Op de heenweg wel johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Poeke het volgende:
Shit, dus Badr was niet op Schiphol.. Nou moet ik de paint aanpassenMaar dat ga ik lekker niet doen; want zo is ie leuker
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn photoshopskillz zijn slecht maar dat heb ik ervan gemaakt.
Maar in gedachten was Estelle natuurlijk wel bij hem. Dus misschien kun je zo'n cartoonwolkje om hem heen fabriceren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Poeke het volgende:
Shit, dus Badr was niet op Schiphol.. Nou moet ik de paint aanpassenMaar dat ga ik lekker niet doen; want zo is ie leuker
Misschien nog een vermombril en -snor op Ruudquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:00 schreef Poeke het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de Story (letterlijke quote):
De dag dat Estelle terugkwam uit Marrakech werd mij uiteindelijk alles duidelijk. Haar moeder had mij verteld dat ze met Leco van Zadelhoff een weekend op Ibiza was en dat ze die avond zou terugvliegen. Maar via via heb ik Leco laten bellen, en die zei van niets te weten! Ik ben toen naar Schiphol gereden op het moment dat daar haar vliegtug uit Ibiza moest landen. Er bleek ook een vlucht uit Marrakech aan te komen, met een korte tijd ertussen. De vlucht uit Marrakech kwam het eerst aan. Vanachter een vuilcontainer heb ik Estelle toen gezien. Badr was nog in Marokko gebleven, hoorde ik pas later. Ik ben toen snel naar huis gegaan. Estelle kwam gek genoeg veel later thuis. Ze wist natuurlijk niet dat ik wist hoe laat ze geland was, en ze wilde kennelijk niet dat ik zou kunnen achterhalen waar ze vandaan kwam. Onnodige moeite want de vluchten uit Ibiza en Marrakech kwamen juist vrij kort na elkaar aan, maar goed.
(Nee, ik kan m niet scannen)
Volgens mij hebben ze alleen dit soort dingen hangen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]Vreemd dat niemand hem herkent op Schiphol. Het moet toch ook bizar uitzien lijkt me? Vraag me af waar die vuilcontainers dan staan? Ben vaak op Schiphol geweest maar ik kan me niet herinneren er ooit vuilcontainers hebben gezien.
Ja hier heeft ze wel een Hunkemoller setje aan... Dus laten we er maar vanuit gaan dat die setjes van Hunkemoller magische dingen doen met je boobiesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef alors het volgende:
Ik heb het idee dat Syl nu wel neppers heeft ja, omdat ze zo strak staan, volgens mij was ze na het afvallen heel wat cupjes kwijt maar daar zie je nu niets meer van, of het zijn de magische Hunkemoller bikinis...
Ik heb hem al.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef Ole het volgende:
Heeft iemand deze al?
Ga hem sowieso straks even halen. Vast een bewaarexemplaar!
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:21 schreef hondjes het volgende:
Ik zou hem doen
Waar is ie nou..foto weg., quote weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |