Dus je ging gewoon vreemd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:15 schreef bojan het volgende:
De relatie is stukgelopen omdat ik alleen maar aan mezelf dacht op dat moment, liever met mijn vriendin uitging dan met haar maar toch zag ik haar super graag.
Echt niet, zou ik nooit doen. En dat wist mijn ex ook wel dus dat was de reden niet. Het probleem was dat we andere interesses hadden. Met haar ouders kwam ik ook niet goed overeen! Ze waren wel vriendelijk in het gezicht maar ik weet dat ze me niet moeten hebben. En dat was één van de redenen jammer genoeg...quote:
Naar mijn omgeving toe toon ik mij een vent hoor. Ik ben nooit gaan uithuilen bij een vriend ofzo.quote:
Dat is het net... de reden waarom ze me gedumpt heeft was terecht. Ik hield geen rekening met haar, met mijn studies liep het mis op dat moment en bovendien kwam ik ook in aanraking met de politie wat er ook geen goed aan heeft gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:52 schreef Aleandra het volgende:
Joh, der ouders zagen je niet zitten en zij blijkbaar ook niet meer als ze al twee maanden niets heeft laten horen.
Dat ga je toch niet weer opnieuw opzoeken?
Dat zou pas een gemiste kans zijn.
Nee jonge, streep der onder, trek der op uit en lekker rondkijken. Der zal der beslist wel weer eentje komen waar je verliefd op wordt met ouders die je ook een leuke jongen vinden.
Je weet het, der is geen handje vol maar een landje vol meiden.
Ik wil geen vrienden worden met haar...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:02 schreef Scuidward het volgende:
Je kan altijd een drankje doen als ze daar mee instemt. Maar ach, je bent 20. De ene relatie eindigt vriendschappelijk en de ander niet, that's life.
Dan lijkt niets me hier het hoogst haalbare. Als je niet iets hebt om op terug te vallen bij haar, hell, twee maanden geen contact. Dat gaat niet werken hoor. En dan zijn er nog steeds die ouders.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik wil geen vrienden worden met haar...
relatie of niets
Nu lees ik dat je vrienden ervan hebt gemaaktquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef bojan het volgende:
[..]
Echt niet, zou ik nooit doen. En dat wist mijn ex ook wel dus dat was de reden niet. Het probleem was dat we andere interesses hadden. Met haar ouders kwam ik ook niet goed overeen! Ze waren wel vriendelijk in het gezicht maar ik weet dat ze me niet moeten hebben. En dat was één van de redenen jammer genoeg...
Het is niet dat ik het leven niet meer zie zitten ofzo hoor nu! Ik kan perfect terug verliefd worden op een ander meisje, maar toch vind ik het een gemiste kans.
We hadden elkaar ook ontmaagd (waren toen allebei 17) dus dat maakte het toch wel extra speciaal
Jah excuseer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nu lees ik dat je vrienden ervan hebt gemaaktSorry voor mijn voorbarige conclusie
Dat weet ik wel. Ikzelf ben ook al verder met m'n leven. Maar ik mis gewoon soms die momenten dat we knuffelden enzo! Ik ben er trouwens zeker van dat zij ook van die momenten mist.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:08 schreef Fera het volgende:
TS, waarom mishandel jij jezelf? Het is een jaar geleden, wordt het niet tijd je op de toekomst te richten in plaats van het verleden? Ik ben van mening dat je haar gewoon los moet laten, want dat heb je blijkbaar nog steeds niet gedaan. Haar terugwinnen lijkt me geen goed idee, ik weet zeker dat zij ook al verder is gegaan met haar leven na zoveel tijd.
En dacht je daar ook zo over toen het net uitging?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:48 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ikzelf ben ook al verder met m'n leven. Maar ik mis gewoon soms die momenten dat we knuffelden enzo! Ik ben er trouwens zeker van dat zij ook van die momenten mist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |