Eens, dat ze het vaker mogen draaien. Maar radiozenders in Nederland die het nummer al eens hebben gespeeld: Radio 2, Radio 538, 3FM, SLAM!FM, Q-Music en nu ook SkyRadio. Dus zo'n beetje alle grote radiozenders draaien Euphoria, wat toch wel bijzonder is (al draaien ze het nummer niet allemaal even vaak)! Dat komt eigenlijk nooit voor bij een Eurovisie-nummer, in ieder geval niet in de 'moderne' tijd. En het verkoopt nog steeds goed op iTunes (#3 momenteel).quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef Clerxify het volgende:
ik zie dit winnende nummer toch wel een van de beste van de laatste jaren. Mogen ze best wel wat vaker draaien op de radio.
Ben ik met je eens over de derde.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:00 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik blijf bij tweede van links maar derde van links wordt ook met de dag knapper
Jaaa, ik wilde het je net vragenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Geen Loreen, wel Melodifestivalen-related: Timoteij hebben alweer een nieuwe single, passend bij de zomer. Maar vooral: wat een prachtige (kleurrijke) cover![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn favorieten zijn vooral Glöd, Högre en Ta Mig Till Sommaren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind ze allebei leuk, misschien deze nog iets beter inderdaad, al ontloopt het elkaar niet veel. Deze is iets meer dance en iets minder folk. Maar Längtan had 'Glöm Mig' wat ik echt een heerlijk nummer vind. 'Högre', één van mijn favorieten van het nieuwe album, is al eens in een Engelstalige versie uitgebracht door de Zweeds/Libanese zangeres Therése Neaimé (let niet op de vreselijke videoclip, al is dat bijzonder lastig...).
Bijzonder goede smaakquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn vooral Glöd, Högre en Ta Mig Till Sommaren.
Als ze met één van die nummers aan Melodifestivalen mee hadden gedaan, hadden ze een veel grotere kans gehad om het goed te doen. Niet dat er aan Loreen iets te doen was, maar de nummers die ik noemde zijn allemaal wat makkelijk op te pikken een eerste keer dan Stormande Hav.quote:
Da's Noors he, niet Zweedsquote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef HiZ het volgende:
Een heel klein beetje off-topic, maar ik zit net te kijken naar 'So you think you can dance' op rtl5, en daar hoor ik plotseling
Nou waar wacht je opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik probeer het nog steeds bij nieuwtjes van (oud-)deelnemers aan Melodifestivalen te houden.
Alhoewel een Scandinavisch muziektopic FOK! ook niet zou misstaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |