Ik had laatst een NL webshop doorgestuurd gekregen van iemand. WANT DAAR HADDEN ZE MAFFE M&MSquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVER
Ik wil peanut butter, pretzel en coconut mms maar ik wil niet 32 dollar betalen voor 3x 18oz![]()
Kut internationaal verzenden
Ja, dat is even duur/duurder als dat ik het zou laten shippen vanuit de usquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had laatst een NL webshop doorgestuurd gekregen van iemand. WANT DAAR HADDEN ZE MAFFE M&MS
Oh, geen idee van. Ik weet niet eens meer waar dat was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dat is even duur/duurder als dat ik het zou laten shippen vanuit de us![]()
Daar kost 340 gram 5.99 ofzo
Kun je bij mij op de koffie komenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik morgen op en neer naar schiphol gaan?
Mijn huisgenoot hier gast regelmatig naar Schiphol. Ik wil best een keer met hem mee om M&M's voor je te kopen. Ik denk alleen niet dat het nog voor de meet gaat lukken.quote:
WAARquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Daaronder waren dus pretzel m&m's enzo.
ja, hoi, hier zakjons voor 1,90, over 2 weken hebben ze ook weer peanutbutter en pretzel als het goed isquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dat is even duur/duurder als dat ik het zou laten shippen vanuit de us![]()
Daar kost 340 gram 5.99 ofzo
Ja klopt, maar was voorlopig niet van plan om te swappen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
je kunt beter gewoon aan een swapper vragen of ze een pakket met m&ms willen sturen spees
En ze gewoon betalen voor het inkopen + verzenden? Een m&m's custom purchase.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, maar was voorlopig niet van plan om te swappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |