannen in 2012 die daar moeite mee hebben?
Wie zegt dat alles gelijk leeggelopen is? Ik heb liever natuurlijke tieten dan 2 van die strak opgepompte ballonnen. Overigens, neptieten nemen nadat je kinderen hebt gekregen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je vriendin kinderen heeft gekregen en borstvoeding heeft gegeven heb jij liever 2 van die leeggelopen ballon tieten dan neptieten?
En dit dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat niemand in dit topic buiten komt.
Geen enkele chimeid stopt die bb en pakje sigaretten namelijk tussen hun tieten, ze stoppen m aan de zijkant
ballonnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je vriendin kinderen heeft gekregen en borstvoeding heeft gegeven heb jij liever 2 van die leeggelopen ballon tieten dan neptieten?
Oh?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Peuken vaak aan de zijkant ja (wordt gewoon geklemd tussen lichaam en bandjes/shirt), telefoons zijn daar te zwaar voor en worden daarom vaak echt tussen de tieten gestopt.
Onzin.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Peuken vaak aan de zijkant ja (wordt gewoon geklemd tussen lichaam en bandjes/shirt), telefoons zijn daar te zwaar voor en worden daarom vaak echt tussen de tieten gestopt.
Checkt:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Onzin.
Daartussen blijft het echt niet goed klemmen. Ga eens naar wat strandfeestjes en check die shit zelf eens uit, ouwe.
Dat je geen nee zou zeggen, wil niet gelijk beweren dat je neptieten boven natuurlijke verkiest, dwarrel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:05 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja hoor als zij op je af komt zeg je zeker "nee je hebt neptieten"![]()
Ik zou zeggen "draai eens een rondje" en dan die asser checken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:05 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja hoor als zij op je af komt zeg je zeker "nee je hebt neptieten"![]()
kan ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat je geen nee zou zeggen, wil niet gelijk beweren dat je neptieten boven natuurlijke verkiest, dwarrel.
Haha, sorry ik dacht dat t nog kon omdat het geknipt was.. maar excususquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:20 schreef gogosweden het volgende:
ik wou net een PR doen, maar netsplitter was me voor
klasse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |