En soms kan je daar ook te snel vanuit gaan. Een goede hulpverlener is imo iemand die niet alles vanuit zijn/haar eigen perspectief bekijkt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel. Negen jaar als reclasseringswerker geweest, dan komen die problemen ook voorbij. Ik ben ook wel wat harder geworden. Soms willen mensen ook gewoon niet veranderen of geholpen worden.
Ik was ook een goede hulpverlener, precies door de eigenschappen die jij aangeeft. Daarom ben ik op tijd gestopt. Stoppen op je piekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef Novem het volgende:
[..]
En soms kan je daar ook te snel vanuit gaan. Een goede hulpverlener is imo iemand die niet alles vanuit zijn/haar eigen perspectief bekijkt.
In iedere situatie denk ik dat inlevingsvermogen gewenst is
Maar goed, laten we niet een hele discussie beginnen over wat goede hulpverlening is
Maar het blijft soms moeilijk als hulpverlener om objectief te blijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef Novem het volgende:
[..]
En soms kan je daar ook te snel vanuit gaan. Een goede hulpverlener is imo iemand die niet alles vanuit zijn/haar eigen perspectief bekijkt.
In iedere situatie denk ik dat inlevingsvermogen gewenst is
Maar goed, laten we niet een hele discussie beginnen over wat goede hulpverlening is
Ik heb overigens een boek over voeding binnengekregen, dus ik ga me zo ook even inlezen![]()
Zou wel fijn zijn als ik weet welke processen er precies in het lichaam plaatsvinden, dan weet ik ook waarom ik gezond probeer te eten
Mjah, ik vind ook dat alleen maar inlevingsvermogen je ook een slechte hulpverlener kan maken. Wat dacht je van die geitenwollen sokken types die nooit mensen durven te confronteren. Balans is erg belangrijk. Een hulpverlener moet ook helicopterview kunnen hebben en durven confronteren als hij gedragspatronen ziet die bij mensen beschadigend kunnen zijn voor zichzelf of anderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef Novem het volgende:
An, ik kan me goed voorstellen (no pun intended) dat het op een gegeven moment op is hoor. Dat de energie om de zoveelste lamgeslagen ziel op de rails te krijgen, zonder je aan de passiviteit kapot te ergeren, er niet meer is.
Nallie, Nutrition for DummiesWilde allemaal toffe boeken kopen op amazon over superfoods en weet ik het allemaal, maar het leek me beter om eerst maar eens bij de basics te beginnen. Wat zijn micro en macronutrienten enz. De inhoud zag er goed uit, kwam best veel overeen met de onderwerpen die behandeld worden bij Voedingsleer.
Die wil ik ook wel V1zquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:25 schreef V1z0R het volgende:
Had anders wel een link naar "Burn the fat, feed the muscle" voor je, Novem
haha, nu nog werken aan de periode tussen twijfel en overtuiging. M.a.w. toch maar wat vaker langsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed V1z!![]()
Owja, mijn moeder is toch tot de ontdekking gekomen dat ik toch niet zo op die ene mevrouw bij Opium op Oerol leek.
Gelukkig maar!
Goed bezigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:51 schreef Phaidra het volgende:
Thankies! Ik was ook maar ca. 10-11 kg aangekomen, dat scheelt natuurlijk al. 3 dagen na de bevalling waren er al 5 af (baby + rest + wat vocht) maar dat er nu alweer 3 af zouden zijn had ik niet verwacht![]()
Lol @ Vaiz. Echt wonderbaarlijk wat je weg kon werken!!
Oh, balen! Collega had het ook begin van de week, duurde twee dagen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef An24 het volgende:
![]()
Ik heb een minibuikgriepje te pakken, die Freud dus vorige week had. Kitten gaf het op nadat ik vijf keer naar de wc moest rennen![]()
Geen lijstje vandaag
Ja bij Freud ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, balen! Collega had het ook begin van de week, duurde twee dagen volgens mij.
Zijn wat ik merk vaak vooral de 'jongere' BB-ers, een heleboel zijn ook gewoon ten volste bereid je te helpen als je het netjes vraagt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef loveli het volgende:
BB-ers hebben best goede info over voeding. Beetje jammer dat sommigen dicks without brains zijn.
Haha....voorproefje van de komende 18 jaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:54 schreef Phaidra het volgende:
Grrr, eerste dag dat ik helemaal alleen ben. Alles is een race tegen de klok om dingen gedaan te krijgen voor de kleine weer alle aandacht nodig heeft. Ondertussen loopt er ook nog een kitten in de puberteit rond die natuurlijk continu dingen doet die niet mogen en ik daar ook nog eens achteraan kan rennen. Met wat mazzel heb ik zo 5 min. om mijn boterhammen naar binnen te schuiven.
Ja echt he. De kraamhulp deed best wel veel in huis, merk ik nuquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha....voorproefje van de komende 18 jaar![]()
geboortekaartjes kunnen later ook nog welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja echt he. De kraamhulp deed best wel veel in huis, merk ik nu.
Maar goed, er zit een was in de machine, keuken is weer aan kant. Alle flesjes en kolfspullen uitgekookt en ik heb bijna mijn boterham op. Gaat lukken!
Na de volgende voeding (zo tussen nu en 3 kwartier) even wat was vouwen en ophangen en dan hopelijk nog wat tijd over om te rusten. Fuck, ik moet ook nog ergens wat geboortekaartjes schrijven...
het is nu tijd voor de reclame: "Komt goed schatje"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar goed, er zit een was in de machine, keuken is weer aan kant. Alle flesjes en kolfspullen uitgekookt en ik heb bijna mijn boterham op. Gaat lukken!
Na de volgende voeding (zo tussen nu en 3 kwartier) even wat was vouwen en ophangen en dan hopelijk nog wat tijd over om te rusten. Fuck, ik moet ook nog ergens wat geboortekaartjes schrijven...
Dankquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef _aurum_ het volgende:
Beterschap An! Volgens mij heerst het een beetje, hoor er wel meer mensen over.
Ze zijn al zo laat. Als mijn lief ze schrijft, ben ik bang dat ze niet aankomen ivm onleesbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
geboortekaartjes kunnen later ook nog welEn anders doet je lief het maar
Adresstickers laten uitprinten, neem aan dat 'ie wel leesbaar kan typen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze zijn al zo laat. Als mijn lief ze schrijft, ben ik bang dat ze niet aankomen ivm onleesbaar.
An, beterschap idd. Buikgriep = niet tof
Het merendeel is gister op de bus gegaan, nu nog een stuk of 10. Moet wel lukken ergens tussendoor toch? *optimistische modus*quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Adresstickers laten uitprinten, neem aan dat 'ie wel leesbaar kan typen?
en anders is er toch ducttape?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef loveli het volgende:
Moet lukken, de beeb kan nog niet kruipen/omrollen/vingers in stopcontact steken. *win*
Dat is waar, maar vanochtend lukte het me pas om 9.30 om te douchen na de voeding van 6.45 omdat meneer geen zin had om in zijn wieg te liggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef loveli het volgende:
Moet lukken, de beeb kan nog niet kruipen/omrollen/vingers in stopcontact steken. *win*
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en anders is er toch ducttape?
[ afbeelding ]
Ik doe mijn best! Vooralsnog eet ik al anderhalve dag heel netjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:06 schreef V1z0R het volgende:
HPKW! Hoe bevalt je 'minder snoepen'-regime nu?
Ook jij wordt multitasking. En denk eraan: stof, rommel, viezigheid en werk loopt niet weg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er spelen op dit moment wat ingrijpende gebeurtenissen in mijn leven. Die ga ik niet op het forum zetten, want te persoonlijk, maar wie het weten wil mag pm-en. Een aantal weken geleden, kreeg ik bijna niets naar binnen en kon nog minder binnen houden. Ik ben eigenlijk al blij met wat er nu in gaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap, An!
Dat mag volgens mij best iets meer worden, Xennia
Tot aan je D zit je nog onder de 1000...
Tryingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook jij wordt multitasking. En denk eraan: stof, rommel, viezigheid en werk loopt niet weg.
Loslaten phaidra. Anders word je gek.
Slankerd! Zelfs in die houding geen blubquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef An24 het volgende:
hihi, omdat ik niets anders te doen heb, foto's aan het bewerken. Freud was bij deze bruiloft ook mee. Het komt niet vaak voor dat ik er zelf, al werkende op sta![]()
[ afbeelding ]
Met recht een slankie!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef An24 het volgende:
hihi, omdat ik niets anders te doen heb, foto's aan het bewerken. Freud was bij deze bruiloft ook mee. Het komt niet vaak voor dat ik er zelf, al werkende op sta![]()
[ afbeelding ]
Had gedacht dat dat in jouw veld beter wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik zoek voor een opdracht een vacature voor een phd positie in het veld waar ik later ook daadwerkelijk een phd wil gaan doen. Pijnlijke conclusie: niets te vinden.
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:51 schreef An24 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, ik was benieuwdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:59 schreef An24 het volgende:
Dank allen![]()
Knaagbeest: 1.66 bij 61 kilo. Hoezo?
Mijn veld is vrij specifiek en klein. En in NL is alle industrie in die richting al wegbezuinigdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Had gedacht dat dat in jouw veld beter wasMaarja, aio's worden overal wegbezuinigd geloof ik..?
Pauze
Kloptquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef An24 het volgende:
Ik hoef niet af te vallen....maar nu ik een andere sport gevonden heb, zal ik op den duur terug gaan naar 58 gok ik.
Ohquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er spelen op dit moment wat ingrijpende gebeurtenissen in mijn leven. Die ga ik niet op het forum zetten, want te persoonlijk, maar wie het weten wil mag pm-en. Een aantal weken geleden, kreeg ik bijna niets naar binnen en kon nog minder binnen houden. Ik ben eigenlijk al blij met wat er nu in gaat.
Het enige wat ik terug kan lezen is dat je hulpverlener bent, je buikgriep hebt en dat je partner Freud heetquote:
quote:
haha, wat een onzin.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:20 schreef Knaagbeest het volgende:
Heel langzaam. Het gaat vooral om de flexibiliteit. De enige reden waarom je van yoga af zou vallen is omdat je dan niet kunt eten
Ja!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een keer pilates gedaan en zweette me het gompesBest wel zwaar!
Pilates is wel echt zwaar, maar dat gaat vooral om kracht en herhalingen, toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een keer pilates gedaan en zweette me het gompesBest wel zwaar!
Langzaam -> je lichaam kan vet als brandstof er voor gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:20 schreef Knaagbeest het volgende:
Heel langzaam. Het gaat vooral om de flexibiliteit. De enige reden waarom je van yoga af zou vallen is omdat je dan niet kunt eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef anna82 het volgende:
ola!
vandaag dagje vrij, dat komt goed uit wantKan het me voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is heel dubbel als ze oud zijn. Mijn oma's zijn 92 en de ander wordt over een week 90, maar wat ze er nog aan hebben? Je vraagt het je soms af.. Maar toch.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef anna82 het volgende:
ola!
vandaag dagje vrij, dat komt goed uit wantJeetje wat vervelend. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je zorgt ervoor dat je meer kunt gaan verbranden als je iets intensiefs doet. Maar van yoga zelf val je dus ook af.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef LieLie het volgende:
Ook van yoga zullen je spieren sterker worden > verbranden ze meer.
Je spieren hebben ook brandstof nodig als je niet-intensieve dingen doet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dus je zorgt ervoor dat je meer kunt gaan verbranden als je iets intensiefs doet. Maar van yoga zelf val je dus ook af.
Omg, ben je dan zelf in de vijftig/ eind veertig?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen![]()
Het is heel dubbel als ze oud zijn. Mijn oma's zijn 92 en de ander wordt over een week 90, maar wat ze er nog aan hebben? Je vraagt het je soms af.. Maar toch.
Wtf?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Omg, ben je dan zelf in de vijftig/ eind veertig?
hoe kom je tot die conclusie?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Omg, ben je dan zelf in de vijftig/ eind veertig?
Weerstand in je spieren zorgt ervoor dat ze willen groeien, zodat het een volgende keer makkelijker gaat. Spiergroei -> hogere verbranding.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:28 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dus je zorgt ervoor dat je meer kunt gaan verbranden als je iets intensiefs doet. Maar van yoga zelf val je dus ook af.
Deze yoga, oftewel poweryoga is super intensief. Ik zweet er meer van dan een uur in de sportschool. Maar dat komt omdat je soms een aantal ademhalingen in bijvoorbeeld een plank moet blijven hangen en daarna in een flow een hele serie doet. Dan sta je gerust 20 tellen in een lage opdrukstandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je spieren hebben ook brandstof nodig als je niet-intensieve dingen doet hoor
Dankjewel, Vaiz <3quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weerstand in je spieren zorgt ervoor dat ze willen groeien, zodat het een volgende keer makkelijker gaat. Spiergroei -> hogere verbranding.
Langzame bewegingen kunnen goed gevoed worden met vet, intensieve bewegingen veel minder.
Het verschil tussen aerobe- en anaerobe verbranding
M'n opa is 92 en ik ben 27...![]()
Check.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:34 schreef V1z0R het volgende:
En meer, 12 kinderen poep je er niet binnen 5 jaar uit... Als het gewoon 1 per keer is in ieder geval
Ik zei ook niet dat yoga niet intensief is! Maar dat getrainde spieren ook meer verbruiken als je vervolgens je dagelijkse dingen doetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Deze yoga, oftewel poweryoga is super intensief. Ik zweet er meer van dan een uur in de sportschool. Maar dat komt omdat je soms een aantal ademhalingen in bijvoorbeeld een plank moet blijven hangen en daarna in een flow een hele serie doet. Dan sta je gerust 20 tellen in een lage opdrukstand
De 'omg' maakte het alweer iets anders dan gewoon een vraag, mgoed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef Knaagbeest het volgende:
Het was geen conclusie, maar een vraag.
Maar vroeger kregen mensen vroeger kinderen en als mijn oma 92 was geweest, dan was ik 47 geweest.
Ohw sorry, ik vulde ook alleen maar aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat yoga niet intensief is! Maar dat getrainde spieren ook meer verbruiken als je vervolgens je dagelijkse dingen doet
No problem!quote:
ML roept dat als ze nijdig isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
No problem!
Ml heeft het iets netter in d'r sig staan maar, "Assumption is the mother of all fuck-ups"
En als het in Under Siege II wordt gezegd moet het wel waar zijn! Tenminste dat neem ik aan
Beetje weinig, maar ok.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pre-O: pillen, flesje probiotica
O: 200 Gr. Kwark met lijnzaad
L: twee bth met twee gekookte eitjes
D: zalm/spinazie ding in bladerdeeg, röstis, rode kool. Alles uit de diepvries.
Bij een webwinkel?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef V1z0R het volgende:
Proletarisch winkelen?het is alleen een webwinkel dus...
Dorothy Perkinsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, is die van Esprit? Dan heb ik 'm ook!.
Is de foto, in 't echt staat hij primaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef Sarabi het volgende:
Schattig jurkje, weet alleen niet of hij echt flatteus is...
Dorothy Perkinsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dorothy Perkins
[..]
Is de foto, in 't echt staat hij prima
Ja... Is dat zo gek?quote:
Als ik Astrid Joosten zou zijn zou ik not amused zijn nu.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja... Is dat zo gek?
Ik herken Astrid Joosten haar stem er in ieder geval in!
Ik niet!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja... Is dat zo gek?
Ik herken Astrid Joosten haar stem er in ieder geval in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
En toch denk ik dat er mooiere jurkjes voor jouw lichaam zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeker niet lelijk hoor, hij maakt alleen breder dan nodig.
Ik heb ook van dat soort jurkjes die ik gewoon lekker aan trek hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, zo ben ik en ik zit heel prima in de 'ik accepteer me zoals ik op dit moment ben en dat heeft een ander ook maar te doen-fase'. Hij staat leuk en Mr.Mo keek erg blij toen ik 'm aanhad
@Coco: maar wel een maat kano hoor41/42; niet altijd even makkelijk
Mooi suf!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb trouwens daarnet een essay teruggekregen.
Een '66', wat omgerekend iets van een 8 is. Dus prima.
MAAR ik heb me een stortvloed aan commentaar gekregen (daarom snap ik 't cijfer ook niet zo) en een van die commentaren was dat 'mijn essay zeer zwak was als het ging om duidelijkheid en vloeiendheid van de tekst', 'daar had ik zeker vaker last van?'.
Uhm, nee. Ik krijg altijd zéér positieve commentaren op mijn schrijfstijl en het was ook echt zijn mierenneukerige manier van lezen die het maakte tot iets waar op hij commentaar op kon leveren. Bah. Maargoed, dezelfde docent lacht ook mensen in hun gezicht uit als ze tijdens een werkgroep iets zeggen wat in zijn ogen heel dom of voor de hand liggend is. Bah. Blij dat ik van 'm af ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan denk ik.. mwah..... die van mij is best flatteus...
Heb trouwens meegedaan met deze:
http://topvintage.nl/nl/v(...)en-swing-dress-black
Ja doei.
Volgens mij heb ik die ook! Lijkt er iig heel erg op, eens kijken of ik een foto kan vinden!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een jurkje gekocht, o noes:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik dan op de topvintagefb-page dit zie:Dan hou ik mijn smaakgevoel maar voortaan voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan denk ik.. mwah..... die van mij is best flatteus...
http://topvintage.nl/nl/v(...)en-swing-dress-black![]()
Ook van Dorothy Perkins?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook! Lijkt er iig heel erg op, eens kijken of ik een foto kan vinden!
Als ik dan op de topvintagefb-page dit zie:Daar zat ik ook al naar te kijken en moest me inhouden om niet te posten dat ze een maatje groter had moeten kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan denk ik.. mwah..... die van mij is best flatteus...
http://topvintage.nl/nl/v(...)en-swing-dress-black.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oh nee hoor! Je mag 't best zeggen! Ik ben blij met eerlijk commentaar!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn smaakgevoel maar voortaan voor me
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken en moest me inhouden om niet te posten dat ze een maatje groter had moeten kopen.
Falling Skiesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef _aurum_ het volgende:
oe, ik vind die vrouw niet zo mooi in die jurk. Ik krijg er een rolladegevoel van
Nerdtalk
Falling skies is weer begonnen!!
/einde nerdtalk
Ja ik ook. Ik zou zelf ook nooooooit een foto insturenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dat heb ik wel bij meer van die foto's op de site
Die vrouw die jij plaatst heeft gewoon niet zo'n afgetrained lichaam als jij, maar de outfit vind ik wel bij zo'n vollere vrouw passen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee hoor! Je mag 't best zeggen! Ik ben blij met eerlijk commentaar!en ik begrijp ook wel waarom je het zegt, maar het zijn wel delen van mijn lichaam die benadrukt worden waar ik zelf al m'n hele leven mee leef (brede schouders/borstkas/weinig taille) dus ik zie 't zelf anders!
Dat dus, vind ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het past ook wel bij zo'n figuur, maar de rok past niet. Een maatje groter was beter geweest.
Maar dat vonden jullie ook van mijn foto's daar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dat heb ik wel bij meer van die foto's op de fb page
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou wel van die stijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, nee, denk het niet!quote:
Thanksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Jij kunt 't hebben! Ik vind deze foto's 1000x mooier dan die foto van die dame van fb die ik net plaatste! Die taille van jouAl weeg je 180kg volgens mij, dan heb jij nog een échte taille! En ook de goede maat zo te zien
Zo vind ik het er niet uitzien hoor. Dat strakke hoort bij die stijl, bovendien zit het gewoon mooi aangesloten lijkt me, niet te strak inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks![]()
Maar toen ik deze foto's hier plaatste kreeg ik toch ook het advies een paar maten groter te kopen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef creepycookie het volgende:
Sterkte Anna!![]()
Leuk Mo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben bij de tentoonstelling geweest en ik vond het heel leuk. We hebben de rest van t museum niet eens bekekenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een rare voice-over!
En ik ben een ontzettend conservatieve trut, dat weet ik ook wel, maar ik hou van musea waar het oud ruikt als er oude dingen staan en waar ik niet de hele tijd naar schermpjes zit te kijken.
Iets meer mouw inderdaad, maar lijkt er verdacht veel op!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:18 schreef Goodbye het volgende:
Niet heel duidelijk en de mijne is net iets anders, maar toch!![]()
ik vind hem helemaal niet breed makenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En toch denk ik dat er mooiere jurkjes voor jouw lichaam zijn.
Maar zeker niet lelijk hoor, hij maakt alleen breder dan nodig.
ik vind het jurkje wel mooi, maar ik vind "curve-hugging" nadruk op de heupen niet mooi als je te veel rollen hebt. zou het ook nooit aantrekken met het figuur van die vrouw.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn smaakgevoel maar voortaan voor me
Ja hè! En de topvintage mensen maar enthousiast doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dat heb ik wel bij meer van die foto's op de fb page
Nou ja, ik ben niet de beste persoon om te zeggen dat er iets mis is met de smaak van anderen gezien mijn eigen houtje touwtje smaakquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja hè! En de topvintage mensen maar enthousiast doen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat vonden jullie ook van mijn foto's daar.Ze staan jou dan ook tien keer mooier dan op die andere meid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou wel van die stijl.
Het gaat niet om smaak, maar om wat bij je figuur past. Bij Sarabi is het prachtigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet de beste persoon om te zeggen dat er iets mis is met de smaak van anderen gezien mijn eigen houtje touwtje smaakmaar sóms denk ik wel eens 'nou, als ik zelfs kan zien dat t niets is...
![]()
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Net m'n vader maar weer even gebeld.Jeetje, wat een verhaal. Het is goed dat de regeling in orde is, maar dat maakt het er emotioneel niet makkelijker op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:49 schreef Phaidra het volgende:
Kan me voorstellen dat dat er goed inhakt, op zo'n manier aan de kant geschoven worden. Fijn dat hij niet nog 'gewoon' aan het werk moet tot november. Sterkte nogmaals.
Net m'n vader maar weer even gebeld.Bah echt te rot men..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
^^quote:
Nee. Niemand die het begrijpt, maar er zijn in ieder geval in de werkplaats nog mensen nodig de komende tijd voor lopende orders. Dat is ook het kromme: het is zo druk dat m'n vader aanvankelijk niet eens z'n gebruikelijke aantal weken vakantie kon opnemen, en tegelijkertijd doen ze dit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Wel Apart dat de toplaag eruit moet. Klinkt als een overname?
Jij bikkel! Je had net zo goed ook gevloerd kunnen wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:15 schreef Novem het volgende:
Omg, in wat voor gebouw woon ik?!
Dus, een van mijn overlast bezorgende buren is 8 maanden in het buitenland. Ik dacht YAY !
Nu heeft ze haar flat onderverhuurd aan een indiaas/engels koppel.
Hoor ik woedend geschreeuw en hysterisch gekrijs en bonken en rondrennen van een van de buren.
Zijn zij het gewoon, kon alles gewoon door hun voordeur verstaan, dat zij stil moet zijn, dat hij haar pijn gaat doen, shut the fuck up, dont make me do this blabka
Dus wat doe ik?
Ik bel aanStupid me..
Gozer doet open, helemaal bezweet enzo, dus toen zei ik maar dat hij beter nu kon stoppen met die shit, omdat ik anders de politie ga bellen.
Gozer keek geshocked en zei sorry
Dit zal vast niet het einde zijn tho
*adrenalinestootje
Tnx voor het quoten, nu kon ik toch nog het jurkje zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iets meer mouw inderdaad, maar lijkt er verdacht veel op!Leuk!
Waar gaan jullie bootcampen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:41 schreef _aurum_ het volgende:
Wie gaan er nou zondag allemaal bootcampen?
Coolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Aurum en Loveli gaan ook mee.
En bootcamp is in Amsterdam Siral.
www.cordeals.nl
Net m'n vader maar weer even gebeld.Ik heb enig idee hoe het voelt, en hoe het emotionele proces verder gaat lopen. Het is raar ding, ontslag. Maar goed, dat van die WW, daar gaan waarschijnlijk ook nog wel vervelende dingen uit voortvloeien. Ja hoor, ze sturen vrolijk mensen van 62 naar CV-cursussen waar een HBO-miepje van krap 20 ze leert hun CV te pimpen. En verplichte internetsocialnetworkcursussen. Mijn moeder is 62 en slechtziend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zou eens bij de vakbond navragen hoe/wat/waarom.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee. Niemand die het begrijpt, maar er zijn in ieder geval in de werkplaats nog mensen nodig de komende tijd voor lopende orders. Dat is ook het kromme: het is zo druk dat m'n vader aanvankelijk niet eens z'n gebruikelijke aantal weken vakantie kon opnemen, en tegelijkertijd doen ze dit..
Die adviseur was van de bond.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou eens bij de vakbond navragen hoe/wat/waarom.
Assume makes an ass out of u and me.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
No problem!
Ml heeft het iets netter in d'r sig staan maar, "Assumption is the mother of all fuck-ups"
En als het in Under Siege II wordt gezegd moet het wel waar zijn! Tenminste dat neem ik aan
Ik weet niet wat dat is, dus ik denk het niet - afgezien van dat vreselijk filmfragment enige tijd geleden. (die waarin een Amerikaans acteur een footballteam ervan probeert te overtuigen dat een wedstrijdje winnen zo belangrijk is als dood en leven, oorlog, zelfrespect en kans op geluk ofzo).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef An24 het volgende:
Brrrrrr doen jullie ook aan motivationals Sigme ? Daar krijg ik zo de kriebels van
Motivationals zijn posters met meestal een vreselijke moraliserende tekst. Brrrrquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, dus ik denk het niet - afgezien van dat vreselijk filmfragment enige tijd geleden. (die waarin een Amerikaans acteur een footballteam ervan probeert te overtuigen dat een wedstrijdje winnen zo belangrijk is als dood en leven, oorlog, zelfrespect en kans op geluk ofzo).
Dat assume-ding heb ik opgehangen, omdat er voortdurend dingen worden 'aangenomen'. Het lijkt me logisch dat .... Ik neem aan dat ... <geregeld is><deze waarde moet hebben><dit en dat moet doen>. En dat blijkt dan achteraf meestal niet het geval.
[..]
Maar dat vonden jullie ook van mijn foto's daar.2e vind ik ietsje te strak, de 1e is wel mooi. En die FB-dame heeft duidelijk een maat te klein gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou wel van die stijl.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat is ook niet leuk. Van mijn moeder ben ik het wel gewend. Toen ik puber was, heeft ze heel vaak om mijn acties gehuild (te laat, of niet thuiskomen, niet uit bed komen, foute vrienden). En ook nu, haar tranen zitten al gauw hoog.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel.. Ik heb er echt een hekel aan als m'n ouders huilen.
.
Als ik dan op de topvintagefb-page dit zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan denk ik.. mwah..... die van mij is best flatteus...
http://topvintage.nl/nl/v(...)en-swing-dress-black![]()
Ik ga voor deze. Mijn kleur.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Thanks!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Voor aurum:
[USA] Falling Skies #3: Failing skies met Captain Weaver & Pope
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nog een minestronesoep met knoflookboter en stokbrood, na een softijsje met slagroom..Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Dit is die van mij van zonet...Woah die ziet er errug goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nog een minestronesoep met knoflookboter en stokbrood, na een softijsje met slagroom..En broccoli!!
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Dit is die van mij van zonet...Vreetzak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nog een minestronesoep met knoflookboter en stokbrood, na een softijsje met slagroom..![]()
Ga zo nog voor dubbelvla, krijg er honger vanquote:
Geen last van lintworm of zo? Je bent ook al zo superslank.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ga zo nog voor dubbelvla, krijg er honger van
[..]
Maar dat vonden jullie ook van mijn foto's daar.Mooi figuur heb je gekregen! Wil je nog meer afvallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou wel van die stijl.Worry is a misuse of imagination
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, dat had ook heus wel een 9 kunnen zijn
Ik van die plaatjes als in de OPquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef An24 het volgende:
Brrrrrr doen jullie ook aan motivationals Sigme ? Daar krijg ik zo de kriebels van
Eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik van die plaatjes als in de OP
Ieder z'n meug
Ohhh ik ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ieder z'n meug
Haha, eindelijk iemand die reageert. Vond het al zo lang durenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ieder z'n meug
Ik blijf me verbazen over de hoeveelheden die jij kunt etenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het leuk Mo... dus dan weet je genoeg
Novem, stoere vrouw !
Lijst:
O: kwak vla en aardbeien
T's: 2 appels, wortels, halve komkommer, cup a soup kerrie, hazelnootschuimgebak met slagroom
L: 3 boterhammen ham, kom aspergeroomsoep met spekjes, beker melk, peer, tomaat
T's" 2 nectarines, sinaasappel, kwart meloen, 3 augurken,3 tuc koekjes
D: Minestronesoep, pizza, oublihoorn softijst met slagroom, 3 flesjes bier
T: dubbelvla, cola-berenburg (4 x?) zoute stokjes
Ja heel makkelijk maar ik ben geen referentie he?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar uniek, houd je het ook allemaal binnen?Als ik zulke hoeveelheden zou eten, zou ik serieus over mn nek gaan.
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel calorieën is jouw onderhoud in theorie?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja heel makkelijk maar ik ben geen referentie he?
Ben de hele dag in beweging op het werk en ben ik niet op het werk dan nog veel in beweging.
En deze dag begon al voor 5 uur.
Dat! En de hoeveelheid alcohol!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de hoeveelheden die jij kunt eten.
Jouw pizza zag er ook zeer smakelijk uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, dat ziet er heerlijk uit! net zoals je risotto van gisteren. Vind het zelf niet lekker maar ziet er heerlijk uit!
Pizzaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jouw pizza zag er ook zeer smakelijk uit![]()
Pizza
2200 kcal geloof ik..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel calorieën is jouw onderhoud in theorie?
Ziet er lekker uit Mo.
Oké. Je beweegt ook inderdaad veel natuurlijk! En wees blij dat je zoveel kunt eten! Heerlijk tochquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2200 kcal geloof ik..
En alcohol? Oefening baart kunst.
En vergeet niet: de meeste dagen eet ik om de 1900-2100 kcal
Vlier, jij eet zo lekker, jij bent een voorbeeld voor velen hier, heerlijk gevarieerd en heus geen hogere wiskunde.. super
Just how I like itquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Kettle is zo hard, zout en een beetje aangebrand...
quote:
Dat wil niet zeggen dat ik doorga ongeacht het weerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kettle is lekker!
En volgens mij gaat het zondag sowieso door, ongeacht het weer.![]()
Ga wel een regenjack meenemen.
Watje!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik doorga ongeacht het weerer zijn grenzen!
^^quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik doorga ongeacht het weerer zijn grenzen!
Meer van... 2 uur bootcamp als het droog is... dat vind ik al heel wat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
ga je een enorm zwaar parcours doen met alles wat een normaal mens niet wil....
Nah, kweet niet het gaat regenen
Een half uur bootcamp zonder regen dat is al knapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Meer van... 2 uur bootcamp als het droog is... dat vind ik al heel wat.
2 uur in de regen... not so much
^^ respect!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een half uur bootcamp zonder regen dat is al knap
Wow, bij jullie in de familie zijn ze er overduidelijk vroeger bij dan bij onsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:34 schreef Knaagbeest het volgende:
Mijn overgrootmoeder had nu 83 moeten zijn.
^^quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Kettle is zo hard, zout en een beetje aangebrand...
Valkenburg ZH of Valkenburg in het buitenland? Indien optie 1 en geen regen/rukwinden => leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie wil er even meeten in Valkenburg woensdag?
Gratis Linda, wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef _aurum_ het volgende:
Weet niet wie er nou opzoek was naar een Cowboysbag, maar de Linda heeft een goede aanbieding
http://abonnement.lindama(...)pnavigatie-abonneren
Gratis tas
Weggooien.quote:
kont afvegen wil niet, te gladquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |