Dat heb ik al 3 dagenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Joepie![]()
Betekend dat ik weer wat moet eten...
Had zoveel willen doen vandaag, maar vrees dat er niets nuttigs uit m'n handen gaat komen
Wil eigenlijk wat kleine dingen afgerond hebben maar moet daarvoor de deur uit... en 't weer werkt niet mee. En als het weer dan uiteindelijk meewerkt zoals nu... ligt er n peuter te slapenquote:
Dat herken ik dan ook weer. Gisteravond kon er trouwens eentje niet slapen... Tranen met tuiten, want "het onweer is zo eng" ...Euh, lieve schat, welk onweer? " Het onweer buiten ".... -Kom eens naar beneden dan en kijk naar buiten.... (Alleen regen)... "Ja maar, Ja maar, het onweer is zo eng" ...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wat kleine dingen afgerond hebben maar moet daarvoor de deur uit... en 't weer werkt niet mee. En als het weer dan uiteindelijk meewerkt zoals nu... ligt er n peuter te slapen
Was er hier ook bang voor, (oudste heeft ook een echte antipathie tegen onweer) dus speciaal m'n douche uitgesteld tot na de bui... en dàn slapen ze natuurlijk doorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat herken ik dan ook weer. Gisteravond kon er trouwens eentje niet slapen... Tranen met tuiten, want "het onweer is zo eng" ...Euh, lieve schat, welk onweer? " Het onweer buiten ".... -Kom eens naar beneden dan en kijk naar buiten.... (Alleen regen)... "Ja maar, Ja maar, het onweer is zo eng" ...
![]()
Ik heb het maar opgegeven.
He leef je nog?!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach gluurt om het hoekje om te kijken hoe het met iedereen is![]()
quote:
quote:
Ze is nu onderweg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oeee Actionen de markt ga ik straks ook maar even over denk ik, altijd wel gezellig!
En rijles, hoever ben je?
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ja met mij gaat het goed dames, met jullie??
Ohh fijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Hier gaat het ook goed
Grr had een autohouder besteld, voor mijn nieuwe telefoon, past hij niet :S
Ja als je de verkeerde besteld hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh fijn![]()
door verkopen dan maar?
ohja jij hebt nu de nieuwe samsung he?? bevalt tie??wilde hem ook nemen maar twijfel nog
20 kmquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oeee Actionen de markt ga ik straks ook maar even over denk ik, altijd wel gezellig!
En rijles, hoever ben je?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach gluurt om het hoekje om te kijken hoe het met iedereen is![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
20 km
Whihi, sorry. Ik heb zo'n pakket gekocht van 20 lessen, denk dat ik nu bijna op de helft ben. Het ging vandaag écht heel slecht. Aankomende dinsdag weer, hopen dat het dan beter gaat.
Action vind ik zo'n fijne winkel! Zit hier alleen niet in het dorp... Vriendjelief is vrij vandaag vanaf nu dus die rijdt wel
Hier zit er lekker wel eenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:11 schreef belle1608 het volgende:
Haha flauw, ach het is vrijdag
Ok nog niet zo lang bezig dusBalen dat het niet lekker ging vandaag!
Ga dan maar lekker je 'frustratie' weggooien bij de Action
Zit hier ook niet in het dorp helaas!
Hehe, volgens mij wonen we best verspreid over het land...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier zit er lekker wel een
toch maar n action-meet dames ?
Dat wist je vantevoren toch ?quote:
vrees ik ook...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij wonen we best verspreid over het land.... Halve dag reizen om naar de action te gaan ghehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |