linkje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
leeell is al een keer of 3 met z'n kinderbakkes vol in beeld geweest
delen svp, heb trek als een mallequote:
hoe is hetttttttt?quote:
hoezo?quote:
keelpijn, hoofdpijn, druk op mn hoofd, kwenie, voel me gwn niet goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoezo?
ja wel goed hier, morgen alleen mondeling examen engels dus kan weer na 5 minuten oprotten
blegh boh kutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
keelpijn, hoofdpijn, druk op mn hoofd, kwenie, voel me gwn niet goed
bweh
morgen wel gwn werken, denk ik
je mag daarna wel op ziekenbezoek komen hoor
ohquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:22 schreef Etsu het volgende:
ik ga slapen
tot zo ezellinnetje van me xx
rest: trusten
DELENquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:25 schreef Ezell het volgende:
Mijn ouders...Mijn ouders hebben in de achtertuin aardbeienplantjes en zij hebben een kom vol aardbeien schoongemaakt voor mij. Nu eet ik in mijn kamer verse aardbeien. Wat een service.
Voedselfetish, ik wacht op jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:25 schreef Ezell het volgende:
Mijn ouders...Mijn ouders hebben in de achtertuin aardbeienplantjes en zij hebben een kom vol aardbeien schoongemaakt voor mij. Nu eet ik in mijn kamer verse aardbeien. Wat een service.
Djoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
Oh en waarschijnlijk zou ze nog klagen dat ik het niet goed heb gedaan ook.
Nachttreinen rijden niet meer, maar een aardbijenontbijt in Utrecht zou toch niet mis zijn.quote:
Of jij komt naar mij toe.quote:
Even een omweg naar school maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nachttreinen rijden niet meer, maar een aardbijenontbijt in Utrecht zou toch niet mis zijn.
Net als de andere 5 keren afgelopen jaar zeker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef Ezell het volgende:
Jullie komen mij maar opzoeken. Volgend schooljaar woon ik in Utregggg.
Ik heb de afgelopen tijd zowat in treinen geleefd joh.quote:
Dit keer zeg ik het niet af.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Net als de andere 5 keren afgelopen jaar zeker.
Dat zei je toen ook.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
Vorige week dinsdag zat ik 8 uur in de trein/bus/tram.
Weet waar je aan begint.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je krijgt een banaan tegen je hoofd aangegooid als ik je tegenkom.
Ik maak je kapot!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
JA, een voedselgevecht met dönerjongen!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik maak jouw fiets kapot. O wacht, die is gestolen.
Ik wil geen kinderfiets.quote:
Oh. Oeps.quote:
Geen punt hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:02 schreef Ezell het volgende:
De schuurdeur staat hier nooit op slot, dus je kan het proberen. Maar dan moet je mijn fiets wel over de schutting zien te krijgen.
Nou dan moet dat maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
haten op mijn dorp = haten op het leven
Oh. Je woont dichtbij genoeg in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:26 schreef Ezell het volgende:
Mijn dorp lijkt volgens mij niet op de plek waar jij bent geweest. Maar de omgeving is hier op zich ook wel chill.
Ik heb mijn opdracht net af. Goed plan dit.quote:
allemaal?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:49 schreef Renesite het volgende:
Fietsen op het station in Groningen worden ook weggesleept.
quote:
quote:Gedurende het weekend is de bewaakte rijwielstalling van de NS gratis toegankelijk voor fietsen. Als u uw fiets langer wil stallen dan 12 dagen, kunt u in het stationsgebied alleen terecht bij de bewaakte rijwielstalling van de NS.
Ik zweer jou jongeeeeh, ze worden allemaal gebruikt...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:50 schreef Etsu het volgende:
Er zijn gewoon belachelijk teveel fietsen in Groningen. Als ze even een wet zouden instellen dat iedereen maximaal 1 fiets mag hebben en je geen fietsen mag stelen, dan zou dat heel veel problemen oplossen.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zweer jou jongeeeeh, ze worden allemaal gebruikt...
isset zo erg ja?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:49 schreef Renesite het volgende:
Fietsen op het station in Groningen worden ook weggesleept.
bummerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, ik zou het niet doen. Is toch een beetje raar op mn beeldscherm te aaien...
15/16quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
leeell, hoe oud word je meestal geschat?
jaja, ieder team heeft een "doof jongetje"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
herkenbaar, behalve dat van dat dove jongetje dan
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Via internet zeker?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef Etsu het volgende:
Mijne gaat binnenkort in
Oja, ingeschreven bij de gemeente van Groningen trouwens.
Ja. 4 augustus verhuizen. Volgende week sleutel. Week daarop water etc aanvragen.quote:
Kom hem in t echt zienquote:Op maandag 25 juni 2012 22:33 schreef Ezell het volgende:
Ik
wil
foto's
zien
van
als
je
kamertje
klaar
is.
Neequote:Op maandag 25 juni 2012 22:35 schreef Ezell het volgende:
Groningen is echt totaal niet ver hoor.
Maar is je DM- en PM-ban er nou al af?
Maar ik wil wat vertellen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee
Ga wel na m'n vakantie vragen of t eraf mag.
Heb al 20 uitnodigingen van je gekregen tss tss dissquote:
20 van de 56 maar?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb al 20 uitnodigingen van je gekregen tss tss diss
Je weet heul niet waar ik woon, en anders ben je een stalkerquote:
hihihihijihi je moest eens wetenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je weet heul niet waar ik woon, en anders ben je een stalker
PostNLquote:
Mijn Hyves en twitter heb je niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan stalk ik je op Facebook, Hyves en Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |