Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Tja ik heb maar 80 k dus meer kan ik er niet voor gevenquote:
TR gemacht.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
WTF, was toch regel van 5 minuten?
Tering flikker.
Hmm sorry vind 20k eronder beetje zondequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja ik heb maar 80 k dus meer kan ik er niet voor gevenVoor Giroud welteverstaan.
Menez is projectje voor later.
/carequote:
Ach wat maakt het uit. Nu kunnen we lekker snel door.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
/care
DTM is er mee begonnen en helaas heb ik er ook aan meegedaan om topics te kapen. Ik vind het nu alleen wat kinderachtig. Gewoon wachten tot een topic vol is dan keihard met een bloedlul op ctrl + v rammen.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf jochiequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Nu kunnen we lekker snel door.
Ja want stel je voor, 5 seconden niet zonder FUT topicquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Nu kunnen we lekker snel door.
Nee, er zal vast wel iemand op de mod-knop hebben gedrukt, maar die durft het niet openlijk te zeggen omdat 'ie bang voor mij is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf jochie
Dat 3x per dag is toch 15 seconden en dan op een jaar is het toch best lang....quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want stel je voor, 5 seconden niet zonder FUT topic
nee maar ik weet nu wel waar je woontquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf jochie
@Dudeweiser heb je mij nou al gevonden op internet
Ik heb wel eens op rapporteer knop gedrukt hoor bij een post van jequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, er zal vast wel iemand op de mod-knop hebben gedrukt, maar die durft het niet openlijk te zeggen omdat 'ie bang voor mij is.
Inderdaad, 680 topics x 5 seconden is bijna een uur!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat 3x per dag is toch 15 seconden en dan op een jaar is het toch best lang....
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
dan keihard met een bloedlul op ctrl + v rammen.
echt zo'n vandermarmovequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op rapporteer knop gedrukt hoor bij een post van jevooral bij posts over ajax.
WAS JIJ DAT?! Sorry Rijst, dat ik jou gehackt heb, ik had vdm moeten hacken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op rapporteer knop gedrukt hoor bij een post van jevooral bij posts over ajax.
Hier heb je mijn wachtwoord en antwoord op de geheime vraag:quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WAS JIJ DAT?! Sorry Rijst, dat ik jou gehackt heb, ik had vdm moeten hacken.
ww: ajaxisdebestequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hier heb je mijn wachtwoord en antwoord op de geheime vraag:
ww: *****************
GV: *************
ALs jij je wachtwoord en antwoord op de geheime vraag post dan toont de mijne zich.
Gr gr
TR gemachtquote:
ik ben een hybrid aan het bedenken met SIF Suarez. Interested?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht, laat ik Maikon Leite eens uitproberen.. Kost dat kreng nog steeds 140k.
Ik probeer er zelf 1 te maken met UP Suárez.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben een hybrid aan het bedenken met SIF Suarez. Interested?
Laat het nou net zo zijn dat jij die nog te koop hebt!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je team zou echt veel beter zijn met IF Fanni en IF Lloris
Bedankt, je mag de coins overmaken naar mijn accountquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je team zou echt veel beter zijn met IF Fanni en IF Lloris
Ohja nu je het zegt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Laat het nou net zo zijn dat jij die nog te koop hebt!
Ja, overpriced maar rete goed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier Leite weleens geprobeerd?
Veel te duur voor zo'n speler.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Gister gekocht voor 270k, nu eentje op de markt in betere formatie voor 250, mag wel wat stijgen
quote:
Ik zie die stats nu pas. Wtfquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tot nu toe bevalt hij welQua stats doet hij voor weinig spelers onder denk ik.
Ja gaat helemaal nergens overquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie die stats nu pas. Wtf![]()
Acceleration 99
Agility 96
Balance 86
Jumping 60
Reactions 92
SprintSpeed 99
Strength 61
Aggression 69
Positioning 80
TactAware 35
Vision 74
BallControl 90
Crossing 99
Curve 79
Dribbling 92
Finishing 97 omg
FKAcc 79
HeadingAcc 53
LongPass 71
LongShot 71
Marking 30
Penalties 78
ShortPass 98
ShotPower 89
SlideTackle 36
StandingTackle 37
Volleys 83
Longshots 71quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja gaat helemaal nergens over
eerste doelpunt was een corner kopbal
Jij onderschat Theo gewoon IRL.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Longshots 71
Finishing 97
Ze doen maar wat
De Rossi ipv Hernanesquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Te aanvallend?
http://www.futhead.com/12/squad/1166997
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |