quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 12:05 schreef Basp1 het volgende:[..]
Ja dan kom je nu opeens op de zorgkosten uit , maar het ging eerder bij jou over uitkeringen en zoals we duidelijk kunnen zien klopt er weinig van je onderbuik en van degene die een nog groter onderbuik als jou had nog minder. Zolang er maar door roeptoeters zoals jou zulke dingen geroeptoeterd worden en mensen dan niet verder lezen krijgen we steeds meer van die ongeinformeerde onderbuikmnensen erbij die eigenlijj niets anders zijn als kippen zonder kop. Vooral in het digiaital tijdperk hoef je maar een paar woorden in te typen en je hebt je antwoord.
Dan de uitkeringstrekkers van lui gedrag beschuldigen terwijl jezelf ook te lui bent om na te zoeken of je onderbuik klopte, wat een hypocriete mensen slingeren er toch rond op deze planeet.
Nee, eerder haakte ik in op Static die het vervelend vond om de helft van z'n werktijd te spenderen aan het financieren van de overheid, met recht, want je werkt uiteindelijk vooral om jezelf in leven te houden en niet de rest van de wereld, ik ga daar voor een groot deel in mee omdat ik ook met lede ogen aanzie dat het verschil tussen netto en bruto wel heel erg groot is.
Dat ik erbij zet onderbuikgevoel wil betekenen dat ik er verder niet in ben gedoken, dus op mn gevoel af ga, dan ben ik mans genoeg om daar op terug te komen, of zoals ik al een paar keer aangaf, mn fout toe te geven en vragen over andere zaken te stellen, dat je me nu voor hypocriet uitmaakt laat alleen maar zien dat jij een kortzichtige lul bent die alleen maar wil aanschoppen tegen anderen die er een andere mening op na houden en dat is nergens voor nodig.
Ik had het diagramstukje van de NL begroting nog niet gezien en t viel me gewoon op, dat betekend niet dat ik de zorg of uitkeringen wil bashen, maar gewoon dat ik me dingen afvraag...
Dat de zorg zo'n enorme hap vreet wist ik wel, maar hoe de verdeling tussen overheid en de verzekeraars is weet ik niet, evenmin dat de AOW meegenomen wordt bij t kopje uitkeringen, ik dacht dat die daar los van stonden vanwege het systeem waarbij iedereen AOW ontvangt vanwege hun leeftijd en premiebetalingen, de onderbuik komt uiteindelijk vooral door zwartwerkende bouwvakkers die klagen over hun rug en ondertussen muurtjes metselen of wietkwekende kampers die daarbij de sociale voorzieningen leegtrekken...