quote:
Jij hebt zo'n oude kuttelefoon manquote:
I know, I already made my choicequote:
Nee ik heb een oldskool bazentelefoon. Van toen telefoons nog telefoons waren.quote:
ja dat doe ik ook natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ook maar dan wil ik graag weten of ze thuis zijn en dan bel ik ze eerst altijd even.
Dat is pertinent onwaar, jij liet hem 10x vallen en geen krasje. Kut telefoon dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik heb een oldskool bazentelefoon. Van toen telefoons nog telefoons waren.
nokia 3310 je weetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed? Check edit, ik heb hem zelfs in het water laten vallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat is pertinent onwaar, jij liet hem 10x vallen en geen krasje. Kut telefoon dus
Nee niet zo oldskool.quote:
Zo'n ding heb ik ook, kan onder water, kan hel harde schokken hebben(er is een keer een auto overheen gereden, je merkt er niets van, ziet het niet eens).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Edit: Laatst nog in het water laten pleuren en hij doet het nog steeds. Take that "smart"phones.![]()
Ja, want Meloewa is een elite.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Echt nog nooit gezienal ga ik meer met types om die iPhone rollen en geen BB
iPhone is elite
Mijn telefoon is samen met mij te water gegaan, toen ik van mijn paard viel in de waterbak.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook, kan onder water, kan hel harde schokken hebben(er is een keer een auto overheen gereden, je merkt er niets van, ziet het niet eens).
Wel zo handig aangezien ik dat ding voor noodgevallen heb, vooral wanneer ik buiten ga rijden met het paard, zo lullig als je van je paard afstuiterd, je been breekt en je foon stuk is
Zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook, kan onder water, kan hel harde schokken hebben(er is een keer een auto overheen gereden, je merkt er niets van, ziet het niet eens).
Wel zo handig aangezien ik dat ding voor noodgevallen heb, vooral wanneer ik buiten ga rijden met het paard, zo lullig als je van je paard afstuiterd, je been breekt en je foon stuk is
Maar waarom moeten ze dat ding tussen hun tieten bewaren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja, want Meloewa is een elite.
BB hebben ook gewoon veel mensen zakelijk, van hun werk. BIj mij op het werk hebben ook alle private bankers een blackberry. Wel zo handig.
Of ze willen aandacht op hun tieten vestigen, of ze weten gewoon geen betere bewaarplek. Dat laatste komt nogal eens voor met al die skinnyjeans en rokjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:09 schreef JustRob het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze dat ding tussen hun tieten bewaren?
Het is wel een speciaal schokbestendig ding, kan er niet mee internetten ofzo, maar wel de gewone dingen(bellen, sms).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo.Ik denk niet dat de mijne dat zou kunnen hebben.
Meestal als ik hem laat vallen als ik op die fiets zit dan ligt de batterij eruit.
Alleen hij doet het altijd nog.
Hun hoezo typ jij tekst bij mijn postquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:09 schreef JustRob het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze dat ding tussen hun tieten bewaren?
Obvious neptieten, maargoed.quote:
Vind ik welquote:
Zijn er nog steeds mannen in 2012 die daar moeite mee hebben?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Obvious neptieten, maargoed.
Wel jammer.
Ja en terecht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mannen in 2012 die daar moeite mee hebben?
Als je vriendin kinderen heeft gekregen en borstvoeding heeft gegeven heb jij liever 2 van die leeggelopen ballon tieten dan neptieten?quote:
Ik ben je hun nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hun hoezo typ jij tekst bij mijn post
Veelal omdat ze geen broekzakken hebben en dat ding toch ergens moeten stoppen. En omdat het geil is, ze weten dat wij het geil vinden dus deponeren ze peuken en/of telefoons maar daar. Beetje jongens ophitsen, vervelende wijven zijn het ook, naderhand niets doen natuurlijk, alleen ophitsne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |