Oh, die man heeft het mis, dit zijn idd hele zeldzame katten!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die man heeft het mis, dit zijn idd hele zeldzame katten!
Maar niet een combinatie, dit is het aparte ras Schnunkelfutzers!
Die kan je voor goud geld verkopen joh
geen geld voor een borstelquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je had ze wel even mogen borstelen zeg...
Raskatten geboren door een kat die op straat gedekt is? Serieus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbuckley het volgende:
marie30 ik zeg al: een vriend heeft het uitgezocht. die heeft er verstand van, kan ook zien door wat voor kat zij gedekt is.
ja inderdaadquote:
He, da's het zwarte schaap van de familie! Dat klopt niet!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] Flame mijn kat bij mij op schoot
is dat nou de slet van de wijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] deze vind ik zelf heel lief
Leuke kat maar het gaat niet goed met poes eindigen als ze in deze situatie blijft....teveel jongen krijgen, ziektes en als het zover komt dat je geen fatsoenlijk eten meer kan voeren aan het steeds maar toenemende aantal katten ernstige verwaarlozing. Dat wil je toch niet voor het beestje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand vroeg plaatjes van onze kittens, dit is de moederpoes
Lol, ik moest keihard lachenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar goed, ik ben alleen thuis vanavond dus ik zal deze troll eens voeren
je kent die vriend?
en de diploma's van die vriend in kattenkunde zijn ook verbrand? of waterschade zeker?
nu nog een foto van je kale poesquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef missbuckley het volgende:
je verwart schoot met voorgevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef missbuckley het volgende:
Ik weet niet, misschien zijn het rasbaasjes? Ik heb daar verder geen verstand van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als de kopers de baasjes aanschouwen
Tetten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef missbuckley het volgende:
Je mag ook samen met mij trolletjes gaan voerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, Hostel kijken of Troll kijken.. what to do, what to do..
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je mag ook samen met mij trolletjes gaan voeren![]()
Oh wacht jij bent al bezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |