Ik had geen eens rechtenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:32 schreef sinepedraap het volgende:
Jij was toch al een keer VBL mod, voor een hele dag?
Haten op ice cubequote:
quote:
Stuur gewoon een nette e-mail, is dat nou zo moelijk?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Lithia, wil je een goed woordje voor me doen?
Wat krijg ik daarvoor?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Lithia, wil je een goed woordje voor me doen?
En tegelijkertijd kan zij zeggen 'ja dat is een goede jongen, neem aan.' Wees niet zo dom.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Stuur gewoon een nette e-mail, is dat nou zo moelijk?
Doe foto waar we het gisteren over hadden.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe foto waar we het gisteren over hadden.
Dat werkt toch niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En tegelijkertijd kan zij zeggen 'ja dat is een goede jongen, neem aan.' Wees niet zo dom.
Die haan33 dat is een goede jongen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet?
Ben je nou echt zo stupide?
Ik ben aan het veranderen, wist je dat nog niet Pharkus?quote:
Ga eerst maar eens over naar havo 5! Kan je daarna aan jezelf werken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben aan het veranderen, wist je dat nog niet Pharkus?
Ik ben over, nog niet gelezen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens over naar havo 5! Kan je daarna aan jezelf werken.
pics van je rapport! gefeliciteerd! (wat doe je hier en waarom niet aan het bier?)quote:
Ik drink niet meer doordeweeksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
pics van je rapport! gefeliciteerd! (wat doe je hier en waarom niet aan het bier?)
Ik dacht dat je het voor mij zou doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Paul het volgende:
JONGENS
Ik heb er nog over nagedacht...
Ik ga niet solliciteren, ik moet al mijn energie steken in het Weblog.
Sorry.
Groetjes,
Paul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |