abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113227131
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_113227283
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat weet ik allemaal wel. Negen jaar als reclasseringswerker geweest, dan komen die problemen ook voorbij. Ik ben ook wel wat harder geworden. Soms willen mensen ook gewoon niet veranderen of geholpen worden.
En soms kan je daar ook te snel vanuit gaan. Een goede hulpverlener is imo iemand die niet alles vanuit zijn/haar eigen perspectief bekijkt.

In iedere situatie denk ik dat inlevingsvermogen gewenst is :)

Maar goed, laten we niet een hele discussie beginnen over wat goede hulpverlening is :D

Ik heb overigens een boek over voeding binnengekregen, dus ik ga me zo ook even inlezen :9
Zou wel fijn zijn als ik weet welke processen er precies in het lichaam plaatsvinden, dan weet ik ook waarom ik gezond probeer te eten :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_113227320
:W

Ik moet nu wel echt een keer uit bed ;)
pi_113227461
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef Novem het volgende:

[..]

En soms kan je daar ook te snel vanuit gaan. Een goede hulpverlener is imo iemand die niet alles vanuit zijn/haar eigen perspectief bekijkt.

Maar goed, laten we niet een hele discussie beginnen over wat goede hulpverlening is :D

Ik was ook een goede hulpverlener, precies door de eigenschappen die jij aangeeft. Daarom ben ik op tijd gestopt. Stoppen op je piek ;) Ik had ook juist te veel inlevingsvermogen en leerde dat met de loop der jaren in balans te brengen. Maar op den duur is het ook gewoon op. Het coach zijn bevalt me meer, omdat je daardoor beiden verder kunt ontwikkelen.
pi_113227473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik heb overigens een boek over voeding binnengekregen, dus ik ga me zo ook even inlezen :9
Zou wel fijn zijn als ik weet welke processen er precies in het lichaam plaatsvinden, dan weet ik ook waarom ik gezond probeer te eten :P

Maar het blijft soms moeilijk als hulpverlener om objectief te blijven ;)
Welk boek heb je besteld?
Be someone that makes you happy
pi_113227715
An, ik kan me goed voorstellen (no pun intended :') ) dat het op een gegeven moment op is hoor. Dat de energie om de zoveelste lamgeslagen ziel op de rails te krijgen, zonder je aan de passiviteit kapot te ergeren, er niet meer is.

Nallie, Nutrition for Dummies :D Wilde allemaal toffe boeken kopen op amazon over superfoods en weet ik het allemaal, maar het leek me beter om eerst maar eens bij de basics te beginnen. Wat zijn micro en macronutrienten enz. De inhoud zag er goed uit, kwam best veel overeen met de onderwerpen die behandeld worden bij Voedingsleer.
pi_113227855
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef Novem het volgende:
An, ik kan me goed voorstellen (no pun intended :') ) dat het op een gegeven moment op is hoor. Dat de energie om de zoveelste lamgeslagen ziel op de rails te krijgen, zonder je aan de passiviteit kapot te ergeren, er niet meer is.

Nallie, Nutrition for Dummies :D Wilde allemaal toffe boeken kopen op amazon over superfoods en weet ik het allemaal, maar het leek me beter om eerst maar eens bij de basics te beginnen. Wat zijn micro en macronutrienten enz. De inhoud zag er goed uit, kwam best veel overeen met de onderwerpen die behandeld worden bij Voedingsleer.
Mjah, ik vind ook dat alleen maar inlevingsvermogen je ook een slechte hulpverlener kan maken. Wat dacht je van die geitenwollen sokken types die nooit mensen durven te confronteren. Balans is erg belangrijk. Een hulpverlener moet ook helicopterview kunnen hebben en durven confronteren als hij gedragspatronen ziet die bij mensen beschadigend kunnen zijn voor zichzelf of anderen.

Maar goed, blijft een interessante discussie :+
pi_113227923
Niks mis met een leuk Vlinder-reisje naar Marokko hoor! :+
pi_113227948
Had anders wel een link naar "Burn the fat, feed the muscle" voor je, Novem :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_113228048
Oh doe maar hoor! Gericht op krachtraining neem ik aan dan?

Dit boek gaat ook in op voeding voor zwangere vrouwen, lezen van labels, voedselallergie, kunstmatige toevoegingen enz.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:35:48 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113228360
Sarabi, weet ik wel, maar het kwam er zo mooi getimed uit :+

Bwaaa lange to do list vandaag! *buffel* <exit Fok>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_113228599
Is best wel een compleet boek, over zelfmotivatie, voeding, training et cetera...
Zitten ook geheel uitgewerkte voedingsschema's die je kunt volgen of gewoon tips van kunt opdoen.

Anderen met interesse? DM je e-mailadres dan stuur ik 'm :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_113228607
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef V1z0R het volgende:
Had anders wel een link naar "Burn the fat, feed the muscle" voor je, Novem :@
Die wil ik ook wel V1z :) deze week ook weer begonnen met m'n cursus :)
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 11:42:20 #14
70532 loveli
N
pi_113228701
BB-ers hebben best goede info over voeding. Beetje jammer dat sommigen dicks without brains zijn.
crap in = crap out
pi_113228906
Klinkt goed V1z! :)

Owja, mijn moeder is toch tot de ontdekking gekomen dat ik toch niet zo op die ene mevrouw bij Opium op Oerol leek. :D
Gelukkig maar! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_113229203
Thankies! Ik was ook maar ca. 10-11 kg aangekomen, dat scheelt natuurlijk al. 3 dagen na de bevalling waren er al 5 af (baby + rest + wat vocht) maar dat er nu alweer 3 af zouden zijn had ik niet verwacht :D

Lol @ Vaiz. Echt wonderbaarlijk wat je weg kon werken!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113229232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed V1z! :)

Owja, mijn moeder is toch tot de ontdekking gekomen dat ik toch niet zo op die ene mevrouw bij Opium op Oerol leek. :D
Gelukkig maar! :D
haha, nu nog werken aan de periode tussen twijfel en overtuiging. M.a.w. toch maar wat vaker langs ;) :+
pi_113229772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:51 schreef Phaidra het volgende:
Thankies! Ik was ook maar ca. 10-11 kg aangekomen, dat scheelt natuurlijk al. 3 dagen na de bevalling waren er al 5 af (baby + rest + wat vocht) maar dat er nu alweer 3 af zouden zijn had ik niet verwacht :D

Lol @ Vaiz. Echt wonderbaarlijk wat je weg kon werken!!
Goed bezig :) en het trekt vanzelf allemaal wel weer strakker hoor ;) geef het ff een paar weken/maanden.
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 12:04:30 #19
70532 loveli
N
pi_113229875
Doutzen/Heidi :')
crap in = crap out
pi_113230327
}:|

Ik heb een minibuikgriepje te pakken, die Freud dus vorige week had. Kitten gaf het op nadat ik vijf keer naar de wc moest rennen :')

Geen lijstje vandaag :+
pi_113230810
O: banaan
S: half uur fietsen
L: broodje kroket
T: ongezouten amandelen
S: half uur wandelen, half uur joggen
T: gekookt ei
D: varkenshaas, wilde spinazie met feta
T: ?
pi_113230992
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef An24 het volgende:
}:|

Ik heb een minibuikgriepje te pakken, die Freud dus vorige week had. Kitten gaf het op nadat ik vijf keer naar de wc moest rennen :')

Geen lijstje vandaag :+
Oh, balen! Collega had het ook begin van de week, duurde twee dagen volgens mij.
pi_113231018
Goeie tt.

Lijstje:

O: havermout met sojamelk en aardbeien
L: yoghurt met banaan, muesli, cashewnoten
T: gegrilde courgette/champignons, gerookte forel
D: weet nog niet :o ff denken
S: uurtje kt, half uurtje cardio
T: boterham pindakaas
T: kwark
pi_113231032
Er zit een dalende lijn in mijn verkoudheid (en een stijgende in mijn gezondheid), maar ik heb wel het zweet al los als ik een cracker heb gesmeerd of de trap af ben gelopen :P
pi_113231127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, balen! Collega had het ook begin van de week, duurde twee dagen volgens mij.
Ja bij Freud ook.
pi_113231414
Geloof dat ik An wel snap, heb nu ook een gevalletje "dwars" mbt geld en kan dat echt goed zat worden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_113231511
in het kader van lekker handig :')

Wilde de koelkast warmer zetten, heb ik 'm op ijskoud gezet....en nu is al mijn groente stijfbevroren :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113231528
Beterschap, An!

Dat mag volgens mij best iets meer worden, Xennia :Y
Tot aan je D zit je nog onder de 1000...

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef loveli het volgende:
BB-ers hebben best goede info over voeding. Beetje jammer dat sommigen dicks without brains zijn.
Zijn wat ik merk vaak vooral de 'jongere' BB-ers, een heleboel zijn ook gewoon ten volste bereid je te helpen als je het netjes vraagt. :)
Zo heeft de eigenaar van de sportschool (ex Mr. Universe) z'n boek over voeding gratis verspreid over de hele gemeente na het bericht dat het de dikste gemeente van Nederland was.
pi_113231646
Ik werd gister ook heel lief gecorrigeerd in de sportschool. :D
Die gast was trouwens wel jaloers op me, want ik ben wel ingeschreven voor de Urbanathlon en hij niet.

3 juli is overigens D-day. Dan worden de route en obstakels bekend gemaakt. Ik ben nu al bang. >:O

Honger trouwens vandaag. Gelukkig heb ik een bak kwark in de koelkast staan hier om dergelijke gevallen op te vangen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_113231868
Grrr, eerste dag dat ik helemaal alleen ben. Alles is een race tegen de klok om dingen gedaan te krijgen voor de kleine weer alle aandacht nodig heeft. Ondertussen loopt er ook nog een kitten in de puberteit rond die natuurlijk continu dingen doet die niet mogen en ik daar ook nog eens achteraan kan rennen :'). Met wat mazzel heb ik zo 5 min. om mijn boterhammen naar binnen te schuiven.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113231958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:54 schreef Phaidra het volgende:
Grrr, eerste dag dat ik helemaal alleen ben. Alles is een race tegen de klok om dingen gedaan te krijgen voor de kleine weer alle aandacht nodig heeft. Ondertussen loopt er ook nog een kitten in de puberteit rond die natuurlijk continu dingen doet die niet mogen en ik daar ook nog eens achteraan kan rennen :'). Met wat mazzel heb ik zo 5 min. om mijn boterhammen naar binnen te schuiven.
Haha....voorproefje van de komende 18 jaar :+ ;)
pi_113232112
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha....voorproefje van de komende 18 jaar :+ ;)
Ja echt he. De kraamhulp deed best wel veel in huis, merk ik nu :+.

Maar goed, er zit een was in de machine, keuken is weer aan kant. Alle flesjes en kolfspullen uitgekookt en ik heb bijna mijn boterham op. Gaat lukken!

Na de volgende voeding (zo tussen nu en 3 kwartier) even wat was vouwen en ophangen en dan hopelijk nog wat tijd over om te rusten. Fuck, ik moet ook nog ergens wat geboortekaartjes schrijven...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113232146
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Maar goed, er zit een was in de machine, keuken is weer aan kant. Alle flesjes en kolfspullen uitgekookt en ik heb bijna mijn boterham op. Gaat lukken!

Na de volgende voeding (zo tussen nu en 3 kwartier) even wat was vouwen en ophangen en dan hopelijk nog wat tijd over om te rusten. Fuck, ik moet ook nog ergens wat geboortekaartjes schrijven...
geboortekaartjes kunnen later ook nog wel :P En anders doet je lief het maar ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113232160
Beterschap An! Volgens mij heerst het een beetje, hoor er wel meer mensen over.
pi_113232168
quote:

[..]

het is nu tijd voor de reclame: "Komt goed schatje" :+
pi_113232188
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef _aurum_ het volgende:
Beterschap An! Volgens mij heerst het een beetje, hoor er wel meer mensen over.
Dank :* Ben er gelukkig niet heel erg aan toe, maar ik durf niet even de stad in te gaan of zo :+
pi_113232236
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

geboortekaartjes kunnen later ook nog wel :P En anders doet je lief het maar ;)
Ze zijn al zo laat. Als mijn lief ze schrijft, ben ik bang dat ze niet aankomen ivm onleesbaar :+.

An, beterschap idd. Buikgriep = niet tof :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 13:04:29 #38
70532 loveli
N
pi_113232298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ze zijn al zo laat. Als mijn lief ze schrijft, ben ik bang dat ze niet aankomen ivm onleesbaar :+.

An, beterschap idd. Buikgriep = niet tof :*
Adresstickers laten uitprinten, neem aan dat 'ie wel leesbaar kan typen?
crap in = crap out
pi_113232382
_O_ HPKW! Hoe bevalt je 'minder snoepen'-regime nu?
pi_113232449
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Adresstickers laten uitprinten, neem aan dat 'ie wel leesbaar kan typen?
Het merendeel is gister op de bus gegaan, nu nog een stuk of 10. Moet wel lukken ergens tussendoor toch? *optimistische modus*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 13:13:47 #41
70532 loveli
N
pi_113232626
Moet lukken, de beeb kan nog niet kruipen/omrollen/vingers in stopcontact steken. *win*
crap in = crap out
pi_113232679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef loveli het volgende:
Moet lukken, de beeb kan nog niet kruipen/omrollen/vingers in stopcontact steken. *win*
en anders is er toch ducttape? O-)

pi_113232701
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef loveli het volgende:
Dat is waar, maar vanochtend lukte het me pas om 9.30 om te douchen na de voeding van 6.45 omdat meneer geen zin had om in zijn wieg te liggen :P. En toen ik wat haast had om naar beneden te lopen met zoveel mogelijk spullen knoeide ik afgekolfde melk over mijn enige draagdoek. Het is zo'n dag, zeg maar.

Ah well, het hoort erbij en hij is het waard O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 13:18:40 #44
70532 loveli
N
pi_113232792
Bij gebrek aan draagdoeken werkt een pasmina ook prima.
/je moet iets als je de buggy niet in de auto hebt gestopt
crap in = crap out
pi_113232815
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

en anders is er toch ducttape? O-)

[ afbeelding ]
_O-
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 13:24:44 #46
70532 loveli
N
pi_113233007
En was vouwen overlaten aan de Mr. Was maken is jullie taak.
crap in = crap out
pi_113233166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:06 schreef V1z0R het volgende:
_O_ HPKW! Hoe bevalt je 'minder snoepen'-regime nu?
Ik doe mijn best! Vooralsnog eet ik al anderhalve dag heel netjes. :P
Vandaag komt wel goed dus en dit weekend heb ik zoveel afspraken en plannen, dat het ook vast wel goed komt. :) Moet alleen even 2 keer beschuit met muisjes zien te ontduiken. Maar dat komt vast goed. *)

Gewoon lekker rustig aan doen Phaidra, ooit komt het wel weer goed. :) Was mag morgen ook worden opgevouwen, kaartjes kunnen ook een andere keer op de bus etc. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 13:36:03 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113233428
quote:

[..]

Ook jij wordt multitasking. En denk eraan: stof, rommel, viezigheid en werk loopt niet weg.

Loslaten phaidra. Anders word je gek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_113233562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap, An!

Dat mag volgens mij best iets meer worden, Xennia :Y
Tot aan je D zit je nog onder de 1000...
Er spelen op dit moment wat ingrijpende gebeurtenissen in mijn leven. Die ga ik niet op het forum zetten, want te persoonlijk, maar wie het weten wil mag pm-en. Een aantal weken geleden, kreeg ik bijna niets naar binnen en kon nog minder binnen houden. Ik ben eigenlijk al blij met wat er nu in gaat.
pi_113233606
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ook jij wordt multitasking. En denk eraan: stof, rommel, viezigheid en werk loopt niet weg.

Loslaten phaidra. Anders word je gek.
Trying :Y. Maar ik word zo onrustig van rommel (we kunnen momenteel maar de halve eenderde eetkamertafel gebruiken) en spullen die ik niet terug kan vinden. En in de keuken kook ik spullen uit, die moet dan toch enigszins schoon zijn lijkt me.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113233941
Ik ga vandaag sporten :)
pi_113234023
hihi, omdat ik niets anders te doen heb, foto's aan het bewerken. Freud was bij deze bruiloft ook mee. Het komt niet vaak voor dat ik er zelf, al werkende op sta :P

vrijdag 22 juni 2012 @ 13:54:34 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113234142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef An24 het volgende:
hihi, omdat ik niets anders te doen heb, foto's aan het bewerken. Freud was bij deze bruiloft ook mee. Het komt niet vaak voor dat ik er zelf, al werkende op sta :P

[ afbeelding ]
Slankerd! Zelfs in die houding geen blub O+
pi_113234145
Ik zoek voor een opdracht een vacature voor een phd positie in het veld waar ik later ook daadwerkelijk een phd wil gaan doen. Pijnlijke conclusie: niets te vinden :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_113234172
quote:

[ afbeelding ]
Met recht een slankie!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 13:55:49 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113234192
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik zoek voor een opdracht een vacature voor een phd positie in het veld waar ik later ook daadwerkelijk een phd wil gaan doen. Pijnlijke conclusie: niets te vinden :').
Had gedacht dat dat in jouw veld beter was :o Maarja, aio's worden overal wegbezuinigd geloof ik..?

Pauze :9
pi_113234300
quote:

[ afbeelding ]
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?

P.S. Je bent prachtig slank :)
pi_113234335
Dank allen :@

Knaagbeest: 1.66 bij 61 kilo. Hoezo?
pi_113234420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:59 schreef An24 het volgende:
Dank allen :@

Knaagbeest: 1.66 bij 61 kilo. Hoezo?
Gewoon, ik was benieuwd :)
pi_113234434
Wat is je streefgewicht?
pi_113234467
Ik hoef niet af te vallen....maar nu ik een andere sport gevonden heb, zal ik op den duur terug gaan naar 58 gok ik.
pi_113234540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Had gedacht dat dat in jouw veld beter was :o Maarja, aio's worden overal wegbezuinigd geloof ik..?

Pauze :9
Mijn veld is vrij specifiek en klein. En in NL is alle industrie in die richting al wegbezuinigd :'). Groter probleem: dit soort baantjes worden meestal intern al ingevuld, je moet mensen kennen die hun ogen open houden voor je :P. Ik twijfel steeds harder of ik wel een phd moet gaan doen, volgens mij ben ik meer een meisje voor projectmatig werken zoals in de industrie en veel minder een geniale geest die in 4 jaar iets geweldigs ontdekt en dat leuk blijft vinden :@

Zo slank An! (tof jurkje ook)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_113234577
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef An24 het volgende:
Ik hoef niet af te vallen....maar nu ik een andere sport gevonden heb, zal ik op den duur terug gaan naar 58 gok ik.
Klopt :)

Welke sport heb je dan gevonden?
pi_113234637
ff terug lezen O+
pi_113234829
An, is een mooie vrouw ja :Y In levende lijve ook!

:D anderhalve dag is ook gewoon een goede start, HPKW!
Merk trouwens wel dat als vrouwen een traktatie weigeren er meer over begonnen wordt dan bij kerels!? Maar het zijn dan vaak andere vrouwen die erover beginnen, net alsof ze elkaar proberen tegen te werken :')
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Er spelen op dit moment wat ingrijpende gebeurtenissen in mijn leven. Die ga ik niet op het forum zetten, want te persoonlijk, maar wie het weten wil mag pm-en. Een aantal weken geleden, kreeg ik bijna niets naar binnen en kon nog minder binnen houden. Ik ben eigenlijk al blij met wat er nu in gaat.
Oh :@

Maar dat soort dingen kan ik dus niet ruiken...
pi_113234855
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef An24 het volgende:
ff terug lezen O+
Het enige wat ik terug kan lezen is dat je hulpverlener bent, je buikgriep hebt en dat je partner Freud heet :P En dat je foto's maakt.
pi_113234862
Yoga! Ashtanga yoga om precies te zijn.
pi_113234987
Maar van yoga val je toch niet af?
pi_113235172
:?

Het is beweging...

Van niets doen val je niet af :)
pi_113235251
Heel langzaam. Het gaat vooral om de flexibiliteit. De enige reden waarom je van yoga af zou vallen is omdat je dan niet kunt eten :P
pi_113235339
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:15 schreef Knaagbeest het volgende:
Maar van yoga val je toch niet af?
:Y

Ashtanga yoga

Maar goed zij is een guru...ik kom tot de 2:40 minuten. Maar als je blijft herhalen verbrand je ongeveer 300 per uur.
pi_113235351
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:20 schreef Knaagbeest het volgende:
Heel langzaam. Het gaat vooral om de flexibiliteit. De enige reden waarom je van yoga af zou vallen is omdat je dan niet kunt eten :P
haha, wat een onzin.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 14:24:22 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113235390
Ik heb een keer pilates gedaan en zweette me het gompes :') Best wel zwaar!
pi_113235402
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja!
pi_113235410
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pilates is wel echt zwaar, maar dat gaat vooral om kracht en herhalingen, toch?
pi_113235438
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:23 schreef An24 het volgende:

[..]

haha, wat een onzin.
Oke..... Leg het me dan uit ofzo.
pi_113235446
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:20 schreef Knaagbeest het volgende:
Langzaam -> je lichaam kan vet als brandstof er voor gebruiken.
pi_113235456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:25 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Oke..... Leg het me dan uit ofzo.
Zie filmpje!
pi_113235483
Ook van yoga zullen je spieren sterker worden > verbranden ze meer.
pi_113235490
ola!

vandaag dagje vrij, dat komt goed uit want

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113235534
;(
pi_113235549
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef anna82 het volgende:
ola!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het me voorstellen :*
Het is heel dubbel als ze oud zijn. Mijn oma's zijn 92 en de ander wordt over een week 90, maar wat ze er nog aan hebben? Je vraagt het je soms af.. Maar toch.
pi_113235565
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef anna82 het volgende:
ola!

SPOILER
Jeetje wat vervelend. Sterkte :*
pi_113235578
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef LieLie het volgende:
Ook van yoga zullen je spieren sterker worden > verbranden ze meer.
Dus je zorgt ervoor dat je meer kunt gaan verbranden als je iets intensiefs doet. Maar van yoga zelf val je dus ook af.
pi_113235606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Dus je zorgt ervoor dat je meer kunt gaan verbranden als je iets intensiefs doet. Maar van yoga zelf val je dus ook af.
Je spieren hebben ook brandstof nodig als je niet-intensieve dingen doet hoor oO<
pi_113235610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kan het me voorstellen :*
Het is heel dubbel als ze oud zijn. Mijn oma's zijn 92 en de ander wordt over een week 90, maar wat ze er nog aan hebben? Je vraagt het je soms af.. Maar toch.
Omg, ben je dan zelf in de vijftig/ eind veertig?
pi_113235612
Sterkte Anna :*
pi_113235628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Wtf? :')
pi_113235634
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

hoe kom je tot die conclusie?
pi_113235757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Weerstand in je spieren zorgt ervoor dat ze willen groeien, zodat het een volgende keer makkelijker gaat. Spiergroei -> hogere verbranding.

Langzame bewegingen kunnen goed gevoed worden met vet, intensieve bewegingen veel minder.

Het verschil tussen aerobe- en anaerobe verbranding :)

M'n opa is 92 en ik ben 27... :|W
pi_113235788
Het was geen conclusie, maar een vraag.

Maar vroeger kregen mensen vroeger kinderen en als mijn oma 92 was geweest, dan was ik 47 geweest.
pi_113235827
Mijn overgrootmoeder had nu 83 moeten zijn.
pi_113235828
En meer, 12 kinderen poep je er niet binnen 5 jaar uit... Als het gewoon 1 per keer is in ieder geval :)
pi_113235858
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Je spieren hebben ook brandstof nodig als je niet-intensieve dingen doet hoor oO<
Deze yoga, oftewel poweryoga is super intensief. Ik zweet er meer van dan een uur in de sportschool. Maar dat komt omdat je soms een aantal ademhalingen in bijvoorbeeld een plank moet blijven hangen en daarna in een flow een hele serie doet. Dan sta je gerust 20 tellen in een lage opdrukstand ;(
pi_113235873
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weerstand in je spieren zorgt ervoor dat ze willen groeien, zodat het een volgende keer makkelijker gaat. Spiergroei -> hogere verbranding.

Langzame bewegingen kunnen goed gevoed worden met vet, intensieve bewegingen veel minder.

Het verschil tussen aerobe- en anaerobe verbranding :)

M'n opa is 92 en ik ben 27... :|W
Dankjewel, Vaiz <3
pi_113235876
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:34 schreef V1z0R het volgende:
En meer, 12 kinderen poep je er niet binnen 5 jaar uit... Als het gewoon 1 per keer is in ieder geval :)
Check.

Mijn oma was 40 bij mijn moeder, mijn moeder 27 bij mij en ik ben dus 23.
pi_113235908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Deze yoga, oftewel poweryoga is super intensief. Ik zweet er meer van dan een uur in de sportschool. Maar dat komt omdat je soms een aantal ademhalingen in bijvoorbeeld een plank moet blijven hangen en daarna in een flow een hele serie doet. Dan sta je gerust 20 tellen in een lage opdrukstand ;(
Ik zei ook niet dat yoga niet intensief is! Maar dat getrainde spieren ook meer verbruiken als je vervolgens je dagelijkse dingen doet :)
pi_113235916
Vandaag gewerkt, op tijd naar huis though om rapporten & tentamens na te gaan kijken :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef Knaagbeest het volgende:
Het was geen conclusie, maar een vraag.

Maar vroeger kregen mensen vroeger kinderen en als mijn oma 92 was geweest, dan was ik 47 geweest.
De 'omg' maakte het alweer iets anders dan gewoon een vraag, mgoed.

Anna, veel sterkte :*
pi_113235928
Oh, dat is allemaal best laat. En omg was uit verbazing. Maar nu weer OT :)
pi_113235942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat yoga niet intensief is! Maar dat getrainde spieren ook meer verbruiken als je vervolgens je dagelijkse dingen doet :)
Ohw sorry, ik vulde ook alleen maar aan ;)
pi_113235972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw sorry, ik vulde ook alleen maar aan ;)
Nouja, we zijn het eens dus ;)
pi_113236007
Ik heb kitten Kennedy nu als openingsscherm op mijn iPad, ik smelt elke keer O+ :@
pi_113236166
Anna wat naar :'( en dat op je verjaardag :*

Verder negeermodus aan :)
Yoga vind ik onwijs intensief, vooral als je het echt goed doet!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 14:45:16 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113236269
Anna -O- :* !! *smakkerd*

Is idd stom. En ondanks dat je je afvraagt wat ze er nog aan hebben is er altijd dat gevoel van 'jamaarhetiswelMIJNoma', zeg maar. Naar blijft het altijd he.
pi_113236313
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Dankjewel, Vaiz <3
No problem!

Ml heeft het iets netter in d'r sig staan maar, "Assumption is the mother of all fuck-ups" ;)
En als het in Under Siege II wordt gezegd moet het wel waar zijn! Tenminste dat neem ik aan :+
pi_113236646
Zo nu even wat eten, want dat was ik in de consternatie vergeten /weerontopic

[ Bericht 39% gewijzigd door anna82 op 22-06-2012 15:10:59 ]
pi_113237141
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

No problem!

Ml heeft het iets netter in d'r sig staan maar, "Assumption is the mother of all fuck-ups" ;)
En als het in Under Siege II wordt gezegd moet het wel waar zijn! Tenminste dat neem ik aan :+
ML roept dat als ze nijdig is ;)
pi_113237169
Verder shit aan het ruimen dus sorry lieve Slankies :W
pi_113237196
Wij zijn shit en we worden nu dus geruimd? ;(
pi_113237472
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Wij zijn shit en we worden nu dus geruimd? ;(
:*
pi_113237671
Sterkte, Anna. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113237744
ik gooi er nog ff een lijstje in:

O: 40 gr. bacon en 3 eieren
T: 20 gr lijnzaad omgetoverd tot 2 lijnzaadcrackers, 5 gr boter en 55 gr chorizo
L: insalata caprese, mozzarella, basilicum, tomaat, olijfolie, z&p
T: 100 gr gegrilde kip, 30 gr. zaanse mayo
D:courgette, olijfolie en biefstuk, gewokt
T: 50 gr creme fraiche, 5 gr cacao, zoetstof

Kcals: 1880, kh: 15
  vrijdag 22 juni 2012 @ 15:24:53 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113237937
Bah anna, wat akelig -O-. Sterkte!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113238002
Weet niet wie er nou opzoek was naar een Cowboysbag, maar de Linda heeft een goede aanbieding :)

http://abonnement.lindama(...)pnavigatie-abonneren

Gratis tas :P
pi_113238184
Sterkte Anna!

Nallie (ik typte Ballie :D), wat ben je aan het negeren dan? :P

Ik ga lekker rijstwafels met pindakaas eten nu :9
  vrijdag 22 juni 2012 @ 15:31:13 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113238186
Pre-O: pillen, flesje probiotica
O: 200 Gr. Kwark met lijnzaad
L: twee bth met twee gekookte eitjes
D: zalm/spinazie ding in bladerdeeg, röstis, rode kool. Alles uit de diepvries.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113238292
Tweede was in de machine, gestofzuigd, plantjes water gegeven. Ik denk net een voldoende op de huisvrouwenmeter :+
pi_113238456
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pre-O: pillen, flesje probiotica
O: 200 Gr. Kwark met lijnzaad
L: twee bth met twee gekookte eitjes
D: zalm/spinazie ding in bladerdeeg, röstis, rode kool. Alles uit de diepvries.
Beetje weinig, maar ok.
Hoeveel heb je erbij gedronken?
Ben je er al van overtuigd dat drinken belangrijk is? Zeker als je met blaasproblemen zit?
Doe wat je niet durft.
pi_113238487
Meh. Onze George Foreman grill is er na 5 jaar trouwe dienst er mee opgehouden *sad*

En ik keek uit naar gegrilde kip met mayo ;(

Van het weekend maar eens kijken of ik 'm kan reanimeren :P
pi_113238591
Ahh zeg ik net dat ik nooit kleding koop, nu is mijn favo jurkje bij TopVintage er weer in mijn maat....
pi_113238673
Proletarisch winkelen?

:') het is alleen een webwinkel dus...
pi_113238731
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef V1z0R het volgende:
Proletarisch winkelen?

:') het is alleen een webwinkel dus...
Bij een webwinkel? :o.
pi_113238756
Verdorie, ik was te traag.
pi_113238933
Wij gaan denk ik dit weekend nog naar het Drents Museum:

Wmb laten ze wel teveel zien in het filmpje. Maar wel leuk dat ze dat integreren op de website ook.
pi_113239318
Wat een rare voice-over!

En ik ben een ontzettend conservatieve trut, dat weet ik ook wel, maar ik hou van musea waar het oud ruikt als er oude dingen staan en waar ik niet de hele tijd naar schermpjes zit te kijken.
pi_113239656
Is dat niet Astrid Joosten?
pi_113239739
Astrid Joosten? :D.
pi_113239771
Ik heb een jurkje gekocht, o noes:

Ja doei.
pi_113239833
Hey, is die van Esprit? Dan heb ik 'm ook! :+.
pi_113239846
Schattig jurkje, weet alleen niet of hij echt flatteus is...
pi_113239866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, is die van Esprit? Dan heb ik 'm ook! :+.
Dorothy Perkins
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef Sarabi het volgende:
Schattig jurkje, weet alleen niet of hij echt flatteus is...
Is de foto, in 't echt staat hij prima :)
Ja doei.
pi_113239890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dorothy Perkins

[..]

Is de foto, in 't echt staat hij prima :)
Dorothy Perkins O+ nice.
pi_113239930
13,50 *)
Ja doei.
pi_113239993
Stippies! :D
pi_113240028
DaD, oh, dat verschilt erg hoor! Ik vind dit soort exposities ook altijd erg leuk. In een oud kasteel oid moet het dan juist weer zo muf mogelijk ;-)
pi_113240030
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Astrid Joosten? :D.
Ja... Is dat zo gek? :@

Ik herken Astrid Joosten haar stem er in ieder geval in!
pi_113240031
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
13,50 *)
Das een mooi prijsje. Ik zou het zelf niet dragen, maar is wel leuk.
pi_113240062
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als ik Astrid Joosten zou zijn zou ik not amused zijn nu. :P.

Toffe jurkjes op die site zeg!
pi_113240079
Als 'ie veel duurder was geweest had ik 'm ook niet gekocht, maar zocht nog wat leuks voor onze trouwdag en voor diploma-ceremonie. Wil er nog wel een bolero op, maar moet nog even zoeken. En goedkope blauwe schoenen die erbij kunnen. De enige die ik zag die leuk waren hadden ze niet in m'n maat ;(
Ja doei.
pi_113240094
Mooi Mo! Die schoentjes erbij ook O+!!

Anna, sterkte :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113240097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik niet!
pi_113240155
SPOILER
Ja doei.
pi_113240227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
En toch denk ik dat er mooiere jurkjes voor jouw lichaam zijn.
Maar zeker niet lelijk hoor, hij maakt alleen breder dan nodig.
pi_113240233
MoBlo, tof jurkje, stipjes O+

Ik ben jaloers op je voeten. Je ziet je pezen/spieren (?) lopen. En ze passen in je schoen. Trut }:|

Bij mij puilt het voetvet over de rand van AL mijn schoenen heen ;(
pi_113240284
Tsja, zo ben ik en ik zit heel prima in de 'ik accepteer me zoals ik op dit moment ben en dat heeft een ander ook maar te doen-fase'. Hij staat leuk en Mr.Mo keek erg blij toen ik 'm aanhad O+

@Coco: maar wel een maat kano hoor _O- 41/42; niet altijd even makkelijk :P
Ja doei.
pi_113240367
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, zo ben ik en ik zit heel prima in de 'ik accepteer me zoals ik op dit moment ben en dat heeft een ander ook maar te doen-fase'. Hij staat leuk en Mr.Mo keek erg blij toen ik 'm aanhad O+

@Coco: maar wel een maat kano hoor _O- 41/42; niet altijd even makkelijk :P
Ik heb ook van dat soort jurkjes die ik gewoon lekker aan trek hoor.
Maar volgens mij ben je superslank op dit moment en dat zie je jammer genoeg niet in dit jurkje (en ik ben sowieso niet slank dus dan maakt het weinig uit wat ik aan trek _O- )
pi_113240412
Bij nader inzien ziet mijn jurkje er echt heel anders uit. :').

Je onderbenen zijn echt heel goed gevormd, Mo!
pi_113240418
Nee hoor! Vérre van superslank :+ Maar bedankt! :P

Onderbenen ben ik ook wel blij mee, zijn stevig maar 'goed stevig' :Y 't vele hardlopen en spinnen doet z'n werk! *) Zeker nu ze wat gebruind zijn durf ik prima zo over straat :Y

En tegen de tijd dat ik 'm 'echt' aantrek hoop ik dat er nog wat cm's af zijn hier en daar :@
Ja doei.
pi_113240660
Ik heb trouwens daarnet een essay teruggekregen.

Een '66', wat omgerekend iets van een 8 is. Dus prima.
MAAR ik heb me een stortvloed aan commentaar gekregen (daarom snap ik 't cijfer ook niet zo) en een van die commentaren was dat 'mijn essay zeer zwak was als het ging om duidelijkheid en vloeiendheid van de tekst', 'daar had ik zeker vaker last van?'.

Uhm, nee. Ik krijg altijd zéér positieve commentaren op mijn schrijfstijl en het was ook echt zijn mierenneukerige manier van lezen die het maakte tot iets waar op hij commentaar op kon leveren. Bah. Maargoed, dezelfde docent lacht ook mensen in hun gezicht uit als ze tijdens een werkgroep iets zeggen wat in zijn ogen heel dom of voor de hand liggend is. Bah. Blij dat ik van 'm af ben :')
Ja doei.
pi_113240719
Idd! Je benen O+
pi_113240786
Oh, goodie, ik heb een 'klassieker' op het werk voor volgende week :P
Zag net een mailtje voorbij komen met de strekking: 'kun je me bellen, want ik wil een folder'.
Maandag eerst maar eens vragen wat ie eigenlijk wil vertellen, aan wie en waarom, en dan kijken op welke manier dat het beste kan :+

/hetleedvancommunicatiemensen
pi_113240803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb trouwens daarnet een essay teruggekregen.

Een '66', wat omgerekend iets van een 8 is. Dus prima.
MAAR ik heb me een stortvloed aan commentaar gekregen (daarom snap ik 't cijfer ook niet zo) en een van die commentaren was dat 'mijn essay zeer zwak was als het ging om duidelijkheid en vloeiendheid van de tekst', 'daar had ik zeker vaker last van?'.

Uhm, nee. Ik krijg altijd zéér positieve commentaren op mijn schrijfstijl en het was ook echt zijn mierenneukerige manier van lezen die het maakte tot iets waar op hij commentaar op kon leveren. Bah. Maargoed, dezelfde docent lacht ook mensen in hun gezicht uit als ze tijdens een werkgroep iets zeggen wat in zijn ogen heel dom of voor de hand liggend is. Bah. Blij dat ik van 'm af ben :')
Mooi suf!
pi_113240961
Ik snapte er ook werkelijk niets van :') maargoed, mijn indruk van de beste man was na het uitlachen van studenten al niet zo prima meer :')
Ja doei.
pi_113241394
Wat naar Anna, sterkte! :*
pi_113241491
Ziet er leuk uit Mo, vind juist wel dat dat klokkende rokje en die tailleband flatterend staan!

Juist in een aansluitend jurkje met kokerrok valt het meer op als de taille niet heel erg aanwezig is imo
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:59:56 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113241812
Leuk Mo :Y en goeie benen idd.

*vet over schoenrandboks doet met Coco
pi_113241879
Als ik dan op de topvintagefb-page dit zie:

SPOILER
Dan denk ik.. mwah..... die van mij is best flatteus... :@

Heb trouwens meegedaan met deze:

http://topvintage.nl/nl/v(...)en-swing-dress-black

O+
Ja doei.
pi_113241900
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een jurkje gekocht, o noes:

[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die ook! Lijkt er iig heel erg op, eens kijken of ik een foto kan vinden!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_113241913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:01 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER

O+
Dan hou ik mijn smaakgevoel maar voortaan voor me :Y
pi_113241923
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die ook! Lijkt er iig heel erg op, eens kijken of ik een foto kan vinden!
Ook van Dorothy Perkins? :D
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:03:19 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113241959
quote:

SPOILER

O+
Daar zat ik ook al naar te kijken en moest me inhouden om niet te posten dat ze een maatje groter had moeten kopen :@.
pi_113241962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oh nee hoor! Je mag 't best zeggen! Ik ben blij met eerlijk commentaar! :Y en ik begrijp ook wel waarom je het zegt, maar het zijn wel delen van mijn lichaam die benadrukt worden waar ik zelf al m'n hele leven mee leef (brede schouders/borstkas/weinig taille) dus ik zie 't zelf anders, zeg maar :') :P Dus tóch bedankt! :Y
Ja doei.
pi_113241972
oe, ik vind die vrouw niet zo mooi in die jurk. Ik krijg er een rolladegevoel van :X

Nerdtalk

Falling skies is weer begonnen :D !! *O*

/einde nerdtalk
pi_113241978
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al naar te kijken en moest me inhouden om niet te posten dat ze een maatje groter had moeten kopen :@.
:@ dat heb ik wel bij meer van die foto's op de fb page :@
Ja doei.
pi_113241989
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef _aurum_ het volgende:
oe, ik vind die vrouw niet zo mooi in die jurk. Ik krijg er een rolladegevoel van :X

Nerdtalk

Falling skies is weer begonnen :D !! *O*

/einde nerdtalk
Falling Skies _O_ :D
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:04:12 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113241999
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:@ dat heb ik wel bij meer van die foto's op de site :@
Ja ik ook. Ik zou zelf ook nooooooit een foto insturen :').
pi_113242041
quote:

[..]

Oh nee hoor! Je mag 't best zeggen! Ik ben blij met eerlijk commentaar! :Y en ik begrijp ook wel waarom je het zegt, maar het zijn wel delen van mijn lichaam die benadrukt worden waar ik zelf al m'n hele leven mee leef (brede schouders/borstkas/weinig taille) dus ik zie 't zelf anders!
Die vrouw die jij plaatst heeft gewoon niet zo'n afgetrained lichaam als jij, maar de outfit vind ik wel bij zo'n vollere vrouw passen.
Maar goed ik heb sowieso ook een rare smaak hoor dus niet teveel naar mij luisteren.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:06:11 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113242083
Het past ook wel bij zo'n figuur, maar de rok past niet. Een maatje groter was beter geweest :).
pi_113242090
Ik denk dat we qua lichaam best overeenkomen, die vrouw en ik, alleen heeft zij grotere jetsers :+ maar ik zou mezelf nooit in zo'n maat jurkje wurmen :@
Ja doei.
pi_113242105
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het past ook wel bij zo'n figuur, maar de rok past niet. Een maatje groter was beter geweest :).
Dat dus, vind ik :+
Ja doei.
pi_113242124
quote:

[..]

Maar dat vonden jullie ook van mijn foto's daar.

SPOILER
Ik hou wel van die stijl.
pi_113242163
Jij kunt 't hebben! Ik vind deze foto's 1000x mooier dan die foto van die dame van fb die ik net plaatste! Die taille van jou _O_ Al weeg je 180kg volgens mij, dan heb jij nog een échte taille! En ook de goede maat zo te zien :+
Ja doei.
pi_113242173
Sterkte Anna! :*

Leuk Mo!

SPOILER
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:08:04 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113242183
Ik ook Sarabi, maar op jouw foto's zien de jurken er niet uit alsof ieder moment de naden kunnen knappen. Het zit strak, aangesloten, maar niet TE strak :).
pi_113242188
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ook van Dorothy Perkins? :D
Eh, nee, denk het niet! _O- Maar hij lijkt er echt héél erg op!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_113242200
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Jij kunt 't hebben! Ik vind deze foto's 1000x mooier dan die foto van die dame van fb die ik net plaatste! Die taille van jou _O_ Al weeg je 180kg volgens mij, dan heb jij nog een échte taille! En ook de goede maat zo te zien :+
Maar toen ik deze foto's hier plaatste kreeg ik toch ook het advies een paar maten groter te kopen.
pi_113242307
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar toen ik deze foto's hier plaatste kreeg ik toch ook het advies een paar maten groter te kopen.
Zo vind ik het er niet uitzien hoor. Dat strakke hoort bij die stijl, bovendien zit het gewoon mooi aangesloten lijkt me, niet te strak inderdaad :)
pi_113242317
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef creepycookie het volgende:
Sterkte Anna! :*

Leuk Mo!

SPOILER
:D!
SPOILER
Ja doei.
pi_113242505
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D!
SPOILER
SPOILER
pi_113242597
Niet heel duidelijk en de mijne is net iets anders, maar toch! :D

foto weg. :P

[ Bericht 40% gewijzigd door Goodbye op 22-06-2012 17:25:49 ]
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:19:56 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113242631
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een rare voice-over!

En ik ben een ontzettend conservatieve trut, dat weet ik ook wel, maar ik hou van musea waar het oud ruikt als er oude dingen staan en waar ik niet de hele tijd naar schermpjes zit te kijken.
ik ben bij de tentoonstelling geweest en ik vond het heel leuk. We hebben de rest van t museum niet eens bekeken :D

ik hou ook van oud, maar van kleine snuisterijtjes ben ik al snel zat, en hier kan je lekker veel informatie lezen en luisteren, een soort interactieve geschiedenisles.

en Juul en ik hebben ons verkleed met de kinderverkleedkleren :@ dat was pas lachen, bontjas, vikinghoedje, zwaardje en schild....
Kwak
pi_113242635
Heel herkenbaar. Ik ga ook overleggen met m'n begeleider of ik nog wel wát aan vakken kan volgen zodat ik een iets bredere basis heb voor het geval ik toegelaten wordt op een PhD project én omdat 't gewoon tof is. Het is een research master, máár als je goede redenen hebt mag je ook vakken volgen. Wil dus wat in de richting van onderzoeksmethoden gaan doen en wellicht nog wat met politiek/NGO's/dat soort dingen gaan doen :)
Ja doei.
pi_113242659
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:18 schreef Goodbye het volgende:
Niet heel duidelijk en de mijne is net iets anders, maar toch! :D

Iets meer mouw inderdaad, maar lijkt er verdacht veel op! :Y Leuk! :P

[ Bericht 13% gewijzigd door motorbloempje op 22-06-2012 18:52:19 ]
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:22:00 #184
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113242700
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En toch denk ik dat er mooiere jurkjes voor jouw lichaam zijn.
Maar zeker niet lelijk hoor, hij maakt alleen breder dan nodig.
ik vind hem helemaal niet breed maken :?
maar goed, ik ben fan van de empire-waistline.

als je zoals mo een beetje recht bent van figuur creer je juist een vrouwelijk silhouet hiermee. vind ik.
Kwak
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:23:37 #185
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113242758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

ik vind het jurkje wel mooi, maar ik vind "curve-hugging" nadruk op de heupen niet mooi als je te veel rollen hebt. zou het ook nooit aantrekken met het figuur van die vrouw.

XM *kwijl* die kan dat hebben!
edit: sarabi, die van jou vind ik ook mooi staan, de eerste in elk geval. de roze zou ik idd een maatje groter mooier vinden denk ik.
Kwak
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:25:44 #186
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113242825
en hugs voor Anna op deze rare verjaardag met sad news :*

*off to the parental units, vader is jarig*
Kwak
pi_113242968
quote:

[..]

Ja hè! En de topvintage mensen maar enthousiast doen :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113242982
En idd sterkte anna :*
Ja doei.
pi_113243017
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:30 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja hè! En de topvintage mensen maar enthousiast doen :')
Nou ja, ik ben niet de beste persoon om te zeggen dat er iets mis is met de smaak van anderen gezien mijn eigen houtje touwtje smaak :+ maar sóms denk ik wel eens 'nou, als ik zelfs kan zien dat t niets is... :@ :') '
Ja doei.
pi_113243050
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

SPOILER
Ze staan jou dan ook tien keer mooier dan op die andere meid!
pi_113243085
Lijstje is bekend:

O - 0% Griekse yoghurt met gemengde noten en warme peer en rozijnen met kaneel
L - Salade van 1 rode paprika, tauge, andere kiemen, komkommer, surimi en sesamolie en soyasaus
T - 2 rijstwafels pindakaas
T - 2 vk knackebrod met boter en kaas en een kiwi
S - hardlopen
D - gekookte wortels met boter, honing en tijm, gebakken kabeljauw met knapperig velletje :9, gekookte aardappeltjes
T - koffie verkeerd
pi_113243127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben niet de beste persoon om te zeggen dat er iets mis is met de smaak van anderen gezien mijn eigen houtje touwtje smaak :+ maar sóms denk ik wel eens 'nou, als ik zelfs kan zien dat t niets is... :@ :') '
Het gaat niet om smaak, maar om wat bij je figuur past. Bij Sarabi is het prachtig :Y, bij de dame hierboven absoluut niet. Los van het feit dat het jurkje / model niet echt mijn ding is :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113243485
Net m'n vader maar weer even gebeld.

SPOILER
pi_113243512
Boh, geen kattenpis DaD -O- :*
Ja doei.
pi_113243632
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

SPOILER
Jeetje, wat een verhaal. Het is goed dat de regeling in orde is, maar dat maakt het er emotioneel niet makkelijker op.
pi_113243704
Kan me voorstellen dat dat er goed inhakt, op zo'n manier aan de kant geschoven worden. Fijn dat hij niet nog 'gewoon' aan het werk moet tot november. Sterkte nogmaals.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 17:50:08 #197
70532 loveli
N
pi_113243719
anna :*
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 17:56:17 #198
70532 loveli
N
pi_113243917
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:49 schreef Phaidra het volgende:
Kan me voorstellen dat dat er goed inhakt, op zo'n manier aan de kant geschoven worden. Fijn dat hij niet nog 'gewoon' aan het werk moet tot november. Sterkte nogmaals.
^^ :*
crap in = crap out
pi_113243943
Hoe kan het toch he, dan probeer ik meer te eten overdag, kom ik NOG niet uit :')
I should stop counting calories though.

O: havermout met sojamelk en aardbeien
L: yoghurt met muesli, cashewnoten en banaan
T: boterham kipfilet, boterham pindakaas
S: uurtje krachttraining, 20 min cardio
D: lasagne verde met salade/rauwkost
T: yoghurt en volle vanillevla
T: tja euh, hele bak kwark dan maar?
pi_113243945
Dank jullie wel. :*. Ik heb er echt een hekel aan als m'n ouders huilen. :').
pi_113243967
quote:

SPOILER
Bah echt te rot men.. ;(

:*
pi_113244371
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:56 schreef loveli het volgende:

[..]

^^ :*
^^

Wel Apart dat de toplaag eruit moet. Klinkt als een overname?
pi_113244482
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

Wel Apart dat de toplaag eruit moet. Klinkt als een overname?
Nee. Niemand die het begrijpt, maar er zijn in ieder geval in de werkplaats nog mensen nodig de komende tijd voor lopende orders. Dat is ook het kromme: het is zo druk dat m'n vader aanvankelijk niet eens z'n gebruikelijke aantal weken vakantie kon opnemen, en tegelijkertijd doen ze dit. :').
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:15:26 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_113244580
DaD, wat een klap voor je vader! :o

Wel heel fijn dat er dan zo'n adviseur is die weet hoe dit soort dingen werken...
pi_113244583
Omg, in wat voor gebouw woon ik?! :')

Dus, een van mijn overlast bezorgende buren is 8 maanden in het buitenland. Ik dacht YAY !

Nu heeft ze haar flat onderverhuurd aan een indiaas/engels koppel.

Hoor ik woedend geschreeuw en hysterisch gekrijs en bonken en rondrennen van een van de buren.

Zijn zij het gewoon, kon alles gewoon door hun voordeur verstaan, dat zij stil moet zijn, dat hij haar pijn gaat doen, shut the fuck up, dont make me do this blabka

Dus wat doe ik?

Ik bel aan :') Stupid me..
Gozer doet open, helemaal bezweet enzo, dus toen zei ik maar dat hij beter nu kon stoppen met die shit, omdat ik anders de politie ga bellen.

Gozer keek geshocked en zei sorry :')

Dit zal vast niet het einde zijn tho

*adrenalinestootje
pi_113244875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:15 schreef Novem het volgende:
Omg, in wat voor gebouw woon ik?! :')

Dus, een van mijn overlast bezorgende buren is 8 maanden in het buitenland. Ik dacht YAY !

Nu heeft ze haar flat onderverhuurd aan een indiaas/engels koppel.

Hoor ik woedend geschreeuw en hysterisch gekrijs en bonken en rondrennen van een van de buren.

Zijn zij het gewoon, kon alles gewoon door hun voordeur verstaan, dat zij stil moet zijn, dat hij haar pijn gaat doen, shut the fuck up, dont make me do this blabka

Dus wat doe ik?

Ik bel aan :') Stupid me..
Gozer doet open, helemaal bezweet enzo, dus toen zei ik maar dat hij beter nu kon stoppen met die shit, omdat ik anders de politie ga bellen.

Gozer keek geshocked en zei sorry :')

Dit zal vast niet het einde zijn tho

*adrenalinestootje
Jij bikkel! Je had net zo goed ook gevloerd kunnen worden :')
pi_113245518
:D :o Novem toch :X
pi_113245564
Wie gaan er nou zondag allemaal bootcampen?
pi_113245837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Iets meer mouw inderdaad, maar lijkt er verdacht veel op! :Y Leuk! :P
Tnx voor het quoten, nu kon ik toch nog het jurkje zien.
tip: haal de foto weg uit de quote
Doe wat je niet durft.
pi_113245880
Ja het was misschien niet de slimste move :')

Aurum, Perr, Nallie, Henk, ik en misschien ook wel anderen?
pi_113245950
Stoere aktie van je Novem. Waarschijnlijk heb je hem.behoorlijk overvallen en is ie allang blij dat je niet de politie hebt gebeld. :)

Wat spreken we af voor zondag?
En waar?
Wij gaan eerst even op kraamvisite bij Phaidra. :)
Doe wat je niet durft.
pi_113246048
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:41 schreef _aurum_ het volgende:
Wie gaan er nou zondag allemaal bootcampen?
Waar gaan jullie bootcampen? :D
pi_113246135
Niet bootcampen maar wel circuitles zondag :+ *O*

En dinsdag bij de zwemclub kijken O+ Zin in!
Ja doei.
pi_113246160
Amsterdam Westerpark: www.cordeals.nl !

Wie gaan op kraambezoek Henk, jij en?

Idd, waar zullen we meeten, in het park lijkt me lastig met al die mensen :)
pi_113246187
Aurum en Loveli gaan ook mee.
En bootcamp is in Amsterdam Siral.
www.cordeals.nl :)
Doe wat je niet durft.
pi_113246203
Oke tof zeg! Heel veel plezier :D Ik ga zondag weer met mijn eigen reguliere bootcamp mee doen hehe!
pi_113246218
BUWHAUUHUUU :')

pi_113246244
_O- :')
Ja doei.
pi_113247039
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Aurum en Loveli gaan ook mee.
En bootcamp is in Amsterdam Siral.
www.cordeals.nl :)
Cool :)
pi_113247131
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:59 schreef Siral het volgende:

[ afbeelding ]
:D :').
pi_113247409
quote:

SPOILER
Ik heb enig idee hoe het voelt, en hoe het emotionele proces verder gaat lopen. Het is raar ding, ontslag. Maar goed, dat van die WW, daar gaan waarschijnlijk ook nog wel vervelende dingen uit voortvloeien. Ja hoor, ze sturen vrolijk mensen van 62 naar CV-cursussen waar een HBO-miepje van krap 20 ze leert hun CV te pimpen. En verplichte internetsocialnetworkcursussen. Mijn moeder is 62 en slechtziend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 19:33:20 #222
70532 loveli
N
pi_113247442
novem _O_
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 19:33:51 #223
70532 loveli
N
pi_113247470
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee. Niemand die het begrijpt, maar er zijn in ieder geval in de werkplaats nog mensen nodig de komende tijd voor lopende orders. Dat is ook het kromme: het is zo druk dat m'n vader aanvankelijk niet eens z'n gebruikelijke aantal weken vakantie kon opnemen, en tegelijkertijd doen ze dit. :').
Zou eens bij de vakbond navragen hoe/wat/waarom.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 19:36:10 #224
70532 loveli
N
pi_113247565
Ben half kreupel, kan leuk worden zondag. Vorige week domme actie uitgehaald en nu last van bovenbeen/knie.
crap in = crap out
pi_113247591
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Zou eens bij de vakbond navragen hoe/wat/waarom.
Die adviseur was van de bond.
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 19:39:16 #226
70532 loveli
N
pi_113247684
Als ik thuis ben ga ik ff PMen.
crap in = crap out
pi_113248066
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

No problem!

Assume makes an ass out of u and me.

Dat hebben we op kantoor tegenwoordig in grote letters aan de muur hangen :'). Helpt niks natuurlijk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_113248377
Brrrrrr doen jullie ook aan motivationals Sigme ? Daar krijg ik zo de kriebels van :')
pi_113248784
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef An24 het volgende:
Brrrrrr doen jullie ook aan motivationals Sigme ? Daar krijg ik zo de kriebels van :')
Ik weet niet wat dat is, dus ik denk het niet - afgezien van dat vreselijk filmfragment enige tijd geleden. (die waarin een Amerikaans acteur een footballteam ervan probeert te overtuigen dat een wedstrijdje winnen zo belangrijk is als dood en leven, oorlog, zelfrespect en kans op geluk ofzo).

Dat assume-ding heb ik opgehangen, omdat er voortdurend dingen worden 'aangenomen'. Het lijkt me logisch dat .... Ik neem aan dat ... <geregeld is><deze waarde moet hebben><dit en dat moet doen>. En dat blijkt dan achteraf meestal niet het geval :+.
pi_113249208
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dat is, dus ik denk het niet - afgezien van dat vreselijk filmfragment enige tijd geleden. (die waarin een Amerikaans acteur een footballteam ervan probeert te overtuigen dat een wedstrijdje winnen zo belangrijk is als dood en leven, oorlog, zelfrespect en kans op geluk ofzo).

Dat assume-ding heb ik opgehangen, omdat er voortdurend dingen worden 'aangenomen'. Het lijkt me logisch dat .... Ik neem aan dat ... <geregeld is><deze waarde moet hebben><dit en dat moet doen>. En dat blijkt dan achteraf meestal niet het geval :+.
Motivationals zijn posters met meestal een vreselijke moraliserende tekst. Brrrr

http://img246.imageshack.us/img246/3764/motivationalpostertemwoou8.jpg (copy/paste deze link)
pi_113249279
Potver, doet het niet met Iphone :')
pi_113249322
Ipad ook niet blijkbaar :P vaag!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:19:05 #234
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113249339
Leuk jurkje Mo, ik heb zoiets in het rood. Toevallig vandaag aan. :P
En wat een eikel van een docent. :{

quote:

[..]

SPOILER
2e vind ik ietsje te strak, de 1e is wel mooi. En die FB-dame heeft duidelijk een maat te klein gekocht.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_113249423
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:18 schreef LieLie het volgende:
Ipad ook niet blijkbaar :P vaag!
Nou ja, ff googlen op afbeeldingen van die dingen.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:22:24 #236
82136 Xennia
gekroond
pi_113249488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel. :*. Ik heb er echt een hekel aan als m'n ouders huilen. :').
Dat is ook niet leuk. Van mijn moeder ben ik het wel gewend. Toen ik puber was, heeft ze heel vaak om mijn acties gehuild (te laat, of niet thuiskomen, niet uit bed komen, foute vrienden). En ook nu, haar tranen zitten al gauw hoog.
Maar mijn vader, de stabiele rots in de branding. Als hij verdrietig is dan breekt er ook een stukje in mij.

Sterkte.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:25:31 #237
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113249623
quote:

SPOILER

O+
O+

Ik ga voor deze. Mijn kleur. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_113249760
pi_113249817
Meh, nu moet ik ook denken aan de keren dat mijn pa ging huilen ;(
pi_113250403
Ik zit vandaag in totaal op 2000 calorieen.
121 gram eiwit.
112 gram KH
114 gram vet.

Leuke jurkjes trouwens bij Top Vintage, maar alles wat ik leuk vind is 200 euro ofzo. :o
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:44:18 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113250512
Mo leuk jurkje!
Sarabi, niet mijn smaak maar je kan het hebben :P
DaD ;( awe. Narigheid.

Lijkt me heel lastig om op die leeftijd te moeten solliciteren, maar dat hoeft hij dus ook niet meer..?
Krijg op werk ook wel eens open solli's van 55+ers die heeeel graag een leuke baan willen maar helemaal niks snappen van het werkveld -O-
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:00:11 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113251325
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:59 schreef Siral het volgende:

[ afbeelding ]
:D

Dit is die van mij van zonet...
SPOILER
Voor nog een minestronesoep met knoflookboter en stokbrood, na een softijsje met slagroom..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113251369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

SPOILER
Voor nog een minestronesoep met knoflookboter en stokbrood, na een softijsje met slagroom..
Woah die ziet er errug goed uit :) En broccoli!! :D
pi_113251370
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

SPOILER
Vreetzak! ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:03:09 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113251483
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Vreetzak! ;)
Ga zo nog voor dubbelvla, krijg er honger van :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:04:18 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113251538
Ik vind het jurkje leuk Mo! Stippels dat is helemaal niet wat ik leuk bij je verwacht maar toch staat het leuk.
pi_113251629
pi_113251683
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ga zo nog voor dubbelvla, krijg er honger van :')
Geen last van lintworm of zo? Je bent ook al zo superslank. ;)
pi_113251700
quote:

[..]

SPOILER
Mooi figuur heb je gekregen! Wil je nog meer afvallen?
Worry is a misuse of imagination
pi_113251842
Ik heb een 8 voor mijn opdracht!!
Worry is a misuse of imagination
pi_113251873
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef Probability het volgende:
Wow netjes :)!!
pi_113251969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef Probability het volgende:
*O*.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:16:57 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113252179
Prob, dat had ook heus wel een 9 kunnen zijn :(
pi_113252403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, dat had ook heus wel een 9 kunnen zijn :(
_O-

Goed zo Prob!
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 21:36:36 #255
70532 loveli
N
pi_113253307
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef An24 het volgende:
Ik van die plaatjes als in de OP :')

Ieder z'n meug ;)
crap in = crap out
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:38:25 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113253387
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Ieder z'n meug ;)
Eens.
pi_113253439
quote:

[..]

Ieder z'n meug ;)
Ohhh ik ook!
pi_113253506
Eindstand
S: Hardlopen (9-8-7-6-5-4-3-2-1-2 min = 8.13 km)
O: Yoghurt met een halve appel, 2 crackers met ham/runderpastrami (en komkommer)
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van veldsla, dressing, zongedroogde tomaten en geitenkaas
D: Spinazielasagne met zongedroogde tomaten en kaaskorst
T: Bak vruchtenyoghurt met blauwe bessen en een appel
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:42:48 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113253606
Vind het leuk Mo... dus dan weet je genoeg :')

Novem, stoere vrouw !

Lijst:
O: kwak vla en aardbeien
T's: 2 appels, wortels, halve komkommer, cup a soup kerrie, hazelnootschuimgebak met slagroom
L: 3 boterhammen ham, kom aspergeroomsoep met spekjes, beker melk, peer, tomaat
T's" 2 nectarines, sinaasappel, kwart meloen, 3 augurken,3 tuc koekjes
D: Minestronesoep, pizza, oublihoorn softijst met slagroom, 3 flesjes bier
T: dubbelvla, cola-berenburg (4 x?) zoute stokjes
pi_113253679
quote:

[..]

Ieder z'n meug ;)
Haha, eindelijk iemand die reageert. Vond het al zo lang duren :+
pi_113253707
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het leuk Mo... dus dan weet je genoeg :')

Novem, stoere vrouw !

Lijst:
O: kwak vla en aardbeien
T's: 2 appels, wortels, halve komkommer, cup a soup kerrie, hazelnootschuimgebak met slagroom
L: 3 boterhammen ham, kom aspergeroomsoep met spekjes, beker melk, peer, tomaat
T's" 2 nectarines, sinaasappel, kwart meloen, 3 augurken,3 tuc koekjes
D: Minestronesoep, pizza, oublihoorn softijst met slagroom, 3 flesjes bier
T: dubbelvla, cola-berenburg (4 x?) zoute stokjes
Ik blijf me verbazen over de hoeveelheden die jij kunt eten :P.
pi_113253734
En feli met je 8 Prob.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:46:12 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113253777
Maar uniek, houd je het ook allemaal binnen? :D Als ik zulke hoeveelheden zou eten, zou ik serieus over mn nek gaan.
pi_113253966
Good busy Prob! ^O^

Hier ons avondeten:

Bij lange na niet op :+ morgen nog lunch :9
Ja doei.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:54:45 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113254186
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar uniek, houd je het ook allemaal binnen? :D Als ik zulke hoeveelheden zou eten, zou ik serieus over mn nek gaan.
Ja heel makkelijk maar ik ben geen referentie he?
Ben de hele dag in beweging op het werk en ben ik niet op het werk dan nog veel in beweging.
En deze dag begon al voor 5 uur.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:56:17 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113254261
Mo, dat ziet er heerlijk uit! net zoals je risotto van gisteren. Vind het zelf niet lekker maar ziet er heerlijk uit!
pi_113254359
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja heel makkelijk maar ik ben geen referentie he?
Ben de hele dag in beweging op het werk en ben ik niet op het werk dan nog veel in beweging.
En deze dag begon al voor 5 uur.
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel calorieën is jouw onderhoud in theorie?

Ziet er lekker uit Mo :9.
pi_113254361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen over de hoeveelheden die jij kunt eten :P.
Dat! En de hoeveelheid alcohol!
Als ik 3 flesjes bier en 4 beerenburg cola zou drinken, dan zou ik mijn bed niet meer kunnen vinden volgens mij. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_113254401
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, dat ziet er heerlijk uit! net zoals je risotto van gisteren. Vind het zelf niet lekker maar ziet er heerlijk uit!
Jouw pizza zag er ook zeer smakelijk uit :9 O+ Pizza O+
Ja doei.
pi_113254465
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jouw pizza zag er ook zeer smakelijk uit :9 O+ Pizza O+
Pizza *O*

moet nog iets verzinnen voor morgen, heb wel zin in een hartige taart oid denk ik. En dat eind juni :')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:04:08 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113254749
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Uit nieuwsgierigheid, hoeveel calorieën is jouw onderhoud in theorie?

Ziet er lekker uit Mo :9.
2200 kcal geloof ik..
En alcohol? Oefening baart kunst.
En vergeet niet: de meeste dagen eet ik om de 1900-2100 kcal

Vlier, jij eet zo lekker, jij bent een voorbeeld voor velen hier, heerlijk gevarieerd en heus geen hogere wiskunde.. super
pi_113255232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

2200 kcal geloof ik..
En alcohol? Oefening baart kunst.
En vergeet niet: de meeste dagen eet ik om de 1900-2100 kcal

Vlier, jij eet zo lekker, jij bent een voorbeeld voor velen hier, heerlijk gevarieerd en heus geen hogere wiskunde.. super
Oké. Je beweegt ook inderdaad veel natuurlijk! En wees blij dat je zoveel kunt eten! Heerlijk toch :9.

Lief :@ O+. Dankjewel.
pi_113255241

Goed bezig Novem ^O^
Als ik kijk naar de weerberichten voor zondag dan vraag ik me af of het doorgaat..
Daarnaast vraag ik me af of mn knie het houdt, maar dat zien we dan wel weer.
Net lekker chips gegeten, wat is dat toch lekker eens in de zoveel tijd. Kettle :9

Lijst:
O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie verkeerd, stukje raw brownie
L: hard volkoren bolletje van de bakker met pindakaas en nog een met geitenkaas
T: paar nootjes
D: gegratineerde vis uit de oven en een half pak spinazie
T: bak chips en 2 wijntjes :D
B: drie kwartier fietsen

Morgenochtend weer sportschool en mn nieuwe fiets ophalen *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:12:42 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113255305
Kettle is zo hard, zout en een beetje aangebrand...
pi_113255418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Just how I like it :P
pi_113255473
Kettle is lekker! O+

En volgens mij gaat het zondag sowieso door, ongeacht het weer. :)
Ga wel een regenjack meenemen. :P
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:15:17 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113255483
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Just how I like it :P
:D ja dat kan natuurlijk ook
pi_113255646
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kettle is lekker! O+

En volgens mij gaat het zondag sowieso door, ongeacht het weer. :)
Ga wel een regenjack meenemen. :P
Dat wil niet zeggen dat ik doorga ongeacht het weer ;) er zijn grenzen!
pi_113255752
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef Nallie het volgende:

[..]

Watje! :D
Doe wat je niet durft.
pi_113255967
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Watje! :D
Guilty!
pi_113256036
Jeej Prob!
pi_113256204
En DaD, naar :{
pi_113257693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef Nallie het volgende:

[..]

^^

en ik ga morgen sashimi eten :9
pi_113257856
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

en ik ga morgen sashimi eten :9
Watjesboks!! *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 22:59:07 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113258031
ga je een enorm zwaar parcours doen met alles wat een normaal mens niet wil....
Nah, kweet niet het gaat regenen :'(
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:02:38 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113258255
Wie wil er even meeten in Valkenburg woensdag?
pi_113258279
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ga je een enorm zwaar parcours doen met alles wat een normaal mens niet wil....
Nah, kweet niet het gaat regenen :'(
Meer van... 2 uur bootcamp als het droog is... dat vind ik al heel wat.
2 uur in de regen... not so much ;)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:07:07 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113258481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:03 schreef Nallie het volgende:

[..]

Meer van... 2 uur bootcamp als het droog is... dat vind ik al heel wat.
2 uur in de regen... not so much ;)
Een half uur bootcamp zonder regen dat is al knap _O_
pi_113258822
Er doen meer dan 200 mensen mee, dus ik verwacht dat het wel meevalt met zwaar. :D
Doe wat je niet durft.
pi_113259398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Een half uur bootcamp zonder regen dat is al knap _O_
^^ respect!
pi_113260220
Kruik O+
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 23:56:19 #292
70532 loveli
N
pi_113260948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 14:34 schreef Knaagbeest het volgende:
Mijn overgrootmoeder had nu 83 moeten zijn.
Wow, bij jullie in de familie zijn ze er overduidelijk vroeger bij dan bij ons :')
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 23:57:18 #293
70532 loveli
N
pi_113261009
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
^^
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie wil er even meeten in Valkenburg woensdag?
Valkenburg ZH of Valkenburg in het buitenland? Indien optie 1 en geen regen/rukwinden => leuk.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 juni 2012 @ 23:58:20 #294
70532 loveli
N
pi_113261069
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef _aurum_ het volgende:
Weet niet wie er nou opzoek was naar een Cowboysbag, maar de Linda heeft een goede aanbieding :)

http://abonnement.lindama(...)pnavigatie-abonneren

Gratis tas :P
Gratis Linda, wat moet je ermee?
crap in = crap out
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:01:32 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113261241
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 23:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Gratis Linda, wat moet je ermee?
Weggooien.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:05:47 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113261478
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 00:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Weggooien.
kont afvegen wil niet, te glad }:|
  Vis een optie? zaterdag 23 juni 2012 @ 00:07:33 #297
70532 loveli
N
pi_113261574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 00:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

kont afvegen wil niet, te glad }:|
Mental image :')
crap in = crap out
pi_113261650
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 00:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Mental image :')
Pagina over 'chocoladefondue' :')
Ja doei.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:11:35 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113261793
Gras of gewoon bladeren, werkt het best :Y

En een bierflesje wil ook prima open met een tak.

/survival voor beginners
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:14:32 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113261902
Bierflesjes willen ook open met: bestek, ringen, tanden
  zaterdag 23 juni 2012 @ 00:14:58 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113261926
Of door je vent :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')