zoals de waard is beledigt hij zijn gasten.quote:
die gast die altijd zijn naam in het subject zet als je ergens op reageert via de mail.quote:
Alleen undercover.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Kreator, ben jij niet ook eens mod geweest in R&P?
Toen stegen het aantal zelfdodingen in Nederland opeens om onverklaarbare reden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Kreator, ben jij niet ook eens mod geweest in R&P?
win-win was datquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Toen stegen het aantal zelfdodingen in Nederland opeens om onverklaarbare reden.
De straat op.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar waar moet ik dan terecht als ik mezelf beter wil voelen of gewoon wil lachen om anderen?
Is nog niet eens zo'n gek idee. Ik zal het eens in overweging nemen.quote:
Kanker zeg, wat een verhaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:50 schreef Jarno het volgende:
Hey Krea hoe gaat het nou met je kanker echt kut man ik hoop dat je het overleeft ok ik kende ooit iemand die had ook kanker en die is nou dood nouja hij is aangereden op weg naar school maar daar gaat het nou niet om he ok spreek je later man gr gr!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Toen stegen het aantal zelfdodingen in Nederland opeens om onverklaarbare reden.
Jij woon in de buurt van hoorn dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:50 schreef Jarno het volgende:
Hey Krea hoe gaat het nou met je kanker echt kut man ik hoop dat je het overleeft ok ik kende ooit iemand die had ook kanker en die is nou dood nouja hij is aangereden op weg naar school maar daar gaat het nou niet om he ok spreek je later man gr gr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |