abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113606490
Kampers, groter tuig is er niet, had vroeger een goede vriend op het kamp, deze lui zijn koning in het misleiden en zielig doen, laten zich door niets afschrikken, omdat er een strikte omerta heerst, waarschijnlijk nog groter dan bijvoorbeeld de Hells Angels komen ze overal mee weg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 1 juli 2012 @ 01:01:56 #102
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_113615996
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Los van het feit dat die man gewoon opgepakt moet worden, moet ik toch even zeggen dat:
1) De politie hier incapabel is en slecht optreedt/handelt
2) De gemeente blundert om dit op een vreedzame manier op te lossen
3) Nederland steeds meer bekend komt te staan als land dat criminelen/overlastbezorgend tuig en niet-werkende klaplopers het hand boven het hoofd houdt en steeds vaker de hardwerkende Nederlandse burger in de steek laat.

Conclusie: Nederland moet veel rechtser worden.
Bedoel je niet is te rechts geworden?
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  zondag 1 juli 2012 @ 05:58:51 #103
88831 Shreyas
De beste
pi_113620051
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 01:01 schreef cool15 het volgende:

[..]

Bedoel je niet is te rechts geworden?
Deels heb je gelijk, ik begrijp wat je bedoelt tenminste, rechtse mensen zijn vaak voor minder overheidsbemoeienissen en willen dat mensen onderling dingen zelf op lossen. Mijn term ''rechts'' was misschien niet juist om hier te gebruiken, maar ik doelde vooral op het feit dat vooral linkse mensen criminelen en overlast bezorgend tuig het hand boven het hoofd houdt en liever de andere kant op kijkt.
Het is ook een linkse gewoonte om van de dader het slachtoffer te maken, maar aangezien dat hier ook enigzins gebeurt geef ik toe de term rechts misplaatst was.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_113620329
inzameling actie voor die man houden. kom op zeg molotovcocktails gooien die man heeft zwaar geschut nodig.

voor dat pleuris kampers volk .
pi_113620929
Politie wat faalhazen waarom hele me korps inzetten, 50 man inzetten voor deze onschuldige man konden ze gelijk dat tivus kamper volk uitroeien.

Waarom kunnen we die kampers niet steriliseren :r
  zondag 1 juli 2012 @ 12:58:09 #106
88831 Shreyas
De beste
pi_113625029
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:44 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Volg dit verhaal al een tijdje (woon in de buurt)
Dus ken wel wat van de feiten.
Dit argument :') :') :')

En vervolgens stil blijven _O-
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_118845969
:{

Topic kick... - en helaas niet zomaar:

quote:
Aanslag op huis molotov-gooier
In het Limburgse Haelen is dit weekend met een brandbom een aanslag gepleegd op een vrijstaande woning. De bewoners van het huis zijn verwikkeld in een conflict met bewoners van een woonwagenkamp.

Zaterdag werd de woning bestookt met een brandbom, meldt De Telegraaf. De politie is nog op zoek naar de daders.

Afgelopen zomer liepen de gemoederen rond het huis al hoog op. De man des huizes zit sinds eind juni in de cel, nadat hij de politie had bestookt met een molotovcocktail. Ook dreigde hij met een kruisboog. De man was woest omdat de politie zijn onrechtmatig geplaatste hek wilde verwijderen. Het hek diende om woonwagenbewoners van zijn erf te houden.
Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)s_molotovgooier.html
pi_118846019
De daders zijn nog spoorloos, misschien eens op het kamp ernaast kijken ? :')
  maandag 5 november 2012 @ 13:42:25 #109
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118846155
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Scorpie het volgende:
De daders zijn nog spoorloos, misschien eens op het kamp ernaast kijken ? :')
Ja, maar dat kan niet, want dat wilen die kampers niet. En dus laten we ze maar met rust.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_118846499
Een uitgebreider artikel in De Telegraaf:

quote:
Aanslag op 'hekfamilie'
HAELEN - Onbekenden hebben dit weekend een aanslag gepleegd op een huis in het Limburgse Haelen, waar de bewoners eerder een groot hek om de woning hadden gezet in verband met een conflict met een naastgelegen kamp.

De voordeur vatte zaterdag vlam door een zelfgemaakte brandbom. De politie is nog op zoek naar de dader(s). De technische recherche deed sporenonderzoek bij de vrijstaande woning aan de Grote Kampweg.

Bewoonster Margot Barel, wier echtgenoot Gijsbert Ruiter sinds 21 juni in de cel zit omdat hij zich tevergeefs met molotovcocktails en een kruisboog verzette tegen de verwijdering van het hek door gemeenteambtenaren, heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag en brandstichting.

Vrees
"Er is gewoon gebeurd waar we al lang voor vreesden: een aanslag op ons”, vertelt een aangeslagen Barel. "Er is dieselolie over de drempel van de voordeur gegoten en een stukje de voortuin in. Dat is aangestoken en heeft onze voordeur in brand gezet. Iets voor drie uur ’s nachts moet het gebeurd zijn. We hebben geluk gehad. De trap omhoog naar onze slaapkamers heeft gelukkig geen vlam gevat, anders zaten we als ratten in de val.”

Het Limburgse gezin leeft al geruime tijd in onmin met enkele bewoners van het naastgelegen woonwagenkamp De Bosrand. Deze kwestie is steeds meer aan het escaleren. Mogelijk dat de gepleegde aanslag iets met dit hardnekkige conflict te maken heeft. Barel: "De politie wil nu een camera ophangen maar ik weet dat dit er niemand van weerhoudt om het nog eens te proberen. Vluchten is geen optie. Ik hoop niet dat er straks een stille tocht voor ons komt”, verzucht de radeloze vrouw.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)__hekfamilie___.html

Man in de cel omdat hij compleet door het lint ging uit radeloosheid, vrouw aan de dood ontsnapt na een aanslag met een brandbom. Niemand kiest de kant van deze mensen. En dat woonwagenkamp mag gewoon op z'n plek blijven en doorgaan met ellende veroorzaken. Triest.
  maandag 5 november 2012 @ 14:03:29 #111
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_118846969
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 13:51 schreef Boldface het volgende:

Bewoonster Margot Barel, wier echtgenoot Gijsbert Ruiter sinds 21 juni in de cel zit omdat hij zich tevergeefs met molotovcocktails en een kruisboog verzette tegen de verwijdering van het hek door gemeenteambtenaren, heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag en brandstichting.

Gelukkig gaat de gemeente nu met hetzelfde 40 man tellende team een aanval uitvoeren op dat woonwagen kamp. Haha grapje! Gezien de eerdere gebeurtenissen zal de gemeente daar pas aan toe komen als deze bewoonster ook in de cel zit omdat een verbrande deur niet past in het beeld van de welstandcommissie.
pi_118847582
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Gelukkig gaat de gemeente nu met hetzelfde 40 man tellende team een aanval uitvoeren op dat woonwagen kamp. Haha grapje! Gezien de eerdere gebeurtenissen zal de gemeente daar pas aan toe komen als deze bewoonster ook in de cel zit omdat een verbrande deur niet past in het beeld van de welstandcommissie.
Ik voorzie dat er eerst doden moeten vallen, of dat zo'n vrouw psychisch compleet moet instorten, voordat er daadwerkelijk wordt opgetreden.
  maandag 5 november 2012 @ 14:52:40 #113
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118848860
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik voorzie dat er eerst doden moeten vallen, of dat zo'n vrouw psychisch compleet moet instorten, voordat er daadwerkelijk wordt opgetreden.
Ik denk dat er bij een eventuele wraakactie tegen die kampers wel direct zal worden opgetreden. Verder kan die vrouw psychisch instorten, dat boeit natuurlijk niemand iets.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 5 november 2012 @ 14:55:02 #114
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_118848950
Wat een held! Ten minste iemand die voor zijn rechten durft op te komen. Zouden meer mensen moeten doen.
pi_118849244
Het eerst wat ik dacht was : ach gut , dat arme gezin.
Zijn vrouw is aanwezig geweest bij Debat op 2 , wat ging over criminaliteit van woonwagenbewoners en tja.....Als ik zo geterroriseerd zou worden en mijn kind zelfs gewond raakt door de leuke buurtjes dan zou ik he-le-maal door het lint gaan.

Dit is dus simpel een actie-reactie verhaal waarbij de gemeente allang had moeten optreden maar dat durft men niet want : Woonwagenbewoners.
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_118849353
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 13:51 schreef Boldface het volgende:
Een uitgebreider artikel in De Telegraaf:

[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)__hekfamilie___.html

Man in de cel omdat hij compleet door het lint ging uit radeloosheid, vrouw aan de dood ontsnapt na een aanslag met een brandbom. Niemand kiest de kant van deze mensen. En dat woonwagenkamp mag gewoon op z'n plek blijven en doorgaan met ellende veroorzaken. Triest.
Zo....ook nog eens een aanslag op haarzelf.
Ik bijna de neiging voelen om met een paar man richting dat kamp te gaan en de boel daar kort en klein te slaan e.d. Blijkbaar is dat het enige wat je kan doen

Dit is echt in en in triest. Hoop echt dat vrouw en kind het nog een beetje kunnen volhouden.
Diegene met de grootste bek wint altijd in dit land :N
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_118850792
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Begreep dat problemen zijn begonnen, toen meneer elke (illegale) handeling op het kamp ging melden bij de autoriteiten. dus niet alleen de zware delicten. maar ook bv te harde muziek en dergelijke
Da's wel tekenend dat je zelfs op een anoniem forum niks durft te schrijven en het bij algemeenheden houdt.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_118851452
Als hij nou gewoon het hek op eigen grondgebied had gezet was er niks aan de hand geweest.
  maandag 5 november 2012 @ 16:03:29 #119
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118851534
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 13:37 schreef Boldface het volgende:
:{

Topic kick... - en helaas niet zomaar:

[..]

Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)s_molotovgooier.html
Zit die man nu nog steeds vast? :{
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118851579
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef TripleS het volgende:

[..]

Zo....ook nog eens een aanslag op haarzelf.
Ik bijna de neiging voelen om met een paar man richting dat kamp te gaan en de boel daar kort en klein te slaan e.d. Blijkbaar is dat het enige wat je kan doen

Dit is echt in en in triest. Hoop echt dat vrouw en kind het nog een beetje kunnen volhouden.
Diegene met de grootste bek wint altijd in dit land :N
Ik zou me zo aanmelden voor de ploeg der wrake.
  maandag 5 november 2012 @ 16:07:10 #121
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_118851701
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Zit die man nu nog steeds vast? :{
Heel apart inderdaad, poging tot doodslag op een agent is toch niet zo erg ? Een aai over z'n bol en gaan maar weer, de arme man.
  maandag 5 november 2012 @ 16:08:17 #122
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_118851758
Je kunt veel over die kampers zeggen, maar ze deinzen nergens voor terug. Je bedenkt je wel 10 keer in Nederland voordat je een grote mond naar ze trekt. Wat een volk. In andere landen in Afrika waren die kampers al lang 10 keer afgeslacht door families. Geluk dat ze in een rechtsstaat wonen.

Zelfs een vete met de gemeente Waalre heeft de gemeente geen windeieren gelegd. Een heel gemeentehuis afgebrand en de verdachten zijn de kampers. Alleen de politie kan niet genoeg bewijs verzamelen om ze te dagvaarden. Die kampers zitten goed op hun plek in Nederland. Prachtig land en beschaafde mensen zijn Nederlanders, maar tegen het zware geschut zoals kampers schieten ze helaas te kort.
pi_118851775
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:07 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Heel apart inderdaad, poging tot doodslag op een agent is toch niet zo erg ? Een aai over z'n bol en gaan maar weer, de arme man.
Wel erg ja, maar niet onbegrijpelijk aangezien hij zelf door de politie zo mishandeld is dat hij arbeidsongeschikt is geraakt, nadat hij kampers met een ongeladen geweer uit huis had gejaagd.
  maandag 5 november 2012 @ 16:13:44 #124
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_118851976
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wel erg ja, maar niet onbegrijpelijk aangezien hij zelf door de politie zo mishandeld is dat hij arbeidsongeschikt is geraakt, nadat hij kampers met een ongeladen geweer uit huis had gejaagd.
Sorry, ik kan geen enkele rechtvaardiging bedenken voor het willen vermoorden van een agent die simpelweg z'n werk doet. Het was zelfs gerechtvaardigd geweest om die malloot met een kogel uit te schakelen.

Die man is geen haar beter dan die kampers.
  maandag 5 november 2012 @ 16:17:02 #125
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_118852109
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Sorry, ik kan geen enkele rechtvaardiging bedenken voor het willen vermoorden van een agent die simpelweg z'n werk doet. Het was zelfs gerechtvaardigd geweest om die malloot met een kogel uit te schakelen.

Die man is geen haar beter dan die kampers.
Jij zit hier rustig en relaxt op een forum te reageren, maar als je jarenlang van alles doet om een groot probleem te verhelpen en de politiemacht en de gemeente reiken geen helpende hand uit, dan gaat een mens gekke dingen doen. Zelfs als hij intelligent, rustig en altijd goed nadacht bij zijn acties. Dat is het stigma dat je dan raakt in dit land dat overgoten is met vele regeltjes, bevoegdheden en wetgeving waarbij je als burger soms geen raad weet in bepaalde situaties. Kortom die man was wanhopig en een mens doet dan gekke dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jellereppe op 05-11-2012 16:22:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')