SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hoe was jouw werkdag?quote:
Druk. Veel presentaties en vergaderingen. En netwerkenquote:
Smakelijk alvast! Klinkt inderdaad lekker gevuldquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Druk. Veel presentaties en vergaderingen. En netwerkennu snel haasten in de auto. Lekker sushi eten
ik moet ook bestellen! zullen we samen eten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Volgens mij komt er enorm kutweer aan straksZal ik wachten met pizza bestellen tot vlak voor 't gaat regenen?
of mag ik met jou mee sushi eten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Druk. Veel presentaties en vergaderingen. En netwerkennu snel haasten in de auto. Lekker sushi eten
Bestel er voor mij ook maar 1quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Volgens mij komt er enorm kutweer aan straksZal ik wachten met pizza bestellen tot vlak voor 't gaat regenen?
Doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Gezelligquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet ook bestellen! zullen we samen eten?
pizza shoarmaquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bestel er voor mij ook maar 1
Met shoarma
Dat sowieso, ik heb nooit meer contant geld bij mequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DoenEn dan wel online en via ideal betalen natuurlijk
Een R&P Diner-Meetquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
pizza shoarma
[..]
Dat sowieso, ik heb nooit meer contant geld bij me
Nope. Prive sushi sessiequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of mag ik met jou mee sushi eten?
aaaah het is nyotaimori!!!!quote:
Die doen we de 30e als niemand kijktquote:
Is dat niet wat laat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die doen we de 30e als niemand kijkt
Heb je wel honger.quote:
True, maar dan nog, het is me wat te laatquote:
hier is het nog nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:01 schreef automatic_ het volgende:
Wat een vies weer!!!! Bah!! Nog even op iemand wachten en dan gaan etenHeb braaf mijn studieboek meegenomen, dus nu even "leren" in de auto, haha.
Mjah eigenlijk welquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar dan nog, het is me wat te laat
Hier in Breda ook geen onweer hoor!! Maar vies plakkerigquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier is het nog niet
nu ben ik nerveus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |