Ton Elias is van de VVD.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef Morthill het volgende:
Die Elias heeft ook nuttige bijdragen, 1 argument en dat was het alweerstandaard trollpolitiek
O RLYquote:
Het respect voor de andersdenkenden, exemplarisch voor D66.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:13 schreef Quarant het volgende:
[ afbeelding ]
En de strijd tegen het verstikkende conservatisme van toen is gestreden. Maar D66 is nog steeds nodig. Want er zijn weer nieuwe behoudende krachten, ook wel Blondie Wilders, Kim Jong Roemer, Samsom en Gert en Kees het christenhondje genoemd, die de ontwikkeling naar een werkelijk open en sociale samenleving proberen tegen te houden.![]()
Dat kan helemaal niet want dan komen we pensioen gelden tekort. Juist daarom is het huidige voornemen zo slecht, we gaan nu meteen minder sparen voor ons pensioen. Als we later werkloosheid hebben ondanks de vergrijzing is het geld net als nu niet aanwezig om eerder te stoppen met werken. Ik noem het D'66 beleid inderdaad dogma's, niet kijken naar wat verstandig is maar vasthouden aan wat je ooit eens hebt geroepen. D'66 kijkt namelijk niet naar de huidige problemen maar houdt vast aan oude voorstellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:12 schreef Morthill het volgende:
We kunnen de AOW ook verkorten naar 60, lekker werk voor de jonge generatie. Maar dan ben je alleen maar problemen aan het creëren voor de lange termijn.
Politiek is meer dan kijken naar hoe we nu zo snel mogelijk uit de huidige problemen kunnen komen. Dat dogma's noemen gaat voorbij aan de onderliggende argumentatie.
Die laatste kreet slaat wel ergens op namelijk de kortzichtige houding van D'66 die nog steeds de vergrijzing van 2030 te lijf gaat met maatregelen die onze economie alleen maar schaden en waarbij ze nog steeds niet beseffen dat deze economische crisis makkelijk werkloosheid kan veroorzaken tot 2020 en later.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef Morthill het volgende:
Zeker die laatste zin slaat werkelijk nergens op als je kijkt naar de werkelijkheid.
Er zijn volgens mij best wat mensen geweest die daarom bij de vorige verkiezingen op Boris van der Ham hebben gestemd. Alleen is die er nu mee gestopt. Wie is dan nu een geschikte keus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:48 schreef knnth het volgende:
Een van de weinige dingen die ik absoluut niet kan uitstaan van D66, dat drammerige en betweterige gedrag tegenover andersdenkenden, met het Vingertje van Pechtold als ultiem exponent. Daar gaan ze bij de VVD wat subtieler mee om.
Kortzichtig, verhogen van de AOW-leeftijd is juist alles behalve een kortetermijnoplossingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die laatste kreet slaat wel ergens op namelijk de kortzichtige houding van D'66 die nog steeds de vergrijzing van 2030 te lijf gaat met maatregelen die onze economie alleen maar schaden en waarbij ze nog steeds niet beseffen dat deze economische crisis makkelijk werkloosheid kan veroorzaken tot 2020 en later.
Doet Kaya nog mee dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef knnth het volgende:
Ik heb de vorige keer ook op Boris van der Ham gestemd, het wordt nu Koolmees of Kaya.
Tenzij de leden haar dus wat hoger zettenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Quarant het volgende:
[..]
Doet Kaya nog mee dan?
Edit: Zie het al, nr 13.
Hoezo? Ben je soms een Taliban-aanhanger? Of wil je de Afghanen net zo achterlijk houden als jezelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik kom er nu pas achter dat van der Ham niet meer meedoet? Is helemaal langs me heen gegaan.
Ik weet niet of ik dit jaar nog D66 stem, ben een beetje teleurgesteld wegens Kunduz nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |