Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
kquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt bij mij naast Ibra, valt nog niet echt op, maar speelt wel soepeltjes.
kan uren naar die man luisterenquote:
Maakt nu in de eerste helft zijn tweedequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k
[..]
kan uren naar die man luisteren
nog nooit gehadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Rijst het volgende:
Ik krijg een witte scherm als ik wil inloggen op de webapp. Gisteren had ik dat ook. Ik had het opgelost door m'n cookies te verwijderen maar dat werkt nu niet meer. Hebben meer mensen hier last van?
Paar keer per dag, gewoon refreshquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Rijst het volgende:
Ik krijg een witte scherm als ik wil inloggen op de webapp. Gisteren had ik dat ook. Ik had het opgelost door m'n cookies te verwijderen maar dat werkt nu niet meer. Hebben meer mensen hier last van?
LM, maar toch voelt het nutteloos, daar m'n beste speler hebben lopenquote:
Ja best nutteloos jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
LM, maar toch voelt het nutteloos, daar m'n beste speler hebben lopen
ik pak gewoon de snelste speler en pleur ik daar neer. Het enige waar ze goed voor zijn is pacehoeren afjagen van de tegenstander en af en toe een crossquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
LM, maar toch voelt het nutteloos, daar m'n beste speler hebben lopen
haha precies, Ribery wel weer grappig daar, die loopt constant in de spits en aan de rechterkant bij mij:') Maarja zodra de tegenstander de bal heeft ben je de lul.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik pak gewoon de snelste speler en pleur ik daar neer. Het enige waar ze goed voor zijn is pacehoeren afjagen van de tegenstander en af en toe een cross
Ik kwam in dat 3.5k toernooi bijna alleen maar Engelse pace teams tegen met Hart op goal, dat was best wel irritant. Ze moeten zo'n 4* toernooi uitbrengen waar je alleen maar silvers en golds mag hebben, dus geen bronzes op de bank.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Thorb het volgende:
Kom ook geen normale tegenstanders meer tegen. Nu weer iemand met Robinho op CM en dan weer Bale LW zonder link en dan sweaty + herhalingen
Dit is niet leuk meer deze tegenstander, sta op het punt te leaven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam in dat 3.5k bijna alleen maar Engelse pace teams tegen met Hart op goal, dat was best wel irritant. Ze moeten zo'n 4* toernooi uitbrengen waar je alleen maar silvers en golds hebben, dus geen bronzes op de bank.
Die mensen die alleen maar abusen en sweaten zijn irritant ja. Vooral als ze ook nog winnen terwijl ze eigenlijk niks kunnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is niet leuk meer deze tegenstander, sta op het punt te leaven.
Skrtel springt 2x onder de bal doorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die mensen die alleen maar abusen en sweaten zijn irritant ja. Vooral als ze ook nog winnen terwijl ze eigenlijk niks kunnen
die commentquote:
een echte center CAM dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
967 coins in 1 potje.Tikt ook lekker aan.
Pjanic motm, 2 goals en een assist. Doet het vooralsnog ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |