SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dwctjernobyl? Ja?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Het is toch zoquote:.
quote:quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij in Tsjernobyl geboren of hou je gewoon heel erg van Photoshop?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie er hier niks vreemds aan? Misschien ligt het aan je beeldscherm.![]()
Blijkbaar ben ik in Tsjernobyl geboren dan want behalve warmere kleuren is er niks aan veranderd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Er is niks veranderd, behalve.." Dan is er dus wél gewoon wat veranderd hè...
"Het feit dat ik naast een raam zit"quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben gewoon wit, misschien is dat het. Of het feit dat ik naast een raam zit.
[ afbeelding ]
1 min ago! Wát een onzin. Zeg dan gewoon eerlijk dat je je pics photoshopt omdat je zelf vindt dat je er lijkbleek uitziet
.
Iets voor jou, Krio?![]()
![]()
Druk met de studie? HAM gaan? Allebei?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey. Drukkkkk als een mofo, maar wel goed
. En in Tilly?
Hier rustig, zoals altijd.
full stops and exclamation marks![]()
Dwc waar blijf je dan? Word beetje saai om iedereen te ownen in mijn eentje
All good things are wild and free.![]()
haha te blank zijn en daarom photoshoppenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Kom eraanquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:34 schreef tliciouz het volgende:
Dwc waar blijf je dan? Word beetje saai om iedereen te ownen in mijn eentje.
Ohjaquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:35 schreef aight1 het volgende:
haha te blank zijn en daarom photoshoppen! Maar jij bent baas
.
![]()
en jij deed 't voor mij dus dan mag hetquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom eraan.
[..]
Ohja! Maar jij bent baas
.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik moest gewoon hard lachenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is toch zo.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
"Het feit dat ik naast een raam zit"! Wát een onzin. Zeg dan gewoon eerlijk dat je je pics photoshopt omdat je zelf vindt dat je er lijkbleek uitziet
.
Iets voor jou, Krio?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Die kerel had al minstens 3 schorsingen van een jaar moeten hebben. Zo een held vind ik het niet.Deathlift or Die.![]()
Achquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Die kerel had al minstens 3 schorsingen van een jaar moeten hebben. Zo een held vind ik het niet.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Sst.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tli door de mic horen soppen. Priceless!
Vrouwen die tijdens het gamen hun kleren uit doen.quote:Het lukt iedere keer weer
Deathlift or Die.![]()
Daar heb ik geen tijd voor, en zou pissig worden als mijn vriend dat bij mij zou doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrouwen die tijdens het gamen hun kleren uit doen.Het lukt iedere keer weer
Niemand mag mij storen.
Echt he. Als ze stiekem toeslaat bij Mortal Kombat als ik afgeleid benquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor, en zou pissig worden als mijn vriend dat bij mij zou doenNiemand mag mij storen.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he. Als ze stiekem toeslaat bij Mortal Kombat als ik afgeleid benpls, je verliest gewoon. Afgeleid lolololl
![]()
Echt he? Mannen kunnen niet gamen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]pls, je verliest gewoon. Afgeleid lolololl
lol deze vrouwenzie eerst maar eens een positieve score te krijgen online op MW3.
Deathlift or Die.![]()
Precies. En dan vecht ik nog met een chick ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he? Mannen kunnen niet gamen.![]()
![]()
Kill/death ratio van d'r was anders dik in ordequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
lol deze vrouwenzie eerst maar eens een positieve score te krijgen online op MW3.
.
Bij een speltype waar je zoveel mogelijk punten moet scoren ipv kills maken.
![]()
Overall k/d ratio.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kill/death ratio van d'r was anders dik in orde.
Deathlift or Die.![]()
k/d is altijd belangrijker dan puntenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kill/death ratio van d'r was anders dik in orde.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies. En dan vecht ik nog met een chick ook_! lol die chick is kaolo goed
Nog beter dan Kratos.Deathlift or Die.![]()
Gare shit die sommige sites hanteren ja, tegen het principe van Internet ingaan, wtfquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:11 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wil true life kijken maar mtv blokt me omdat NL.
Niet bij Drop Zonequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
k/d is altijd belangrijker dan punten!
![]()
Kaolo veel werken en HAM gaan. Overlapt elkaar ook vaakquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Druk met de studie? HAM gaan? Allebei?
Hier rustig, zoals altijd..
Goed bezig.
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Met singstar in mijn microfoon schreeuwen om zo mijn score te verpesten
! Klein kind
![]()
.
Wait wut, Singstar![]()
![]()
wat maakt winnen nou weer uit 't gaat om je k/d manquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kan je nou Drop Zone winnen als je niet in de drop zone gaat staan maar alleen kills maakt.
WAT.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zong in je microfoon uit medelijden omdat jij gewoon zo slecht zong dat je minpunten kreeg![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, je keek.![]()
Win/Loss ratio > K/D ratioquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat maakt winnen nou weer uit 't gaat om je k/d man.
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu mondje dicht
Oke oke sorry, ik moet bekennen dat ik dat bij jou deedquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
WAT.
Ik zong in je microfoon uit medelijden omdat jij gewoon zo slecht zong dat je minpunten kreeg
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: