Een week? Denk eerder aan 1 a 2 maandenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dat wordt nog wat spees.... zie je jezelf al een baby een week lang in een kooi stoppen omdat de baby overal piest?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom zou ik het dan nog proberen ook.
Okayquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een week? Denk eerder aan 1 a 2 maandenEn niet in kooi stoppen.. Dan ziet ze de kooi als een strafplaats. Daarom zou ik eerder wc in kooi en ook 1 er buiten en dan er op zetten.
Je kan ook gewoon opnieuw beginnen met ruimte opbouwenEerst in kooi en kijken of ze op wc plast... Dan kooi open met klein rennetje omheen... Als ze dan nog steeds op wc plast; de ren wat groter maken etc etc... Tot ze weer gewoon los kan lopen.
blaas je dan helemaal op als een skippiebal en dan zo druk en zo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden sap voor mij dan, wie haalt een 2liter pak voor op de meet?
En dextro?
En kleurstof?wat nou drugs, suiker ende kleurstof will do
No problemo !quote:
Echt hequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Herkenbaar
Toen ik er achter kwam dat sinaasappelsap eik heul niet zo gezond is; dacht ik: Screw this; waar is de fanta
Doe een hele dikke. Dat je zo lijkt op iemand en dat we zo allemaal lachen en dat het eigenlijk heel erg is dat we lachen. Maar dat het gewoon zo sprekend is.quote:
Ja die had ik al eens gepost maar zit op aaipet nuquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe een hele dikke. Dat je zo lijkt op iemand en dat we zo allemaal lachen en dat het eigenlijk heel erg is dat we lachen. Maar dat het gewoon zo sprekend is.
Lolquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ze zeiden lupus.... IT'S NEVER LUPUSSSSS !
Ik zei het luidop en begon te grinniken om mezelfquote:
+1quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zei het luidop en begon te grinniken om mezelf
Af en toe ben ik best triest eik![]()
Thehehe..... *insert home-made trollface*quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
+1
Ik lollerde om hallon maagballon gisteren
En ik loller nog steeds om die joker hond, naar iedereen sturen op WA en keihard lachenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe..... *insert home-made trollface*![]()
Welk welk wat wat waar waarquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik loller nog steeds om die joker hond, naar iedereen sturen op WA en keihard lachen
Ik weet het al niet meerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lelijke hond die gisteren in het topic stond. Blauwe ogen met een grijns
Trustenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet het al niet meerGeheugen van een goudvis
Anyway.... ik ga naar bed... afleveringen van seizoen 7 kijken als ik eik bij seizoen 5 ben gebleven is heul niet zo tof
Doeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |