ik ookquote:
Hij wil ze niet afstaan, dus dat komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef missbuckley het volgende:
strawberry hij wou geen 7 katten. hij had er 1 en die is zwanger geraakt. nu is ze weer zwanger, plus haar kitten is zwanger en llopt op alledag.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
Een alfamannetjemeid, get real. Grijp je tieten (bij gebrek aan kloten) bij elkaar, en wees eens eerlijk tegen hem. Het is JOUW huis, JOUW regels. Hij voegt helemaal NIKS toe aan je huishouden, dus hij heeft NIKS te eisen. Jij gaat eisen dat alleen moederpoes + jouw poes blijven, de rest gaat eruit, desnoods asiel. Kom eens op voor jezelf, hoe zielig hij ook is.
GMTAquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
Hallo, jouw geld, jouw huis, jouw regels denk ik?
Dus hup ff je vriend een schop onder zn kont geven; 2 katten houden (en steriliseren) en de rest weg; en hij een baan zoeken! En als dat niet lukt gaat hij maar vrijwilligerswerk in het asiel doen tijdelijk zodat hij weer meer katten om zich heen heeft.
Ik vind je verschrikkelijk zwak overkomen
Hier op FOK! hebben we ook gewoon allemaal te veel baggage om nog mensen te vertrouwen... we hebben te veel trolls meegemaaktquote:
Gelul.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbuckley het volgende:
marie30 ik zeg al: een vriend heeft het uitgezocht. die heeft er verstand van, kan ook zien door wat voor kat zij gedekt is.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef paintmeester het volgende:
Ga naar de LIDL koop een vuilniszak, deponeer het nest in de zak en gooi deze van een brug af.
Ja, nog even en ál mijn onschuld is weg!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
een in de zoveel tijd is nog grappig
maar in een serieus subforum juist maar om de week een serieus topic tegen komen gaat mij wel wat ver
onzin is verder op
Whahahahahahahaha tuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbuckley het volgende:
marie30 ik zeg al: een vriend heeft het uitgezocht. die heeft er verstand van, kan ook zien door wat voor kat zij gedekt is.
maar goed, ik ben alleen thuis vanavond dus ik zal deze troll eens voerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbuckley het volgende:
Dat weer welquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar de katten zitten dan in ieder geval goed.
Je spot ze telkens wel. ( ook de vrouw met 2 dochters naar wie de vriend keek in het zwembad.quote:
Ja niet leuk hé als je er zoveel moeite insteekt omdat je oprecht met iemand te doen hebt...quote:
opgegeten door de kat, duhquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar goed, ik ben alleen thuis vanavond dus ik zal deze troll eens voeren
je kent die vriend?
en de diploma's van die vriend in kattenkunde zijn ook verbrand? of waterschade zeker?
Het is dus gewoon een huis- tuin - en keukenkat want gemengd bloed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
nou de moederpoes is een combi pers/heilige birmaan/ragdoll. Een vriend van hem heeft dat helemaal uitgeplozen (zwerfkat dus geen stamboom...) schijnt heel zeldzaam te zijn. En ze is gedekt door een europese korthaar.
briljant.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand vroeg plaatjes van onze kittens, dit is de moederpoes
raskattenquote:
quote:
Ja die was ook erg. Het is even leuk, maar de lol is er nu wel af hoor. Damn my gullable selfquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je spot ze telkens wel. ( ook de vrouw met 2 dochters naar wie de vriend keek in het zwembad.)
Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als de kopers de baasjes aanschouwenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als je drie dure rassen met elkaar combineert.
Oww yeahquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Samen zijn we gewoon de perfecte vrouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |