Hij zat bij mijn mond, toen ik op YouTube aan het kijken was. En toen ineens teleporteerde hij mn strot inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik moest lachen.
Dingen eten met veel vezels zodat je gaat schijten, hij komt dan vast wel mee. Maar de grote vraag is: Hoe kan je zoiets per ongeluk inslikken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij zat bij mijn mond, toen ik op YouTube aan het kijken was. En toen ineens teleporteerde hij mn strot in
Nee. Ze zeiden hij komt vanzelf wel eruitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef gogosweden het volgende:
wtf`?![]()
hebben ze hem er nog uitgehaald in het ziekenhuis dan?
dat wordt een harde keutelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee. Ze zeiden hij komt vanzelf wel eruit
nadat hij je maagwanden gescheurd heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee. Ze zeiden hij komt vanzelf wel eruit
Ja.. ze zeiden dat het verder weinig kwaad kon, veel ontbijtkoek eten zodat het eromheen kwam te zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:03 schreef Fokboer het volgende:
[..]
nadat hij je masgwanden gescheurd heeftwas het plastic?
Nee, die was eraf, die sloop ik er altijd afquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:03 schreef kawa4 het volgende:
en die kleine pinnentjes zitten er natuurlijk ook nog op ( waarmee dat rondje dat om de fles blijft zitten vast gemaakt is)
dan wens ik u veel suc6 met uitpoepen.
Als jullie dat willenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef gogosweden het volgende:
TS, post je wel pics als je hem uitgescheten hebt?
Gewoon in een teiltje water gooien, wordt het vanzelf weer schoon. MarcoTM doet dat altijd met eten uit de vuilnisbakquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar TS, nu ben je die code kwijt
kun je geen prijzen winnen
vragen om verboden materiaalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef gogosweden het volgende:
TS, post je wel pics als je hem uitgescheten hebt?
een ondergescheten coladop is niet verboden hoor, zat topics geweest van gasten die hun benen onder hadden gescheten van de diarree die pics plaatstenquote:
aaaaaah das kut ts jammer manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:03 schreef kawa4 het volgende:
en die kleine pinnentjes zitten er natuurlijk ook nog op ( waarmee dat rondje dat om de fles blijft zitten vast gemaakt is)
dan wens ik u veel suc6 met uitpoepen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
graag een livestream met geluid als het zover is
een fetisj van me
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar TS, nu ben je die code kwijt
kun je geen prijzen winnen
Die was opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:36 schreef kovenant het volgende:
en je cola slaat lekker dood zo zonder dop ....
of mensen die pis over hun dak heengooienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een ondergescheten coladop is niet verboden hoor, zat topics geweest van gasten die hun benen onder hadden gescheten van de diarree die pics plaatsten
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef Weka het volgende:
Hopen dat ie midden in je drol eindigt en niet aan de buitenkant. Anders kun je nooit meer in je kont genomen worden door johannes_vermeer.
Of hun drol uit de wc halen om hem in een andere wc te gooien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
of mensen die pis over hun dak heengooien
Als je even terug leest....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:20 schreef Aardappeltaart het volgende:
De vraag is natuurlijk: Hoe heeft de TS deze dop binnen gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |