Zijn playstation is kapotquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je hem gevraagd waarom hij 7 katten wil? Hij moet toch ook wel doorhebben dat het financieel niet te doen is.
Ja leuk, maar jij en hij hebben de situatie nu tot onhoudbare proporties gebracht, dus het is tijd voor extremere maatregelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.
misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
Niemand wil ze hebben maar het zijn zeldzame kattenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.
misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
Geloof het jezelf? Godverdomme!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
nou de moederpoes is een combi pers/heilige birmaan/ragdoll. Een vriend van hem heeft dat helemaal uitgeplozen (zwerfkat dus geen stamboom...) schijnt heel zeldzaam te zijn. En ze is gedekt door een europese korthaar.
Ow dit verandert de zaak. Als hij die katten zo graag wil, mag hij het zelf financieren. Kan hij dat niet, dan weg ermee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee wacht;
-hij heeft schulden
-hij teert op jouw zak
-HIJ beslist wat er aan huisdieren in het DOOR JOU BETAALDE huis woont
-hij is zielig dus kan niet werken
Je hebt toch hopelijk wel door dat je verschrikkelijk genaaid wordt he
Pff daar let ik heul niet op, jij Sherlock!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik niet de dt-fouten zijn perfect gewisseld en af en toe vergeet hij ze te maken. Hetzelfde met de ij/ei...
again: niet aan te tonen zonder stamboomquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
nou de moederpoes is een combi pers/heilige birmaan/ragdoll. Een vriend van hem heeft dat helemaal uitgeplozen (zwerfkat dus geen stamboom...) schijnt heel zeldzaam te zijn. En ze is gedekt door een europese korthaar.
THINK OF THE KITTENSquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
Een alfamannetjemeid, get real. Grijp je tieten (bij gebrek aan kloten) bij elkaar, en wees eens eerlijk tegen hem. Het is JOUW huis, JOUW regels. Hij voegt helemaal NIKS toe aan je huishouden, dus hij heeft NIKS te eisen. Jij gaat eisen dat alleen moederpoes + jouw poes blijven, de rest gaat eruit, desnoods asiel. Kom eens op voor jezelf, hoe zielig hij ook is.
Ahh intelligentie is zo aantrekkelijk in een vrouw. Naast piano-spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik niet de dt-fouten zijn perfect gewisseld en af en toe vergeet hij ze te maken. Hetzelfde met de ij/ei...
zwerfkat dus geen stamboom betekent geen drol dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
Dan moet verkopen niet zo'n probleem zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Eerst zegt TS dat die moederpoes steeds op straat bezwangerd wordt omdat luie vriend de achterdeur openlaat...en nu zijn het ineens raskatten?
Dit is een troll mensen...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Eerst zegt TS dat die moederpoes steeds op straat bezwangerd wordt omdat luie vriend de achterdeur openlaat...en nu zijn het ineens raskatten?
Of ik te achterdochtigquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff daar let ik heul niet op, jij Sherlock!Ms ben ik te naïef
Amen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
Een alfamannetjemeid, get real. Grijp je tieten (bij gebrek aan kloten) bij elkaar, en wees eens eerlijk tegen hem. Het is JOUW huis, JOUW regels. Hij voegt helemaal NIKS toe aan je huishouden, dus hij heeft NIKS te eisen. Jij gaat eisen dat alleen moederpoes + jouw poes blijven, de rest gaat eruit, desnoods asiel. Kom eens op voor jezelf, hoe zielig hij ook is.
Maar de katten zitten dan in ieder geval goed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Hanako het volgende:
[..]
60E x 7 plus boete voor de dierenmishandeling even 120E minimaal...
Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als je drie dure rassen met elkaar combineert.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Samen zijn we gewoon de perfecte vrouw!quote:
Je bent inderdaad zeer intelligente man als je die dieren niet laat helpen of laat ontwormen. Dat is gewoon wachten totdat je ziektes, stank en overlast je huis in brengt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh intelligentie is zo aantrekkelijk in een vrouw. Naast piano-spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |