Dat dus jaquote:
Louboutin´s lopen echt heerlijk, mij hoor je niet klagen.quote:
Die hebben gewoon een vlakke zool en een normale punt. Verder zijn ze redelijk stevig als je eckten Uggs hebt.. neppe Uggs zijn daarentegen slapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Louboutin´s lopen echt heerlijk, mij hoor je niet klagen.
Overigens denk ik dat uggs ook niet erg bevordelijk zijn voor je voeten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
Frappant inderdaad, maar niet per sé klachtwaardig toch?
Jij hoort er niet bijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:38 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Helaas, ook geen uggs idd.![]()
Een mooie hak doet je lichaam veel meer goed dan die overgewaardeerde pantoffels.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik geilop tietjes ik wil tietjes voelen en nu ik wil afrtrekken en klaaarkome over tiete
Jij denkt daadwerkelijk dat die louboutin's minder slecht voor je voeten zijn dan uggs? Want doorgaans zijn pantoffels ook veel slechter voor je voeten dan hakken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Louboutin´s lopen echt heerlijk, mij hoor je niet klagen.
Overigens denk ik dat uggs ook niet erg bevordelijk zijn voor je voeten.
quote:
Nee, dat heb ik toch niet gezegd. Ik vind Louboutin´s echt heel fijn lopen voor een hak. Echter zal het idd niet goed zijn voor de voet maar ik heb er gelukkig nog geen last van ondervonden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij denkt daadwerkelijk dat die louboutin's minder slecht voor je voeten zijn dan uggs? Want doorgaans zijn pantoffels ook veel slechter voor je voeten dan hakken?
Dit soort foto's!!!!quote:
Ah, FoBo gecheckt; verrassend genoeg een foto aanwezig. Eindelijk een hoofd bij de 'altijd nuchtere' id_do_her, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
Slaap zacht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ah, FoBo gecheckt; verrassend genoeg een foto aanwezig. Eindelijk een hoofd bij de 'altijd nuchtere' id_do_her, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |