Een week? Denk eerder aan 1 a 2 maandenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dat wordt nog wat spees.... zie je jezelf al een baby een week lang in een kooi stoppen omdat de baby overal piest?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom zou ik het dan nog proberen ook.
Okayquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een week? Denk eerder aan 1 a 2 maandenEn niet in kooi stoppen.. Dan ziet ze de kooi als een strafplaats. Daarom zou ik eerder wc in kooi en ook 1 er buiten en dan er op zetten.
Je kan ook gewoon opnieuw beginnen met ruimte opbouwenEerst in kooi en kijken of ze op wc plast... Dan kooi open met klein rennetje omheen... Als ze dan nog steeds op wc plast; de ren wat groter maken etc etc... Tot ze weer gewoon los kan lopen.
blaas je dan helemaal op als een skippiebal en dan zo druk en zo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden sap voor mij dan, wie haalt een 2liter pak voor op de meet?
En dextro?
En kleurstof?wat nou drugs, suiker ende kleurstof will do
No problemo !quote:
Echt hequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Herkenbaar
Toen ik er achter kwam dat sinaasappelsap eik heul niet zo gezond is; dacht ik: Screw this; waar is de fanta
Doe een hele dikke. Dat je zo lijkt op iemand en dat we zo allemaal lachen en dat het eigenlijk heel erg is dat we lachen. Maar dat het gewoon zo sprekend is.quote:
Ja die had ik al eens gepost maar zit op aaipet nuquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe een hele dikke. Dat je zo lijkt op iemand en dat we zo allemaal lachen en dat het eigenlijk heel erg is dat we lachen. Maar dat het gewoon zo sprekend is.
Lolquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ze zeiden lupus.... IT'S NEVER LUPUSSSSS !
Ik zei het luidop en begon te grinniken om mezelfquote:
+1quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zei het luidop en begon te grinniken om mezelf
Af en toe ben ik best triest eik![]()
Thehehe..... *insert home-made trollface*quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
+1
Ik lollerde om hallon maagballon gisteren
En ik loller nog steeds om die joker hond, naar iedereen sturen op WA en keihard lachenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe..... *insert home-made trollface*![]()
Welk welk wat wat waar waarquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik loller nog steeds om die joker hond, naar iedereen sturen op WA en keihard lachen
Ik weet het al niet meerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lelijke hond die gisteren in het topic stond. Blauwe ogen met een grijns
Trustenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet het al niet meerGeheugen van een goudvis
Anyway.... ik ga naar bed... afleveringen van seizoen 7 kijken als ik eik bij seizoen 5 ben gebleven is heul niet zo tof
Doeg
Of theequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Denken dat 2 liter sap gezond isdrink water!
Suiker in thee of koffie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met suiker zeker!!
Ben blij dat ik voortaan zo lust
WATquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Denken dat 2 liter sap gezond isdrink water!
Wakker blijvenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
Tsss weer actief gaan posten als ik eik naar bed wil.......
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op de acrobatiek van m'n teennagels lakken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
Tsss weer actief gaan posten als ik eik naar bed wil.......
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha derde wereld die opengaat voor fiets
Gewoon wat naartoe spetteren en hopen dat de nagels wat opvangenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op de acrobatiek van m'n teennagels lakken.
Da's toch heul niet netjes dan man.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon wat naartoe spetteren en hopen dat de nagels wat opvangen
Gemist.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had op een seconde na een post om 22:22:22
Hahahahahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
Als je altijd fris drinkt en geen water wilt drinken.. Dan kún je denken dat sap wellicht een goeien keuze is
Voor cif heeft het toch geen nut meer. Hij blijft immer altijd ever cola drinken
'water smaakt naar niks'.
Goeien argumentatie
Mwehehehe.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
Als je altijd fris drinkt en geen water wilt drinken.. Dan kún je denken dat sap wellicht een goeien keuze is
Voor cif heeft het toch geen nut meer. Hij blijft immer altijd ever cola drinken
'water smaakt naar niks'.
Goeien argumentatie
Met je ene voet leren je andere voet te lakken!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch heul niet netjes dan man.
Goeien truuk voor op den meet wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met je ene voet leren je andere voet te lakken!!![]()
Oehhhh! Demonstreren en dan een howto filmpje van makenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeien truuk voor op den meet wel.
Groot glasquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
1 glas sap kan geen kwaad, maar 2 liter????
quote:
Gewoon rood-rood hier. Dutch Tulips.quote:
Het zouden jouw katters kunnen zijn.quote:
WANNEER GAAT ZE ZELF BESTELLEN EN NIET LENENquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Mss het volgende:
Ik heb een vriendinnetje de hits en mari moon lakjes laten zien. Ze begon helemaal te soppen en ging van 'WANNEER GA JE DIE BESTELLEN WANT LENEN'.
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het zouden jouw katters kunnen zijn.
Ze mag de mijne wel lenen hoor! Zij wel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WANNEER GAAT ZE ZELF BESTELLEN EN NIET LENEN
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze mag de mijne wel lenen hoor! Zij wel!
WAAR BEN JE?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAAR BEN JE?
ik zit beneden bij m'n moeder. Hoezo?
IK HEB JE NODIG
Je wacht maar even.
IK POST OP FOK! HOOR
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAAR BEN JE?
IK HEB JE NODIG
Je wacht maar even.
IK POST OP FOK! HOOR
Heeeeeeeehehehehehequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAAR BEN JE?
IK HEB JE NODIG
Je wacht maar even.
IK POST OP FOK! HOOR
Wanneer gaat hij op je facebook posten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
milo vroeg niet eens of hij op fok mocht posten, hij deed t gewoon
milo heeft het la ooit eens gedaan, had had ik toen weggepleurd want t was iets van ttttttttttttrrrrrrrrgggggggggg ofozquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij op je facebook posten?
Troll failedquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
milo heeft het la ooit eens gedaan, had had ik toen weggepleurd want t was iets van ttttttttttttrrrrrrrrgggggggggg ofoz
Je bent erin getraptquote:
HOJ HEEFT EEN VERKEERDE NAAMquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
mika was een alien toen hij klein was, heel klein lichaam met huuuuge hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mini staartje![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mini staartje![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mini staartje![]()
RenRen- en moi gaan je katters stelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mini staartjeIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Mss en ik eerst.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
RenRen- en moi gaan je katters stelen.
hier fietsquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
RenRen- en moi gaan je katters stelen.
Ik denk dat we snel moeten zijn! Vanavond? Ik leid Sjaan af met tetten en games, neem jij dan de kadders en meeten we buiten?quote:
jezus. Gewoon jezus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier fiets
http://www.demelzasworld.com/meet-mika-and-milo/
* IJsdraakje springt in autoquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat we snel moeten zijn! Vanavond? Ik leid Sjaan af met tetten en games, neem jij dan de kadders en meeten we buiten?
ruilen voor een smeagol?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
wedden dat jullie allemaal ze na een week terug brengen
SMEAGOL IS MINEquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ruilen voor een smeagol?
Whyquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je weet dat je hem niet mag aaien he?
quote:
Multifunctionele tetten. Ik kan Sjaan ermee afleiden en Milo er mee lokkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
CRAP .. mss dr tetten zijn groter dan de mijne dus ik denk wel dat milo overloopt ja ..hij slaapt altijd met zijn kop op boobs
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Multifunctionele tetten. Ik kan Sjaan ermee afleiden en Milo er mee lokken.
smeagol is sophisticated doggy. die wordt niet geaaid.quote:
Watquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
smeagol is sophisticated doggy. die wordt niet geaaid.
ik moet weer eens een nieuwe post maken met nieuwe kattenpicsquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jezus. Gewoon jezus.![]()
i can has?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ruilen voor een smeagol?
AHMAGAWDquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZE KOMEN ERACHTER DAT MRS DOUBTFIRE EIGENLIJK EEN MAON IS![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet weer eens een nieuwe post maken met nieuwe kattenpicsi haz a lot of stupid ones!
zal eens pics maken als milo onder de douche staat
quote:
JONGE WEET JE HOE IRRITANT DAT WASquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Krijg ik weer een WA bericht
ALLES IS NAT
ZELFS DE KEUKEN IS NAT
IK BLIJF DWIJLEN
FUUU HIJ SCHUDT ZICH UIT
NOG STEEDS NAT
NOG MEER DWIJLEN
IK GEEF HET OP
ZUCHT
je komt ze maar halen maar ik hoef er nix voor terugquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
frodo en smeagol en twee dikke katers?
MAKE MEquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA DAT DOE JE DUS NOOIT MEER!
speeltjes zonder geluid kkthnxbye
Die piepjes waren toch diezelfde dag al gesloopt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ze speelt nog steeds met dat rode ding btw, alleen de piepjes zijn gelukkig gesloopt
volgens mij aan 1 kant maar! we hebben op de terug reis iig nog wel piepjes gehoordquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Die piepjes waren toch diezelfde dag al gesloopt?
Je hoort ze nog wel eens in je slaap?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij aan 1 kant maar! we hebben op de terug reis iig nog wel piepjes gehoord
Epicquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee dan hoor ik mika ... Die snurkt nog steeds
Nee hoor, is tof beest. Beetje druk wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ze is best lief
alleen denkt SQ daar anders over
twitter:Pritt twitterde op donderdag 21-06-2012 om 20:24:26Shelf cloud Bakkum strand. #noodweer #storm #wind #hagel http://t.co/nONt0B9v reageer retweet
Ken dat hele figuur niet, vind de foto gaafquote:
Omdat ze een sleutel van o.a. de geldbak van de koffiemachine kwijt waren. Dat klopt, die was gisteravond ook al kwijt. Maar die hadden ze niet zo dringend nodig vandaag om mij wakker te bellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zo, die hebben lef.
waarom belden ze?
Nee, daar was ik niet wakker genoeg voor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Morning![]()
Dwyn heb je heul hard gescholden?![]()
En ik kwam deze tegen:[ afbeelding ]twitter:Pritt twitterde op donderdag 21-06-2012 om 20:24:26Shelf cloud Bakkum strand. #noodweer #storm #wind #hagel http://t.co/nONt0B9v reageer retweet
Zo gaaf!
O, gewoon als in "garpige nickname?"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Pritt is lijm! Of is het niet de company Twitter?
Denk dat het koffie drinken wat langer duurde dan verwachtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
Zelfs als je de eerste bent loopt de fysio uit
Als ze die 50 cent stukken nodig hebben gaat het niet zo goed met het bedrijf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat ze een sleutel van o.a. de geldbak van de koffiemachine kwijt waren. Dat klopt, die was gisteravond ook al kwijt. Maar die hadden ze niet zo dringend nodig vandaag om mij wakker te bellen.
[..]
Nee, daar was ik niet wakker genoeg voor.
de koffie was er nog niet door joh.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
Zelfs als je de eerste bent loopt de fysio uit
Haha nee, die bak wordt geleegd en meegegeven aan de geldlui, maar dat is volgens mij vandaag nooit. Dus geen reden waarom ze die sleutels a la minute nodig hebben!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ze die 50 cent stukken nodig hebben gaat het niet zo goed met het bedrijf.
wat zei je tegen ze?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha nee, die bak wordt geleegd en meegegeven aan de geldlui, maar dat is volgens mij vandaag nooit. Dus geen reden waarom ze die sleutels a la minute nodig hebben!
vertelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb de beste excuses ever binnen van het terrormailmeisje.
Oehhhh tell us !quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb de beste excuses ever binnen van het terrormailmeisje.
He! Hoe is het? Ik zag nogal 'haatdragende' berichten op fb namelijk....quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze schreef "sorry voor mijn velheid".
Om daarna weer door te gaan zeiken.
Heyquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh !
[..]
Oehhhh tell us !
[..]
He! Hoe is het? Ik zag nogal 'haatdragende' berichten op fb namelijk....
waarom zeikt zequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahhh heb je hun ook geconfronteerd? Heb er altijd wat moeite mee als mensen zich zeer expressief afreageren op fb; maar verder niks zeggen tegen die personen irlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:41 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hey
Ja het gaat nu wel goedMaar ik was behoorlijk kwaad. Buiten het feit dat mn ex dus best wel wat dingen voor me achterhield, liet een van mijn beste vrienden me ook nog eens keihard vallen. Het is lichtelijk uitgedrukt als ik zeg dat ik behoorlijk gefrustreerd was, en dat uit zich dan op fb
Maar nou doe ik er weer lief
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik ongevoelig reageer volgens haarquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh heb je hun ook geconfronteerd? Heb er altijd wat moeite mee als mensen zich zeer expressief afreageren op fb; maar verder niks zeggen tegen die personen irlImho is het de verkeerde plek; maar ik kan het wel begrijpen dat je zoiets door frustratie neerzet
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik ongevoelig reageer volgens haar. Oh en ze had bewijs dat haar fiets zonder sticker was meegenomen. Want in het depot stond hij zonder sticker. Dat hij er tijdens transport af is gevallen komt niet in haar op
.
HFquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:47 schreef Loqi het volgende:
[..]wat moet jij dan volgens haar? daar dramatisch over doen? dat doet ze zelf al genoeg
![]()
goed, winkelen![]()
I am blindquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]episch gewoon, zal er vanavond over vertellen als je wilt
handtekening gevraagd?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Joggende theo maassen op de vrijdagmorgen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar weer even van fok af en verder met m'n toets. Bijna klaar!
Succes !!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:01 schreef BGTes het volgende:
Zometeen begint Graspop
Stom hertentamenDus ik kleed me nu maar aan enzo om in de UB te gaan studeren voor dat kreng
Ooooooooowwww... je bent al bijna zijn bff dusquote:
Die is fijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
Owyeah... andere collega komt net met ge-update versie van boeken voor mijn e-reader9000 boeken
![]()
Ja ik miste alles vanaf Lquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die is fijnde nieuwste boeken download ik er dan zelf bij
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef Mirjam het volgende:
fuuuu, volgens mij is mn matras niet meer goed, ik kreeg me vannacht toch een rugpijn, en kan nu amper nog op of om
een bed kost je 200 euro. Het matras 1000 minimaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]dat is kut
En fucking duur als je een goede wil toch?
W00tquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een bed kost je 200 euro. Het matras 1000 minimaal.
Bullshit, je kan echt wel voor minder een goed matras krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een bed kost je 200 euro. Het matras 1000 minimaal.
waarom werk je met openofficequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mama paginanummering onder m'n toets laten zetten omdat openoffice dan m'n hele pagina-indeling weer verpest.
Omdat ik geen word kan betalen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom werk je met openoffice
noos. eg nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bullshit, je kan echt wel voor minder een goed matras krijgen
downloaduhquote:
Ja, jij zal het wetenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
noos. eg niet
ik ben een prin6 op de ert
ik weet alles, dat weet je toch.quote:
ik wel, maar alleen aan software wat het waard is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lol wat is daar meh aan
Ik in heel mijn leven NOG NOOIT betaald voor software
Ik alleen voor McAfee geloof ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lol wat is daar meh aan
Ik in heel mijn leven NOG NOOIT betaald voor software
je hebt toch geen bezwaar tegen downloaden?quote:
ofc!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh melz als mn broer geen office meer heeft kun jij mij wel helpen met een fatsoenlijke downloaden eh kopen toch?
open office is prima maar heeft beperkingen.... ik wil best office voor je meenemen naar de meetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet niet hoe dat moet, vind het ingewikkeld en over het algemeen is openoffice een prima alternatief.
Weet vooral niet zo goed hoe dat werkt bij programma's. En ook al weet ik dat het nergens op slaat, ik ben toch altijd wat huiverig dat het fout gaat ofzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt toch geen bezwaar tegen downloaden?
Dat moet met een crack zeker? Daar ga ik altijd van huilen want dat lukt mij nooitquote:
neem je laptop maar mee ..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat moet met een crack zeker? Daar ga ik altijd van huilen want dat lukt mij nooit
Met zoeen matigen muziekjen van die crack.
KOPENquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ehich reminds me, ik moet straks Office 2010 nog even downloaden.
ach, zolang je een windows pc of laptop hebt kan je alles wel weer fixen. Ik heb zovaak een pc of laptop naar de klote geholpen. Mijn grootste pwnage was een verkeerde windows versie installeren. En dan start ie niet meer op.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet vooral niet zo goed hoe dat werkt bij programma's. En ook al weet ik dat het nergens op slaat, ik ben toch altijd wat huiverig dat het fout gaat ofzo.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee downloaden, is voor werk. Hoef ik niet te kopen joh!
ja, kan niet anders.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
~Maar weet je zeker dat het aan je matras ligt Mir? Heb je eerder last gehad van de matras?
hoeft niet persee, kan ook het matras zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Als ie doorhangt zoals bij "te zacht" is waarschijnlijk je bedbodem niet stevig genoeg en heb je niks aan alleen een nieuwe matras
Maar als alles goed ondersteund wordt, kan het toch niet aan je matras liggen haast?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:58 schreef Mirjam het volgende:
nee, ik hang zeker niet te ver door, als het matras al iets is, is het een tikje te hard, maar dat is opgelost met die topper, ik sliep echt perfect
Ik bedoel dat het dan meestal een combinatie van die twee is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeft niet persee, kan ook het matras zijn
mja, stefan had het ook, iets vanbinnen dat niet goed is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar als alles goed ondersteund wordt, kan het toch niet aan je matras liggen haast?
Sorry, ik lollerdequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, stefan had het ook, iets vanbinnen dat niet goed is.
zo heb ik ooit maanden rondgelopen met, dacht ik, een ontsteking in mijn heup.
groot bleek de verrassing dat het aan mijn bed lag, er was een vering geknapt, en die lag lekker de hele nacht in mn heup te steken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, stageplek, waar?Wat voor een doelgroep?
Oh, met autisten, dat gaat helemaal goed komen na al dat Fok!kenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Staat op fb hoe het heet jonge! Plak daar stichting voor en google het, dan vind je de website. Ze begeleiden autistische kinderen. Vanaf de basisschoolleeftijd (4 à 5) en de oudste die ze hebben lopen is 19 volgens mij. Ik ben dus een dagje wezen meelopen en vond het zo gaaf! Dus heb er helemaal zin in.
Het team was ook heel gezellig, wat natuurlijk altijd fijn is.
Autstisten zijn lievquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Staat op fb hoe het heet jonge! Plak daar stichting voor en google het, dan vind je de website. Ze begeleiden autistische kinderen. Vanaf de basisschoolleeftijd (4 à 5) en de oudste die ze hebben lopen is 19 volgens mij. Ik ben dus een dagje wezen meelopen en vond het zo gaaf! Dus heb er helemaal zin in.
Kom je mij begeleidenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, met autisten, dat gaat helemaal goed komen na al dat Fok!ken
Ja.quote:
Jij bent toch heel geen kind meer.quote:
En nu zuipenquote:
weekend erna compenseren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga nu eens ekt proberen om het weekend alcoholvrij te houden. Ik moet mijn krachten sparen
Als de oudste daar 19 is ben ik maar een jaar te oudquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ja.
[..]
Jij bent toch heel geen kind meer.
Ja maar qua niveau zit hij heeel wat jaren lager.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
Als de oudste daar 19 is ben ik maar een jaar te oudmaar ik mag zonder begeleiding
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar qua niveau zit hij heeel wat jaren lager.
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:24 schreef BGTes het volgende:
[..]dat snap ik
Maar klinkt als een superleuke stage
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gehint dat die stepsjurk er weer was in maat 36![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
is het kinderachtig om tegen iemand die steeds tegen mij roept dat ik d'r achternaam met dubbel S moet schrijven (als in janssen ipv jansen) te backfiren dat mijn naam toch echt met een T op het eind hoort?
En buiten dat is het zo kut als mensen je naam verkeerd schrijven. Ik stuur vaker mails, onderteken met mijn eigen naam, en dan krijg ik terug 'hallo Monique'.quote:
Ach, ik heb een half jaar lang een Stefan uit mijn team gemaild met Hallo Stephanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef Mss het volgende:
[..]
En buiten dat is het zo kut als mensen je naam verkeerd schrijven. Ik stuur vaker mails, onderteken met mijn eigen naam, en dan krijg ik terug 'hallo Monique'.
Fail.
Ook als hij een mail terugstuurde waar 'Stefan' onder stond?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, ik heb een half jaar lang een Stefan uit mijn team gemaild met Hallo Stephan.
Maarrrr, zijn achternaam deed ik wel goed, dat deed de rest fout (had ergens in mijn hoofd zitten dat ik er op moest letten zijn achternaam goed te typen) .
Lelijker kan het denk ik niet worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://poorlydressed.fail(...)e-ugg-croc-toe-shoe/
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://poorlydressed.fail(...)e-ugg-croc-toe-shoe/
![]()
![]()
is die bruiloft vandaag?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef Mss het volgende:
Ik hoop dat jurkje en schoenen vandaag nog binnen komen, dan kan ik het vanavond aan. Maar ik moet rond 17.30 gaan, dus er is kans dat ik ze misloop.
Andere jurk, die ik gisteren bij neckerman heb besteld. Samen met die schoenen die je toen had gevonden.quote:
ohja!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Andere jurk, die ik gisteren bij neckerman heb besteld. Samen met die schoenen die je toen had gevonden.
En ik wil dingen altijd meteen hebben. Ik baal dus ook dat ik al meer dan twee weken op dat andere jurkje wacht.quote:
quote:zit lekker en lekkere lange mouwen ,mooi voor onder een t shirt
Onder? Dafuqquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
/revieuw van een bolero-vestje op neckermann:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
/revieuw van een bolero-vestje op neckermann:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |