Ik zie toch een link hoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hij bezoekt zijn dochter wel, misschien leest Afrojack mee?
Er komt nog een Boebidoe (?) soort van schema!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Afgelopen week zat 'ie iig wel met Sylvie te eten
[ afbeelding ]
Wedden dat dat schema en het echte Boe schema elkaar ook nog wel ergens zullen raken? En dan hebben we het indirect allemaal met Ruud en Badr en Nikkie gedaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Er komt nog een Boebidoe (?) soort van schema!
Haha, misschien Estelle en de kinderen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef Skaai het volgende:
Vanmorgen liep in over de pier op Schiphol en toen werden passagiers Gullit en Cruijff omgeroepen voor de vlucht naar Venetië! Er werd niet gesproken over het afladen van een golftas
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wedden dat dat schema en het echte Boe schema elkaar ook nog wel ergens zullen raken? En dan hebben we het indirect allemaal met Ruud en Badr en Nikkie gedaan
Heb jij ook altijd van die spontane vakantiekiekjes met je lover terwijl je aan 1 stuk door een manische glimlach op je gezicht plant waardoor je ten alle tijde gelukkig en verliefd op de foto staat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik neig er zelf eerder naar het een Sylvietje te noemen... Ligt er ook aan hoe lang ik er op heb moeten persen... De spontanere exemplaren krijgen eerder een Maxima-label mee, ja.
En van mn slankste hoek genomen! Met de lipjes getuit!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd van die spontane vakantiekiekjes met je lover terwijl je aan 1 stuk door een manische glimlach op je gezicht plant waardoor je ten alle tijde gelukkig en verliefd op de foto staat?
Vooral op de link klikkentwitter:FrankRonald1970 twitterde op zaterdag 23-06-2012 om 11:56:44R: Back in Holland, Ruud zat er ook weer;-) http://t.co/jzh8xkRQ reageer retweet
Jazeker ik volg hun op twitter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:07 schreef Olga het volgende:
en dan is het ook het echte account van frank en ronald de boer begrijp ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |