SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dwctjernobyl? Ja?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Het is toch zoquote:.
quote:quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij in Tsjernobyl geboren of hou je gewoon heel erg van Photoshop?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie er hier niks vreemds aan? Misschien ligt het aan je beeldscherm.![]()
Blijkbaar ben ik in Tsjernobyl geboren dan want behalve warmere kleuren is er niks aan veranderd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Er is niks veranderd, behalve.." Dan is er dus wél gewoon wat veranderd hè...
"Het feit dat ik naast een raam zit"quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben gewoon wit, misschien is dat het. Of het feit dat ik naast een raam zit.
[ afbeelding ]
1 min ago! Wát een onzin. Zeg dan gewoon eerlijk dat je je pics photoshopt omdat je zelf vindt dat je er lijkbleek uitziet
.
Iets voor jou, Krio?![]()
![]()
Druk met de studie? HAM gaan? Allebei?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey. Drukkkkk als een mofo, maar wel goed
. En in Tilly?
Hier rustig, zoals altijd.
full stops and exclamation marks![]()
Dwc waar blijf je dan? Word beetje saai om iedereen te ownen in mijn eentje
All good things are wild and free.![]()
haha te blank zijn en daarom photoshoppenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Kom eraanquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:34 schreef tliciouz het volgende:
Dwc waar blijf je dan? Word beetje saai om iedereen te ownen in mijn eentje.
Ohjaquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:35 schreef aight1 het volgende:
haha te blank zijn en daarom photoshoppen! Maar jij bent baas
.
![]()
en jij deed 't voor mij dus dan mag hetquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom eraan.
[..]
Ohja! Maar jij bent baas
.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik moest gewoon hard lachenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is toch zo.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
"Het feit dat ik naast een raam zit"! Wát een onzin. Zeg dan gewoon eerlijk dat je je pics photoshopt omdat je zelf vindt dat je er lijkbleek uitziet
.
Iets voor jou, Krio?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Die kerel had al minstens 3 schorsingen van een jaar moeten hebben. Zo een held vind ik het niet.Deathlift or Die.![]()
Achquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Die kerel had al minstens 3 schorsingen van een jaar moeten hebben. Zo een held vind ik het niet.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Sst.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tli door de mic horen soppen. Priceless!
Vrouwen die tijdens het gamen hun kleren uit doen.quote:Het lukt iedere keer weer
Deathlift or Die.![]()
Daar heb ik geen tijd voor, en zou pissig worden als mijn vriend dat bij mij zou doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrouwen die tijdens het gamen hun kleren uit doen.Het lukt iedere keer weer
Niemand mag mij storen.
Echt he. Als ze stiekem toeslaat bij Mortal Kombat als ik afgeleid benquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor, en zou pissig worden als mijn vriend dat bij mij zou doenNiemand mag mij storen.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he. Als ze stiekem toeslaat bij Mortal Kombat als ik afgeleid benpls, je verliest gewoon. Afgeleid lolololl
![]()
Echt he? Mannen kunnen niet gamen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]pls, je verliest gewoon. Afgeleid lolololl
All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |