Ik zeg niet dat er niets te vinden is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:58 schreef Aloria het volgende:
Ga vakantie werk doen, zijn genoeg baantjes hierin te vinden ! Ik geloof er geen zak van dat je echt NIKS kunt vinden op dat gebied !
Als je "gewoon' werk zoekt, snap ik dat het erg moeilijk wordt, heb er zelf 3 maanden over moeten doen om een baantje te kunnen bemachtigen. Maar vakantie baantjes liggen nu voor het oprapen...
Ik snap wat je bedoelt, voor de meeste suffe baantjes zoeken de HH werkgevers het liefst iemand onder de 18 jaar, vanwege de centjes uiteraard. Wie ouder is, komt niet meer in aanmerking.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:02 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er niets te vinden is.
Alleen bij de meeste banen waarop ik nu gesolliciteerd heb was ik te oud.
Bij horeca willen ze juist mensen boven de 18, omdat die ook na een bepaalde tijd mogen werken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, voor de meeste suffe baantjes zoeken de HH werkgevers het liefst iemand onder de 18 jaar, vanwege de centjes uiteraard. Wie ouder is, komt niet meer in aanmerking.![]()
Toch gewoon blijven doorzoeken. Sta je al ingeschreven bij uitzendbureau's e.d.?
Nee, Maar dat ben ik nog wel van plan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, voor de meeste suffe baantjes zoeken de HH werkgevers het liefst iemand onder de 18 jaar, vanwege de centjes uiteraard. Wie ouder is, komt niet meer in aanmerking.![]()
Toch gewoon blijven doorzoeken. Sta je al ingeschreven bij uitzendbureau's e.d.?
Als je wil, heb je in een dag werk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
Die "ga eens werken"-roepers komen zeker niet buiten![]()
Ik ben zelf niet op zoek maar hoor wel hoe en wat van kennisen waarbij vooral hbo/wo niet iets kan vinden dat enigzins op niveau zit..
Hij kan toch ook tijdelijk een kutbaantje gaan doen tot ie iets vindt wat wel op zijn niveau? Van werken is nog niemand slechter geworden hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
Ik ben zelf niet op zoek maar hoor wel hoe en wat van kennisen waarbij vooral hbo/wo niet iets kan vinden dat enigzins op niveau zit..
Ik moet beamen dat werk vinden op wo-niveau niet gemakkelijk is (ben zelf aan het afstuderen, en gelukkig per september een baan gevonden). Je kunt niet te kieskeurig zijn. Maar dan hebben we het dus over werk op niveau, niet over simpel werk dat iedereen kan uitvoeren om snel inkomsten te genereren en zodoende uit de schulden te blijven. Daar is altijd wel wat van te vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
TS komt dan ook niet in aanmerking voor iets op niveau.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
HBO/WO banen niet voor het oprapen? Nee, dat klopt wel. Je moet natuurlijk wel de juiste instelling hebben en daadwerkelijk wat in te brengen hebben. Maar als je dat wel hebt, dan is er genoeg werk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS komt dan ook niet in aanmerking voor iets op niveau.
TS heeft mbo gedaan en zoekt alleen maar een manier om geld te "krijgen" tot hij wel ergens op een hbo aangenomen wordt die betaalbaar is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
Vertel er ook even bij welke pretstudies die kennissen hebben gevolgd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
Ja jezus, dat vroeg ik je gisteren al, waarom sta je nog nergens ingeschreven? Sowieso stroomt de uitzendmarkt nu vol met vakantiekrachten, als je wat beters wil dan dozen sjouwen in een magazijn zal je echt er hard aan moeten trekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:24 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, Maar dat ben ik nog wel van plan.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:58 schreef TC_Artemis het volgende:
Je krijgt helemaal niks, jammer joh. Werk zoeken met je luie reet.
Correctie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
TS heeft mbo gedaan en zoekt alleen maar een manier om geld te "krijgen" tot hij wel ergens een baan heeft.
Ik weet zéker dat TS binnen een week aan het werk kan zijn wanneer hij dat zou willen, maar dan moet je niet te kieskeurig zijn en wel graag willen. Dat TS niet zit te wachten op 'ga toch werken' reacties, tja.. Ik zit niet te wachten op mensen van 20 jaar die zich serieus afvragen of ze geld kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
Dan zoek je even iets op tijdelijke basis onder je niveau. Op het moment is er genoeg tijdelijk werk te vinden voor de vakantieperiodequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
Sterk afhankelijk van je opleiding, de standaard richtingen zullen misschien moeite hebben. Maar in mijn gebied krijg ik nog regelmatig iets aangeboden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
HBO/WO banen niet voor het oprapen? Nee, dat klopt wel. Je moet natuurlijk wel de juiste instelling hebben en daadwerkelijk wat in te brengen hebben. Maar als je dat wel hebt, dan is er genoeg werk.
Stuur die banen die jij afwijst dan even door...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Sterk afhankelijk van je opleiding, de standaard richtingen zullen misschien moeite hebben. Maar in mijn gebied krijg ik nog regelmatig iets aangeboden.
Welk vakgebied heb je?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Stuur die banen die jij afwijst dan even door...
Jurist. Werkloos/zzp'er want 'te oud' voor de reguliere werkgever.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |