Ik had laatst een NL webshop doorgestuurd gekregen van iemand. WANT DAAR HADDEN ZE MAFFE M&MSquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVER
Ik wil peanut butter, pretzel en coconut mms maar ik wil niet 32 dollar betalen voor 3x 18oz![]()
Kut internationaal verzenden
Ja, dat is even duur/duurder als dat ik het zou laten shippen vanuit de usquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had laatst een NL webshop doorgestuurd gekregen van iemand. WANT DAAR HADDEN ZE MAFFE M&MS
Oh, geen idee van. Ik weet niet eens meer waar dat was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dat is even duur/duurder als dat ik het zou laten shippen vanuit de us![]()
Daar kost 340 gram 5.99 ofzo
Kun je bij mij op de koffie komenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik morgen op en neer naar schiphol gaan?
Mijn huisgenoot hier gast regelmatig naar Schiphol. Ik wil best een keer met hem mee om M&M's voor je te kopen. Ik denk alleen niet dat het nog voor de meet gaat lukken.quote:
WAARquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Daaronder waren dus pretzel m&m's enzo.
ja, hoi, hier zakjons voor 1,90, over 2 weken hebben ze ook weer peanutbutter en pretzel als het goed isquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dat is even duur/duurder als dat ik het zou laten shippen vanuit de us![]()
Daar kost 340 gram 5.99 ofzo
Ja klopt, maar was voorlopig niet van plan om te swappen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
je kunt beter gewoon aan een swapper vragen of ze een pakket met m&ms willen sturen spees
En ze gewoon betalen voor het inkopen + verzenden? Een m&m's custom purchase.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, maar was voorlopig niet van plan om te swappen.
Ja dat is dus die 32dollarquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ze gewoon betalen voor het inkopen + verzenden? Een m&m's custom purchase.
je hoeft niet te swappen je kunt gewoon er voor betalen, ik weet eventueel wel iemand die t voor je wilt doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, maar was voorlopig niet van plan om te swappen.
ah zo ...quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is dus die 32dollar![]()
15 dollar voor 1.5kg mms en dan nog 17 dollar verzenden
Ja weet k maar is ook duur, heb net al mensen gevraagdquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hoeft niet te swappen je kunt gewoon er voor betalen, ik weet eventueel wel iemand die t voor je wilt doen.
ja k las t alquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja weet k maar is ook duur, heb net al mensen gevraagd
Mja prijzen van de mms klopt gewoon, dat verzenden maakt het mongolenduurquote:
Oh.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is dus die 32dollar![]()
15 dollar voor 1.5kg mms en dan nog 17 dollar verzenden
Ik krijg ze als het goed is al in mijn komende swap.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja prijzen van de mms klopt gewoon, dat verzenden maakt het mongolenduur![]()
Zijn er evt mensen die ook mms willen als ik een grote doos laat komen? Weet niet wat dat kost.
neh ik koop ze gewoon hier in de amerikaanse winkel in amsterdamquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja prijzen van de mms klopt gewoon, dat verzenden maakt het mongolenduur![]()
Zijn er evt mensen die ook mms willen als ik een grote doos laat komen? Weet niet wat dat kost.
Oeh, zo een hebben wij ook in Utrecht!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neh ik koop ze gewoon hier in de amerikaanse winkel in amsterdam
Ja op zichquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:19 schreef Mss het volgende:
Of gewoon emigreren Spees en dan onzen enabler worden.
Weet je wat dat kost jonguhquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Of gewoon een jaartje voor je studie naar de VS en dan HOARDEN!
Uitwisseling en beurs.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost jonguh
Kan ik nog beter 3 dozen van 48 dollar vol laten stouwen![]()
Je gaat ook niet alleen voor de m&m's tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost jonguh
Kan ik nog beter 3 dozen van 48 dollar vol laten stouwen![]()
Wellensquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Je gaat ook niet alleen voor de m&m's toch.
Vriendin van mij zit in Boston en die krijgt volgens mij wel het nodige heur.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Buiten de EU krijg je geen kut toch?
Hebben ze toch een andere voor?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Buiten de EU krijg je geen kut toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |