Dan weet ik in ieder geval dat ik niet ga.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:15 schreef Barbapapamama het volgende:
Laat even weten waar en wanneer en welke film
Zeker. Vooral in speeltuinen en tussen de geitjes op de kinderboerderij is algemeen geaccepteerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef LifeonEarth het volgende:
d
[..]
Ik had niet gedacht dat het een discussie zou zijn om het wel of niet te doen. Het is toch algemeen geaccepteerd dat sex overal moet kunnen?
toen ik laatst ging wildplassen wachtte ik wel even tot de paar schoolkinderen voorbij warenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:05 schreef Cavalinho het volgende:
Wat "algemeen geaccepteerd is" (of lijkt) is natuurlijk daarmee niet meteen legaal. Illegaal= strafbaar, dus het blijft toch uitkijken met dat soort zaken.
Daarbij is "algemeen geaccepteerd" ook maar net in welke kring je je beweegt. Dat algemene is krapper dan het lijkt voor iemand die zich in een vrije groep beweegt.
Moeders met kinderen bv zullen geconfronteerd worden met openbare sex echt niet waarderen, en dat is al een heel grote groep. Dan heb je nog ouderen die niet zo vrijgevochten zijn en gelovigen.
Ik denk dat het vooral geaccepteerd wordt door scholieren, studenten en recreatieve drugsgebruikers. Die willen sowieso geen grenzen kennen.
Je piste in een zandbak op het speelplein?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
toen ik laatst ging wildplassen wachtte ik wel even tot de paar schoolkinderen voorbij waren
Afgaand op deze zin denk ik dat het nooit gaat gebeurenquote:Het zit zo: een vriendin van me en ik gaan binnenkort naar de bios. Nu hebben we het al een keer over sex daar gehad. (ik weet niet of ze meende maar proberen waard!) Nu is mijn vraag: In hoeverre is het illigaal?
hoewel redelijk vrij aan interpretatie lijkt het me dus in de basis sowieso neit toegestaan om seks te hebben in openbare ruimtes.quote:Openbare zedelijkheid in Nederland
Artikel 239 van het Wetboek van Strafrecht (in titel XIV, misdrijven tegen de zeden) luidt:
Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis van de eerbaarheid:
1.op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;
2.op een andere dan onder 1° bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van zestien jaar;
3.op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.
Het is 2012, dus moet je seks kunnen hebben in het openbaar?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Niet huilen. dit is anno 2012. Beetje spannend moet het wel blijven en we houden al rekening met opa's. (13.45, bijna leeg, achterste rij.......)
surequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
Niet huilen. dit is anno 2012. Beetje spannend moet het wel blijven en we houden al rekening met opa's. (13.45, bijna leeg, achterste rij.......)
IR cam en uploaden naar hierquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval dat ik niet ga.
word saai, grootste deel van de kamasutra al gehad. is een keer op een andere plekquote:Op maandag 25 juni 2012 00:50 schreef Woestijnvos het volgende:
Ga in je eigen bed van bil zonder er iemand mee lastig te vallen.
kut voor die kinderen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:19 schreef T42 het volgende:
[..]
sureen die kinderen die middagje vrij hebben?
net zo erg als van die stelletjes die in zwembad iets meer doen in een hoekje...
nou je merkt dat welquote:Op maandag 25 juni 2012 17:17 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
kut voor die kinderen.
zwembad is weer wat anders. Hier hoef je niks van te merken.
Jij onderschat andere mensen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:17 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
kut voor die kinderen.
zwembad is weer wat anders. Hier hoef je niks van te merken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |