Ja, ik hoop het ook. Ik zie het welquote:Op maandag 2 juli 2012 09:13 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hopelijk niet te veel buikpijn dan.
Plop?quote:Op maandag 2 juli 2012 09:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik voorzie een soort champagnefles effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:20 schreef Hallojo het volgende:
Nou, schijtze dan maar. En vergeet de pics niet he!
Plastic laat geen röntgenstralen door. Nee dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:28 schreef Doodloper het volgende:
die dop zit er al 11 dagen dus?
kun je geen kekke röntgenfoto laten maken? zoals je ook altijd ziet als iemand een mes in z'n hoofd heeft?
Dan kan het juistquote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Plastic laat geen röntgenstralen door. Nee dus.
oja, en messen laten dat wel door natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 10:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Plastic laat geen röntgenstralen door. Nee dus.
Nee, ik voel dan nietsquote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef rozecroc het volgende:
Maar TS, als je nu eens een paar keer goed in je buik prikt, kan je dan voelen waar hij nu zit?
Mijn huisarts is een beetje een grapjas, ja dusquote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef pietkanarie het volgende:
Als dit geen leuke foto's worden..![]()
Moest de dokter niet heel hard lachen ts???
Je bent vast de meest bijzondere patiënt van deze maand.
Ja en vervolgens een zeer schoon achterwerkquote:Op maandag 2 juli 2012 18:19 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, ik voel dan niets
Trouwens poepen met laxeermiddelje gaat zitten, en je poep is eruit
aanrader voor iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |