abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113210899

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Behalve heloef. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt. Laat het dus maar zitten en laat alles over aan heloef. Watch and learn.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken en neem intrek bij heloef. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop naast heloef.

2. Kijk niet steeds naar de grond maar naar heloef.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen van heloef.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg hoi en glimlach. Oefen maar hier.

[..]

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

9. Squat, voor vrouwen is het goed voor de kont en voor mannen verhoogd het het testosteron wat er voor zorgt dat je zelfverzekerder overkomt.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

De OP vind je hier
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113210948
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ga je hem nu weer maken dan?

[..]
ja ooit, voordat ik ermee ga rijden moet dat maar WEER dan :(.
ik hoef het niet voor de apk te maken, maar wel voor de veiligheid en de politie.
quote:
;(

Er zijn zoveel leuke vrouwen met vriend(in), niet normaal meer. ;(

Ik ken maar 2 vrouwen die niet bezet zijn. :')
ja oneerlijk he. alle meisjes kunnen wel de contact met de man van het andere geslacht dan hun krijgen, en zelfs relaties enzo
seduco sum.en ben erg stout
pi_113211142
"Sorry, je bent m'n type niet" is echt de meest gebruikte zin door een vrouw ooit :{w
En dan gaan ze klagen, dat haar vriend/lover een klootzak is en ze iemand wil die wel lief voor haar is.. Dan vindt ze er zo eentje, dan is het weer niet haar type en eindigd die jongen in de friendzone. Waarna ze vervolgens bij de volgende loser die haar onjuist behandeld bij die jongen komt klagen.. Hallo, open je ogen kutje..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_113211258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
"Sorry, je bent m'n type niet" is echt de meest gebruikte zin door een vrouw ooit :{w
En dan gaan ze klagen, dat haar vriend/lover een klootzak is en ze iemand wil die wel lief voor haar is.. Dan vindt ze er zo eentje, dan is het weer niet haar type en eindigd die jongen in de friendzone. Waarna ze vervolgens bij de volgende loser die haar onjuist behandeld bij die jongen komt klagen.. Hallo, open je ogen kutje..
je "type" wordt toch niet alleen bepaald door lief / niet lief. Ook hobbies, uiterlijk, spontaniteit, humor enzo bepalen of iemand je type wel/niet is.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
pi_113211314
types bestaan niet :')

Dat is altijd zo'n gelul
pi_113211328
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

je "type" wordt toch niet alleen bepaald door lief / niet lief. Ook hobbies, uiterlijk, spontaniteit, humor enzo bepalen of iemand je type wel/niet is.
Een vrouw vindt altijd wel wat, ookal klopt al het andere, er is altijd net dat ene..
pi_113211418
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Een vrouw vindt altijd wel wat, ookal klopt al het andere, er is altijd net dat ene..
tja... niemand is perfect, persoonlijk vind ik spontaniteit en humor t belangrijkste.
hobbie zou mij echt aan de billen oxideren, zolang t maar geen obsessie of ziekelijk iets is is of ik gedwongen verwacht wordt mee te doen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:12:42 #8
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_113211456
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Vaak wel ja
pi_113211537
quote:
wel knap dat jullie het hebben meegemaakt ofzo. dan moet je al zoveel omgang met de vrouw hebben dat ze je heeft gefriendzoned enzo.

heeft iemand nog kontakt met lanterfanteraar ? ik mis lant
seduco sum.en ben erg stout
pi_113211753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

tja... niemand is perfect, persoonlijk vind ik spontaniteit en humor t belangrijkste.
hobbie zou mij echt aan de billen oxideren, zolang t maar geen obsessie of ziekelijk iets is is of ik gedwongen verwacht wordt mee te doen.
De meeste vrouwen zijn gewoon oppervlakkig..
pi_113211800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Wat :')
Weleens aan gedacht dat het misschien aan jezelf ligt?
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:18:01 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113211847
quote:
Wat een onzin. Ik weet niet hoeveel vrouwen jij kent, maar ik ken er geen die zich slecht laat behandelen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:18:26 #13
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_113211882
quote:

[..]

:+
With the stars as her umbrella
pi_113211908
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik weet niet hoeveel vrouwen jij kent, maar ik ken er geen die zich slecht laat behandelen.
Ik ken er genoeg die dat wel doen :')
pi_113211960
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ga je hem nu weer maken dan?

[..]

;(

Er zijn zoveel leuke vrouwen met vriend(in), niet normaal meer. ;(

Ik ken maar 2 vrouwen die niet bezet zijn. :')
En in die 2 vrouwen heb je zeker geen interesse? ;(
pi_113211964
quote:

[..]

is er recentelijk iets gebeurt dat dit je zo dwars zit of ging t gesprek er al over (heb niet terug gelezen) denk dat een hoop vrouwen oppervlakkig zijn en gewoon een soort imago willen./hebben en een vriend zoeken die daar bij past of ze volledig in de watten legt.
er zijn genoeg vrouwen die gewoon iemand zoeken die hun leven kan verrijken en een serieuze stabiele toekomst mee op willen bouwen
pi_113211966
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wat :')
Weleens aan gedacht dat het misschien aan jezelf ligt?
Ja, en dat ik niet zo groot ben kan ik ook echt wat aan doen he :')
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:20:03 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113211998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Ik ken er genoeg die dat wel doen :')
Dan kies je sowieso de verkeerde vrouwen om op te vallen. Dat soort vrouwen zijn idioot.

Of heb je misschien te hoge eisen? Perse het mooiste meisje van de klas willen, of zo.
pi_113212041
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Alsof ik groot ben en ik heb totaal geen enkele probleem om aan vriendinnen te komen :')
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:20:53 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113212056
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Perse het mooiste meisje van de klas willen, of zo.
Mensen die genoegen nemen met minder. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:21:10 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113212078
quote:

[..]

Denk je echt dat dat de dealbreaker is?
pi_113212085
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan kies je sowieso de verkeerde vrouwen om op te vallen. Dat soort vrouwen zijn idioot.

Of heb je misschien te hoge eisen? Perse het mooiste meisje van de klas willen, of zo.
Neuh, nieteens eigenlijk.. Ik val meestal op de meer doorsnee meiden eigenlijk..
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:21:56 #23
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_113212178
quote:

[..]

Alsof dat het enige is waar vrouwen naar kijken :D
With the stars as her umbrella
pi_113212183
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Denk je echt dat dat de dealbreaker is?
90% van de gevallen wel..
pi_113212217
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef -Miauw- het volgende: