quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Baas riep daarnet ook weer erg luid toen er werd aangebeld... JE HEBT TOCH NIET WEER....TSSS...VROUWEN....![]()
Hoop zo dat ze er nog aan kan komenquote:Hey girl!
I'll have a look next time I go to Sephora and if they have it, I'll buy 2 bottles for you, that's no problem!
That's really silly that they only have it in France!!
I'll keep you posted!!!
Hope you are fine!!!
quote:
quote:Met dank aan random scheurkalender waar ik dit inspirerende idee in vond.
quote:Beste M,
We hebben een nieuwe enquête voor u klaarstaan. Als u kwalificeert en de enquête volledig invult ontvangt u ¤1.00.
Onderwerp:
Werk
Beloning voor afronding:
¤1.00
Duur van de enquête:
15 minuten
Beschikbaar tot:
zaterdag 30 juni, of tot het benodigde aantal ingevulde enquêtes is bereikt.
OMG DOEN METEEN DIRECT !! 1 helen euro jongeuhquote:
JONGE EEN HELE EURO!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG DOEN METEEN DIRECT !! 1 helen euro jongeuh
quote:
Ja.. bedanktquote:
jaaaaaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
En dan zeker ook dat de enquete eigenlijk 28 kantjes is en 45 minuten duurt, net als die trollwijven van het Energiecollectief
ze kunnen ook niet eerlijk zijn. Als je naar iemand toe gaat met "ik heb hier een vreselijke zaad enquete die drie kwartier van je tijd kost en je krijgt er een schrale euro voor" dan vult niemand 'm inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaaa'het duurt maar 5 minuten....' ok ok....
Heb 1 keer op het werk ook zoiets gehad; en toen heb ik het wel ingevuld...Stond ook bij dat het maar 10min duurde en op het einde kon je opmerkingen toevoegen.
Dus ik voegde toe dat de enquete precies 32min en xx aantal seconden (weet ik niet meer precies) had geduurd en dat ik nu mijn complete lunchpauze gemist had door hun!Trolol....
Zeer true.. maar als ze nou aan je deur zouden staan en ze zeggen: Ja sorry; ik ga gewoon eerlijk zijn; maar de enquete duurt een half uur en en en en....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kunnen ook niet eerlijk zijn. Als je naar iemand toe gaat met "ik heb hier een vreselijke zaad enquete die drie kwartier van je tijd kost en je krijgt er een schrale euro voor" dan vult niemand 'm in
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ook als hij een mail terugstuurde waar 'Stefan' onder stond?
maar je komt er pas achter dat het veel langer duurde, als je 'm al hebt ingevuldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeer true.. maar als ze nou aan je deur zouden staan en ze zeggen: Ja sorry; ik ga gewoon eerlijk zijn; maar de enquete duurt een half uur en en en en....
Dan zou ik tóch eerder de neiging hebben om het wél te doenAlleen maar omdat ik dan ook respect heb voor hun eerlijkheid.
Dat dus. Als ze 10 minuten zeggen en ik ben na een kwartier niet bijna klaar dan is het goed met ze.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben dan ook echt zo iemand die halverwege kapt met invullen.
jup, of overal "neutraal" aanklikkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben dan ook echt zo iemand die halverwege kapt met invullen.
Ah hier al een klant die mij al jaren kent en nog steeds mijn naam met 1 a schrijft.. seriously...quote:
Dat is bij die web-enquetes over medewerker tevredenheidsgeneuzelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je komt er pas achter dat het veel langer duurde, als je 'm al hebt ingevuld
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
"me" en "men" zijn GEEN bezittelijke voornaamwoorden![]()
ohgod, die dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is bij die web-enquetes over medewerker tevredenheidsgeneuzel.
Kan je niet zien hoeveel pagina's je moet en denk je pas na 30min/6 pagina's vragen en 2 van de 10 gevulde voortgangsbolletjes "ja, fuck it".
ik zou vloeken in het westvlaamsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Bij 1 klant wordt ik stevast gemaild met 'hoi belske'
Mijn grootste taalfrustratie ever. Meeeeeen, als ik dat lees kan ik iemand al niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
"me" en "men" zijn GEEN bezittelijke voornaamwoorden![]()
Men ventjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn grootste taalfrustratie ever. Meeeeeen, als ik dat lees kan ik iemand al niet meer serieus nemen.
+1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn grootste taalfrustratie ever. Meeeeeen, als ik dat lees kan ik iemand al niet meer serieus nemen.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vul de cursus evaluatie enquêtes pas in nadat de resultaten van de tentamens bekend zijn, Problem?![]()
Ventje vind ik nog niet zo erg als mannetjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Men ventje
2 frustraties van je in 1 zin whoppa![]()
Me mannetjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ventje vind ik nog niet zo erg als mannetje. Of vriendlief
.
Sorry.
MENNEKEquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:21 schreef Mss het volgende:
[..]
.
Sorry.
Wait.. whut??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Hihi, mijn collega gaat epoxyhars in zijn sterretje laten persen
Wat is er mis met vriendlief?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:21 schreef Mss het volgende:
[..]
.
Sorry.
Lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Hihi, mijn collega gaat epoxyhars in zijn sterretje laten persen
Ik vind het heel erg betuttelend klinken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is er mis met vriendlief?
Die trek ik nog net. Liefje, hubby, mannetje, etc. Dat is echt om op te braken.
quote:
In Amersfoort is een grafsteen waar iets op staat in de trant van 'voor altijd van jouw'. De exacte tekst weet ik niet meer, maar wel jouw waar het jou moest zijn. Pijnlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zag in een rouwadvertentie 'your the love of my life'
Toen moest ik hardop zokijken
niet eens of his livequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zag in een rouwadvertentie 'your the love of my life'
Toen moest ik hardop zokijken
omg dat is ook echt te erg jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In Amersfoort is een grafsteen waar iets op staat in de trant van 'voor altijd van jouw'. De exacte tekst weet ik niet meer, maar wel jouw waar het jou moest zijn. Pijnlijk.
Ja! En wat ik dan ook niet snap is dat niemand dat ziet tijdens het graveren ofzo, en het dus corrigeert.quote:
Falenquote:
Wat wat wat pic pic picquote:
Falenquote:
Zo even maken, mijn telefoon liep steeds vast toen ik de camera wou openenquote:
He.. ik vind ook veel mooi naast hakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo even maken, mijn telefoon liep steeds vast toen ik de camera wou openenhet zijn geen kekke hakken hoor, dus verwacht niet veel
Succes frietkoninginnetjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Friet bakkuh!!!!!!!![]()
![]()
Tot vannacht ofzo, of morgen
bak ze!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Friet bakkuh!!!!!!!![]()
![]()
Tot vannacht ofzo, of morgen
Tofheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vond ik heel cute maar waren 50 euro, dus ik twijfelde nogalMaar naast birkies heb ik maar één paar slippers, en daarop wil je niet ver lopen, maar deze zaten hemels...
En deze, ze zitten zo lekker![]()
Die met of zonder hak?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ren die bruine laarsjes![]()
en Loqi die rode pumps
I has a happyquote:
Maarre, over dat etentje gisteren?quote:
die metquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die met of zonder hak?Ze zitten echt lekker, en ze zijn cheap, dus ik ben verbaasd dat ze niet knellen
[..]
I has a happy
Cute he! Ben er echt blij mee. Die slippers ook vooral, volgens mij kan ik er heel lang op lopen, en bloemetjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk renDie bruine platte en laarsjes zijn leuk
Klinkt wel heel goed zegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef Loqi het volgende:
Thnx ladies
[..]
Maarre, over dat etentje gisteren?
Dat was echt super![]()
We hadden het menu van de chef genomen (dan maken ze gewoon de specialiteiten van de chef) en dat was echt ZO lekker! Vlees en vis
Vraag me alleen niet wat ik nou precies gegeten hebze komen elke gang (veul btw
2 hapjes met champagne dan 3 amuses, voorgerecht, 2 hoofdgerechten, 2 nagerechten) heel mooi vertellen wat alles is, maar dan heb je zo veel (vage) dingen op je bord, ik heb lang niet alles onthouden
![]()
En natuurlijk lekker wijn bij elke gang, komen ze de fles laten zien en beschrijven wat voor wijn het is![]()
Lekker thee met bonbons na![]()
Erg chique en luxe allemaal
oeee klinkt wel heel fijn, als het maar een mooie avond was tochquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef Loqi het volgende:
Thnx ladies
[..]
Dat was echt super![]()
We hadden het menu van de chef genomen (dan maken ze gewoon de specialiteiten van de chef) en dat was echt ZO lekker! Vlees en vis
2 hapjes met champagne dan 3 amuses, voorgerecht, 2 hoofdgerechten, 2 nagerechten) heel mooi vertellen wat alles is, maar dan heb je zo veel (vage) dingen op je bord, ik heb lang niet alles onthouden
![]()
En natuurlijk lekker wijn bij elke gang, komen ze de fles laten zien en beschrijven wat voor wijn het is![]()
neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Klinkt wel heel goed zegMooi dat het ook zo lekker was! Nu wil je nooit meer naar een normaal restaurant?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
oeee klinkt wel heel fijn, als het maar een mooie avond was toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb gisteren ook een heule mooien schoen gekregen
GEIL OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze hoek is een beetje ongelukkig, de hak is IETS langer dan hij hier lijkt. Deze waren echt zo belachelijk duur
zulks een schoenen zoek je al 2 jaar. die van 50 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Deze vond ik heel cute maar waren 50 euro, dus ik twijfelde nogalMaar naast birkies heb ik maar één paar slippers, en daarop wil je niet ver lopen, maar deze zaten hemels...
[ afbeelding ]
En deze, ze zitten zo lekkerIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Nou ja, ik heb al die leuke bruine slippers natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zulks een schoenen zoek je al 2 jaar. die van 50 euro.
"Hoi UWV-kut,quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
ze zijn garpig bij het UWV, ik had aanstaande maandag een afspraak maar moest mij vandaag dus ziekmelden dat ik niet op die afspraak kon zijn.
Krijg ik een mail terug dat ik maar op de donderdag moet komen want dan kon ik vast wel weer auto rijden of een kwartier lopen naar het uwv kantoor
w7p 7w 77pw?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al die leuke bruine slippers natuurlijkSandalen
e.
Waarom magneten?
goedenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Hoi UWV-kut,
Waarom denk je dat ik niet kan komen? Omdat ik keelpijn heb?
Groetjes, Aardbei"
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die zich met keelpijn ziek meldenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Hoi UWV-kut,
Waarom denk je dat ik niet kan komen? Omdat ik keelpijn heb?
Groetjes, Aardbei"
heb er nog bijgezet hoe en waarom ik niet kon komen, als ik keelpijn heb ga ik wel gewoonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die zich met keelpijn ziek melden
Oooooo gaaf zeg; klinkt idd erg chicquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef Loqi het volgende:
Thnx ladies
[..]
Dat was echt super![]()
![]()
De Lindehof in Nuenenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooooo gaaf zeg; klinkt idd erg chicEn waar was het pcies?
Bedoelde het ook niet tegen jouquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
heb er nog bijgezet hoe en waarom ik niet kon komen, als ik keelpijn heb ga ik wel gewoon
gelukkigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet tegen jou![]()
Maar meer dat die mensen bij het UWV genoeg mensen zien die zich wel ziekmelden met keelpijn.
heeft ze hem nou gewoon nog gekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Priem en schaar, trekken jullie je cheyenne dress aan naar de meet?
Dankzij mijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
heeft ze hem nou gewoon nog gekocht
OH MAGNEETJESquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
w7p 7w 77pw?
wat was het ook weer
Ja tuurlijk, maar toch snap ik haar irritatie ook welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die zich met keelpijn ziek melden
Thanks! Nou ja, ze waren niet duur, zaten lekker en ik denk dat ik er best een tijdje op kan lopen. De foto is ook niet zo handig genomenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Leuke sjoes Ren, die bovenste ben ik niet erg van gecharmeerd maar die andere zijn tof!
Loqi, klinkt heerlijk!
gij enablerquote:
Ohhh !! Die ken ikquote:
Oo !! Haha ja kan bestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Priem en schaar, trekken jullie je cheyenne dress aan naar de meet?
Ja godver... Het garpige is.... ik keek vanmorgen op de site om te kijken of ie er nog was.. Toen zag ik dat enkel 40 eb 42 qua maten er nog waren; dus ik kon ook niet meer twijfelen over maat 34.... Maar om 12u30 stuurde skjoe dus dat 36 weer available is gekomenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhh !! Die ken ikNooit geweest though; maar staat wel nog op mijn planning
Mooi.. Weet ik meteen dat het goed is hihi
Eens kijken of ik cif kan overtuigenquote:
Via SMS, omdat je niet online was op Fok.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oo !! Haha ja kan best
[..]
Ja godver... Het garpige is.... ik keek vanmorgen op de site om te kijken of ie er nog was.. Toen zag ik dat enkel 40 eb 42 qua maten er nog waren; dus ik kon ook niet meer twijfelen over maat 34.... Maar om 12u30 stuurde skjoe dus dat 36 weer available is gekomenEn voor ik het wist was ik weer aan het rammen
![]()
Anders wilt ons wel meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eens kijken of ik cif kan overtuigen
Hij is niet zo van uiteten met z'n 2-en
Ja klopt; zat midden in een storing... Baas kwam langs toen ik net de random reader aan de kant schoofquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Via SMS, omdat je niet online was op Fok.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja klopt; zat midden in een storing... Baas kwam langs toen ik net de random reader aan de kant schoof![]()
gij falertquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oo !! Haha ja kan best
[..]
Ja godver... Het garpige is.... ik keek vanmorgen op de site om te kijken of ie er nog was.. Toen zag ik dat enkel 40 eb 42 qua maten er nog waren; dus ik kon ook niet meer twijfelen over maat 34.... Maar om 12u30 stuurde skjoe dus dat 36 weer available is gekomenEn voor ik het wist was ik weer aan het rammen
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Conclusie: Ik ben extreem makkelijk te overhalen en skjoe is een trut![]()
![]()
OMG BRILJANTquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, dan hebben we alvast matchende bruidmeisjesjurken voor de bruiloft van Lin
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, dan hebben we alvast matchende bruidmeisjesjurken voor de bruiloft van Lin
En dan tegen kenserdronken mensen zeggen dat we een een-eiige tweeling zijn en dat ze dat dan gelovenquote:
En als ze dan zeggen dat we te veel verschillen; we helemaal verwonderd reageren want echt ieeeeedereen zegt dat we praktisch niet te onderscheiden zijn !quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan tegen kenserdronken mensen zeggen dat we een een-eiige tweeling zijn en dat ze dat dan geloven
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En als ze dan zeggen dat we te veel verschillen; we helemaal verwonderd reageren want echt ieeeeedereen zegt dat we praktisch niet te onderscheiden zijn !![]()
Dronken mensenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
heb dat een keer gehad met een vriendin, die kwam vanuit Groningen een weekend naar mij toe om te stappen in Eindhoven en we waren vergeten dat het carnaval was. Maar we wilden toch stappen
Dus toevallig had zij kleren bij zich, die ik ook exact in mijn kast had liggen. Toen gingen we dus mensen wijs maken dat we een een-eiige tweeling waren en meer dan de helft trapte er in![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij lijken ongeveer net zoveel op elkaar als die vriendin en ik op deze foto, moet lukken
disclaimer
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik zie een win-win situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij lijken ongeveer net zoveel op elkaar als die vriendin en ik op deze foto, moet lukkenA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij lijken ongeveer net zoveel op elkaar als die vriendin en ik op deze foto, moet lukken![]()
![]()
![]()
Love it !!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Jaaa die zag ik vandaag ookquote:
typisch gevalletje zo'n slecht plot dat het leuk wordt/is volgens mijquote:
Gewoon schieten allesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
typisch gevalletje zo'n slecht plot dat het leuk wordt/is volgens mij
ja tuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Unreal toernaMENTflashback van priem wedding
Ik denk dat dat bij ons ook nog wel de mist in zou gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... ook garpig: Vrienden hadden stukje gedaan in de bus he.. ik hou van holland/gek op belgië.
Achteraf kregen we al hun kaartjes mee enzo en 1 van de vragen was hoe wij elkaar hadden leren kennen.
Hun antwoord:
- hyves
- world of warcraft![]()
![]()
In de bus hadden ze het vlug doorstreept naar UT. Faalvrienden![]()
Via UT serieus hoe dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... ook garpig: Vrienden hadden stukje gedaan in de bus he.. ik hou van holland/gek op belgië.
Achteraf kregen we al hun kaartjes mee enzo en 1 van de vragen was hoe wij elkaar hadden leren kennen.
Hun antwoord:
- hyves
- world of warcraft![]()
![]()
In de bus hadden ze het vlug doorstreept naar UT. Faalvrienden![]()
SKIETEN IN EEN GUILD JONGE!!!!111!11quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Via UT serieus hoe dan als ik vragen mag?
Peheheh das ook een stuk ingewikkelderquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij ons ook nog wel de mist in zou gaan.
BB kent mij van de middelbare.
Ik ken BB van Fok
Speelden allebei instagib. Hij is 'gekend' geworden met zijn clan door een instagib movie. Ik ging de chat opzoeken en kwam in gesprek met die mannenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Via UT serieus hoe dan als ik vragen mag?
Guildquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SKIETEN IN EEN GUILD JONGE!!!!111!11
wat morantischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh das ook een stuk ingewikkelder
[..]
Speelden allebei instagib. Hij is 'gekend' geworden met zijn clan door een instagib movie. Ik ging de chat opzoeken en kwam in gesprek met die mannen
Hé?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij ons ook nog wel de mist in zou gaan.
BB kent mij van de middelbare.
Ik ken BB van Fok
zat in een kerstpakketquote:
Thehehequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het geprobeerd, UT. tegen mijn broertje en mijn toenmalige vriendje die me overhaalden. Zij hadden al een jaar spelervaring. Nadat ik tien keer op rij werd neergesniperd heb ik boos de muis weggegooid en ben ik weggelopen
quote:
Tegenwoordig is het zeldzamer om je vriend te leren kennen irl.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Volgens mij ben ik dan redelijk saai, heb mijngewoon ontmoet in de kroeg
ik ben gewoon zeldzaamquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het zeldzamer om je vriend te leren kennen irl.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. In mijn omgeving ken ik volgens mij geeneen koppel dat elkaar via internet kent.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jamaar studentenvereniging. 1 groten geilballerij.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. In mijn omgeving ken ik volgens mij geeneen koppel dat elkaar via internet kent.
Mijn nicht en haar vriend hebben elkaar ontmoet via een dating site maar dat wouden ze eerst ook niet zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
Vroeger gingen wij echt niet zeggen dat we elkaar online hadden ontmoet hoorIedereen vond dat maar raar; dus jarenlang zeiden we dat we elkaar 1st hebben ontmoet op rock werchter... Wat ook wel klopt; want daar zag ik hem voor het eerst
Nu is het doodnormaal om dat te vertellen
Ik mag het ook nooit zeggen van bb, hij blijft stug volhouden dat we elkaar van de middelbare kennenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
Vroeger gingen wij echt niet zeggen dat we elkaar online hadden ontmoet hoorIedereen vond dat maar raar; dus jarenlang zeiden we dat we elkaar 1st hebben ontmoet op rock werchter... Wat ook wel klopt; want daar zag ik hem voor het eerst
Nu is het doodnormaal om dat te vertellen
Daar zit ik niet bij, maar wel in een studentenomgeving en daar gaat het denk ik wel een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar studentenvereniging. 1 groten geilballerij.
Generatie Xquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb Fiets half in het echt ontmoet en half niet! Ik heb nog nooit een vriendje gehad die ik in het echt ontmoet heb.
Vlg jaar de ambtenaar laten vertellenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mag het ook nooit zeggen van bb, hij blijft stug volhouden dat we elkaar van de middelbare kennen
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar zit ik niet bij, maar wel in een studentenomgeving en daar gaat het denk ik wel een stuk makkelijker.
Het gilde van drakenbloeddrinkers???quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef Loqi het volgende:
Ik heb mijn vriend leren kennen in een echt gilde, telt dat ook?
OMG SRSLY?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg jaar de ambtenaar laten vertellen![]()
Broer van cif kwam achteraf ook naar ons dat ie dat niet wist namelijk![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gilde van drakenbloeddrinkers???
just kidding![]()
Weet niet of dat het isquote:
oeh de wrom vind ik dan wel weer interessantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
maar BB en ik zijn dus wel een Fok! koppel. En ik weet nog precies waar hoe wanneer en waarom
je had laatst eens je eerste encounter met BB gepost toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
maar BB en ik zijn dus wel een Fok! koppel. En ik weet nog precies waar hoe wanneer en waarom
oh en pas twee maanden gehuwd... ah wellquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ah... we zijn nog maar 9 jaar samen ook (over 2 dagen dan)
met je huis toenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef Loqi het volgende:
[..]waar kwam dat hele gedoe met drakenbloed ook weer van? ik weet t niet meer
DE SCHUT !!quote:
Ja, klopt, vanwege het rood en zwart en toen gingen we je plagenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
omdat de kozijnen rood zijn? mn geheugen wat doe je
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Naja ik kwam in het eindhoventopic als newbie en ik was aan de praat met bb maar mijn PC was zo vertieft dat ie elke keer als ik postte een kwartier nodig had om te herladen. MSN ging wel goed, dus vroeg ik of ie me wilde adden op MSN en toen gingen we klessen en toen kwamen we er achter dat we op 700 meter van elkaar woonden en toen gingen we afspreken op dinsdag en er was velen bier en 4 dagen later hadden we verkerings.
Tuurk wel, toen kon je niet andersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet niet of dat het isIk denk dat ik 10/20 jaar geleden ook niet uit was gegaan om een jongen te ontmoeten, ik zou ook niet weten hoe dat moet
Ik heb ook altijd het idee dat als ze me in het echt ontmoet hadden, ze geen interesse in me hadden gehad.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
How to maak a verkoopster in de war.
KOop nagellak, ga betalen. Met je pokerface je lakje op de balie zetten en heul stoer kijken.
Deze maar doen?
Ja.
vroeg ze: enuhhh is het een kadootje?
NEE.
Ow,,,
Maar het is niet voor mezelf hoor.
Oow nee hihi. Dat had ik ook niet verwacht!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, klopt, vanwege het rood en zwart en toen gingen we je plagenen toen werd je boos
dat was echt fantastisch
![]()
ik wil nog altijd een keer 'nee' zeggen als ze vragen 'deze voor u?'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
How to maak a verkoopster in de war.
KOop nagellak, ga betalen. Met je pokerface je lakje op de balie zetten en heul stoer kijken.
Deze maar doen?
Ja.
vroeg ze: enuhhh is het een kadootje?
NEE.
Ow,,,
Maar het is niet voor mezelf hoor.
Oow nee hihi. Dat had ik ook niet verwacht!
maar we kenden elkaar like helemaal niet!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb Fiets half in het echt ontmoet en half niet! Ik heb nog nooit een vriendje gehad die ik in het echt ontmoet heb.
gewoon de bovenste knoopjes open laten tettenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Loqi het volgende:
god, dit, zo erg! En ik heb niet eens zo veel boobie!
[ afbeelding ]
Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Loqi het volgende:
god, dit, zo erg! En ik heb niet eens zo veel boobie!
[ afbeelding ]
heerlijk lijkt me datquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ineens denken aan de allereerste keer dat ik condooms ging kopen. Ik was 15, dus ik naar de drogist.
SQ: Mag ik een pakje Drum met mascotte? enne, een pakje condooms
Verkoopster: WELKE CONDOOMS WIL JE???
SQ:![]()
![]()
gewoon condooms
Verkoopster: JA WE HEBBEN DEZE MET EXTRA GLIJMIDDEL, OF XXL, OF MET RIBBELS, ALLES
SQ: doe maar de goedkoopste
Verkoopster: 1 PAKJE DUREX NATURAL DAN VOOR 5 GULDEN???
SQ: Doe maar
TRAUMA'S jonge!!!
Er is niet eens hard door de winkel gegild door de verkoopster met de vraag waar de condooms staan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ineens denken aan de allereerste keer dat ik condooms ging kopen. Ik was 15, dus ik naar de drogist.
SQ: Mag ik een pakje Drum met mascotte? enne, een pakje condooms
Verkoopster: WELKE CONDOOMS WIL JE???
SQ:![]()
![]()
gewoon condooms
Verkoopster: JA WE HEBBEN DEZE MET EXTRA GLIJMIDDEL, OF XXL, OF MET RIBBELS, ALLES
SQ: doe maar de goedkoopste
Verkoopster: 1 PAKJE DUREX NATURAL DAN VOOR 5 GULDEN???
SQ: Doe maar
TRAUMA'S jonge!!!
TINAAAAA WAS KOSTEN DIE KONDOME????quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Er is niet eens hard door de winkel gegild door de verkoopster met de vraag waar de condooms staan?
Ja weet nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurk wel, toen kon je niet anders
Tuurlijk wel, toen kon je niet andersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja weet nietIk vind stappen nu niet leuk, dus ik weet niet of ik het dan wel leuk had gevonden.
HET IS KRUIdVAT woman!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:06 schreef Mss het volgende:
Toen ik bij kruitvat werkte en achter de kassa stond moest ik ook wel eens condooms verkopen. Met een neutraal gezicht uiteraard, maar wel denkende: JIJ GAAT NEUCKEN!!!!!!1111111111
Goeden tip EINZ!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ben allergisch voor latex, dus ik bij de apotheek langs om condooms zonder latex te gaan halen, nou ja die hadden ze dus niet zei de verkoopster.
Haar goede tip: dan doe je het toch gewoon zonder
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ben allergisch voor latex, dus ik bij de apotheek langs om condooms zonder latex te gaan halen, nou ja die hadden ze dus niet zei de verkoopster.
Haar goede tip: dan doe je het toch gewoon zonder
o ja en toen was ik 16 ofzoquote:
dan heb je dus een probleem!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker!!!
En wat nou als je allergies bent voor latex EN zaad?
schapendarm net zoals voergahquote:
Pot worden denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker!!!
En wat nou als je allergies bent voor latex EN zaad?
maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
schapendarm net zoals voergah
aber natürlichquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze was vast zelf een teen mom met AIDS en wilde haar wrok op den wereld loslaten
Krijg je evengoed AIDS!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon in de bips. Wor je euak niet zwanger
Meh. Maar spijkerbroek is ook leuk! Met die leuke donkerblauwe top die je op de meet aan hadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:28 schreef Mss het volgende:
Ik moet over een uur gaan, maar ik denk niet dat mn pakketje nog gaat komen. Dus maar gewoon in spijkerbroek naar het feest.
True, true.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar dat willen we toch allemaal?
dan moet je Mss even bijtenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:30 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga er wel vanuit dat ik na e meet ook eindelijk eens aids heb hoor ...
Hehehe, dat heb ik echt as we speak aan. Maar ik zat aan een andere donkerblauwe te denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meh. Maar spijkerbroek is ook leuk! Met die leuke donkerblauwe top die je op de meet aan had
nee, nier omkleden. Aanhouen, schminken en klaas is mniekskequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehe, dat heb ik echt as we speak aan. Maar ik zat aan een andere donkerblauwe te denken. Die ene die ik aan heb op de facebookfoto's waar ik mijn haar show.
Okay danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nier omkleden. Aanhouen, schminken en klaas is mniekske
ja, dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:34 schreef Mss het volgende:
Ik had dus gisteren aardbeiers gekocht. In de bonus. Zitten ze vandaag al hendig onder de schimmel.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:34 schreef Mss het volgende:
Ik had dus gisteren aardbeiers gekocht. In de bonus. Zitten ze vandaag al hendig onder de schimmel.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:34 schreef Mss het volgende:
Nee, want daar staan ze in de winkel ook niet in...quote:
Ah ja, ze staan dus al 24 uur buiten de koelingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ervaring is namelijk, zodra je aardbeien een uur uit de koeling hebt gaan ze schimmelen
geen last van hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ervaring is namelijk, zodra je aardbeien een uur uit de koeling hebt gaan ze schimmelen
Jawel, een supermarkt is gekoeld en die units staan maar een paar uur buiten de koeling. Aardbeien zijn, net als befobbeld frambozen, extreem warmtegevoelig en dienen te allen tijde in de koelkast te worden bewaard.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, want daar staan ze in de winkel ook niet in...
Maar die dingen bederven toch niet zo snel?
hoe lang al?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen last van hier
ik had juist dat ze in de koelkast opeens een vachtje hadden dus die van mij staan n u op t aanrecht en dat gaat goed
of terug gaan met je aarbeien en bonnetje en dan gewoon ruilen!quote:
Ik heb het bonnetje niet meer en ik kan maandag pas terug. Ik weet niet of dat zin heeft...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
of terug gaan met je aarbeien en bonnetje en dan gewoon ruilen!
Uhm nee dan heeft het weinig zinquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb het bonnetje niet meer en ik kan maandag pas terug. Ik weet niet of dat zin heeft...
je kent vast al veel? Ik vond the feast of july erg goed, qua onbekendere films...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maakt eigenlijk maar niet zo veel uit, als t maar een goede/leuke film is en geen crapzooi
die staat niet op usenet, ken hem nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kent vast al veel? Ik vond the feast of july erg goed, qua onbekendere films...
ja ... moment!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die staat niet op usenet, ken hem nog niet
heb je nog meer tips SQ?
jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
heb je the curious cae of benjamin button al gezien?
die 3e heb ik nog net gezien! ff downenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En A beautiful mind?
Eternal sunshine of the spotless mind?
Happiness?
Happiness is echt een supertoffe film, wel een film noir....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die 3e heb ik nog net gezien! ff downendie andere 2 zijn ook top!
ik zie alleen deze staanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Happiness is echt een supertoffe film, wel een film noir....
Mja, ook daar zit een hoop zaadzooi tussen helaasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:55 schreef Mss het volgende:
En de IMDB top 250 checken vanaf bovenaan en de eerste film die je nog niet gezien hebt downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |