quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Baas riep daarnet ook weer erg luid toen er werd aangebeld... JE HEBT TOCH NIET WEER....TSSS...VROUWEN....![]()
Hoop zo dat ze er nog aan kan komenquote:Hey girl!
I'll have a look next time I go to Sephora and if they have it, I'll buy 2 bottles for you, that's no problem!
That's really silly that they only have it in France!!
I'll keep you posted!!!
Hope you are fine!!!
quote:
quote:Met dank aan random scheurkalender waar ik dit inspirerende idee in vond.
quote:Beste M,
We hebben een nieuwe enquête voor u klaarstaan. Als u kwalificeert en de enquête volledig invult ontvangt u ¤1.00.
Onderwerp:
Werk
Beloning voor afronding:
¤1.00
Duur van de enquête:
15 minuten
Beschikbaar tot:
zaterdag 30 juni, of tot het benodigde aantal ingevulde enquêtes is bereikt.
OMG DOEN METEEN DIRECT !! 1 helen euro jongeuhquote:
JONGE EEN HELE EURO!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG DOEN METEEN DIRECT !! 1 helen euro jongeuh
quote:
Ja.. bedanktquote:
jaaaaaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
En dan zeker ook dat de enquete eigenlijk 28 kantjes is en 45 minuten duurt, net als die trollwijven van het Energiecollectief
ze kunnen ook niet eerlijk zijn. Als je naar iemand toe gaat met "ik heb hier een vreselijke zaad enquete die drie kwartier van je tijd kost en je krijgt er een schrale euro voor" dan vult niemand 'm inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaaa'het duurt maar 5 minuten....' ok ok....
Heb 1 keer op het werk ook zoiets gehad; en toen heb ik het wel ingevuld...Stond ook bij dat het maar 10min duurde en op het einde kon je opmerkingen toevoegen.
Dus ik voegde toe dat de enquete precies 32min en xx aantal seconden (weet ik niet meer precies) had geduurd en dat ik nu mijn complete lunchpauze gemist had door hun!Trolol....
Zeer true.. maar als ze nou aan je deur zouden staan en ze zeggen: Ja sorry; ik ga gewoon eerlijk zijn; maar de enquete duurt een half uur en en en en....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze kunnen ook niet eerlijk zijn. Als je naar iemand toe gaat met "ik heb hier een vreselijke zaad enquete die drie kwartier van je tijd kost en je krijgt er een schrale euro voor" dan vult niemand 'm in
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ook als hij een mail terugstuurde waar 'Stefan' onder stond?
maar je komt er pas achter dat het veel langer duurde, als je 'm al hebt ingevuldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeer true.. maar als ze nou aan je deur zouden staan en ze zeggen: Ja sorry; ik ga gewoon eerlijk zijn; maar de enquete duurt een half uur en en en en....
Dan zou ik tóch eerder de neiging hebben om het wél te doenAlleen maar omdat ik dan ook respect heb voor hun eerlijkheid.
Dat dus. Als ze 10 minuten zeggen en ik ben na een kwartier niet bijna klaar dan is het goed met ze.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben dan ook echt zo iemand die halverwege kapt met invullen.
jup, of overal "neutraal" aanklikkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben dan ook echt zo iemand die halverwege kapt met invullen.
Ah hier al een klant die mij al jaren kent en nog steeds mijn naam met 1 a schrijft.. seriously...quote:
Dat is bij die web-enquetes over medewerker tevredenheidsgeneuzelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je komt er pas achter dat het veel langer duurde, als je 'm al hebt ingevuld
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
"me" en "men" zijn GEEN bezittelijke voornaamwoorden![]()
ohgod, die dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is bij die web-enquetes over medewerker tevredenheidsgeneuzel.
Kan je niet zien hoeveel pagina's je moet en denk je pas na 30min/6 pagina's vragen en 2 van de 10 gevulde voortgangsbolletjes "ja, fuck it".
ik zou vloeken in het westvlaamsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Bij 1 klant wordt ik stevast gemaild met 'hoi belske'
Mijn grootste taalfrustratie ever. Meeeeeen, als ik dat lees kan ik iemand al niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
"me" en "men" zijn GEEN bezittelijke voornaamwoorden![]()
Men ventjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn grootste taalfrustratie ever. Meeeeeen, als ik dat lees kan ik iemand al niet meer serieus nemen.
+1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn grootste taalfrustratie ever. Meeeeeen, als ik dat lees kan ik iemand al niet meer serieus nemen.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vul de cursus evaluatie enquêtes pas in nadat de resultaten van de tentamens bekend zijn, Problem?![]()
Ventje vind ik nog niet zo erg als mannetjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Men ventje
2 frustraties van je in 1 zin whoppa![]()
Me mannetjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ventje vind ik nog niet zo erg als mannetje. Of vriendlief
.
Sorry.
MENNEKEquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ventje vind ik nog niet zo erg als mannetje. Of vriendlief
.
Sorry.
Wait.. whut??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Hihi, mijn collega gaat epoxyhars in zijn sterretje laten persen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |