deed ikquote:
Dit dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan linkt het topic toch niet? Als zwarte user kun je toch geen topics linken?
yaayquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier. Ik zou het misschien wel willen. Een beter KLB begint bij mezelf.
[..]
Ik twijfel nogal.
Ik ga niet smaken hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk. Wat heb ik om een goede KLB mod te worden? Ik ben er echt niet serieus genoeg voor.
Geef mij maar DIG. Daar hoor ik thuis.
Beetje onnodig om jou te noemenquote:
Ja, denk ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:42 schreef sinepedraap het volgende:
Garisson, Frank of Id_do_her zijn idd wel de beste denk ik
Ik ben zelf denk ik te onaardig en te dom voor mod
Je moet ook tieten enzo verwijderen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef Argo het volgende:
Maar een mod staat min of meer gelijk aan iemand die bagger op ruimt. Dat horde mensen dit willen. Met alle respect natuurlijk maar maar! Als ik hier een vacature voor strontschepper had zou niemand erop reageren.
Tegenstrijdige wereld dit.
Een man die tieten kan verwijderen zonder schuldgevoel is gewoon een hommo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je moet ook tieten enzo verwijderen.
Dat zie ik niet als stront.
Opa.Bakkebaard vraagt dagelijks per dm mijn hulp voor dingenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moeten wij, de zwarte, het een blauwe nog leren?
Voorbeelden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard vraagt dagelijks per dm mijn hulp voor dingen
Nee, van dat je dom bentquote:
Hmm... heb daar niet over gedacht eigenlijk.quote:
Even het binnenste uit mij halen en die keiharde woorden tikken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
yaaydoen
[..]
Ik ga niet smaken hoor.
Je bent idd meer DIG materiaal, maar een KLBer ben je ook diep van binnen.
Je mag dm's niet posten nerdquote:
Wat doe je negatief jong.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Een man die tieten kan verwijderen zonder schuldgevoel is gewoon een hommo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |