Simpelweg je werk doen is geen excuus voor wat de overheid hier heeft gedaan. Die mannekes mogen dan wel een mooi pakje aan hebben maar als je iemand jarenlang laat stikken en vervolgens zijn eigendom gaat slopen dat hij er neer heeft gezet omdat jij je werk niet hebt gedaan is zo laag en fout. Het willen vermoorden is in deze situatie ook een groot woord aangezien die meneer zijn best deed om ze te verjagen in plaats van gericht te verwonden. Als hij ze had willen verwonden dan was dat ook gebeurd gezien de hoeveelheid benzine die hij rondstrooide.quote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Sorry, ik kan geen enkele rechtvaardiging bedenken voor het willen vermoorden van een agent die simpelweg z'n werk doet. Het was zelfs gerechtvaardigd geweest om die malloot met een kogel uit te schakelen.
Die man is geen haar beter dan die kampers.
quote:
Zeg ook nog even iets over struikrovers en de roverheid, dat staat zo intelligent.quote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap dat die kerel geschokt was om voor het eerst in zijn leven een agent te zien die ook echt zijn werk doet.
Je hebt het volledige verhaal niet gelezen of wel?quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zeg ook nog even iets over struikrovers en de roverheid, dat staat zo intelligent.
Dat is inderdaad wel het meest trieste van alles: die mensen worden daar gewoon weggepest en geen enkel middel wordt geschuwd. Die man heeft tot vervelens toe om hulp gesmeekt, maar kon daar altijd naar fluiten. Hij is gewoon in de kou gezet. En toen hij door het lint ging (wat ik niet goedkeur, maar wél begrijp), werd hij opgepakt en vastgezet. Terwijl de agressors vrij spel hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef TripleS het volgende:
Dit is dus simpel een actie-reactie verhaal waarbij de gemeente allang had moeten optreden maar dat durft men niet want : Woonwagenbewoners.
Nog triester vind ik eigenlijk dat dit verhaal niemand echt verwonderd, dat niemand moeite heeft met dit geloven, omdat we weten dat het vaak zo gaat. Niet zo extreem misschien, Maar dit is wel de manier van doen in nederland.quote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het meest trieste van alles: die mensen worden daar gewoon weggepest en geen enkel middel wordt geschuwd. Die man heeft tot vervelens toe om hulp gesmeekt, maar kon daar altijd naar fluiten. Hij is gewoon in de kou gezet. En toen hij door het lint ging (wat ik niet goedkeur, maar wél begrijp), werd hij opgepakt en vastgezet. Terwijl de agressors vrij spel hebben.
Hij wilde die agent niet vermoorden, enkel afschrikken en wegjagen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Sorry, ik kan geen enkele rechtvaardiging bedenken voor het willen vermoorden van een agent die simpelweg z'n werk doet. Het was zelfs gerechtvaardigd geweest om die malloot met een kogel uit te schakelen.
Die agenten deden dus niet simpelweg hun werk. Wel het slachtoffer aanpakken maar de daders met rust laten is niet "simpelweg je werk doen".quote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we net een VVD/PVV kabinet gehad, en nu weer de VVD als grootste partij. En aangezien die het altijd hebben over criminelen harder aanpakken zal dit soort verhalen wel snel tot het verleden gaan behoren. Toch?quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog triester vind ik eigenlijk dat dit verhaal niemand echt verwonderd, dat niemand moeite heeft met dit geloven, omdat we weten dat het vaak zo gaat. Niet zo extreem misschien, Maar dit is wel de manier van doen in nederland.
Ik kan hier makkelijk een godwin van maken met een verwijzing naar Neurenberg!? Slim toch?!quote:Op maandag 5 november 2012 16:27 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zeg ook nog even iets over struikrovers en de roverheid, dat staat zo intelligent.
Sorry, ik kan geen enkele rechtvaardiging bedenken voor het willen vermoorden van een agent die simpelweg z'n werk doet.
De man kan niet zowel dader als slachtoffer zijn ?quote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef Viajero het volgende:
[..]
Die agenten deden dus niet simpelweg hun werk. Wel het slachtoffer aanpakken maar de daders met rust laten is niet "simpelweg je werk doen".
Nee. Die kampers zijn daders, en die man die wanhopig probeert zich daartegen te verdedigen is slachtoffer.quote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De man kan niet zowel dader als slachtoffer zijn ?
Dus de man mag alle middelen gebruiken om de politie aan te vallen, mag daar vervolgens niet voor vervolgd worden omdat de man meent in z'n recht te staan ?quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee. Die kampers zijn daders, en die man die wanhopig probeert zich daartegen te verdedigen is slachtoffer.
Als de politie in eerste instantie iets aan die kampers had gedaan dan zou die man nooit met molotovcocktails hebben gegooid.
Ja. Die politie zou eigenlijk door niet-corrupte politie (mocht dat bestaan) moeten worden opgepakt en opgesloten, samen met hun criminele kampervriendjes. En totdat dat gebeurt heeft die man alle recht zich te verdedigen tegen criminelen, ook de criminelen die een politieuniform aanhebben.quote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dus de man mag alle middelen gebruiken om de politie aan te vallen, mag daar vervolgens niet voor vervolgd worden omdat de man meent in z'n recht te staan ?
Want dat zeg je.
Hij mag er wel voor vervolg worden maar de vraag is of dat recht wel zo rechtvaardig is dan. Trouwens ik heb gemist dat hij het politiebureau in de brand heeft gezet. Zover ik heb meegekregen viel de politie zijn huis aan.quote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dus de man mag alle middelen gebruiken om de politie aan te vallen, mag daar vervolgens niet voor vervolgd worden omdat de man meent in z'n recht te staan ?
Want dat zeg je.
Een nogal idioot standpunt ook als je er langer dan 2 seconden over nadenkt.
Als jij de norm bent, nee.quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef gnaeus het volgende:
Komt hier ook nog wel eens normaal volk in NWS ?
Vertel wat is er niet normaal aan je eigendom verdedigen?quote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef gnaeus het volgende:
Komt hier ook nog wel eens normaal volk in NWS ?
Ik snap even niet wat je tegen kampers hebt als dat je mentaliteit is ?quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Vertel wat is er niet normaal aan je eigendom verdedigen?
Welk eigendom? Dat hek stond op gemeentegrond.quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Vertel wat is er niet normaal aan je eigendom verdedigen?
De plaatsing van het hek was goedgekeurd.quote:Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef Stezo het volgende:
[..]
Welk eigendom? Dat hek stond op gemeentegrond.
Dat maakt het nog niet zijn eigendom. Ik snap niet waarom hij niet een hek op eigen grond heeft geplaatst.quote:Op maandag 5 november 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
De plaatsing van het hek was goedgekeurd.
Het probleem was alleen dat het 2 cm te hoog was.
Het beschermen ging overigens om zijn woning. Dat waardeloze kapotte gebouw wat er nog over was tenminste.quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef Stezo het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet zijn eigendom. Ik snap niet waarom hij niet een hek op eigen grond heeft geplaatst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |