Het moet makkelijk zijn als je oost-indisch doof bentquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Confetti het volgende:
Pechtold heeft zich weer bewezen als een naar mannetje die zich meer Europeaan voelt dan Nederland.
Het is me onduidelijk waarom men stemt op iemand die de belangen verdedigt van heel Europa in plaats van Nederland.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Confetti het volgende:
Pechtold heeft zich weer bewezen als een naar mannetje die zich meer Europeaan voelt dan Nederland.
Het is me onduidelijk waarom men stemt op iemand die de belangen verdedigt van heel Europa in plaats van Nederland.
Is het echt zo bedroevend?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik heb mij ook rot zitten lachen om die huil-opa.
''En mijn kat is ook nog overreden door een Pool bwaaaaaaa meneer Pechtold waarom doet u daar niets aan?''
Precies, als we de dekens over ons heen trekken is het probleem ineens opgelostquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Confetti het volgende:
Heb wel af en toe op het puntje van mijn stoel gezetten met het idee van. Ik had daar willen zitten om nog snedigere replieken te geven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind dat Pechtold zich (voor de situatie) prima staande heeft gehouden en een goede poging heeft gedaan om Europa uit te leggen. Maar ik snap ook wel dat het misschien wat moeilijk was om te begrijpen voor het publiek.
Mjah, heb niet alles gezien, maar vond het veelal prima gaan hoor. Beetje elitair om te verwachten dat iedereen de vragen stelt die jij en ik zouden stellen. Maar gewoon die stropdasquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef YazooW het volgende:
Ik snap het gezeik op het PVV publiek niet. Pechtold heeft gewoon netjes zijn verhaal kunnen houden, alleen in de laatste 2 minuten begonnen ze een beetje luidruchtiger te worden.
Arme Geert, dat kun je hem niet aandoen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Hexagon het volgende:
Ik wil nu GW in debat zien met D66-leden
Die stropdas was net een politicus, irritant er doorheen gaan praten als je merkt dat je een argument aan het verliezen bent.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, heb niet alles gezien, maar vond het veelal prima gaan hoor. Beetje elitair om te verwachten dat iedereen de vragen stelt die jij en ik zouden stellen. Maar gewoon die stropdasdie zat op het eind echt te zeiken om niets, ze kregen gewoon alle ruimte tot vragen stellen, maar vervolgens gaf hij Pechtold ook amper de ruimte.
Aha ja ik ook, Pechtold had volgens mij wel meer op zijn publiek kunnen inspelen, met passend taalgebruik kunnen komen en directer (of althans: begrijpelijker voor het publiekquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heb wel af en toe op het puntje van mijn stoel gezetten met het idee van. Ik had daar willen zitten om nog snedigere replieken te geven.![]()
Heb niet voor niets een heel arsenaal aan antwoorden op anti europa retoriek na vele fok topics.
Nog steeds niet willen begrijpen dat de belangen van Nederland bijna volledig in Europa verweven zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Confetti het volgende:
Hoe oud ben jij? of eerder, hoe kort door de bocht kan je gaan? Denk je nu echt dat Pechtold tegen Nederland is of zo? lolquote:Pechtold heeft zich weer bewezen als een naar mannetje die zich meer Europeaan voelt dan Nederland.
maar samsom staat nog rond de 20 zetels, roemer rond de 30.quote:Op zondag 2 september 2012 00:21 schreef zakjapannertje het volgende:
Mark Chavannes in Met Het Oog op Morgen daarnet vreest het ergste voor D66 qua verdere zetelwinst, nu Samsom briljant bezig is bij de debatten namens de PvdA, als het er op aankomt gaat de links-liberale kiezer toch voor de sterkste jongen van het blok en dat lijkt Samsom toch wel te worden
Je kan je afvragen of de PVDA daadwerkelijk links-liberaal is. Daarbij denk ik toch eerder aan Groen Links en D'66.quote:Mark Chavannes in Met Het Oog op Morgen daarnet vreest het ergste voor D66 qua verdere zetelwinst, nu Samsom briljant bezig is bij de debatten namens de PvdA, als het er op aankomt gaat de links-liberale kiezer toch voor de sterkste jongen van het blok en dat lijkt Samsom toch wel te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |