Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hoelang zit jij aan FUT per dag?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gobern 4-4-1-1 in een bronze Jumbo, en een Mudingayi (shiny silver) Nog 1 Jumbo te gaan en dan heb ik alleen nog mijn 750c packs over voor vandaag.
Ja, heel veel. Zelfs voor squad morale doe ik al niet eens meer de moeite.quote:
24/7quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoelang zit jij aan FUT per dag?
8-2 in schoten, 1-o voor jou. Maar die bal van BA op de paal johquote:
kocht er 1 op mn 17e, en voordat ik 18 was, was ie alweer gestolen. Den Haagquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geeft niet man. Ik weet niet waar je woont maar in Amsterdam is dat normaal
Lolwatquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kocht er 1 op mn 17e, en voordat ik 18 was, was ie alweer gestolen. Den Haag.
sowieso, dikke ghetto hier.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lolwat
Harde tuigleven dus daar?
Niet verzekerd?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kocht er 1 op mn 17e, en voordat ik 18 was, was ie alweer gestolen. Den Haag.
Waarom woon je daar danquote:
2.3k kwijt ofzo en 800 teruggekregen. Verzekering naaide ook hardquote:
Thanks en doen we!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
gg euroteller.
Ik had geen kans, ik il morgen of vanavond als ik mijn nieuwe team heb, een revanche
Die van Ramires was wel mooi, verder stond er steeds 1 man achterin die het verloor op pace, wel verdiend gewonnen verder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef pascal08 het volgende:
Wil het je het er over hebben Thor? Of zullen we dit maar geheim houden?
Kan niet door een friendly toch..dan waren ze al geblesseerd..quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
4 Goals 0
20 Shots 4
18 Shots on Target 1
Fred en Diego zijn wel geblesseerd
Wel knap dat het net 5 - 12 was :") Gaat ook nergens over somsquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
4 Goals 0
20 Shots 4
18 Shots on Target 1
Fred en Diego zijn wel geblesseerd
Ja, die was echt ziek. Ba is sowieso echt absurd goed in FUT. Maarja, dat zijn Nilmar en Neymar ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van Ramires was wel mooi, verder stond er steeds 1 man achterin die het verloor op pace, wel verdiend gewonnen verder.
Dat schot van Ba als die zatHalve omhaal alles
Sowieso altijd in begin driehoekje, hou ik hem vast als ik weet dat mijn keeper het red en anders snel loslaten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2.3k kwijt ofzo en 800 teruggekregen. Verzekering naaide ook hard![]()
maarja, geld ook 'illegaal' verdiend(poker) dus als je het zo bekijkt is het wat minder ergen @GJE, op sommige dingen heb je geen invloed he
futttttt
5-2 van een Engels bronze team gewonnen, Kandji 5x![]()
skillgoals alles. Altijd leuk als ze dan ook nog een GJE keeper hebben, stoer de 1e corner vangen met uitkomen en de 2e expres verder van de keeper af waardoor de keeper er net niet bij komt en Kandji hem erin kopt
Ze kunnen wel geblesseerd raken, maar je hoeft ze dan niet te healen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan niet door een friendly toch..dan waren ze al geblesseerd..
Zo'n mannetje ging hier gister vertellen dat Ba slecht wasquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, die was echt ziek. Ba is sowieso echt absurd goed in FUT. Maarja, dat zijn Nilmar en Neymar ook.
als ik dat doe is de positionering van m'n keeper altijd verneukt als hij in z'n goal blijft staan, dat had ik dus snel weer afgeleerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Sowieso altijd in begin driehoekje, hou ik hem vast als ik weet dat mijn keeper het red en anders snel loslaten.
Dan krijg je van die rare aarzelende acties..daar profiteer ik juist vaak van..quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Sowieso altijd in begin driehoekje, hou ik hem vast als ik weet dat mijn keeper het red en anders snel loslaten.
Ik speel heel vaak te gemakzuchtig. Als ik vol aan de bak moet ga ik ook zweten enzo, dus dat doe ik alleen maar als het echt moet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel knap dat het net 5 - 12 was :") Gaat ook nergens over soms
haha precies, werkt ook voor geen meterquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan krijg je van die rare aarzelende acties..daar profiteer ik juist vaak van..
Bij mij werkt het perfect, je keeper zijn reflexes moeten natuurlijk wel wat zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik dat doe is de positionering van m'n keeper altijd verneukt als hij in z'n goal blijft staan, dat had ik dus snel weer afgeleerd.
Ik ga altijd stuk om mensen die dat doen. Het ziet er zo zenuwachtig uit en vaak scoor dan heel makkelijk uit een voorzet of een stiftje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
We hebben het over corners...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga altijd stuk om mensen die dat doen. Het ziet er zo zenuwachtig uit en vaak scoor dan heel makkelijk uit een voorzet of een stiftje.
Hij wordt net gepakt door Toivonen in de korte hoek van 25 meterquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga altijd stuk om mensen die dat doen. Het ziet er zo zenuwachtig uit en vaak scoor dan heel makkelijk uit een voorzet of een stiftje.
@ Thor: Jouw Pepe Reina keepte trouwens echt ziekelijk goed.
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef Rijst het volgende:
Ik kan het beste mijn keeper uitlaten komen. Ik laat altijd op tijd los
Zo schoot ik laatst met Fred raak, die man heeft 98 shot power. Was niet te houden voor de keeper.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wordt net gepakt door Toivonen in de korte hoek van 25 meter
Ik stift mijn corners ook altijd in 1x binnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
@ Thor: Jouw Pepe Reina keepte trouwens echt ziekelijk goed.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik stift mijn corners ook altijd in 1x binnen
Als ik met mijn Ibra enigszins een korte hoek open heb is het ook altijd kassa..Je ziet de keeper vaak pas landen als de bal al lang en breed in het netje ligt, ballen zijn zo bizar hardquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo schoot ik laatst met Fred raak, die man heeft 98 shot power. Was niet te houden voor de keeper.
Oh lol, dit gaat over corners.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik stift mijn corners ook altijd in 1x binnen
Waarom zou je dat bij een op een doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh lol, dit gaat over corners.Ik dacht dat jullie het over 1-op-1 situaties hadden. Met corners scoor ik bijna altijd als m'n tegenstander z'n keeper uit laat komen, omdat ik ze meestal tussen de stip en randje 16 mik en daar staat Dede, ofwel BEAST!!!
Je verdediging is ook wel irritant met Silva TOTY Chiellini en TOTY Dedequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh lol, dit gaat over corners.Ik dacht dat jullie het over 1-op-1 situaties hadden. Met corners scoor ik bijna altijd als m'n tegenstander z'n keeper uit laat komen, omdat ik ze meestal tussen de stip en randje 16 mik en daar staat Dede, ofwel BEAST!!!
Bij het uitkomen van een keeper werkt het wel goed. Kom je een paar stappen uit, gaan ze al stiften ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom zou je dat bij een op een doen
Weet je hoeveel mensen dat doen bij 1-op-1 situaties.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom zou je dat bij een op een doen
Ja okequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij het uitkomen van een keeper werkt het wel goed. Kom je een paar stappen uit, gaan ze al stiften ofzo
En sowieso nooit rood. Echt irritant is dat. Vooral omdat ik het type ben dat liever de keeper uitspeelt dan een sweaty pass geeft of een rollertje dat van 25 meter in een leeg doel roltquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja oke
Of als de keeper een overtreding maakt, bijna nooit een vrije trap, zo slecht
LT+Xquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En sowieso nooit rood. Echt irritant is dat. Vooral omdat ik het type ben dat liever de keeper uitspeelt dan een sweaty pass geeft of een rollertje dat van 25 meter in een leeg doel rolt
Ik investeer graag in een goede verdediging.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je verdediging is ook wel irritant met Silva TOTY Chiellini en TOTY Dede
Ja, maar af en toe liep Silva hem eruit. Kon er wel paar keer omheen gelukkigquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik investeer graag in een goede verdediging.Had jij nou iMOTM Walcott, ik heb je team niet gezien bij het laden? XD
Inderdaad, ik sweat niet. En die keeper haalt je dus gewoon onderuit, hooguit vrij trap, verbeter dat maar eens in FIFA 13. Erg realistisch hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En sowieso nooit rood. Echt irritant is dat. Vooral omdat ik het type ben dat liever de keeper uitspeelt dan een sweaty pass geeft of een rollertje dat van 25 meter in een leeg doel rolt
Behoorlijk ja als mijn Messi eruit wordt gelopen door Silvaquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je verdediging is ook wel irritant met Silva TOTY Chiellini en TOTY Dede
MOTM Walcott werd ook ingehaald. Net ook werd Mata ingehaald door Melberg ...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Behoorlijk ja als mijn Messi eruit wordt gelopen door Silva
Ach ja, dit spel is af en toe gewoon een beetje raar. De beste long shot taker bij mij is Eriksen met 88/88 shotpower en long shots, terwijl ik spelers heb gehad met 99/99 die geen bal er in schoten. Zelfde verhaal met Alderweireld, die ondertussen bijna topscoorder is van m'n Ajax elftal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een wedstrijd verloren van deze defensie:
Cole - Taiwo - Wynne - Walker
Echt belachelijk. Chem van zijn centrum was keihard verneukt en nog zat alles mee..Wynne beukt steeds Ibra van de bal en van die chem was echt ineens niets te merken.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
MOTM Walcott werd ook ingehaald. Net ook werd Mata ingehaald door Melberg ...
Ik was gisteren sowieso echt slecht. Won wel direct de advanced cup met 2 kutpotjes en 2 hele goede wedstrijden, maar daarna lukte niets meer. Verloor 2 keer op rij, toen won ik 1 keer met übergeluk (2 corners in blessuretijd, 1-2-->3-2) en wedstrijd erna verloor ik van bovenstaand team. FIFA vorm blijft onverklaarbaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, dit spel is af en toe gewoon een beetje raar. De beste long shot taker bij mij is Eriksen met 88/88 shotpower en long shots, terwijl ik spelers heb gehad met 99/99 die geen bal er in schoten. Zelfde verhaal met Alderweireld, dus ondertussen bijna topscoorder is van m'n Ajax elftal.
Er is nu een topic op het EA forum geopend, waar alle belangrijke vragen omtrent FUT beantwoord gaan worden. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was gisteren sowieso echt slecht. Won wel direct de advanced cup met 2 kutpotjes en 2 hele goede wedstrijden, maar daarna lukte niets meer. Verloor 2 keer op rij, toen won ik 1 keer met übergeluk (2 corners in blessuretijd, 1-2-->3-2) en wedstrijd erna verloor ik van bovenstaand team. FIFA vorm blijft onverklaarbaar.
Altijd als ik tegen Wynne moet staat hij op de juiste plek maar toen ik hem zelf had juist nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een wedstrijd verloren van deze defensie:
Cole - Taiwo - Wynne - Walker
Echt belachelijk. Chem van zijn centrum was keihard verneukt en nog zat alles mee..Wynne beukt steeds Ibra van de bal en van die chem was echt ineens niets te merken.
Ja Rijst had een squadfitness, DarkSonic ook, ik ook !quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ligt bij meer mensen de EA-servers eruit?
Verder nog wat interessants gebeurd de afgelopen paar topics?
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja Rijst had een squadfitness, DarkSonic ook, ik ook !
ja, daardoor was mijn hele dag goed, had ook een Mansally in 4-1-2-1-2 formatie trouwensquote:
2500 coins in een pakje was het bestequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, daardoor was mijn hele dag goed, had ook een Mansally in 4-1-2-1-2 formatie trouwensEn een gratis bronzen pakje
Daarna tegen mijquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik haal net een 4-4-1-1 Weston uit een 750c pack, maar ik moet ook zo even de finale van het bronzen toernooi spelen. Ik haal eigenlijk elke dag wel goede spelers uit packs maar ik wil nu liever een IF
Ik heb wel een brons team in ieder geval, ken alleen de spelers niet goed dus weet niet eens of ze links/rechts zijn. Speel er bijna nooit meequote:
Dat BPL bronze team? Maar je hebt toch ook wel silver teamsquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb wel een brons team in ieder geval, ken alleen de spelers niet goed dus weet niet eens of ze links/rechts zijn. Speel er bijna nooit mee
Had eerst een heel duur silver team maar die heb ik toen verkocht, de rest ook heb alleen een pace team maar die is niet leukquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat BPL bronze team? Maar je hebt toch ook wel silver teams
1700? Da's echt veelquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had eerst een heel duur silver team maar die heb ik toen verkocht, de rest ook heb alleen een pace team maar die is niet leukMLS Brons heb ik
Wil nog een brons/silver mix met o.a. Hoyte, Miquel, Frimpong en Chamberlain. Jammer dat Afobe nooit in packs heeft gezeten
Kan van die 1700 brons spelers in club ook wel wat leuks maken allicht.
Of ~30k als je ze allemaal discard.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
1700? Da's echt veel![]()
Zo een 250k bij 150 coins verkoop
En dat is pas op 1 account. Maar DarkSonic heeft meer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
1700? Da's echt veel![]()
Zo een 250k bij 150 coins verkoop
Zondequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Of ~30k als je ze allemaal discard.
Speel tegen GJE, en moet werken. vanavond is okequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
Euroteller, mijn team is af wil je revanche?
futquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Anders wil ik wel, FUT of H2H?
Ok, heb silver en gold, waar wil je tegen/wat heb jij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
fut
heb je mij al? marciezimo ik kom eraan
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wil je weer zelfvertrouwen tanken?
een mix van zilver/gold. Nog niet met team gespeeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ok, heb silver en gold, waar wil je tegen/wat heb jij?
Ik moet ook nog PS3 aandoen, heet Mr_Don123
Dan is het alleen maar zielig voor GJE. Hij is tenslotte jarig vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar is ook niet nodig. Laatste tijd win ik ook weer veel.
Ik wil GJE wel op een flinke nederlaag trakteren hoor!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar zielig voor GJE. Hij is tenslotte jarig vandaag.
Kutje kan nu niet wacht evenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
een mix van zilver/gold. Nog niet met team gespeeld.
Even snel dan, geen rematch ernaquote:
je vult het een keer in en daarna hoef je maar 1 keer op list item te klikken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
dutchies fc, 6uur-half7 clubs?
en die bronze pack methode is trouwens wel echt super saai, en het kost meer tijd dan je denkt
ik moet toch vaak opnieuw opstarten hoor, dan wil ik weer een blessure kaart erop zetten, of een speler, of iets anders dat meer waard is. Zet ik die er op, zijn er weer dingetjes verkocht waardoor er weer ruimte op de tp is, wil ik weer 150bin dingetjes erop zetten, ben er best wel druk meequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je vult het een keer in en daarna hoef je maar 1 keer op list item te klikken.
Als iets niet verkoopt, moet je toch weer opnieuw CE gebruiken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gebruik geen CEquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gebruik je wel hotkeys?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik moet toch vaak opnieuw opstarten hoor, dan wil ik weer een blessure kaart erop zetten, of een speler, of iets anders dat meer waard is. Zet ik die er op, zijn er weer dingetjes verkocht waardoor er weer ruimte op de tp is, wil ik weer 150bin dingetjes erop zetten, ben er best wel druk mee
Ik kan wel om half 7.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
dutchies fc, 6uur-half7 clubs?
en die bronze pack methode is trouwens wel echt super saai, en het kost meer tijd dan je denkt
Je gaf een zee van ruimte bij de 2 goals dus dan kon ik lekker uithalenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuk potje zo Rijst. Zonde dat die schoten van Torres killing zijn, voor de rest speelde ik beter vind ik zelf
Ja, leuke potquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaf een zee van ruimte bij de 2 goals dus dan kon ik lekker uithalenIk speelde niet op mijn best
![]()
En ik had mazzel dat jij de verkeerde beslissingen nam bijvoorbeeld finessen met rechts ipv links.
Gerrard is de beste CAM waar ik ooit mee heb gespeeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaf een zee van ruimte bij de 2 goals dus dan kon ik lekker uithalenIk speelde niet op mijn best
![]()
En ik had mazzel dat jij de verkeerde beslissingen nam bijvoorbeeld finessen met rechts ipv links.
Ik heb er wel eens een gehad, nadat ik meteen na de aftrap op goal schoot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef pascal08 het volgende:
Ragequit in de 8ste minuut bij een 2-0 stand. Da's de vroegste ragequit die ik heb gezien.
?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gerrard is de beste CAM waar ik ooit mee heb gespeeld.
Ik vroeg gister welke CAM ik moest nemen. Jij zei Gerrard en dat heb ik gedaan. Net mee gespeeld, hij is achterlijk goed.quote:
dan maak je je toetsen warm, zodat ze betere grip geven en je sneller kan typenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb nog nooit van hotkeys gehoord, wat zijn dat?
Ohquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vroeg gister welke CAM ik moest nemen. Jij zei Gerrard en dat heb ik gedaan. Net mee gespeeld, hij is achterlijk goed.
hij is echt een epische spelverdeler, gaf een paar briljante steekpassjesquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
OhJa echt 1 van de meest compleetste spelers van FUT. En zijn vrije trappen
jij rage quit vriend!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Marcie rage quit nadat ik penalties met 8-7 win...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Marcie rage quit nadat ik penalties met 8-7 win...
Klinkt als een klassiek gevalletje EA servers.quote:
Zijn Motm ga ik volgende week halenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is echt een epische spelverdeler, gaf een paar briljante steekpassjes
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan maak je je toetsen warm, zodat ze betere grip geven en je sneller kan typen
hij was 11kquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zijn Motm ga ik volgende week halenSowieso moet GJE hem ook halen op cm.
Hier staat :quote:
Precies toen mijn keeper zijn penalty hield?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een klassiek gevalletje EA servers.
Kan best.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:34 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Precies toen mijn keeper zijn penalty hield?
Vriend, je hebt gewoon gewonnen. ga niet zo janken man..quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:34 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Precies toen mijn keeper zijn penalty hield?
Te traagquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou ik rage quiten als ik win?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier staat :
Je verbinding met de tegenstander is verbroken. en ik zie op de achtergrond munten 0 etc
Ik zit nog op de ps3 hoor? ik kan je binnen nu en 10 seconden inviten als je dit wilt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom zou ik rage quiten als ik win?
En waarom ging je dan offline?
Wtf? Staat hier echt offline.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zit nog op de ps3 hoor? ik kan je binnen nu en 10 seconden inviten als je dit wilt?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
Ik word anaal verkracht door de negers van Stijn.
Nee was gewoon goed erin geschoten!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:37 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wtf? Staat hier echt offline.
Ach ja boeien.
Goede pot, lucky minuut 90 goal van mij
Morgan!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
tevens 5 of 6e squad fitness vandaag
Serie A tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je had ook wel tegen mijn hoofd team mogen spelen, maar daar was je ook niet blij van geworden denk ik
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
tevens 5 of 6e squad fitness vandaag
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Serie A toch? Nja werd beetje afgemaakt door Drogba
Keeper niet laten uitkomen hequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee was gewoon goed erin geschoten!
Ik moet nog oefenen met skillen, in de arena lukt het wel
Ik moest er wat in komen in het begin want mijn MLS team is niet echt mijn favoriet. Ik kom ook bijna altijd achter met dat team, nu dus ook. En die clubwaarde had veel hoger kunnen zijn als ik meer spelers naar mijn club zou sturen. Vorig jaar stond ik in de top 50 van club waardequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
Door 2 goals in de laatste minuut van DarkSonic verlorenWel tof gelijkopgaand potje alleen aanvallen lukte niet. Die gozer heeft een clubwaarde van 254.000.000
if wel niks waard volgens mij, 10k ofzoquote:
Ja zag geen andere optie , en meestal verkleint hij de goal maar niet met zo'n kneuze keeper.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Keeper niet laten uitkomen he![]()
Wij kunnen trouwens echt geen penals nemen![]()
En ken jij trucjes gewoon uit je hoofd? Want ik wil het ook leren.
Hij is best zeldzaam, volgens mij is hij nu nog 30k ofzo. Gisteren ging er wel 1 voor 22k BIN weg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
if wel niks waard volgens mij, 10k ofzodenk dat ik hem houd voor m'n mls team, ipv zusi ofzo.
4231 was ook nog even wennen, had eerst 433 dan had Kandji toch iets meer ruimtequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest er wat in komen in het begin want mijn MLS team is niet echt mijn favoriet. Ik kom ook bijna altijd achter met dat team, nu dus ook. En die clubwaarde had veel hoger kunnen zijn als ik meer spelers naar mijn club zou sturen. Vorig jaar stond ik in de top 50 van club waarde
hmm zal ik hem dan voor 20-25k erop zetten of nog houden? Lijkt me dat hij alleen maar minder waard wordtquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is best zeldzaam, volgens mij is hij nu nog 30k ofzo. Gisteren ging er wel 1 voor 22k BIN weg.
Wát een goalquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
JAJAJAJA LADIES AND GENTS,
komt dat zien komt dat zien!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124694578
RELEASE THA KOEF!
ik had hem vorig jaar in mijn starterpack, showde hier mijn team, bleek ie 10k waard te zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat echt een baas samen met Kabba. Zijn finesse shot was zo goed
Met wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
Lol, ik ben ragequitend in de halve finale gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik heb een IF gekregen![]()
![]()
Een Koreaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ipv Parker?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
*tromgeroffel*quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had hem via PS3 heb foto gemaakt. Foto komt er zo aan
Beter toch, geen gezeur dat we offtopic gaan danquote:
![]()
NU WIL IK ER OOK 1 GVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gaat nog wel even durenGa nu namelijk eten. Laat ik jullie nog even in spanning
![]()
ook jouw eerste IF in een pakje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Nee hiervoor had ik 2 Silver TOTY's in een pakjequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook jouw eerste IF in een pakje?
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus jij vindt eten belangrijker dan foto's uploaden van je IF voor FOK!?
Ja, ik lach ook luid haha werkelijk hilarischquote:
Ook nog 4-1-2-1-2, en is dit een 400c pack?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
Sorry voor slechte kwaliteit maar hier is die dan![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook nog 4-1-2-1-2, en is dit een 400c pack?
Nice man!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
Sorry voor slechte kwaliteit maar hier is die dan41212
[ afbeelding ]
![]()
hommoquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik lach ook luid haha werkelijk hilarisch
Die LB is wat waard omdat hij de enige silver LB uit dat land isquote:
Messiiiiiquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]Eindelijk weer wat leuks bouwen.
Valt mee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die LB is wat waard omdat hij de enige silver LB uit dat land is
Die Koevermans in een bronze pack is wel epic ja
Die duurste is van mijquote:
Wil je nog gaan clubben ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]Eindelijk weer wat leuks bouwen.
Ja, ooit. Als mijn PS3 weer boven staat en ik normaal interwebs heb.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ooit. Als mijn PS3 weer boven staat en ik normaal interwebs heb.
Door een machine te bouwen en terug te gaan in de tijd en alles zelf her te belevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje, hoe kan je het beste geschiedenis leren?
Stampen Samenvattingen lezen enzoooquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Door te lezenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Opletten in de les en je haalt altijd een voldoende of je bent gewoon dom.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het makkelijkste. Doorlezen en er dan ook interesse voor te hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kutdocent dit jaar, legt niks uitquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Opletten in de les en je haalt altijd een voldoende of je bent gewoon dom.
Dan gewoon doorlezen en het moet je interesseren. Ik vond het na gym het leukste vak en door alleen op te letten in de les haalde ik meestal rond de 7.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kutdocent dit jaar, legt niks uit
Je hebt toch een boek gekregen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kutdocent dit jaar, legt niks uit
True, maar ik krijg echt altijd kuttoetsen van huidige docent. Compleet andere vragen dan dat het met het boek te maken heeftquote:
WAT EEN BAASquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef Desiler het volgende:
ik dacht ff fuck Ultimate Team, dus ff 1e Divisie uitgespeeld BAM!
[ afbeelding ]
Lees het 2 of 3 keer door, maak daarna een samenvatting en je kan gaan slapen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, maar ik krijg echt altijd kuttoetsen van huidige docent. Compleet andere vragen dan dat het met het boek te maken heeft
Hoogste cijfers voor geschiedenis altijdquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jij zat toch in de les series te kijken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, maar ik krijg echt altijd kuttoetsen van huidige docent. Compleet andere vragen dan dat het met het boek te maken heeft
True, 1x echt aandachtig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoogste cijfers voor geschiedenis altijdAlles 1x lezen was mijn tactiek, maar ook echt alles lezen. Meeste mensen maken samenvattingen en weet ik het, maar lezen alsnog niet alles. Gewoon alle hoofdstukken 1x lezen en ik haalde altijd minimaal een 7.
Da's Kent geloof ik, ik let altijd opquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij zat toch in de les series te kijken?
Hmm, zal het eens proberenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoogste cijfers voor geschiedenis altijdAlles 1x lezen was mijn tactiek, maar ook echt alles lezen. Meeste mensen maken samenvattingen en weet ik het, maar lezen alsnog niet alles. Gewoon alle hoofdstukken 1x lezen en ik haalde altijd minimaal een 7.
oh en @gz geen clubs denk ik, lindgren kan zo te zien nog steeds niet en Rijst negeert altijd
Oke, Jammerquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh en @gz geen clubs denk ik, lindgren kan zo te zien nog steeds niet en Rijst negeert altijd
Ik heb volgend jaar: Amerika in de 18e (of 19e) eeuw en de Repulbiek cultureel volgens mij. Leuk hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
Bronnen krijg je ook vrij veel op examen. Tevens zijn de onderwerpen makkelijk voor het examen.
Vietnam is erg leuk en daarnaast gouden eeuw ofzo?
'De wederopbouw van het Westen'quote:
'Dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam' en 'De Republiek in een tijd van vorsten' hadden wij dit jaar als onderwerpen voor ons eindexamen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
Bronnen krijg je ook vrij veel op examen. Tevens zijn de onderwerpen makkelijk voor het examen.
Vietnam is erg leuk en daarnaast gouden eeuw ofzo?
Inzicht in gesch? Is gewoon fucking saai, was welceens de beste vd klas maar ook eens 5,5/30 gehaaldquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb gewoon geen inzicht qua geschiedenis, ik sta voldoende door projecten
5,5/30?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Inzicht in gesch? Is gewoon fucking saai, was welceens de beste vd klas maar ook eens 5,5/30 gehaald
Ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
'Dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam' en 'De Republiek in een tijd van vorsten' hadden wij dit jaar als onderwerpen voor ons eindexamen.
Dat is gewoon een kut cijfer, nog geen 2quote:
Jaquote:
Hebben ze in België geen normaal puntensysteem ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jaook eens 23,5/30 als beste van de klas.
we hebben de 2de moeilijkste leerkracht van de school, heb em ook voor NL
Het beste met een 8quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jaook eens 23,5/30 als beste van de klas.
we hebben de 2de moeilijkste leerkracht van de school, heb em ook voor NL
'Dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam' vond ik ook erg leuk en makkelijk, maar 'De Republiek in een tijd van vorsten' was langdradig en iets moeilijker.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ikvrij makkelijke en leuke onderwerpen! Vietnam had ik mijn PWS over
Is gewoon omdat hij niet wil zeggen dat hij een kut cijfer haalt. Zeg je gewoon dat je een 10/50 hebt ipv een 2.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hebben ze in België geen normaal puntensysteem ofzo?
Moeilijkste school van België, bewezen met tekst, als ik nu ff niet reageer: zit in wedstrijdquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het beste met een 8?
Maar bij ons worden toetsen altijd gewoon door de sectie (=een leraar doet het voor alle klassen) gemaakt en dus is het voor iedereen gelijk. Behalve dat de een strenger nakijkt dan de andere
lolquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is gewoon omdat hij niet wil zeggen dat hij een kut cijfer haalt. Zeg je gewoon dat je een 10/50 hebt ipv een 2.
Hoe kan je nou bewijzen dat een school het moelijkst is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moeilijkste school van België, bewezen met tekst, als ik nu ff niet reageer: zit in wedstrijd
Laagste slagingspercentage, of zijn belgen gewoon dom?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan je nou bewijzen dat een school het moelijkst is.
Als je op de PS3 zat had ik je graag wat teruggegevenquote:
Kan ook zijn dat het dan domme leerlingen zijn of slechte leraren. Hoeft niets te zeggen over 'moeilijk'. Zo'n vraag begrip kan je toch niet onderzoeken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laagste slagingspercentage, of zijn belgen gewoon dom?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
Het koppel UP Suarez - UP RvP voelt veel beter aan dan UP Ba en UP RvP
Ja, en nu?quote:
Staat nog 500k ofzo op de TPquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je op de PS3 zat had ik je graag wat teruggegeven
Ronaldoquote:
Packopeningquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Packopening
Had vandaag gescoord met halve omhaal van Mata en die van Ba ging op de paal. Omhaalteam_O_
nog ff doorsparen dusquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik nu
[ afbeelding ]
Wil ik verkopen maar niemand koopt ze
[ afbeelding ]
Waar is je TOTY Alonso en IF Ramos?
[ afbeelding ]
Tests, niveau is immens hoog!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan je nou bewijzen dat een school het moelijkst is.
Stop je ook geld toe?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij elke speler die je van me koopt krijg je een gratis VD Wiel!
....quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een goed opgeleide speler kan je wel gebruiken in een team met Suarez.
Ik koop je TOTY Giroud of IF Menez wel voor vriendenprijsjequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik nu
[ afbeelding ]
Wil ik verkopen maar niemand koopt ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar denk je aan dan ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik koop je TOTY Giroud of IF Menez wel voor vriendenprijsjeAls je Xbox zit dan
verkeerde topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |